| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Preverjanje pokritosti tal z uporabo dveh digitalnih orodij : diplomsko delo
Kristian Lipavšek, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga opisuje preverjanje pokritosti tal z uporabo digitalnih orodij. Namen preverjanja pokritosti tal je, da s pomočjo sodobne tehnologije enostavneje kmetujemo. Digitalni orodji/aplikaciji SoilCover in Refarmo na podlagi zajetih fotografij s terena izračunata procentualno pokritost tal z ostanki posevkov, kamenjem in biomaso. Za lažje razumevanje sta programa opisana in praktično prikazana. Raziskava temelji na terenskih meritvah in statističnih analizah, ki so pokazale, da so določene obdelave tal optimalne za doseganje večje oziroma manjše pokritosti tal. Iz rezultatov lahko zaključimo, da je aplikacija SoilCover prikazala natančnejše podatke, saj so vsi podatki bili izračunani na 2 decimalni številki natančno in celotne fotografije točno določeno obarvane s predstavljeno barvo (kamenje, prst, ostanki rastlin in posevkov), v primerjavi s polavtomatskim izračunom pokritosti tal aplikacije Refarmo, na fotografiji označeni le z eno barvo in pomočjo človeške roke in znanja.
Keywords: pokritost tal, digitalna orodja, SoilCover, Refarmo
Published in DKUM: 04.09.2024; Views: 40; Downloads: 16
.pdf Full text (5,44 MB)

2.
Vloga digitalne pismenosti pri dojemanju spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju : diplomsko delo
Erika Blekač, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se osredotočamo na vseprisotnost digitalnih medijev v izobraževalnem okolju in razvoj digitalne pismenosti kot ključne veščine za uspešno delovanje v tem okolju. V prvem delu naloge skozi teoretični pregled opredelimo ključne pojme, kot so digitalni mediji, digitalna pismenost in umetna inteligenca. V empiričnem delu proučujemo, kako socialno-demografski in socialno-ekonomski dejavniki vplivajo na stopnjo digitalne pismenosti med študenti Univerze v Mariboru, ter kako ta pismenost vpliva na dojemanje spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju. Rezultati statistične analize so pokazali, da spol in stopnja izobrazbe, uporaba osebnega računalnika in pametnega telefona ter uporaba digitalnih orodij za samostojno učenje, hobije in iskanje informacij ter reševanje težav preko spleta statistično značilno pozitivno vplivajo na digitalno pismenost, digitalna pismenost pa ne vpliva statistično značilno na dojemanje spletnega orodja ChatGPT kot podpore pri študiju. Rezultati te študije lahko prispevajo k nadaljnjim raziskavam o digitalni pismenosti ter dojemanju orodij z umetno inteligenco v izobraževanju.
Keywords: digitalni mediji, digitalna pismenost, algoritmi, umetna inteligenca, spletna orodja
Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 469; Downloads: 104
.pdf Full text (2,54 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica