| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA UPORABE MODELA FINANCIRANJA S CROWDFUNDING
Žan Moškotevc, 2016, diplomsko delo

Opis: Vsak podjetnik se na začetku poti sreča z izbiro financiranja. Virov je danes več kot kadarkoli prej, vendar ima vsak izmed njih prednosti in slabosti. Temelj naloge je podjetništvo in financiranje podjema, saj med zadnjega spada tudi crowdfunding. Crowdfunding je pridobil na priljubljenosti v zadnjih letih s pomočjo tehnologije ter odprl trg za inovativne produkte in storitve ter razširil kulturo inoviranja. Ugotovili smo, da je crowdfunding že široko uporabljan vir financiranja. Vendar vsi pri posluževanju crowdfundinga niso uspešni. Analizirali smo dve uspešni in dve neuspešni crowdfunding kampanji, jih primerjali ter zapisali ključne razlike.
Ključne besede: podjetništvo, financiranje, podjem, crowdfunding, inoviranje
Objavljeno: 28.11.2016; Ogledov: 3075; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici