| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
MODNO NAČRTOVANJE V CINEMA 4D
Martina Čeh Ambruš, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Cilj diplomske naloge je preučiti in pokazati možnosti oblikovanja oblačil v orodju Cinema 4D ter pokazati uporabnost in učinkovitost orodja na tem področju. Pokazali smo, da lahko z orodjem, ki ni izključno namenjeno modni industriji in oblikovanju oblačil, oblikujemo nova oblačila na preprost in hiter način, ter s tem podpremo klasično modno načrtovanje in oblikovanje. Velika prednost računalniškega modeliranja je, da lahko v času modeliranja dobivamo nove ideje, jih realiziramo in takoj vidimo njihove učinke, kar nam odpre nove možnosti pri načrtovanju oblačil. 3D modeliranje oblačil je vsekakor prihodnost (in tudi že sedanjost) modne industrije.
Ključne besede: Cinema 4D, 3D modeliranje, virtualna oblačila, modno oblikovanje
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 7905; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

2.
REKONSTRUKCIJA OBJEKTOV IZ TOČK LiDAR
Marko Škrabl, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Cilj diplomskega dela je rekonstruirati 3D model objekta (v našem primeru cerkve) s pomočjo točk, pridobljenih z laserskim prebirnikom LiDAR (ang. Light Detection and Ranging). V prvem delu diplomske naloge predstavimo tehnologijo LiDAR ter opišemo datotečni format LAS, ki predstavlja standardni zapis podatkov LiDAR. V drugem podamo več tehnik geometrijskega modeliranja, pri čemer podrobneje predstavimo najpogosteje uporabljene gradnike in funkcijonalnosti. V tem delu se osredotočimo na programsko okolje Cinema 4D, ki smo ga uporabili za izdelavo našega modela. Podamo tudi krajši opis jezika VRML (ang. Virtual Reality Modelling Language), ki omogoča ustrezno predstavitev končnega modela na svetovnem spletu. Pred zaključnim delom povzamemo najpomembnejše ugotovitve pri izdelavi diplomskega dela in končni model vizualno predstavimo. V zaključnem delu uporabljeni postopek za izdelavo 3D modela še kritično ocenimo in predstavimo tako pozitivne kot tudi negativne lastnosti uporabe takšne metode.
Ključne besede: LiDAR, 3D prebiranje, geometrijsko modeliranje, Cinema 4D, VRML
Objavljeno: 16.09.2011; Ogledov: 11370; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

3.
UPORABA PROGRAMSKIH ORODIJ PRI PROJEKTIRANJU KONSTRUKCIJSKIH ELEMENTOV MEDGENERACIJSKEGA SREDIŠČA KOPER
Peter Fekonja, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava prikaz projektiranja konstrukcijskih elementov večetažnega objekta z najsodobnejšimi programskimi orodji. Namen diplomskega dela je spoznati način dela s programskimi orodji in jih povezati s praktičnimi inženirskimi problemi. Obravnavana je statična analiza in dimenzioniranje armiranobetonske plošče, nosilca T-prereza in stebra. Preverjena je zmogljivost programskega paketa Frilo pri upoštevanju Evrokod standardov za projektiranje gradbenih konstrukcij. Prikazana sta konstruiranje armature in način dela pri izdelavi armaturnih načrtov s programskim paketom Allplan. Prikazana je tudi uporaba informacijskega modela zgradbe, narejenega v programu Allplan, pri izdelavi vizualizacije s programom Cinema 4D.
Ključne besede: statična analiza, dimenzioniranje, armirani beton, armaturni načrt, Evrokod, Allplan, Frilo, Cinema 4D
Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1920; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (9,33 MB)

4.
UPORABA MODELIRNIKA CINEMA 4D ZA EKSPERIMENTE V TIPOGRAFIJI
Špela Bezget, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo preučuje načine izdelave tipografije v modelirniku Cinema 4D. Opisan je modelirnik in prikazana je njegova osnovna uporaba. Temu sledi podroben prikaz ustvarjanja tipografije. Zadnji del diplomskega dela obsega rezultat in najpomembnejše sklepe našega dela. Čeprav lahko ugotovimo, da izdelava celotne scene zahteva napredno poznavanje orodij, je programski paket Cinema 4D primeren za izdelavo tipografije, saj nudi številne funkcionalnosti, ki jih v drugih oblikovalskih programih ne najdemo.
Ključne besede: Cinema 4D, tipografija
Objavljeno: 21.11.2012; Ogledov: 4742; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (3,11 MB)

5.
UPODABLJANJE GIBANJA VODE V CINEMA 4D IN REALFLOW
Vesna Prapotnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V filmih in računalniških igrah pogosto uporabljamo upodobitve vode, ki z vedno naprednejšimi rešitvami postaja zelo podobna vodi iz resničnega sveta. Upodobitve omogočajo računalniški programi, ki so sposobni z naprednimi metodami realistično upodobiti učinke gibanja vodne. V ta namen najpogosteje uporabljamo tehniko sistema delcev, ki jo v tem diplomskem delu podrobneje predstavimo. Za modeliranje in upodobitve vode uporabimo modelirnik Cinema 4D in RealFLow. V diplomskem delu prikažemo različne načine upodobitve tekoče vode in ugotovimo, v katerih primerih posamezni načini dajo najboljše upodobitve vode.
Ključne besede: Cinema 4D, RealFlow, upodabljanje, gibanje vode
Objavljeno: 21.11.2012; Ogledov: 4793; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

6.
MODELIRANJE LAS S CINEMA 4D
Katarina Kresić, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je preučiti zmožnosti modelirnika Cinema 4D pri ustvarjanju virtualnih pričesk in njihovi čim realnejši predstavitvi na virtualni glavi. Orodje omogoča modeliranje poljubnih objektov v 3D, izdelavo objektov z naravnim oz. realnim videzom. Pri modeliranju las je tako Cinema 4D ključen pripomoček, ki nam omogoči realen vpogled na oblikovane pričeske in njihovo preizkušanje na virtualnih glavah. S pomočjo programa Autodesk 123D Catch, ki uporablja fotogrametrijo, smo izdelali 3D model glave na katerem smo preizkusili različne pričeske. Modul Lasje (angl. Hair), s katerim smo modelirali lase, lahko uporabimo tudi za modeliranje trave ali perja, kar je tudi prikazano v nalogi. Uporabo modula in las smo predstavili tudi s kratkim animiranim reklamnim oglasom.
Ključne besede: Cinema 4D, 3D modeliranje, virtualne pričeske, fotogrametrija
Objavljeno: 21.11.2012; Ogledov: 4984; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

7.
MODELI RASTLIN V CINEMA 4D
Mojca Viličnjak, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo preučuje modele rastlin, ustvarjenih z modelirnikom Cinema 4D. Modele, ki so lahko predstavljeni na različne načine, lahko modeliramo z različnimi orodji. Kako natančno bodo objekti zmodelirani, je odvisno od uporabe in namena modelov. Za tvorbo modelov rastlin uporabljamo različne postopke, ki omogočajo različne stopnje realnosti modelov. Zaradi naravnih oblik rastlin se velikokrat ne moremo zadovoljiti z algoritmi, ki jih ponujajo osnovna orodja modelirnika, zato uporabimo dodatke, namenjene modeliranju rastlin ali podobnih naravnih objektov. Če pri uporabi osnovnih orodij Cinema 4D vključimo še orodja in objekte dodatkov, lahko dobimo rezultate, katerih oblika se skoraj ne razlikuje od realnih rastlin.
Ključne besede: Cinema 4D, modeli rastlin, modeliranje rastlin, xFrog, Lauwberk Plants
Objavljeno: 23.08.2013; Ogledov: 4666; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

8.
ANIMACIJA DELOVANJA 3D TISKALNIKA V CINEMA 4D
Luka Vodušek, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opiše 3D tiskalnike in prikaže pripravo animacije delovanja 3D tiskalnika. Opisane so zadnje naprednejše in moderne tehnike 3D tiskanja. Predstavljeni so uporabni izdelki, ki so že bili natisnjeni in uporabljeni na najrazličnejših področjih. Zadnji del diplomskega dela je prikaz 3D modela tiskalnika in izdelane animacije s pomočjo programa Cinema 4D.
Ključne besede: 3D tiskalnik, Animacija, Cinema 4D
Objavljeno: 10.10.2013; Ogledov: 1381; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

9.
TEHNIKE UPODABLJANJA RISANK
Slavica Šuman, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se v začetku posveti sodobnim in tradicionalnim tehnikam izdelave risank. Preučuje različne tehnike fotorealističnega in nefotorealističnega upodabljanja. Slednje je največkrat uporabljeno v risankah. Upodabljanje uvrščamo v proces produkcije in je časovno potratno. V modelirniku Cinema 4D na podlagi zmodelirane in animirane kratke tridimenzionalne risanke ugotavljamo, kateri parametri so časovno najmanj potratni in kvalitetno primerni. Risanko v praktičnem delu upodobimo z vtičnikom Sketch and Toon in ob izbranih različnih parametrih ugotavljamo, če je vtičnik primeren za risanke ali ne. V štirih različnih načinih upodabljanja z vtičnikom Sketch and Toon potrdimo, da je primeren za upodabljanje risank.
Ključne besede: risanka, upodabljanje risank, nefotorealistično upodabljanje, Cinema 4D, Sketch and Toon
Objavljeno: 17.11.2014; Ogledov: 819; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (3,05 MB)

10.
USTVARJANJE POUČNIH ANIMACIJ S POMOČJO TEHNIKE CINEWARE
Nejc Kilar, 2014, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo obravnava tradicionalni delovni tok pri izdelavi multimedijskih vsebin v primerjavi s prilagojenim delovnim tokom za vtičnik Cineware. Študija je izvedena na primeru poučne animacije , ki je sestavljena iz štirih različnih scen. Te so izbrane tako, da lahko učinkovitost vtičnika z njimi kar najbolje preverimo. Tematika se navezuje na mikroskopski pogled in se osredotoča na štiri elemente: Nevroni, lasje, pljučni alveoli in človeško kožo. Pri njihovi izdelavi pa smo se posvetili študiji izvedbe osvetlitve, posebnih učinkov in zajemu gibanja. V vseh primeri pokažemo, da nam vtičnik Cineware omogoča vzporedno izvajanje produkcije in post-produkcije, s čimer znatno pohitri naše delo v primerjavi s tradicionalnim delovnim tokom. Posledično je tudi kvaliteta izdelka višja.
Ključne besede: CINEMA 4D, Cineware, delovni tok, upodabljanje
Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 591; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici