| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 30
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
MEDNARODNO BANČNIŠTVO
Irena Repa, 2009, diplomsko delo

Opis: Mednarodno bančništvo so vse bančne transakcije preko državnih mej. Dejavniki, ki vzpodbujajo tuje banke za vstop v državo, so naslednji: specifični lokacijski dejavniki, slediti strankam, gospodarska povezanost domače-gostiteljske države in predpisi v državi gostiteljici. Velikost bank, učinkovitost in omejitev domače države so za bančništvo pomembne determinante, zaradi katerih se širijo banke preko mej.
Ključne besede: mednarodne bančne storitve, bančni sistem, tveganje, regulacija in nadzor, mednarodne bančne združitve, tuje banke, mednarodne bančne krize
Objavljeno: 22.03.2010; Ogledov: 1839; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (438,36 KB)

2.
UVAJANJE ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU SLOVENSKIH BANK
Vesna Jevšenak, 2009, diplomsko delo

Opis: Prednost sodobnih bančnih poti je v tem, da lahko večino storitev bančnega prometa opravimo od kjerkoli: doma, službe, potovanja. Take storitve so npr.: plačevanje položnic, prenos sredstev, informacije o stanju na računu.
Ključne besede: Storitve, sodobne bančne poti, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, internetno poslovanje
Objavljeno: 21.01.2010; Ogledov: 1684; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (333,16 KB)

3.
RAZVOJ ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA V SLOVENSKIH BANKAH
Natalija Maher, 2009, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo je ena izmed najpogosteje uporabljenih oblik komuniciranja z banko, saj se na ta način lahko izognemo vrstam, ki nastajajo v bankah, ob tem pa lahko bančno storitev opravimo tudi sredi noči, saj nam je elektronski dostop omogočen 24 ur na dan ter vse dni v letu. Komitentom je tako poleg udobja prihranjeno ogromno časa, banke pa na ta način razbremenijo uslužbence na bančnih okencih, ki se lahko temeljiteje posvetijo posameznim strankam in učinkovitejšemu trženju bančnih produktov. V Sloveniji je na področju elektronskega poslovanja dobro razvito poslovanje za opravljanje negotovinskih plačil s plačilnimi in kreditnimi karticami, poslovanje preko elektronske banke za opravljanje celotnega plačilnega prometa, poslovanje z bankomati za 24 urno postrežbo z gotovino in v zadnjem času še poslovanje za opravljanje malih negotovinskih plačil z mobilnim telefonom. Stranke so se razvadile in imajo vedno večje potrebe, želje in pričakovanja glede bančnih storitev. Stranke so tudi vedno bolj izobražene, zato zahtevajo kakovostne, hitre in varne storitve. Da bi finančne institucije zadovoljile potrebam trga in se razlikovale od konkurence, se posvečajo razvoju različnih tehnologij s katerimi bi komitentom ponudile storitve elektronskega bančništva.
Ključne besede: Ključne besede: tehnologija, elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, bančne storitve, plačilne kartice, varnost, bankomati, mobilna bančništvo, telefonsko bančništvo.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 1550; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (472,27 KB)

4.
PRIMERJAVA SPLETNIH STRANI BANK V SLOVENIJI
Silvia Ivić, 2009, diplomsko delo

Opis: Internet je interaktiven, dinamičen in hitro se spreminjajoč medij, kar se mora odražati tudi na spletnih straneh. Dobre spletne strani so dobro organizirane, pripravljene za objavo, časovno usklajene ter tudi privlačne in interaktivne. Če imajo spletne strani takšne značilnosti, jih lahko ocenimo kot dobre spletne strani. Vsako podjetje bi moralo vedeti, da so spletne strani nov in drugačen distribucijski kanal, ki bi mu morali posvečati veliko pozornosti. Spletna stran je tako imenovani živi sistem, ki ga je treba neprestano prilagajati, osveževati in izboljševati, da bi pritegnili uporabnike. Na dobrih spletnih straneh se kaže da je internet dvosmerni komunikacijski kanal. Kdor ni prisoten na internetu, ta sploh ne obstaja oziroma ne ve kaj se dogaja, to bi naj bilo dejstvo, ki se sliši iz vse več ust. Pojma »elektronsko bančništvo« in »internet« sta postala nerazdružljiva. Kmalu bo prišel čas, ko bo internet postal povsem nepogrešljiv in si finančnih in poslovnih aktivnosti sploh ne bomo znali predstavljati brez njega. Elektronsko bančništvo je v nekaj letih osvojilo že skoraj vsak dom. Da bo pa slovensko bančništvo lahko vzdržalo korak z razvitim svetom, bodo morale banke svoje bančne storitve vedno bolj dopolnjevati in ustvarjati take storitve, ki bodo za stranke zanimive, še prej kot to pa privlačne, enostavne in stroškovno nizke. Kljub številnim prednostim, ki jih nudijo sodobni načini poslovanja, pa se ti uveljavljajo počasneje, kot je bilo pričakovati. Pomanjkanje ustreznega znanja ljudi in posledično nezaupanje sodobni tehnologiji in varnosti poslovanja preko elektronskih poti je glavna ovira pri njihovi širitvi. V našem diplomskem delu smo analizirali spletne strani 5 bank v Sloveniji in ugotovili, da imajo spletne strani bank, ki imajo v Sloveniji večji tržni delež, značilnosti dobrih spletnih strani.
Ključne besede: internet, interaktiven, spletna stran, elektronsko bančništvo, bančne storitve, nezaupanje sodobni tehnologiji, varnost poslovanja
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 2451; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

5.
SPLETNE BANKE V SLOVENIJI S POSEBNIM POUDARKOM NA BANKI DIBA
Hanka Huskić, 2009, diplomsko delo

Opis: Z uporabo elektronskega bančništva uporabniki prihranijo s časom in denarjem, saj so bančne storitve dosegljive 24 ur na dan in 365 dni v letu. Vse kar potrebujemo za uporabo, je računalnik in povezava do interneta. Prav tako omogočajo enostavnejše in cenejše poslovanje. Sodobne elektronske bančne storitve so: bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, internetno bančništvo in informacijski terminali. Pri elektronskem bančništvu pa je pomembna tudi varnost, za njeno zagotavljanje pa morajo poskrbeti tako banke kot tudi sami uporabniki. Praktično vse banke v Sloveniji ponujajo uporabo elektronskega bančništva, saj se zavedajo, da bodo le na ta način ostale konkurenčne. Lansko leto pa je na slovenski trg vstopila Banka Diba in kot prva ponudila stoodstotno spletno bančništvo. To pomeni, da banka nima svojih poslovalnic ampak je njeno poslovanje usmerjeno le preko spleta. Edina storitev, ki pa jo Diba ponuja je Diba račun.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, bančne storitve, bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko, mobilno in internetno bančništvo.
Objavljeno: 27.01.2010; Ogledov: 1810; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (882,96 KB)

6.
ORGANIZACIJSKI CILJI PRIDOBIVANJA KOMITENTOV V PROBANKI D.D.
Luka Jordan, 2009, diplomsko delo

Opis: Organizacijski cilji pridobivanja komitentov se vedno bolj spreminjano zaradi aktivnega boja za njihovo pridobitev in ohranitev, saj so bančne storitve med bankami podobne ali enake. Organizacijski cilji pridobivanja komitentov so procesi, katerih rezultat je proizvodnja pravih storitev in uspešna prodaja. Trženje storitev je s porastom storitvenih podjetji postalo zanimivo področje preučevanja, ki se bistveno razlikuje od trženja izdelkov, čeprav so izhodišča podobna. Danes živimo v času v katerem podjetja namenjajo veliko časa problemom zadovoljevanja svojih komitentov predvsem na kakšen način storitev narediti zanimivo za komitente in jo s pomočjo zaposlenih uspešno prodati.
Ključne besede: komitent, banka, bančne storitve, management, zaposleni, trženje, pridobivanje, ohranjanje, Probanka
Objavljeno: 05.07.2010; Ogledov: 1236; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (347,83 KB)

7.
UVAJANJE REŠITVE HIBIS V BANKO HYPO ALPE-ADRIA-BANK D. D., HRVAŠKA
Aleš Krmelj, 2010, diplomsko delo

Opis: Poslovna banka mora za svoj razvoj in obstoj pridobiti čim več komitentov. Komitente lahko pridobi z velikim naborom inovativnih storitev. Predpogoj za inovacije je sodoben informacijski sistem. Poznamo več pristopov uvajanja informacijskih sistemov. Vsak pristop ima tako prednosti kot tudi slabosti. Prikazan je bil fazni pristop uvajanja. Pri uvajanju lahko zaradi prilagajanja programske opreme prihaja tudi do prekoračitev rokov in stroškov uvedbe. To lahko preprečimo z dobro GAP analizo.
Ključne besede: informacijski sistem, poslovna banka, bančne storitve, informacijski sistemi za podporo bančnemu poslovanju, uvajanje informacijskega sistema, prilagajanje programske opreme, računalniška rešitev HIBIS.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 2474; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

8.
ZAUPANJE IN ZADOVOLJSTVO BANČNIH STRANK V INTERNETNO BANČNIŠTVO
Nika Mihič, 2010, diplomsko delo

Opis: V današnjem času nam računalniki lajšajo delo, so neskončen shranjevalec in vir informacij, uporabljajo se kot komunikacijsko sredstvo in konec koncev skrbijo tudi za zabavo. Tako poteka preko računalnika in ostalih elektronskih medijev vse več poslovnih dogodkov. Tak način življenja je tudi spremenil navade potrošnikov. Sedaj so potrošniki tisti, ki določajo kakšnih storitev si želijo. Podjetja pa morajo svojo ponudbo kar se da hitro prilagajati potrošnikovemu povpraševanju. To velja tudi za internetno bančništvo. Pojav interneta je povzročil, da se postopoma brišejo meje tudi na bančnih trgih. Vse večja konkurenca med bankami pa povzroča, da banke znižujejo stroške procesiranja finančnih operacij. Prav internetno bančništvo je tisto, ki močno zniža stroške finančnih operacij. Zaradi tega se vse več bank močno nagiba k internetnem bančništvu, ki naj bi sčasoma prevzelo izvajanje transakcij. Na ta način je internetno bančništvo postalo najhitreje rastoči in razvijajoči se segment v bančništvu. Opravljanje storitev preko spleta je za komitente bistveno lažje in bolj udobno, kot opravljanje storitev na tradicionalen način, bankam pa omogoča bolj ekonomično in kvalitetnejše poslovanje. Banke morajo zato posvetiti veliko pozornost učinkovitemu izkoriščanju svojih virov, med katere sodi tudi informacijska tehnologija. Internetno bančništvo poraja med bodočimi uporabniki določene pomisleke, predvsem glede varnosti podatkov, vendar je treba poudariti, da večjega kriminala na področju spletnega bančništva še ni bilo. Kljub temu je pomembno stalno dopolnjevanje varnostnih sistemov v sami banki. Kar se nezaupanja v internetno bančništvo tiče to bo prisotno vse dokler bo tehnologija hitela s takšno hitrostjo. Dobra stran je da internetno bančništvo uporablja mlajša generacija. Tako da mislimo da bo internetno bančništvo v prihodnosti bolj uporabljeno.
Ključne besede: Banke, internetno bančništvo, internet, bančne storitve, bančne stranke, varnost bank, varnost uporabnika bančnih storitev, digitalni certifikat, enkratna in statična gesla, identifikacija, avtentikacija, računalniški kriminal, računalniška forenzika, zaupanje, zadovoljstvo
Objavljeno: 03.08.2010; Ogledov: 2179; Prenosov: 312
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

9.
ANALIZA UPORABE INTERNETENEGA BANČNIŠTVA ZA FIZIČNE OSEBE V SLOVENIJI
Polona Strmšek, 2010, diplomsko delo

Opis: V našem vsakdanjem življenju se elektronski mediji vse bolj pojavljajo. Vodilni komunikacijski sistem postaja internet, kar se odraža v vseh panogah gospodarstva. Tega se zavedajo tudi banke, kjer je internet največ prispeval k uveljavitvi internetnega bančništva, s katerim so izginile časovne in geografske ovire poslovanja, bančništvo pa je dobilo globalen pomen. V diplomskem delu smo se odločili, da bomo obravnavali internetno bančništvo fizičnih oseb v Sloveniji in s pomočjo ankete ugotovili, v kolikšni meri ga uporabljajo ter kaj menijo o njegovi uporabi. Uvodoma predstavimo elektronsko bančništvo, njegove storitve, varnost in zaščito podatkov. V nadaljevanju se podrobneje posvetimo enemu segmentu elektronskega bančništva, in sicer internetnemu bančništvu. V tem poglavju vključimo internet, uvajanje in uporabo internetnega bančništva, bančne storitve, ki jih nudi, prednosti in slabosti le tega, tako za banko kot komitenta in internetno bančništvo v Sloveniji, kjer predstavimo tudi banke, ki ga nudijo. V zadnjem poglavju predstavljamo rezultate raziskave glede uporabe internetnega bančništva fizičnih oseb, na podlagi izvedene ankete. Banke se zavedajo, da je njihova prisotnost na internetu, ne samo ena izmed storitev, temveč predstavlja nujnost in bo v prihodnosti tudi ključnega pomena za sam obstoj banke. Stranke zahtevajo vedno več in njihovim željam je potrebno prisluhniti, saj se ljudje vedno bolj odločajo za opravljanje bančnih poslov preko interneta, kar narekuje današnji tempo življenja. Opuščanje klasičnega načina poslovanja, pa strankam omogoča bančne storitve opraviti hitreje, ceneje, kadarkoli in kjerkoli, ne da bi bilo potrebno zanje čakati v vrsti pred bančnim okencem.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, varnost elektronskega bančništva, internet, internetne bančne storitve, internetno bančništvo
Objavljeno: 03.08.2010; Ogledov: 1420; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (677,71 KB)

10.
POSOJILNA POLITIKA BANK
Robert Hernet, 2010, diplomsko delo

Opis: Osnovna funkcija banke je zbiranje presežnih denarnih sredstev in prenos le-teh k deficitnim ekonomskim celicam. Takšno posredništvo prinese banki največji delež prihodkov, vendar pa je pri tem potrebno uspešno obvladovati tveganja. Banka se pri vsaki sklenitvi kreditnega posla z dolžnikom izpostavi kreditnemu tveganju. Zato morajo bančniki sprejeti jasne kriterije za sprejemanje odločitev o naložbah, kajti vse naložbe imajo določeno verjetnost, da se ne bodo poplačale. Banke lahko z dobro strategijo opravijo izbiro med posli, ki jih bodo opravljale, pri tem pa morajo določiti tudi stopnjo dobičkonosnosti, ki jo banka pričakuje glede na izpostavljenost različnim kreditnim tveganjem. Posojilna politika naj zadeva področja, kot so: ciljni trgi, sprejemanje in plasiranje finančnih naložb, struktura in izpostavljenost kreditnega portfelja, oblikovanje cene kredita, upravljanje kreditnega tveganja, proces odobravanja kreditov in odgovornost oseb za odobravanje, izvajanje in poročanje o kreditih. Zagotoviti je treba, da so aktivnosti kreditiranja prilagojene vpeljani posojilni politiki. Takšna politika mora biti jasno določena in zapisana, skladna z zakonskimi zahtevami in obstoječimi postopki v banki. Politika in postopki, ki so pravilno razviti in vpeljani, omogočajo banki vzdrževati zdrave standarde odobravanja kreditov, spremljati in kontrolirati kreditno tveganje, ustrezno oceniti nove poslovne priložnosti ter odkriti in ustrezno spremljati problematične kredite.
Ključne besede: poslovna banka, bančne storitve, krediti, posojilo, tveganja v bačništvu, kreditno tveganje, kreditni potencial, boniteta, kreditna sposobnost, zavarovanje kreditov, obrestna mera, cena kredita
Objavljeno: 27.08.2010; Ogledov: 1521; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (491,71 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici