| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 54
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja
Klemen Sajko, 2020, diplomsko delo

Opis: Močna blagovna znamka je ključnega pomena za razlikovanje podjetja od konkurence. Velik del tega je celostna grafična podoba, ki predstavlja vizualni vidik sloga, za katerega se odloči podjetje, in osebnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se najprej osredotočili na definiranje pojma blagovne znamke, raziskovanje njene zgodovine in dejavnike, ki jo naredijo uspešno. Nato smo opredelili celostno grafično podobo, njeno vlogo v podjetju in opisali elemente grafičnega oblikovanja. Prav tako smo analizirali turistično podjetje Sajko turizem, d. o. o., grafične podobe konkurenčnih podjetij in še nekaterih drugih turističnih podjetij po svetu. Na podlagi pridobljenega znanja smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo podjetja Sajko turizem, d. o. o. Določili smo barvno paleto, tipografijo, simbol in logotip ter jih nato implementirali v komunikacijska sredstva.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovna znamka, marketing, logotip
Objavljeno: 28.01.2021; Ogledov: 204; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (3,69 MB)

2.
Grafično oblikovanje in proces ustvarjanja lastnega portfolija kot metoda samopromocije
Benjamin Borojević, 2020, diplomsko delo

Opis: Grafično oblikovanje se je skozi leta zelo spremenilo in je danes na takšni stopnji, da brez njega ne moremo več živeti. Živimo namreč v informacijski dobi, kar pomeni dnevno izmenjevanje informacij med ljudmi. Te informacije morajo biti posredovane hitro in jasno, kar pa je najučinkoviteje s pomočjo grafičnega oblikovanja in oglaševanja. Oglaševanje je močan medij za izražanje, ustvarjalnost in izmenjavo informacij v vse bolj globalni in med seboj povezani družbi. Vsepovsod okoli sebe lahko vidimo rezultate grafičnih oblikovalcev, ki nam vsak dan posredujejo razne informacije z infografikami, promocijskimi artikli, s časopisi, z revijami, s filmskimi plakati in podobnim. In v tem svetu vizualnih sporočil ima vsak uspešen grafični oblikovalec ali podjetje, ki ga poznamo in je uspešno na globalnem trgu, svojo identiteto, ki je podkrepljena z dosledno oblikovano celostno grafično podobo in promovirana z oglaševanjem ali s samopromocijo. Pri grafičnih oblikovalcih je samopromocija največkrat zastavljena s portfoliji. Glavni cilj diplomskega dela je grafično izoblikovati identiteto in samopromocijo Benjamina Borojevića ter ga promovirati s portfolijem. Ta je bil oblikovan šele po analizi dobrih portfolijev nagrajenih grafičnih oblikovalcev.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, portfolio, samopromocija, analiza portfolijev
Objavljeno: 14.01.2021; Ogledov: 217; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

3.
Lastna celostna grafična podoba
Gašper Pristovnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil ustvariti učinkovito lastno celostno grafično podobo, ki mi bo pomagala pri nadaljevanju moje poslovne poti. Zato smo delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili oblikovanje na splošno, grafično oblikovanje, proces oblikovanja vizualnih sporočil, pomen barv ter kaj celostna grafična podoba sploh je. Za konec smo analizirali še celostno grafično podobo spletne trgovine mimovrste. V praktičnem delu smo ustvarili logotip, ki smo ga tudi animirali, spletno stran ter nato celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ob tem smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Ključne besede: celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 221; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (2,87 MB)

4.
Celostna grafična podoba - primer podjetja "Dajnko Photography"
Mitja Potočnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se ukvarja s tematiko celostne grafične podobe (CGP). Opisano bo, zakaj se CGP uporablja in katere so prednosti uporabe. Podrobneje bodo opisani elementi, ki so prisotni v celostni grafični podobi in kakšne vrednosti lahko nosijo. Nato bo v praktičnem delu sledila analiza nekaterih celostnih grafičnih podob s podobnih področij in kasneje še proces ustvarjanja celostne grafične podobe v namene identifikacije fotografskih storitev.
Ključne besede: celostna grafična podoba, oblikovanje, barve, tipografija
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 129; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Rekonstrukcija vizualne identitete na primeru fotografske dejavnosti
Mitja Studenčnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V uvodnem delu diplomskega dela smo razčlenili cilje in definirali raziskovalna vprašanja pri rekonstrukciji vizualne identitete fotografskega podjetja. Opisali smo omejitve in metode dela, s katerimi smo v nadaljevanju izvedli celoten proces preoblikovanja. Nadaljevali smo s predstavitvijo teoretičnih osnov grafičnega oblikovanja in vizualne identitete. S pomočjo evalvacije mnenj in ugotovitev primerjalne analize simbolov konkurenčnih podjetij smo zasnovali osrednji grafični simbol podjetja Foto Anka, ki je služil kot temelj pri nadaljnji zasnovi. Definirali smo osnovne barve in tipografijo ter oblikovali preostale elemente vizualne podobe. V sklepni fazi diplomskega dela smo le-te predstavili in prikazali njihovo uporabo.
Ključne besede: vizualna identiteta, celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 81; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (5,84 MB)

6.
Celostne grafične podobe v finančnem svetu
Aljaž Gašperič, 2020, diplomsko delo

Opis: To delo definira osnove grafičnega oblikovanja in vizualnih komunikacij. Prav tako pa je zasnova celostne grafične podobe za podjetje v finančnem svetu. Loti se raziskovanja osnov oblikovanja in celostnih grafičnih podob. Da bo naloga tudi praktično podkovana, je v sodelovanju s podjetjem NAKO nastala nova celostna grafična podoba, ki upošteva vsa načela naučena skozi nalogo. Potreben je bil pogovor s podjetjem o novi podobi, izgledu in sporočilnosti. Tekom naloge so se pojavile ovire. Pomanjkanje domišljije, ustrezna raznolikost, omejitev sredstev in literature zaradi koronavirusa. Področje je najprej raziskano nato še preizkušeno. Na koncu pa ta naloga doseže novo podobo podjetja NAKO. Sedaj se lahko na trg poda z novim izgledom in zagonom po uspehu.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, tipografija, logotip, NAKO
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 172; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

7.
Proces izdelave celostne grafične podobe na primeru podjetja JSR d. o. o.
Daša Šeruga, 2020, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je podoba podjetja, je način, kako se podjetje predstavi ljudem, kupcem. Vključuje vse vizualne vidike in elemente podjetja, od logotipa do izdelkov za tisk, itd. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del, pri čemer smo v teoretičnem delu predstavili znanje, ki ga potrebujete za lažje razumevanje praktičnega dela diplomske naloge. Predstavili smo grafično oblikovanje, opisana je celostna grafična podoba, naštete in opisane so faze oblikovanja ter predstavljeni so trendi grafičnega oblikovanja. V praktičnem delu smo kot glavni namen ustvarili celostni grafični priročnik na primeru podjetja JSR d. o. o., zraven tega pa smo opravili analizo celostnih grafičnih podob konkurenčnih podjetji.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 123; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (6,07 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA »OPTIKA FLAJŠAKER«
Mirjeta Zogaj, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela, ki je razdeljeno na uvodni del, glavni del in na koncu praktični del, je predstaviti spremembe celostne grafične podobe podjetja. V uvodnem delu je predstavljen teoretični del, ki razlaga osnovne pojme, s katerimi se srečujemo v diplomski nalogi in so povezani z izdelavo celostne grafične podobe. Nato opisujemo dejavnike in procese, ki so ključni pri spremembi identitete podjetja Flajšaker. Temu sledi prikaz in opis sedanje celostne grafične podobe ter opis značilnosti, kot so barva, oblika, tipografija ter implementacija, nato pa tudi opis razlogov in izhodišč za novo preoblikovano podobo, ki jo prikazujemo skozi preoblikovanja s pomočjo grafičnih orodij. V zadnjem delu prikažemo proces in zasnovo nove celostne grafične podobe optike Flajšaker.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 150; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (4,10 MB)

9.
Posodobitev celostne grafične podobe avstrijskega podjetja
Tomaž Lazar, 2019, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je temeljni gradnik uspešnega podjetja. Preko nje podjetje predstavi svojo identiteto in dejavnost. Podoba mora biti skrbno premišljena in natančno definirana. Danes se veliko podjetij odloča za prenovo celostne grafične podobe, na področju medijskih komunikacij pa je ta tema zelo pomembna. Podjetje Palfinger se je odločilo za prenovitev grafične podobe proizvodnih prostorov v Mariboru. Naš namen je preučiti trenutno grafično podobo ob preučevanju elementov celostne grafične podobe v splošnem. Cilj diplomske naloge je preoblikovanje notranje grafične podobe podjetja Palfinger Maribor d.o.o. Na koncu diplomskega dela smo opisali postopek izdelave izbranih elementov celostne grafične podobe in predstavili končne izdelke ter zapisali ugotovitve.
Ključne besede: celostna grafična podoba, logotip, zloženka, oglasni pano
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 382; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

10.
Oblikovanje celostne grafične podobe podjetja z ločenimi dejavnostmi
Ana Tomšič, 2019, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je ključen dejavnik vsakega podjetja. Daje mu možnost, da z njeno pomočjo širši javnosti in potencialnim strankam sporoča svojo vizualno identiteto. Težava nastopi, ko se podjetje ukvarja z več različnimi, ločenimi dejavnostmi, ki na prvi pogled nimajo ničesar skupnega. V diplomskem delu smo se poglobljeno ukvarjali s problemom združevanja simbolov, ki predstavljajo lektoriranje in energijske tretmaje. V teoretičnem delu smo opredelili pojem celostne grafične podobe, predstavili podjetje Rutil in analizirali logotipe podjetij, ki se ukvarjajo z eno od navedenih dejavnosti. Raziskali smo tudi simbole, ki te dejavnosti predstavljajo. V praktičnem delu smo se lotili izdelave celostne grafične podobe.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, ločene dejavnosti, lektoriranje, energijski tretmaji
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 313; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici