| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE POSLOVNO-KONGRESNEGA TURIZMA V TERMAH MARIBOR: PRIMER HOTELA HABAKUK
Timotej Semenič, 2012, magistrsko delo

Opis: Če želi podjetje v času varčevalnih ukrepov in vse hujše konkurence na trgu ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, je nujno, da zna svojo ponudbo ciljni javnosti kakovostno komunicirati. S potrošniki mora vzpostaviti učinkovit in dolgotrajen dialog, ki bo temeljil na zaupanju ter ustvariti ugled in zgraditi močno blagovno znamko. V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje poslovno-kongresnega turizma v hotelu Habakuk. Natančno smo preučili specifike poslovnega turizma in kongresne dejavnosti ter ugotovili, da ima organizacija kongresov pozitivne ekonomske, družbene, znanstvene in politične učinke, ki se odražajo na celotni turistični destinaciji. Podrobno smo opredelili teoretične postulate marketinga v kongresni dejavnosti in ugotovili, da turistični delavci zaradi specifičnih lastnosti storitev potrošnikom nudijo predvsem doživetja, ki jih morajo posredovati z ustrezno kombinacijo elementov destinacijskega trženjskega spleta. Ključno pri tem je marketinško upravljanje z naravnimi in turističnimi privlačnostmi ter imidžem kraja. Podrobno smo razdelali in preučili program marketinškega komuniciranja v Habakuku in ugotovili, da orodja komunikacijskega spleta uporabljajo koordinirano in med njimi dosegajo sinergijske učinke. Kljub temu smo pri uporabi posameznih instrumentov opozorili na nekatere pomanjkljivosti in predlagali, na kakšen način jih je mogoče odpraviti.
Ključne besede: poslovni turizem, kongresna dejavnost, marketinško komuniciranje, turistična destinacija, marketing v turizmu, marketinški splet, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Terme Maribor, hotel Habakuk.
Objavljeno: 23.08.2012; Ogledov: 1580; Prenosov: 336
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

2.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI MARIBOR
Blaž Zajc, 2014, diplomsko delo

Opis: V modernem času, v katerem smo se znašli, ljudje zaradi številnih tehnoloških novosti postajamo čedalje zahtevnejši odjemalci. Podjetja, ki ne sledijo spremembam v zunanjem in notranjem okolju, se slej kot prej začnejo soočati s težavami. Dnevno nam mediji poročajo o likvidacijah in stečajih podjetij. A za vsemi propadlimi podjetji ne stoji vedno neprilagajanje okolju in spremembam v njem, včasih so za to kriva naklepna dejanja posameznikov. Tudi v turizmu se morajo truditi in v turističnih destinacijah razvijati vedno nove storitve in širiti destinacijski program z namenom, privabiti večje število turistov, kar seveda pomeni večji prihodek. Z diplomskim projektom sem se osredotočil na turistično destinacijo Maribor, natančneje na analizo zadovoljstva gostov in turistov, ki prihajajo v Maribor. S pomočjo anketnega vprašalnika sem odgovoril na številna, v začetku postavljena vprašanja in uresničil zastavljene cilje. Postavil sem si tudi štiri hipoteze, izmed katerih sem tri potrdil, eno pa zavrnil. Prišel sem do sklepa, da obiskovalci in turisti v povprečju odhajajo zadovoljni.
Ključne besede: turizem, turist, destinacija, zadovoljstvo, Maribor, analiza
Objavljeno: 11.11.2014; Ogledov: 495; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (844,43 KB)

3.
VPLIV PRIREDITEV NA PROMOCIJO DESTINACIJE MARIBOR - POHORJE
Nika Mernik, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Vpliv prireditev na promocijo destinacije Maribor - Pohorje se ukvarja s vprašanjem vpliva najpomembnejših prireditev destinacije Maribor - Pohorje (Festival Lent, Festival Maribor, Festival Stare trte, Festival Borštnikovo srečanje, Martinovanje in Čarobni december), njihove promocije ter promocije same destinacije doma in v tujini. Diplomska naloga temeljito predstavlja promocijsko strategijo destinacije Maribor - Pohorje ter išče povezave med njenimi teoretičnimi cilji ter praktičnimi dejstvi, ki smo jih pridobili s pomočjo izvajanja intervjujev na terenu s ključnimi akterji organizacije in promocije prireditev. Ključne ugotovitve intervjujev so predstavljene najprej posamično za vsako prireditev posebej, nato pa so predstavljene še skupne ugotovitve, za katere smo naredili SWOT analizo. Na podlagi ugotovitev opravljene raziskave lahko trdimo, da tradicionalne, kakovostne in atraktivne prireditve z razvito lastno identiteto skozi svoj obstoj (organizacijo, promocijo, izvedbo in podobno) pozitivno vplivajo na promocijo same destinacije Maribor - Pohorje in na ustvarjanje njene pozitivne podobe v zavesti obiskovalcev prireditev.
Ključne besede: prireditve, promocija, destinacija, Maribor - Pohorje
Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 1026; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (655,03 KB)

4.
Vloga družbenih medijev pri trženju turističnih destinacij in načrtovanju potovanj
Eva Roškar, 2017, diplomsko delo

Opis: Vzpon in razvoj družbenih medijev je spremenil dojemanje sveta posameznikov in omogočil nove načine komuniciranja. Uporabniki družbenih medijev z njihovo uporabo lažje in hitreje dostopajo do informacij po vsem svetu, družbeni mediji pa jim omogočajo tudi boljše sporazumevanje z uporabniki širom sveta. Zaradi hitrega razvoja družbenih omrežij in mnogih prednosti, ki so jih ta s seboj prinesla, se je spremenilo tudi načrtovanje potovanja uporbnikov ter samo trženje destinacij. Zaradi možnosti, ki jih družbeni mediji svojim uporabnikom ponujajo, so ti bolje informirani o posamezni destinaciji in njenih značilnostih, destinacija in destinacijski management pa lahko družbena omrežja s pridom uporabijo ter z njimi kot učinkovitim komunikacijskim orodjem pritegnejo uporabnike in bodoče turiste na njim prijazen način. Aktivno pojavljanje in trženje skozi družbene medije lahko opazimo na dveh destinacijah, ki smo jih razdelali v študiji primera. Gre za mesti Maribor (Slovenija) in Gradec (Avstrija), ki sta si po značilnostih precej podobni, geografsko pa izjemno blizu. Zanimalo nas bo, kako se posamezna destinacija poslužuje možnosti trženja in predstavitve preko treh izbranih družbenih medijev (Facebook, Instagram in TripAdvisor) ter kako se destinaciji pri izkoristku možnosti izbranih družbenih omrežij razlikujeta.
Ključne besede: družbena omrežja, družbeni mediji, trženje, destinacija, turizem, oglaševanje, Facebook, instagram, Maribor, Gradec
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 651; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

5.
Pomen trajnostnega razvoja turizma za segment mladih v destinaciji maribor-pohorje
Tamara Kristl, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo se ukvarjali s pomenom trajnostnega turizma in zelenega destinacijskega menedžmenta. Osredotočili smo se na segment mladih slovenskih povpraševalcev v destinaciji Maribor - Pohorje. Na kratko smo predstavili zeleno shemo slovenskega turizma Slovenia Green in raziskali vključenost mladih slovenskih povpraševalcev v trajnostni turizem. Z anketiranjem smo ugotovili, ali povpraševalci prepoznavajo Maribor - Pohorje kot zeleno destinacijo. V praktičnem delu smo s tabelami in grafi predstavili rezultate anketiranja, ki je bilo izvedeno med mladimi slovenskimi povpraševalci v destinaciji Maribor - Pohorje. V zaključku projekta smo predstavili sintezo ugotovitev iz teoretičnega uvodnega in praktičnega jedrnega dela. Prav tako smo zapisali pomembnost ponudbe zelenega trajnostnega razvoja destinacije za segment mladih slovenskih povpraševalcev.
Ključne besede: trajnostni razvoj turizma, destinacijski menedžment, destinacija Maribor - Pohorje, zelena shema, mladi povpraševalci
Objavljeno: 29.11.2018; Ogledov: 159; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

6.
Vključitev gastronomije v ponudbo Botaničnega vrta Univerze v Mariboru
Tilen Selič, 2018, diplomsko delo

Opis: Gastronomija je danes vse pomembnejša v turistični ponudbi določene destinacije, saj so gostje z naraščajočo vlogo individualizma vse zahtevnejši in bolj osveščeni glede prehrane. Kadar uspe ponudnikom gastronomije vzbuditi pri turistih željo po vrnitvi, spremenijo tudi njihov namen obiska destinacije. Primarni nameni potovanja turistov so še vedno ogledi destinacij in njihovih kulturno-zgodovinskih znamenitosti, vse bolj pa prihaja v ospredje tudi obiskovanje destinacije z namenom degustiranja oziroma okušanja lokalne gastronomije. Kadar ta namen ponudniki dosežejo, to pomeni uspešno trženje, s tem pa uspešnejše poslovanje organizacije. V uvodnem poglavju smo predstavili raziskavo, njen namen, opredelili smo hipotezi in cilje, postavili omejitve ter pojasnili predpostavke. V drugem poglavju smo postavili teoretični okvir. Razložili smo vlogo gastronomije pri turistični ponudbi Slovenije. V nadaljevanju poglavja smo proučili še kombinacije živil in jedi ter povezali gostinsko ponudbo z ruralnim turizmom. V tretjem poglavju je bila osrednja tema raziskava ponudbe Botaničnega vrta Univerze v Mariboru (v nadaljevanju BVUM) in oblikovanje nove ponudbe. Opredelili smo pomen Botaničnega vrta (v nadaljevanju BV) v turistični ponudbi Maribor-Pohorje in ugotovili, da ima veliko potenciala, njegova uresničitev pa je odvisna od več dejavnikov. Preko metode anketiranja smo izvedeli, česa si obiskovalci želijo v BV-u ali konkretneje, kakšna gastronomska ponudba bi jim ustrezala. Če povzamemo celotno raziskavo v eno misel, lahko rečemo, da se gastronomska ponudba BV-a s pomočjo občine počasi razvija, vendar je do končnega produkta potrebnega še precej dela na tem področju.
Ključne besede: Botanični vrt Univerze v Mariboru, gastronomija, turizem, lokalna pridelava, destinacija Maribor-Pohorje
Objavljeno: 04.12.2018; Ogledov: 690; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (844,77 KB)

7.
Povezovanje dobropočutne ponudbe destinacije maribor - pohorje s programi botaničnega vrta univerze v mariboru
Urška Bezjak, 2019, diplomsko delo

Opis: Zdravje je pomembna vrednota vsakega človeka, vendar o njem običajno razmišljamo šele takrat, ko zbolimo. Da bi to preprečili, moramo za dobro počutje poskrbeti prej, oziroma preventivno. Vsak dan lahko svoje počutje izboljšamo s pravilno prehrano, telesno aktivnostjo, sprostitvijo in obvladovanjem stresa. Zavedati se moramo, da je vsak posameznik odgovoren za svoje zdravje. Danes lahko počutje izboljšamo tudi z dobropočutno ponudbo, ki jo lahko pogosto najdemo v zasebnih centrih, zdraviliščih in hotelih. V diplomski nalogi opišemo wellness ponudbo hotelov, ki se nahajajo v destinaciji Maribor-Pohorje in predstavimo predloge, kako to ponudbo povezati z botaničnega vrta univerze v Mariboru, ki s svojo zasnovo in naravo lahko izboljša počutje obiskovalca. V diplomski nalogi raziskujemo osnovne pojme, povezane z zdravjem in dobrim počutjem. Predstavimo ponudbo botaničnega vrta univerze v mariboru in drugih botaničnih vrtov. Ugotovitve povzemamo v sklepnem delu, prav tako v sklepu preverimo osnovne trditve, ki smo jih zapisali uvodoma.
Ključne besede: dobropočutje, dobropočutna ponudba, zdravje, destinacija Maribor-Pohorje, Botanični vrt Univerze v Mariboru
Objavljeno: 30.10.2019; Ogledov: 121; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (931,67 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici