1. Vzpostavitev multimedijskega centra z videokonferenčnim sistemom : diplomsko deloAdrijana Pustivšek, 2006, diplomsko delo Ključne besede: računalniške komunikacije, uporaba računalnika, komuniciranje, učenje na daljavo, avdiovizualna sredstva, konference, definicija, videoposnetek, multimedia, strojna oprema, hardware, informacijski centri, predstava, internet, računalniške mreže, dokumentacija, avtomatizacija, krmiljenje, uporabniki Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2451; Prenosov: 44 Celotno besedilo (437,27 KB) |
2. Oglaševanje na radijski postaji Center : diplomsko deloPetra Mesarič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, radio, tržna analiza, mediji, avdiovizualna sredstva, komuniciranje, promocija, oglasi, programi, oblikovanje, množični mediji, cilj, struktura, stilistika, tehnika, mreže, komercialno poslovanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2065; Prenosov: 91 Celotno besedilo (489,68 KB) |
3. Predlog razvoja podjetja Radio Piramida d.o.o. : diplomsko deloMihaela Hoić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: radio, mediji, komercialno poslovanje, planiranje poslovanja, mreže, razvoj, cilj, podjetje, avdiovizualna sredstva, delovna organizacija, predstava, prenova, politika podjetja, Slovenija, planiranje projektov, strateško upravljanje, programi, uspešnost poslovanja, strategija, storitve, oglasi, tržna analiza, kadri, struktura, integracija, realizacija, ekonomska propaganda, reklama, promocija, oglaševanje, množični mediji Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1576; Prenosov: 70 Celotno besedilo (1,23 MB) |
4. Analiza uporabnikov lokalne kabelske televizije : diplomsko deloNina Krebl, 2007, diplomsko delo Ključne besede: televizija, psihologija osebnosti, komunikacije, osebnost, vrednote, vedenje, motiviranje, demografija, vedenje, lastnosti, kultura, čustva, medkulturna komunikacija, telekomunikacije, povezanost, storitve, strategija, dejavnost, elektronsko poslovanje, prenosni sistemi, avdiovizualna sredstva, cilj, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1693; Prenosov: 44 Celotno besedilo (508,99 KB) |
5. Umeščanje izdelka v Sloveniji : diplomsko deloUrška Korun, 2007, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, cilj, komuniciranje, definicija, pravna ureditev, trg, tržne raziskave, poslovna psihologija, zakonodaja, mediji, metode, avdiovizualna sredstva, televizija, Slovenija, tržni mehanizem, regulacija, dejavnost, ponudba, promocija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1752; Prenosov: 87 Celotno besedilo (781,94 KB) |
6. Oglaševanje na Radiu City : diplomsko deloMaja Plajh, 2007, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, radio, tržna analiza, mediji, avdiovizualna sredstva, komuniciranje, promocija, oglasi, programi, oblikovanje, množični mediji, cilj, struktura, stilistika, tehnika, mreže, komercialno poslovanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1793; Prenosov: 100 Celotno besedilo (819,39 KB) |
7. Zvestoba poslušalcev Radia Ptuj : diplomsko deloAlenka Šmigoc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: odjemalec, zadovoljstvo, radio, avdiovizualna sredstva, storitve, tržne raziskave, kvaliteta, osebnost, potrošnik, zaznavanje, odnosi z javnostjo, merila, ocenjevanje, metodologija, predstava, cilj, aktivnosti, Slovenija, strategija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1425; Prenosov: 55 Celotno besedilo (431,09 KB) |
8. Oblike pospeševanja prodaje in aktivnosti vizualnega merchandisinga otroškega programa v nakupovalnih centrih v Ljubljani : diplomsko deloOlivera Novaković, 2007, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, oblikovanje, nakup, metode, otroci, igre, avdiovizualna sredstva, cilj, aktivnosti, dejavnost, blagovne znamke, prodajalne, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, marketing mix, marketinški splet, trgovina, prodaja, komuniciranje, poslovno komuniciranje, trženje, marketing, trgovec, osebje, panoge dejavnosti, prodajna funkcija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2399; Prenosov: 107 Celotno besedilo (1,54 MB) |
9. Interaktivnost spletnih strani na Hrvaškem : diplomsko deloTina Vijačko, 2007, diplomsko delo Ključne besede: računalništvo, internet, računalniške mreže, WWW, World Wide Web, interakcije, računalniške komunikacije, orodja, storitve, uporabniki, mediji, multimedia, uporaba računalnika, podjetje, družbe, Hrvatska, predstava, oblikovanje, komuniciranje, integracija, strategija trženja, elektronsko trženje, tržne raziskave, tržna analiza, oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, marketing, trženje, marketinški splet, marketing mix, oglasi, avdiovizualna sredstva, tisk Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1963; Prenosov: 65 Celotno besedilo (4,12 MB) |
10. (Analiza oglaševanja v medijih) : delo diplomskega seminarjaBlanka Krajnc, 2009, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, cilj, avdiovizualna sredstva, oglasi, komunikacije, predstava, marketing, trženje, primerjave, tržna analiza, merila, metode, komuniciranje, periodika, primeri, case study, mediji, tisk, ocenjevanje, zaznavanje, reklama, poslovna etika, časniki, televizija, radio, elektronska pošta, pošta, internet, filmi, modernizacija, videooprema, odnosi z javnostjo, direktno trženje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2036; Prenosov: 76 Celotno besedilo (1,08 MB) |