| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Družinsko podjetje in njihovo nasledstvo na primeru podjetja avtobusni prevozi Mrgole, d.o.o.
Maja Koren, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega seminarja smo družinska podjetja predstavili z raziskovanjem različnih definicij, ki se razlikujejo od avtorja do avtorja. V teoretičnem delu smo prikazali značilnosti in prednosti družinskih podjetij. Predstavili smo tudi možne nasledstvene možnosti družinskih podjetij. Zanimalo nas je, zakaj pride do težav pri prenosu podjetja na naslednjo generacijo in kako poteka proces prenosa vodenja ter lastništva, zato smo nasledstvo natančno raziskovali. Zaradi potreb proučevanja podjetja, ki smo ga analizirali v praktičnem delu diplomskega seminarja, smo v nadaljevanju predstavili tudi konflikte, ki lahko nastanejo med družinskimi člani, ter namenili pozornost predvsem konfliktom med očetom in sinovi ter konfliktom oz. rivalstvu med brati in sestrami. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo analizirali družinsko podjetje Avtobusni prevozi Mrgole, d.o.o. ter predstavili družinske člane, njihovo dejavnost in potek nastajanja podjetja. Poudarek je bil na praktičnem delu prenosa nasledstva, kjer so predstavljene njihove nasledstvene možnosti. Pri analizi smo se osredotočili predvsem na prenos podjetja na družinske člane, na konflikte med njimi in njihove cilje za prihodnost.
Keywords: družinska podjetja, značilnosti družinskih podjetij, prednosti družinskih podjetij, nasledstvene možnosti, konflikti, družinsko podjetje Avtobusni prevozi Mrgole, d.o.o.
Published: 27.06.2017; Views: 609; Downloads: 132
.pdf Full text (1,20 MB)

2.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV STORITEV TURISTIČNIH AVTOBUSNIH PREVOZOV NA PRIMERU PODJETJA POHORJE TURIZEM D.O.O. IN S.P.
Anita Valand, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomske naloge so turistični avtobusni prevozi, njihova vloga v turističnem prevozništvu in zadovoljstvo uporabnikov prevozov s storitvami podjetja Pohorje turizem, d. o. o., in s. p. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opisali, kaj je prevoz oziroma transport, in pojasnili, da je cestno prevozništvo osrednje gibalo družbenega in gospodarskega življenja. Na tej osnovi temeljijo tudi turistični avtobusni prevozi, ki morajo biti udobni in varni. Pri tem je pomemben tudi okolijski vidik avtobusnega turističnega prometa, ki v primerjavi z osebnimi vozili velja za okolju prijaznejšega. Zadovoljstvo uporabnikov turističnih storitev je eden ključnih dejavnikov za uspešno poslovanje ponudnikov turističnih storitev in prav zato smo se v raziskovalnem delu diplomske naloge odločili izmeriti stopnjo zadovoljstva odjemalcev storitev podjetja Pohorje turizem, d. o. o., in s. p. s pomočjo anketiranja končnih odjemalcev in posrednikov prevozne storitve. Predvsem nas je zanimalo, ali so bili končni odjemalci zadovoljni s ceno ter s kakovostjo storitev, vključenih v programe podjetja, in ali so bili posredniki prevoznih storitev zadovoljni s kakovostjo tehničnega dela storitev ter s kakovostjo storitev administrativnega osebja. Izvedeti smo želeli, na podlagi katerih dejavnikov se odjemalci storitev podjetja Pohorje turizem, d. o. o., in s. p. odločajo za koriščenje njihovih storitev, saj lahko podjetje le tako ugotovi, na katerih področjih potrebuje novosti in izboljšave glede ponudbe. Turistične storitve so konkurenčne le kot paket celovitih storitev in takšen paket mora odjemalcu turističnih storitev omogočati, da se počuti dobro, saj to odločilno vpliva na njegovo odločitev o ponovnem koriščenju storitev podjetja.
Keywords: turizem, avtobusni prevozi, analiza zadovoljstva odjemalcev
Published: 28.10.2016; Views: 729; Downloads: 80
.pdf Full text (1,02 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica