| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 693
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje uporabniške izkušnje ter uporabniškega vmesnika na področju nepremičnin
Hana Pačnik, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na proces načrtovanja uporabniške izkušnje in vmesnika ter preučevali spletne strani za nepremičnine, tako domače kot tuje. Na podlagi tega smo zasnovali prototip mobilne aplikacije za nepremičninski trg. Glavna prednost osnove mobilne aplikacije je ta, da omogoča ogled stanovanja preko video klica ter vso komunikacijo neposredno v aplikaciji. Osredotočili smo se na ključne dele aplikacije, saj je proces načrtovanja kompleksen. Naši rezultati bodo služili kot smernice za izdelavo in nadgrajevanje spletnih strani za nepremičnine.
Ključne besede: Uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, mobilna aplikacija, nepremičnine, oblikovanje
Objavljeno v DKUM: 03.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

2.
Razvoj spletne aplikacije za upravljanje s strankami
Elena Cvetanovska, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo izdelavo spletne aplikacije za upravljanje strank v Kozmetičnem studiu Bjuti Michel, d. o. o. V okviru diplomskega dela smo analizirali obstoječi način dela v kozmetičnem studiu ter pripravili logični in fizični podatkovni model. Za pripravo modelov smo uporabili orodje Oracle SQL Developer Data Modeler. Spletno aplikacijo smo razvili z orodjem za malokodno programiranje Oracle APEX. Razvita spletna aplikacija omogoča varen način prijave strank in deluje na osnovi avtorizacijske sheme. Prav tako zaposlenim omogoča vpoglede in spreminjanje podatkov ter urejanje urnikov dela. Preko repozitorija prevodov v Oracle APEX smo omogočili večjezičnost aplikacije, ki je na voljo v slovenskem in makedonskem jeziku. Aplikacija je zasnovana enostavno in vizualno privlačno ter strankam omogoča preprosto prijavo na termine v kozmetičnem studiu. V diplomskem delu je predstavljenih tudi nekaj idej za nadgradnjo aplikacije.
Ključne besede: Oracle APEX, Spletna aplikacija, Prototipna rešitev
Objavljeno v DKUM: 03.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

3.
Uporaba tehnologij angular in spring boot pri razvoju aplikacije za vodenje projektov
Jošt Vedlin, 2024, diplomsko delo

Opis: V sklopu diplomskega dela smo razvili spletno orodje za učinkovito vodenje projektov, ki združuje moči Angularja za čelni del in ogrodja Spring Boot za zaledni del. Na začetku se osredotočimo na analizo problematike, s katero se podjetja soočajo pri upravljanju projektov z obstoječimi rešitvami, ter raziščemo prednosti uporabe spletnih rešitev, razvitih s pomočjo Angularja in Spring Boota. V glavnem delu nato predstavimo potek razvoja spletne aplikacije, ki podjetjem omogoča boljše upravljanje projektov z intuitivnim vmesnikom, izboljšano sledljivostjo napredka in funkcijami, ki pripomorejo k povečanju produktivnosti in učinkovitosti. Na koncu pa podamo še analizo razvitega orodja.
Ključne besede: vodenje projektov, Angular, Spring Boot, spletna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,47 MB)

4.
Priseljenci v Sloveniji : aplikacija za začetno učenje slovenskega jezika za priseljence iz hrvaškega govornega okolja
Maggie Martina Kodba, 2024, magistrsko delo

Opis: Slovenija, zaradi svojega geografskega položaja, predstavlja stičišče zahodne in vzhodne Evrope, kar povzroča vedno večji priliv priseljencev, še posebej iz držav nekdanje Jugoslavije. Z mešanjem južnoslovanskih jezikov, religij, kultur in balkanskih običajev slovenska družba postaja vedno bolj kulturno obarvana. Neznanje jezika priseljencem pogosto povzroča težave v komunikaciji. Napačno je prepričanje, da materni jezik priseljencev zaradi podobnosti z južnoslovanskimi jeziki olajša učenje slovenščine. Prav podobnost med slovenščino in drugimi južnoslovanskimi jeziki priseljence pogosto zmede in vodi do jezikovnih napak. Da bi priseljencem olajšali proces učenja jezika in jih hkrati opozorili na najpogostejše jezikovne napake, smo na podlagi lastne priseljenske izkušnje izdelali jezikovno aplikacijo Slovify za učenje slovenščine za priseljence iz hrvaškega govornega okolja. Glavna ideja je bila, da uporabniki ob učenju slovenščine odkrivajo posebnosti slovenske družbe in kulture, usvajajo komunikacijske obrazce ter razumejo razlike in podobnosti med slovenščino in hrvaščino. Aplikacija zajema 10 tematskih sklopov in je popolnoma brezplačna ter dostopna vsem, ki so motivirani za učenje slovenščine. Med izdelavo aplikacije so bili upoštevani standardi znanja za učenje slovenščine na vstopni ravni (A1). Čeprav aplikacija Slovify omogoča učenje slovenskega jezika uporabnikom iz hrvaškega govornega okolja, je primerna tudi za priseljence iz ostalih držav nekdanje Jugoslavije, ki jim hrvaški jezik ni tuj.
Ključne besede: priseljenci, aplikacija, slovenščina, vstopna raven, učenje jezika
Objavljeno v DKUM: 17.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (18,77 MB)

5.
Mobilna aplikacija za evidentiranje računov in garancij
Oskar Žnidaršič, 2024, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je bila izdelava mobilne aplikacije, ki omogoča shranjevanje računov in garancij na napravi ter nas hkrati opozarja, preden nam garancija poteče. Za izdelavo aplikacije smo uporabili orodje MIT App Inventor, ki je programski jezik za blokovno programiranje. Pri tem smo si pomagali tudi z razširitvami, ki so jih razvili uporabniki skupnosti MIT App Inventor, saj osnovno orodje ne omogoča izdelave nekaterih funkcij, ki smo jih potrebovali. Aplikacijo smo uspešno izdelali, ob delu pa dobro spoznali orodje in menimo, da lahko aplikacijo nadgradimo v svojem prostem času. Primera funkcij, za katera smo menili, da bi ju bilo vredno razviti v prihodnosti, sta koledar, ki prikazuje garancije, in možnost spremembe jezika, ki ga uporablja aplikacija.
Ključne besede: MIT App Inventor, mobilna aplikacija, račun, garancija, Android
Objavljeno v DKUM: 11.09.2024; Ogledov: 59; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (2,88 MB)

6.
Spletna aplikacija Svojilni pridevniki iz prevzetih priimkov (SPiPP) kot vir za raziskave govora
Irena Stramljič Breznik, 2024, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: V prispevku predstavljamo, zakaj je tvorba svojilnih pridevnikov iz prevzetih osebnih lastnih imen eno težjih vprašanj v slovenščini kljub številnim pravopisnim napotilom v aktualnih in novonastajajočih pravopisnih priročnikih. Kot dobro alternativo predstavljamo spletni pripomoček SPiPP, ki pri tovrstnih težavah z zapisom, izgovarjavo in strnjenimi pravili na enem mestu pomaga jezikovnemu uporabniku. Hkrati aplikacijo SPiPP predstavljamo kot jezikovni vir za nadaljnje razvijanje govornih pripomočkov, saj iz njega 60 naključno izbranih francoskih priimkov preizkusimo v sintetizatorju slovenskega govora eBralcu. Namen preizkusa je spodbuditi, da bi ob trenutno dostopnih zvočnih posnetkih in pravilih o razmerjih med črkami in glasovi tujih jezikov in slovenskega jezika postopoma nadgradili eBralca tako, da bi bil specializiran za izgovarjavo tudi tujejezičnih lastnoimenskih besed in njihovih oblik, prilagojenih slovenščini.
Ključne besede: slovenščina, besedotvorje, svojilni pridevniki, tuja osebna lastna imena, aplikacija SPiPP, sintetizator govora eBralec
Objavljeno v DKUM: 12.08.2024; Ogledov: 72; Prenosov: 3
URL Povezava na datoteko

7.
Razvoj mobilne aplikacije za spremljanje kriptovalut z orodjem Jetpack Compose
Alen Jelenko, 2024, diplomsko delo

Opis: Živimo v svetu, ki se vse hitreje spreminja. Popoln primer tega je konstantno aktiven trg kripto valut. Ob praznikih, ravno takrat, ko ljudje niso pozorni na nihanja svojih denarnih vložkov, se na trgu kripto valut zgodijo največje spremembe. Android aplikacija, ki bi nas pravočasno obvestila o teh spremembah, je bila cilj diplomskega dela. Aplikacija omogoča pogled na izbran seznam kriptovalut in vseh relevantnih informacij o njih, npr. grafi nihanja cene.
Ključne besede: Android, Kotlin, domorodna mobilna aplikacija, Jetpack Compose
Objavljeno v DKUM: 08.08.2024; Ogledov: 204; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

8.
Poučevanje računalniških omrežij s pomočjo obogatene resničnosti : magistrsko delo
Aleš Spital, 2024, magistrsko delo

Opis: Računalniška omrežja imajo ključno vlogo v učnem načrtu srednjega tehniškega izobraževalnega programa tehnik računalništva. Današnje strategije poučevanja računalniških omrežij se pogosto osredotočajo na teoretična predavanja, kar lahko predstavlja izziv za učence pri razumevanju, kako se to znanje uporablja v praksi. Zato smo v zaključnem delu preučili možnosti vključevanja obogatene resničnosti in razvili interaktivno mobilno aplikacijo. Ta omogoča dijakom virtualno raziskovanje in konfiguriranje omrežnih komponent ter spremljanje prometa pošiljanja paketov. Na koncu smo izvedli študijo z dijaki, ki je ocenila vpliv izdelane mobilne aplikacije na razumevanje računalniških omrežij v primerjavi s tradicionalnimi metodami učenja.
Ključne besede: poučevanje, obogatena resničnost, umetna inteligenca, mobilna aplikacija, računalniška omrežja
Objavljeno v DKUM: 01.07.2024; Ogledov: 123; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (4,09 MB)

9.
Spletna aplikacija za usklajen nadzor varoje
Dino Mrvalj, 2022, magistrsko delo

Opis: V čebelarstvu med težavami izstopa varoza, ki jo povzroča parazitska pršica Varroa destructor. Veliko pozornosti se namenja tretiranju proti varoji, sorazmerno malo pa preprečevanju reinvaziji varoje v čebelje družine. Možnost reinvazije želimo zmanjšati z usklajenim nadzorom varoje. V ta namen smo razvili spletno aplikacijo, ki čebelarjem olajša usklajevanje datumov tretiranja proti varoji. Omogoča tudi zbiranje podatkov, ki so pomembni za nadzor varoje. Možno uporabo podatkov smo prikazali z modelom, ki določi reinvazijski potencial čebelnjaka. S prikazom razvoja in demonstracijo končnega izdelka smo prikazali uporabo spletne aplikacije za usklajen nadzor varoj. Pri razvoju smo se posvetili predvsem fazi analize, kjer smo določili funkcionalne zahteve za razvoj aplikacije. Manj pozornosti je namenjeno tehnološkemu vidiku razvoja. Demonstracija izdelka je narejena s prikazom spletnih strani, na katerih so opisane nekatere funkcionalnosti in rešitve za uporabniku prijazno aplikacijo. V diskusiji smo omenili nekatere probleme, na katere smo naleteli med razvojem.
Ključne besede: čebelarstvo, varoja, reinvazija, nadzor, spletna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 13.06.2024; Ogledov: 153; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (4,93 MB)

10.
Skladnost strojne in programske opreme z video igrami : diplomsko delo
Tim Zupanc, 2024, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu so predstavljene video igre in njihove sistemske zahteve. Izpostavljena sta pojma programske in strojne opreme, ter vse uporabljene tehnologije pri izdelavi diplomskega dela. Opisani so tudi vsi koraki, ki so pripeljali do izdelave končne aplikacije, ki omogoča uporabnikom, da preverijo, ali lahko izbrano igro poganjajo. Pojasnjeni so pojmi, kot so uporabniški vmesnik, strežniški del in podatkovna baza, vsi ti trije so gradniki pri večini informacijskih sistemov, iz katerih je zgrajena tudi aplikacija razvita v tem diplomskem delu. Ključna funkcionalnost aplikacije je določanje, ali naprava lahko poganja želeno igro, ki jo uporabnik izbere s seznama iger. Podatki v aplikaciji so predstavljeni preko živih grafov, tabel in PDF-dokumentov.
Ključne besede: WPF, API, video igre, specifikacije, programska oprema, strojna oprema, namizna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 03.06.2024; Ogledov: 233; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (3,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici