| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 32
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Carinski in transportni postopki v podjetju Lagerhof d.o.o. : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Špela Smole, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V carinskem postopku se lahko transportna pošiljka transportira in potrebuje za transportiranje dokumente, kateri »jasno« prikazujejo vsebino same transportne pošiljke. Za celoten carinski postopek poskrbi carinski oddelek države pošiljatelja ter prav tako tudi države prejemnika. Carinski postopek je sestavljen iz več korakov, kateri so pomembni za samo carinjenje pošiljke. Poznavanje tovrstnih postopkov omogoča učinkovito logistiko. Znotraj postopka so dejavniki, kateri prav tako omogočajo, kot tudi preprečujejo uvoze ter izvoze pošiljke iz držav. Na podlagi tega je trajanje carinskega postopka različno dolgo. Pošiljko na carini lahko zavrnejo iz različnih razlogov, in sicer zaradi pomanjkljivih podatkov, informacij, neustreznega vrednotenja pošiljke in pomanjkanja fitosanitarnega spričevala. Pošiljko je treba uvažati ter izvažati po protokolu carinskega postopka ter prav tako fitosanitarnega spričevala. Diplomska naloga bo predstavljala zavrnitev uvoza pošiljke (traktorjev) na carini zaradi pomanjkanja FITO spričevala in problem carinjenja pošiljke (gozdarske prikolice) zaradi nevednosti podatkov o pošiljki ter to povezala s sistemom transportne storitve. Ti problemi se pojavijo zaradi pomanjkanja organizacije, komunikacije in nevednosti dokumentov glede uvoza kmetijskih mehanizacij. Za morebitno zmanjševanje teh težav bi bilo priporočljivo uvesti druge organizacijske sheme v podjetju Lagerhof, katere bi dodeljevale vloge dela za razne dejavnosti, ki jih je treba izvesti za uvoze v podjetje.
Keywords: carinski postopek, carinjenje, zavrnitev uvoza, zavrnitev pošiljke, fitosanitarno spričevalo, transport
Published in DKUM: 13.02.2024; Views: 256; Downloads: 20
.pdf Full text (2,12 MB)

2.
FINANČNI VIDIK SPROSTITVE BLAGA V PROST PROMET PO POSTOPKU 42 V OKVIRU CARINSKIH POSTOPKOV
Antonija Zvonka Lipavšek, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava carinski postopek pri uvozu blaga, poudarek je na postopku 42. V teoretičnem delu naloge se zaradi lažjega pregleda opisujejo carinski postopki in njihove sestavine. Proučijo se listine, ki se uporabljajo pri teh postopkih. V praktičnem delu se opiše postopek in v nalogi je bil raziskan in ugotovljen finančni vidik carinskega postopka 42 glede na uvoznika carinjenja in s strani posrednika carinjenja-špediterja. Uporaba postopka 42 za uvoznika prinaša zmanjšanje stroškov carinjenja, večjo hitrost poslovanja, fleksibilnost in konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji, ugled pri tujih partnerjih. Podobni zaključki prinašajo prav tako tudi carinskemu posredniku- špediterju.
Keywords: Diplomsko delo obravnava carinski postopek pri uvozu blaga, poudarek je na postopku 42. V teoretičnem delu naloge se zaradi lažjega pregleda opisujejo carinski postopki in njihove sestavine. Proučijo se listine, ki se uporabljajo pri teh postopkih. V praktičnem delu se opiše postopek in v nalogi je bil raziskan in ugotovljen finančni vidik carinskega postopka 42 glede na uvoznika carinjenja in s strani posrednika carinjenja-špediterja. Uporaba postopka 42 za uvoznika prinaša zmanjšanje stroškov carinjenja, večjo hitrost poslovanja, fleksibilnost in konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji, ugled pri tujih partnerjih. Podobni zaključki prinašajo prav tako tudi carinskemu posredniku- špediterju. Ključne besede : carinski postopek, carinjenje, dokument, carina, Slovenija, Evropska unija
Published in DKUM: 27.09.2016; Views: 1680; Downloads: 106
.pdf Full text (509,34 KB)

3.
Trženje storitev carinskega postopka 42 na primeru podjetja RCM d.o.o.
Matjaž Barut, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Čas hitrih sprememb, v katerem živimo, ter ostre konkurence sili vse subjekte na trgu v prilagajanje poslovanja danim razmeram. V logistiki nasploh, tudi v špediterski dejavnosti, tržni deleži v večini pripadajo globalnim logističnim podjetjem z močno mednarodno podporo ter mrežo. Manjši špediterji so prisiljeni v specializacijo in iskanje niš ter trgu ponuditi storitev, ki praviloma ni v domeni globalnih logističnih podjetij. V diplomskem delu je predstavljeno trženje storitev carinskega postopka 42 na primeru podjetja RCM, d. o. o., v katerem sem zaposlen. Tema me je pritegnila predvsem zato, ker sem osebno sodeloval pri pripravi ter izvajanju trženjskih aktivnosti za navedeno storitev. V teoretičnem delu je glavni poudarek na trženjskem komuniciranju. Podrobneje sta opisana komunikacijski proces ter komunikacijski splet. Teoretični del se nadaljuje v predstavitvi zakonskih okvirov, ki opredeljujejo carinski postopek 42 ter izvajanje tega. Praktični del se nadaljuje v predstavitvi podjetja RCM, d. o. o., ter procesa trženja carinskega postopka 42 na hrvaškem trgu. Podrobneje so opisane vse trženjske dejavnosti, ki jih je podjetje izvajalo v obdobju, ki je sledilo vstopu Hrvaške v Evropsko unijo. Predstavljen je trženjski načrt, dejavnosti trženja postopka 42 ter analiza učinkov v obdobju izvajanja teh dejavnosti. Skozi analizo ter grafični prikaz bomo prikazali, da je podjetje RCM, d. o. o., z intenzivnostjo trženjskih aktivnosti povečevalo prodajo storitve carinskega postopka 42 skozi celotno obdobje izvajanja trženjskih aktivnosti.
Keywords: trženjsko komuniciranje, carinska zakonodaja, carinski postopek 42, tuji trgi, podjetje RCM, d. o. o.
Published in DKUM: 05.09.2016; Views: 1321; Downloads: 60
.pdf Full text (1,70 MB)

4.
Primerjalna analiza zračnega prometa Slovenije in Avstrije
Sanja Ivankovič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo prikazali delovanje zračnega sistema v Sloveniji in Avstriji ter njuno skupno pravno podlago kakor tudi mednarodno sodelovanje. Z analizo smo želeli ugotoviti bistvene razlike v delovanju zračnega prometa v potniških in tovornih storitvah, kot sta uvoz in izvoz, ter dejavnike, ki so vplivali na njihovo višino povpraševanja. Pri Sloveniji smo se osredotočili na Letališče Ljubljana in prevoznika Adrio Airways pri Avstriji pa na Letališče Gradec in prevoznika Austrian Airlines. Za oboje smo analizirali uspešnost poslovanja in njuno posodabljanje v analiziranem obdobju ter razlike v ceni njunih storitev. Opredelili smo tudi sodelovanje letališč z drugimi prevozniki in družbi, ki skrbita za dosledno varnost v posamezni državi. Odločilne podatke za obdobje med 2005 in 2010 smo zbrali iz statističnih uradov, ki smo jih tabelarno predstavili, jih analizirali in obrazložili pomembne dejavnike, ki so vplivali na končne podatke.
Keywords: Ključne besede: zračni prometni sistem, zračna infrastruktura, mednarodne organizacije, potniški promet, tovorni promet, carinski postopek
Published in DKUM: 03.11.2012; Views: 1670; Downloads: 162
.pdf Full text (879,06 KB)

5.
E-POSLOVANJE V CARINSKI UPRAVI RS
Jasna Kavčič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Inovacije na področju elektronskega poslovanja zadnja leta samo strmo naraščajo, tako da klasičnih načinov poslovanja skoraj ni več v uporabi. Lahko rečemo, da elektronsko poslovanje dandanes ni več le sodobni trend, ampak nuja, saj ponuja ogromno možnosti za izboljšanje notranje učinkovitosti javnega sektorja in zagotavljanje storitev gospodarstvu in državljanom. V svetu hitrih sprememb je potrebna hitra in učinkovita odzivnost podjetij in organizacij na te spremembe. V cilju po povečani učinkovitosti in tako tudi fleksibilnosti javne uprave v odnosu na spreminjajoče se okolje je bila le-ta postavljena pred vrsto zahtev po preobrazbi in modernizaciji. Integracija Slovenije v EU je zahtevala nujne prilagoditve in poenotenje informacijske infrastrukture, predvsem pa sprožitev procesa informacijskega odpiranja. To je izhajalo tudi iz strateških dokumentov EU-ja, ki med drugim vzpodbujajo informacijsko odpiranje posameznih držav Samo diplomsko delo je sestavljena iz štirih smiselnih sklopov, od katerih prvi sklop zajema splošno predstavitev e-poslovanja, namen in prednosti ter varnost poslovanja preko spleta, drugi sklop pa vsebuje kratko predstavitev organizacije in zakonske osnove za izvajanje carinske službe in elektronskega poslovanja. Tretji, glavni sklop zajema predstavitev razvoja e-poslovanja v carini skozi leta, podani so načini e-poslovanja in predstavljene dosedanje izkušnje ter izsledki raziskave o odzivu in odnosih zaposlenih v CURS-u na uvedbo e-poslovanja. Delo zaključuje četrti sklop, ki poda znane smernice za nadaljnji razvoj e-poslovanja tako slovenske carine kot carine v carinski uniji EU-ja.
Keywords: carina, elektronsko poslovanje, informacijski sistem, carinski postopek
Published in DKUM: 13.08.2012; Views: 1759; Downloads: 131
.pdf Full text (2,27 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica