| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UGOTAVLJANJE OSEBNIH, SKUPINSKIH IN ORGANIZACIJSKIH POTREB V PODJETJU PIKAPOKA D.O.O.
Maja Hren, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Okolje, v katerem se nahajajo današnja podjetja, je vedno bolj nepredvidljivo, edino, kar je predvidljivo, so spremembe. Na trgu se nenehno pojavlja nova konkurenca, ki skuša bolje zadovoljiti potrebe odjemalcev. Da bi se podjetje lahko uspešno spoprijelo s konkurenco in spremembami, ki se nenehno pojavljajo na trgu, mora najprej obvladati svoje notranje okolje – to so njeni zaposleni. Kar danes ločuje uspešne organizacije od neuspešnih, niso izdelki, storitve ali vrhunska tehnologija, ampak dejavnik, iz katerega vse našteto izvira, to so motivirani in lojalni zaposleni. Dobri poslovni rezultati temeljijo na uspešno vodenem sistemu motiviranja in nagrajevanja zaposlenih. Podjetja, ki se tega sistema poslužujejo, so sposobna zadržati ključne kadre, ki k organizacijskemu razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Da bi podjetje lahko uspešno obvladovalo svoje zaposlene, pa mora poznati njihove potrebe, predvsem tiste, ki jih najbolj motivirajo pri njihovem delu. Obstaja mnogo motivacijskih teorij, ki na različne načine opredeljujejo potrebe ljudi, podjetje pa mora najti tisti model, ki mu glede na profil zaposlenih najbolj ustreza. Kot sem že omenila, sem v omenjenem podjetju tudi sama zaposlena, moje delo je na področju kadrovanja, zato je bila raziskava narejena zaradi osebnega zanimanja, kakšna je splošna stopnja zadovoljstva zaposlenih v podjetju Pikapoka d.o.o. Namen izvedene raziskave je bil predvsem ugotoviti potrebe zaposlenih ter stopnjo njihove zadovoljenosti. Rezultati raziskave so pokazali, da so potrebe zaposlenih v omenjenem podjetju v povprečju enake, kot so potrebe zaposlenih v drugih slovenskih podjetjih. Potrebe, ki so v podjetju najmanj zadovoljene, so plača, sistem finančnega nagrajevanja (stimulacije) in komuniciranje med zaposlenimi ter vodstvom podjetja. Zaposleni so zraven tega manj zadovoljni tudi z možnostjo napredovanja. Kljub temu pa so zaposleni v splošnem zadovoljni z dobrimi delovnimi odnosi med sodelavci na delovnem mestu in dobro delovno klimo.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: zaposleni, potrebe, motivacijske teorije, zadovoljstvo zaposlenih, delovni odnosi, delovna klima, motiviranje.
Objavljeno: 26.02.2010; Ogledov: 2601; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (865,55 KB)

3.
4.
STILI VODENJA IN NJIHOV VPLIV NA ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH IN STANOVALCEV V SOCIALNO VARSTVENIH INSTITUCIJAH
Marija Plajnšek, 2013, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je bilo ugotoviti zadovoljstvo zaposlenih in stanovalcev v socialno varstvenih institucijah glede na prevladujoči stil vodenja. Zaposleni v socialno varstvenih institucijah s svojim delom, odnosom in osebnostnimi značilnostmi pomembno vplivajo na starostnika in njegovo počutje v domu, od česar pa je nadalje odvisna kakovost življenja starostnika. Vodstvo in zaposleni v socialno varstvenih institucijah se morajo zavedati dejstva, da so starostniki ena od najranljivejših starostnih skupin, zato je še posebej pomemben odnos, ki se v instituciji razvija ter nadalje vpliva na zadovoljstvo tako zaposlenih kot tudi stanovalcev v domovih.
Ključne besede: Stili vodenja, vodja, vodenje, delovna klima, zadovoljstvo zaposlenih in stanovalcev, socialno varstvene institucije
Objavljeno: 25.02.2013; Ogledov: 1317; Prenosov: 346
.pdf Celotno besedilo (950,09 KB)

5.
ZAZNANE ZNAČILNOSTI DELA IN DELOVNA ZAVZETOST UČITELJEV KOT DEJAVNIKI ZAZNAVANJA MEDVRSTNIŠKEGA NASILJA IN ODZIVANJA NANJ
Alenka Cvetko, 2016, magistrsko delo

Opis: Medvrstniško nasilje je in ostaja pereč problem šol in širše javnosti. Kar nekaj raziskav se je že osredotočalo na preučevanje nasilja med vrstniki, in sicer predvsem na to, kako nasilje nastane in kako ga lahko preprečimo. V pričujoči raziskavi smo se osredotočili na odnos med medvrstniškim nasiljem in zaznanimi značilnostmi dela ter delovno zavzetostjo učiteljev. Namen naše raziskave je bil preučiti problematiko medvrstniškega nasilja in raziskati odnos med delovnimi viri, delovnimi zahtevami in razredno klimo ter zaznavanjem nasilja in odzivanjem na nasilje s strani učitelja. V raziskavi je sodelovalo 360 učiteljev, zaposlenih na 22 različnih šolah, ki so reševali več različnih vprašalnikov: Vprašalnik delovnih zahtev in virov, Vprašalnik delovne zavzetosti, Vprašalnik razredne klime in prilagojena vprašalnika zaznavanja medvrstniškega nasilja in odzivanja nanj. Rezultati kažejo, da se je pri zaznavanju medvrstniškega nasilja kot statistično pomemben napovednik pokazalo poročanje (dimenzija razredne klime). Pri odzivanju na nasilje pa se niti eden izmed štirih dejavnikov ni pokazal kot statistično pomemben.
Ključne besede: delovna zavzetost, model delovnih zahtev in virov, razredna klima, zaznavanje medvrstniškega nasilja, odzivanje na medvrstniško nasilje
Objavljeno: 25.10.2016; Ogledov: 567; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (878,12 KB)

6.
Kakovost delovnega življenja
Darja Rus Wala, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Kakovost delovnega življenja smo proučevali delo in medsebojne odnose ter delovno klimo, ki vpliva na kvaliteto delovnega življenja. Na podlagi anketnih vprašalnikov smo ugotavljali, kako določeni delovni faktorji vplivajo na odnos ljudi do dela in njihovih sodelavcev ter na odnos do nadrejenih. Zaznali smo nekatere dejavnike, ki negativno vplivajo na človekovo počutje. Pri delavcih smo ugotovili, da so preobremenjeni in pod nenehnim stresom zaradi narave dela, hitrega tempa in krizne situacije, poleg tega imajo premalo podpore in zaščite s strani nadrejenih. Delovni organizaciji X predlagamo, da se bolj posveti delavcem in sami organizaciji dela, kakor pa administrativnim zadevam. Temeljito bi morali preučiti organizacijo dela, da bi delo enakomerno porazdelili med delavce. Izposlovati bi morali plače za delavce v organizaciji X in v vseh sorodnih organizacijah, da bi s solidno plačo lahko krili stroške za preživetje. V službo bi prihajali manj utrujeni in pripravljeni na nove naloge. S tem bi zmanjšali večni problem bolniških odsotnosti. Predlagali bi jim nekaj drznih odločitev: najprej zvišati plače zaposlenim, da postane organizacija X zanimiva tudi za mlade; nadalje, zaposliti višje in visoko izobražene delavce za ustrezno plačilo in čez čas bi bilo zopet modro opraviti raziskavo, da bi videli napredek.
Ključne besede: kakovost delovnega življenja, delovna klima, nagrajevanje, ocena delovne uspešnosti, zanimivost dela
Objavljeno: 02.11.2016; Ogledov: 489; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici