| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 26
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Osebni digitalni marketing na primeru mikro podjetja za prodajo avtomobilov
Tamara Zebec, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt prikazuje osebni pristop v družbenih medijih v prodajnem procesu. V teoretičnem delu se osredotočamo na digitalni marketing ter na to, kako ga uspešno uvesti in izvajati. V okviru tega predstavim strategije digitalnega marketinga, kako jih zastaviti in kako formulirati. Družbeni mediji kot del digitalnega marketinga so predstavljeni v nadaljevanju. V praktičnem delu analiziram digitalne in družbene medije na primeru mikro podjetja Avto Profi d. o. o., in sicer marketinški proces in prisotnost družbenih medijev. Družbeni mediji imajo pomembno vlogo v digitalnem marketingu, medtem ko ostaja poudarek na razlikovanju med poslovnimi in privatnimi družbenimi omrežji zaposlenih. Ugotovitve raziskave lahko vplivajo na razvoj procesa digitalnega marketinga v mikro podjetjih in na pomen zasebnosti zaposlenih.
Keywords: družbeni mediji, digitalni marketing, Avto Profi d. o. o.
Published in DKUM: 15.01.2024; Views: 220; Downloads: 36
.pdf Full text (952,80 KB)

2.
Vloga digitalne pismenosti pri dojemanju spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju : diplomsko delo
Erika Blekač, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se osredotočamo na vseprisotnost digitalnih medijev v izobraževalnem okolju in razvoj digitalne pismenosti kot ključne veščine za uspešno delovanje v tem okolju. V prvem delu naloge skozi teoretični pregled opredelimo ključne pojme, kot so digitalni mediji, digitalna pismenost in umetna inteligenca. V empiričnem delu proučujemo, kako socialno-demografski in socialno-ekonomski dejavniki vplivajo na stopnjo digitalne pismenosti med študenti Univerze v Mariboru, ter kako ta pismenost vpliva na dojemanje spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju. Rezultati statistične analize so pokazali, da spol in stopnja izobrazbe, uporaba osebnega računalnika in pametnega telefona ter uporaba digitalnih orodij za samostojno učenje, hobije in iskanje informacij ter reševanje težav preko spleta statistično značilno pozitivno vplivajo na digitalno pismenost, digitalna pismenost pa ne vpliva statistično značilno na dojemanje spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju. Rezultati te študije lahko prispevajo k nadaljnjim raziskavam o digitalni pismenosti ter dojemanju orodij z umetno inteligenco v izobraževanju.
Keywords: digitalni mediji, digitalna pismenost, algoritmi, umetna inteligenca, spletna orodja
Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 325; Downloads: 78
.pdf Full text (2,54 MB)

3.
Vpliv povečane uporabe digitalnih medijev na duševno zdravje mladostnikov v času pandemije covid-19
Lana Čeh, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Uvod: Digitalna tehnologija je v zadnjih letih prevzela ves svet. Nenadno je naš svet v letu 2020 zajela tudi pandemija covida-19 in postala velik problem na različnih področjih. V življenja ljudi je prinesla različne omejitve (izolacija, distanciranje) in zato se je povečala uporaba digitalnih medijev. Metode: Literaturo smo sistematično pregledali in izvedli pregled literature. Uporabili smo opisno metodo dela, metodo kompilacije, analize in sinteze. Za iskanje znanstvene literature smo uporabili enotni iskalni niz. Literaturo smo iskali v mednarodnih elektronskih bazah: PubMed, CINHAL in Medline. Število zadetkov smo prikazali s pomočjo diagrama PRISMA. V sintezni tabeli smo prikazali identificirane raziskave. Izvedli smo tematsko analizo. Rezultati: Izmed 748 identificiranih zadetkov smo jih v našo raziskavo vključili 10. Rezultati so pokazali tako pozitivne kot negativne učinke uporabe digitalnih medijev na duševno zdravje mladostnikov. 80 % uporabljenih raziskav navaja negativne posledice za duševno zdravje mladostnikov. Razprava in zaključek: V narejeni raziskavi o vplivu povečane uporabe digitalnih medijev na duševno zdravje mladostnikov v času pandemije covida-19 smo odkrili negativne vplive digitalnih medijev. Digitalni mediji so porušili pozitivno duševno zdravje mladostnikov v času pandemije covida-19. Tako so se pri mladostnikih pojavili simptomi depresije, tesnobe, strahu, stresa in motenj spanja.
Keywords: digitalni mediji, duševno zdravje, mladostniki, pandemija COVID-19
Published in DKUM: 23.08.2023; Views: 556; Downloads: 113
.pdf Full text (685,55 KB)

4.
Marketinško komuniciranje
Sara Habjanič, undergraduate thesis

Abstract: Uspešna marketinška komunikacija je pomembna za uspešno delovanje vsakega podjetja. Prinaša prepoznavnost izdelkov, vodi k večji prodaji in večjemu dobičku. V podjetjih je vse večji poudarek na marketinški komunikaciji s podporo digitalnih medijev. Družbena omrežja so postala del našega vsakdana. V podjetju MeWoodYou se zavedajo, da z uporabo družbenih omrežij in dobro načrtovano marketinško komunikacijo lahko lažje dosežejo zastavljene cilje. Glavno omrežje, ki ga podjetje uporablja je Instagram, kjer redno ohranjajo stike s svojimi odjemalci. Pri uporabi marketinških orodij se osredotočajo predvsem na oglaševanje in pospeševanje prodaje. Vodja podjetja je njegov ustanovitelj Nino Novak, ki je znamko zasnoval in razvil s pomočjo Instagrama.
Keywords: marketinško komuniciranje, digitalni mediji, družbena omrežja, Instagram, MeWoodYou
Published in DKUM: 28.09.2022; Views: 496; Downloads: 125
.pdf Full text (3,07 MB)

5.
Raba in pomen razglednic v dobi digitalnih medijev
Patricija Zorič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Razglednice so že več kot 100 let pomemben medij komuniciranja v turizmu. Nekoč je bila njihova glavna vloga predvsem komunikacijska, v dobi digitalnih medijev pa se krepi vloga kulturnega rituala oz. vzdrževanja odnosov. V našem zaključnem delu smo v teoretičnem delu raziskali zgodovino in razvoj razglednic, vlogo, ki jo ima v odnosu med pošiljateljem in prejemnikom ter kulturni ritual, ki ga pošiljanje razglednic predstavlja. Predstavili smo razglednico kot medij in njihovo rabo v dobi digitalnih medijev ter pomen razglednic za turizem, predvsem podobo turistične destinacije. Namen naše raziskave je bil pojasniti, kakšen imamo odnos do razglednic v slovenskem kulturnem okolju in njihovo rabo v sodobnem času digitalnih medijev. V ta namen smo v prvem delu izvedli eksplorativno kvalitativno raziskavo s pomočjo fokusnih skupin, v drugem delu pa smo predpostavljene hipoteze preverjali z anketo, v kateri je sodelovalo 381 oseb. Ugotovili smo, da med respondenti raba razglednic v dobi digitalnih medijev sicer res upada, da sta se pa zato njihov simbolni pomen in vrednost precej zvišala. Več razglednic prejmejo in pošiljajo starejše generacije, medtem ko so med mlajšimi za deljenje turistične izkušnje bolj priljubljeni digitalni mediji, predvsem družbena omrežja. Pošiljanje razglednic pomeni v današnjem času pomemben kulturni ritual, ki ga je potrebno ceniti in ohranjati.
Keywords: razglednica, digitalni mediji, kulturni ritual, komunikacija, deljenje turistične izkušnje
Published in DKUM: 09.12.2021; Views: 788; Downloads: 102
.pdf Full text (1,47 MB)

6.
Vpliv zaslonskih digitalnih medijev na bralno motivacijo učencev 4. razreda - generacije alfa : magistrsko delo
Klara Kos, 2021, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga z naslovom Vpliv zaslonskih digitalnih medijev na bralno motivacijo učencev četrtega razreda – generacije alfa, je sestavljena iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega ter empiričnega dela. V teoretičnem delu magistrske naloge smo se tako osredotočili na spoznanja o branju. Kar nekaj pozornosti smo namenili motivaciji za branje in branju ter usvajanju branja v digitalni dobi. Podrobneje smo predstavili tudi novo generacijo otrok, ki jo nekateri imenujejo Homo zappiens. Predstavljeni sta tudi deklaracija iz Stavangerja in Nacionalna strategija za razvoj bralne pismenosti. V empiričnem delu magistrske naloge podamo rezultate raziskave, v kateri smo predstavili, kako digitalizacija in hiter razvoj tehnologije vplivata na bralno motivacijo učencev 4. razreda. Rezultate smo pridobili s pomočjo Vprašalnika bralne motivacije za mlajše učence. Pridobljene rezultate smo nato primerjali z rezultati, pridobljenimi s pomočjo istega vprašalnika leta 2006. Na podlagi dobljenih rezultatov smo prišli do ugotovitev, da digitalizacija negativno vpliva na bralno motivacijo učencev, saj so rezultati v vseh treh sklopih (interes za branje, zaznavanje branja kot težke aktivnosti, kompetentnost za glasno branje) nižji, kot so bili pri učencih iz leta 2006.
Keywords: pismenost, motivacija za branje, zaslonski digitalni mediji, generacija alfa
Published in DKUM: 26.11.2021; Views: 643; Downloads: 100
.pdf Full text (1,74 MB)

7.
Vpliv digitalnih medijev na predšolske otroke - tveganje in priložnosti v času digitalizacije : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo
Tina Krampl, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga predstavlja uporabo digitalnih »novih« medijev pri predšolskih otrocih in kakšni so vplivi na otroke. Prav tako je opredeljena tema, koliko se starši sami spoznajo na tematiko vpliva digitalnih medijev na njihove otroke in kako sami omogočajo, vplivajo in udejanjajo metode povezane z uporabo digitalnih medijev. Prikazali smo, kakšnim tveganjem in nevarnostim so otroci izpostavljeni in kakšni so ukrepi za odgovorno uporabo digitalnih medijev v sedanji dobi. V prvem delu smo s pomočjo spletnih virov ter literature predstavili osnovne pojme, ki se pojavljajo ob tej tematiki. Podrobneje smo opisali katere nevarnosti se najpogosteje pojavljajo ter kako jih prepoznamo. S pomočjo anketnega vprašalnika smo ugotavljali kolikšna je dejanska raba novih digitalnih medijev pri otrocih, v kolikšni meri so jim izpostavljeni in kakšna je osveščenost staršev o nevernostih in tveganjih. Na podlagi raziskave in študija virov navajamo ukrepe za varnejšo uporabo, odgovorno rabo in nadzor uporabe pri otrocih, ki so namenjeni staršem, saj starši skoraj v celotni meri omogočajo otrokom rabo novih digitalnih medijev in tako tudi nosijo odgovornost.
Keywords: diplomske naloge, predšolski otroci, digitalni mediji, medijska vzgoja, medijska pismenost, vplivi uporabe digitalnih medijev, medijska etika
Published in DKUM: 28.10.2021; Views: 1117; Downloads: 215
.pdf Full text (1,44 MB)

8.
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
Anita Tomić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je izjemno pomembna marketinška aktivnost, saj s pomočjo nje vzpostavljamo stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Vse bolj pa je razširjena komunikacija s pomočjo digitalnih medijev in uporabo raznih digitalnih kanalov, česar se poslužuje praktično že vsako podjetje. Uporaba družbenih omrežji je postala neizbežna in nujno potrebna za odjemalce. Obravnavana znamka Čas za kavo je digitalnega marketinškega komuniciranja vešča in večinoma uporablja za komunikacijo družbena omrežja. Glavno omrežje, ki ga uporabljajo, je Instagram, ki je kot omrežje pri uporabi med odjemalci v porastu. Znamka redno vzdržuje kontakt s svojimi odjemalci in se od marketinških orodij najbolj poslužuje oglaševanja in pospeševanja prodaje. Izdelke in samo prodajo prilagajajo glede na željo odjemalcev in jih vključujejo v gradnjo znamke od samega začetka. Glavni obraz znamke in mnenjski vodja je ustanoviteljica Nina Štefe, ki je znamko bazirala in ustvarila na bazi Instagram profila.
Keywords: Marketinško komuniciranje, digitalni mediji, družbena omrežja, Instagram, Čas za kavo.
Published in DKUM: 01.12.2020; Views: 1330; Downloads: 155
.pdf Full text (968,26 KB)

9.
Proces uvedbe digitalnega marketinga na primeru podjetja: 9 round kickbox fitness kuwait
Žiga Plavčak, 2020, master's thesis

Abstract: Tehnološki razvoj v zadnjih letih je poskrbel, da se podjetja oz. trgovci soočajo z novimi priložnostmi in izzivi, povzročil vidnejše spremembe v okolju in s tem posledično vplival tudi na načine poslovanja ter promocijo. Nove spletne komunikacijske tehnologije so prestruktu-rirale glavne gospodarske sektorje, vključno s trženjem. Lahko bi rekli, da je trženje ustvarilo popolnoma novo nišo poslovanja, imenovano digitalni marketing. Gre za način oglaševanja na spletu, pri katerem se za trženje blaga oz. storitev vključuje uporaba virtualnih prostorov, s tem pa podjetjem omogoča stroškovno učinkovitost in prilagodljivost. Glavno prednost predstavja hitrejša interakcija s strankami, vendar pa se posledično povečuje konkurenčnost med podjetji v smislu pridobivanja pozornosti strank. Kljub temu učinkovita marketinška metoda vključuje tudi nekatere slabosti, kot je pomanjkanje osebnega stika, zasebnosti, posredno pa tudi varnosti. Magistrsko delo v prvem delu obravnava opredelitev digitalnega marketinga, njegovo zgodovinsko ozadje, predstavlja ključne razlike med tradicionalnim trženjem in digitalnim marketingom ter pojasnjuje prednosti in slabosti, ki jih vključuje spletno oglaševanje. V osrednjem delu se proučujejo vse obstoječe vrste digitalnega marketinga, podrobno je opisana tudi uvedba digitalnega marketinga skozi SOSTAC® metodo. V zaključku magis-trskega dela je predstavljeno izbrano podjetje vključno z že obstoječimi vrstami digitalnega marketinga ter praktične rešitve procesa uvedbe določenih vrst digitalnega marketinga, ki so izbrane na podlagi primernosti v povezavi z izbranim podjetjem.
Keywords: Digitalni marketing, uvajanje digitalnega marketinga, digitalni mediji, vrste digitalnega marketinga, načrtovanje digitalnega marketinga.
Published in DKUM: 18.08.2020; Views: 875; Downloads: 219
.pdf Full text (21,97 MB)

10.
Vizualna identiteta blagovne znamke »Tovarna kave« kot dejavnik uspešnega marketinškega komuniciranja : meje dopustnosti medijskega poročanja
Carina Mandl, 2019, master's thesis

Abstract: Strast do ustvarjanja je gonilna sila, ki pripelje do uspeha. A sama želja še zdaleč ne zadostuje, potreben je pogum, predvsem pa vztrajnost, da že pri prvih ovirah ne obupamo. Kako opozoriti nase? Kako zgraditi zgodbo, ki pritegne potrošnike? Z zanimivo zgodbo, kakovostno ponudbo, dovršeno vizualno identiteto in uspešnim marketinškim komuniciranjem. To so elementi, na katere smo stavili pri razvoju blagovne znamke Tovarna kave, ki predstavlja majhno lokalno pražarno kave. Identiteto znamke smo izrazili s celostno grafično podobo tako osnovnih kot tudi marketinških komunikacijskih sredstev. Šele z razvojem blagovne znamke in marketinškim komuniciranjem oživimo imensko oznako, ki ob ustrezni strategiji pri potrošnikih doseže prepoznavni učinek.
Keywords: Blagovna znamka, vizualna identiteta, marketinško komuniciranje, vizualna komunikacija, digitalni mediji
Published in DKUM: 23.12.2019; Views: 1189; Downloads: 112
.pdf Full text (105,34 MB)

Search done in 6.73 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica