| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava ogrodij za upodabljanje spletnih strani na strežniku : diplomsko delo
Haidi Zakelšek, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen koncept upodabljanja strani na strani strežnika s pomočjo katerega obdelamo vsebino spletne strani na strani strežnika, kar lahko predstavlja prednost pri performančnosti, SEO faktorjih ter boljši uporabniški izkušnji. Namen diplomskega dela je raziskava in analiza koncepta SSR ter primerjava in analiza Angular Universal in Next.js ogrodij za upodabljanje strani na strani strežnika. V prvem delu diplomskega dela smo analizirali koncept SSR in primerjali ogrodji Angular Universal in Next.js. V drugem delu diplomskega dela pa smo razvili rešitvi v omenjenih ogrodjih ter ju analizirali z ogrodjem Lighthouse.
Ključne besede: Angular, React, server-side rendering, SSR
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 751; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

2.
Obstojnost in kakovost prstnih sledi na lepilnih trakovih pri ekstremno nizki temperaturi, povzročeni s tekočim dušikom
Andrej Gerjevič, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: Namen prispevka: Prstne sledi so na lepilnih trakovih pogosto tudi na njihovi lepljivi strani, zato je za njihovo obdelavo treba lepilni trak najprej uspešno odstraniti s podlage. To lahko storimo s preprostim fizičnim odstranjevanjem traku, ki pa je enkrat bolj in drugič manj uspešen. Lepilne trakove je možno odstraniti tudi z uporabo tekočega dušika. Ker so prstne sledi precej občutljive na zunanje dejavnike, se poraja vprašanje, ali lahko ekstremno nizka temperatura tekočega dušika, ki znaša −195,8 °C, vpliva na prstne sledi. Namen prispevka je odgovoriti na vprašanje o primernosti tekočega dušika kot sredstva za odstranjevanje lepilnih trakov ter kakšen vpliv ima tako nizka temperatura na obstojnost in kakovost prstnih sledi. Metode: Glede tega smo opravili empirično raziskavo, v kateri smo primerjali rezultate izzivanja prstnih sledi na lepilnih trakovih, ki smo jih s podlage odstranili ročno in z uporabo tekočega dušika. Raziskavo smo opravili na 80 vzorcih in na skupno 240 prstnih sledeh. Za izzivanje prstnih sledi smo uporabili Sticky-side prašek, kakovost izzvanih prstnih sledi pa smo merili s številom dobro vidnih in definiranih morfoloških značilnostih, za kar smo uporabili računalniški sistem AFIS. Ugotovitve: Rezultati raziskave so pokazali, da je tekoči dušik primerno sredstvo za odstranjevanje lepilnih trakov in da kljub ekstremno nizki temperaturi ne vpliva na obstojnost in kakovost izzvanih sledi. Omejitve/uporabnost raziskave Omejitev raziskave so povsem laboratorijski pogoji, vendar rezultati kažejo, da so uporabljene metode uporabne v praksi. Izvirnost/pomembnost prispevka: Gre za prispevek, ki v Sloveniji prvi empirično preučuje vpliv tekočega dušika na prstne sledi in je namenjen vsem, ki se ukvarjajo s področjem daktiloskopije in forenzike.
Ključne besede: prstne sledi, lepilni trakovi, tekoči dušik, sticky-side prašek, kriminalistična tehnika
Objavljeno v DKUM: 20.04.2020; Ogledov: 770; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
A fundamental study of the performance of X-section cast-in-place concrete single piles
Yu Wang, Yaru Lv, Dongdong Zhang, Jieying Zhou, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: X-section cast-in-place concrete (XCC) piles are used because they have a higher bearing capacity than circularsection cast-in-place concrete (CCC) piles of the same cross-sectional area. Although the bearing capacity of XCC piles has been studied, the performance of XCC single piles, especially for the stress-transfer mechanism dependent on the geometrical effects, is still not fully understood. This paper reports two comparative field static load tests on an XCC and a CCC single pile of the same cross-sectional area. In addition, corresponding threedimensional numerical back-analyses are performed to provide a fundamental understanding. The measured and computed results reveal that the XCC single pile has an approximately 25% higher ultimate bearing capacity than the CCC single pile. This is because the XCC single pile has an approximately 20% larger total side resistance, which is caused by a 60% larger pile perimeter and a slightly smaller unit side resistance. Lateral soil arching effects are developed, causing a non-uniform effective normal stress and a shear stress across the circumference of the XCC single pile. It is suggested that XCC single piles have a higher efficiency in terms of material saving compared with CCC single piles.
Ključne besede: X-section cast-in-place concrete pile, field static load test, three-dimensional numerical back-analysis, stresstransfer mechanism, side resistance, soil arching
Objavljeno v DKUM: 15.06.2018; Ogledov: 1334; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (485,57 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Kapnometrija in povratno dihanje ogljikovega dioksida med aplikacijo kisika skozi navadno obrazno masko
Petra Jančar, 2017, magistrsko delo

Opis: Kapnometrija se vse bolj uporablja med anestezijo in intenzivno terapijo, kjer se uporablja kot nadomestek za določitev krvnih plinov ali za spremljanje umetne predihanosti bolnika. V izogib visokim vrednostim PETCO2 je namen magistrskega dela ugotoviti ali se pri visokih pretokih kisika zviša kopičenje CO2 v Sentri maski in ali obstaja razlika v PETCO2 med Sentri obrazno masko in obrazno masko, ki smo jo sami izdelali.
Ključne besede: Sentri™ ETCO2 obrazna maska, HMEFs filter, PETCO2, main-stream kapnometrija, side-stream kapnometrija
Objavljeno v DKUM: 21.12.2017; Ogledov: 2020; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

5.
Analysis of FRP side-door impact beam
Simon Eržen, Zoran Ren, Ivan Anžel, 2002, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: The paper addresses the applicability importance of Fiber Reinforced Plastics (FRP) in automotive industry. Increased usage of FRP directly influences the car weight reduction and, consequently, gas emissions. An example is presentedfor the solution of reducing the total weight of a passenger car using a local design solution, which comprises a redesign of a side-door impact beam made of Twintex. The Finite Element Method (FEM) was used for computational analyses of behaviour of side-door impact beam under loading with aim to determine its capacity of impact energy absorption in relation to a standard steel impact beam. Different stacking sequences of composite beam were analysed with intention to find the most suitable solution in terms of strength, stiffness, absorbed energy and weight reduction. Computational analyses have shown that appropriately stacked Twintex impact beam has adequate load-carrying capacities and that it absorbs more strain energy as its steel equivalent. By following the criteria for maintaining the same stiffness, it is shown that employment of the Twintex composite leads to an overall increase of the beam dimensions. Nonetheless, a 10 % weight reduction is achieved with respect to steel.
Ključne besede: passenger car, passive safety, side-door impact beam, lightweight materials, numerical methods, absorbed energy
Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1938; Prenosov: 76
URL Povezava na celotno besedilo

6.
PRILAGAJANJE REŠITVE MS DYNAMICS NAV Z RAZVOJNIM OKOLJEM C/SIDE
Maja Duh, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga govori o prilagajanju poslovne rešitve Microsoft Dynamics NAV z njenim razvojnim okoljem C/SIDE. Microsoft Dynamics NAV je celovita informacijska rešitev, namenjena srednje velikim podjetjem. Rešitev je mogoče hitro vpeljati, prav tako je enostavna za nastavitev in uporabo. Podjetja se vedno bolj odločajo za uvedbo celovitih informacijskih rešitev, saj jim lahko prinese mnogo koristi in konkurenčnih prednosti. Rešitev Microsoft Dynamics NAV odstopa od ostalih predvsem s ključno prednostjo, to je prilagodljivost. Razvijalci lahko tako sistem oblikujejo glede na poslovne zahteve in želje uporabnikov. Ključnega pomena pri prilagajanju rešitve je razvojno okolje C/SIDE. C/SIDE vključuje vsa programska orodja, s katerimi prilagajamo rešitev Microsoft Dynamics NAV. C/SIDE združuje oblikovalnike tabel, obrazcev, poročil, podatkovnih vmesnikov, XMLportov, funkcijske kode in MenuSuite oziroma oblikovalnik podokna za navigiranje. C/SIDE vsebuje torej sedem tipov programskih objektov. Tabele se uporabljajo za shranjevanje podatkov, obrazci pa za dostop do podatkov v tabelah. Poročila so namenjena tiskanju podatkov in raznim obdelavam. Podatkovni vmesnik in XMLport uporabljamo za izvoz in uvoz podatkov. Funkcijska koda vsebuje funkcije, napisane v kodi C/AL, MenuSuite pa je objekt, ki vsebuje menije, prikazane v podoknu za navigiranje. Uporaba razvojnega okolja C/SIDE je pomembna za razvijalce rešitve Microsoft Dynamics NAV in za njene uporabnike. S prilagojeno rešitvijo zahtevam in željam uporabnikov je njihovo delo poenostavljeno in hitreje izpeljano.
Ključne besede: Rešitve ERP, Microsoft Dynamics NAV, razvojno okolje C/SIDE, programski objekti, prilagajanje rešitve NAV
Objavljeno v DKUM: 02.12.2010; Ogledov: 2235; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

7.
PRILAGAJANJE REŠITVE MS DYNAMICS NAV
Tanja Dolamič, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o prilagajanju rešitve Microsoft Dynamics NAV, ki je celovita informacijska rešitev, katero je možno dopolniti in spremeniti po željah uporabnikov, saj ima vsako podjetje, v katero se sistem uvede, tudi svojo posebnost. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem — teoretičnem delu so predstavljene rešitve ERP in opisani različni pristopi uvajanja ter prednosti in slabosti posameznega pristopa. Podrobneje so predstavljene posamezne faze procesa uvedbe rešitve ERP, ki so oblikovanje, razvoj in testiranje, namestitev, podpora in vzdrževanje. Obširno je opisana rešitev Microsoft Dynamics NAV, ki je celovita in integrirana poslovna rešitev, ki jo uporabljajo podjetja v več kot 50 državah. Predstavljena je zgradba rešitve in nekaj vertikalnih rešitev, ki so jih razvili partnerji Microsoft Dynamics NAV. Naštete so tudi vse prednosti te rešitve in podrobno opisana Sure Step metodologija — metodologija uvedbe, ki vključuje določene smernice, orodja in predloge, ki pomagajo Microsoftovim partnerjem pri uvedbi Microsoft Dynamics produktov. V drugem delu diplome je na praktičnih primerih predstavljeno razvojno okolje Microsoft Dynamic NAV in Object Designer, ki ga razvijalci uporabljajo za načrtovanje objektov in omogoča razvoj aplikacij s C/SIDE. V zadnjem poglavju je podano strokovno mnenje uvajalca rešitve Microsoft Dynamics NAV — gospoda Matjaža Fajfarja iz podjetja Adacta, d. o. o, ki je vodilni ponudnik rešitve Microsoft Dynasmics NAV v regiji. Izbrane teme smo se lotili predvsem zaradi pomanjkanja literature o razvojnem okolju Microsoft Dynamics NAV. Do dodatnega znanja smo prišli s pomočjo primerov in kratkih navodil, kako načrtovati in spreminjati objekte v C/SIDE.
Ključne besede: rešitve ERP, Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics NAV – Sure Step, C/SIDE
Objavljeno v DKUM: 29.01.2010; Ogledov: 3672; Prenosov: 544
.pdf Celotno besedilo (688,25 KB)

Iskanje izvedeno v 5.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici