| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 124
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Zaupanje v policijo - javnomnenjski izsledki
Tadeja Kolenc, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, javnost, socialnodemografske dejavnosti, ankete, zaupanje, javno mnenje
Objavljeno v DKUM: 11.03.2024; Ogledov: 104; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (520,61 KB)

2.
Davčna miselnost in davčna morala v Sloveniji
Stanko Čokelc, Ana Križman, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Gospodarska in finančna kriza, ki je v številnih državah povzročila proračunski primanjkljaj, je najočitnejši vzrok zanimanja oblasti in raziskovalcev za dejavnike, ki oblikujejo vedenje posameznikov in podjetij na področju davkov in vplivajo nanj. Gre za vprašanje, zakaj so davčni zavezanci pripravljeni sprejeti davčno politiko, zakaj se nekateri izogibajo plačilu davka in drugi, kljub nizkemu tveganju razkritja, voljno izpolnjujejo svoje davčne obveznosti. Empirične raziskave nakazujejo, da voljnosti plačevanja davkov ni mogoče zadovoljivo pojasniti zgolj z zunanjimi dejavniki, kot so davčne stopnje, globe ali druga tveganja, npr. verjetnost inšpiciranja, ampak kažejo na kompleksnost vzrokov in njihovih interakcij. Izkazalo se je, da na izpolnjevanje davčnih obveznosti vpliva več zunanjih dejavnikov (družbeni, sistemski, situacijski), prav tako pa tudi več čisto subjektivnih dejavnikov (značilnosti posameznika, motivacija in notranja naravnanost, pogosto označena tudi kot davčna morala). Prav davčna morala naj bi bila eden najpomembnejših dejavnikov, ki določajo vedenje in ravnanje posameznika v davčnem sistemu. V raziskavi smo skušali sestaviti pregled dosedanjih spoznanj iz novejše literature ter jih umestiti v kontekst slovenskega davčnega sistema. Skušali smo ugotoviti, kako anketiranci dojemajo davčni sistem v Sloveniji, opredelili smo njihovo dojemanje davčne morale in v luči najnovejših spoznanj s tega področja raziskali dejavnike, povezane z davčno moralo in davčnim vedenjem.
Ključne besede: davčna morala, davčna mentaliteta, finančna psihologija, davkoplačevalci, vedenje, ankete, raziskave
Objavljeno v DKUM: 06.09.2023; Ogledov: 196; Prenosov: 0

3.
Izbor metod pri proučevanju fenomena čezmejnih združitev in prevzemov
Anita Maček, Rasto Ovin, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Avtorja ponazarjata možen izbor metodoloških korakov pri raziskavi fenomena, za katerega ne obstajajo uradni statistični podatki, primarnih podatkov pa od udeležencev v transakcijah ni moč dobiti. Gre za merjenje ekonomskih učinkov čezmejnih združitev in prevzemov. Članek prikazuje izvirno rešitev, s katero sta avtorja zaobšla ta problem. Enostavnost metode zbiranja podatkov, ki je v primerjavi s primerljivimi raziskavami sicer inovativna, je bilo treba za robustnost rezultatov kompenzirati z uporabo večih statističnih testov. Glede na to, kako so dobljeni rezultati prestali statistične preizkuse, je moč sklepati, da je bila ocena stiliziranih dejstev na osnovi uporabljene temeljne metode (ankete) dovolj zanesljiva.
Ključne besede: podjetje, prevzemi podjetij, združitve podjetij, neposredne tuje investicije, ankete, statistična analiza
Objavljeno v DKUM: 06.09.2023; Ogledov: 294; Prenosov: 0

4.
Ozaveščenost o informacijski varnosti v Policijski upravi Ljubljana : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Informacijska varnost
Tina Dušek, 2022, diplomsko delo

Opis: Informacijska varnost je dandanes vpeta v vsak del našega življenja. Marsikdo informacijsko varnost dojema samo kot del organizacije, dejansko pa se kaže, da je pomembna tako v poslovnem kot zasebnem življenju. Vsak proces dela, v katerega je vključen človek, je praktično dodobra določen in definiran, vendar pa ko preidemo na področje informacijske komunikacijske tehnologije (IKT) pa ni nujno da je vedno tako. Ker pa je človek v večini pogledov delovanja najšibkejši člen, je potreben toliko večji poudarek na področju informacijske varnosti. V diplomskem delu smo tako preko anketne raziskave dobili vpogled kakšna je ozaveščenost o informacijski varnosti v Policijski upravi Ljubljana. Anketa se je navezovala na šest sklopov, ki so se nanašali tako na znanje in vedenje o informacijski varnosti, na poznavanja področja gesel, ozaveščenost glede uporabe interneta, uporabo elektronske pošte ter ozaveščenost o varovanju zaupnih (varovanih) podatkov policije. Potrdili smo dve hipotezi glede dobrega znanja in ozaveščenosti o informacijski varnosti in dobra ozaveščenost o varovanju zaupnih podatkov ter ovrgli eno hipotezo, ki se je nanašala na to, da obstaja razlika o ozaveščenosti o informacijski varnosti med policijsko upravo in policijskimi postajami.
Ključne besede: informacijska varnost, ozaveščenost, policija, Policijska uprava Ljubljana, ankete, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 449; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

5.
UPORABA ASP.NET 5 ZA IMPLEMENTACIJO SPLETNIH ANKET
Danijel Leopold, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje izdelavo spletne aplikacije v Microsoft Visual Studiu 2015 in ASP.NET 5. V teoretičnem delu smo opisali novosti v Microsft Visual Studiu 2015 in ASP.NET 5 ter oblačno storitev Microsoft Azure. Opisali smo tudi ogrodje Apache Cordova za razvoj hibridnih mobilnih aplikacij, ki tečejo na različnih operacijskih sistemih. V praktičnem delu smo s pomočjo tehnologij, opisanih v teoretičnem delu, izdelali programa za izdelovanje in reševanje spletnih anket.
Ključne besede: Microsoft Visual Studio 2015, ASP.NET 5, spletne ankete, hibridna mobilna aplikacija, storitev v oblaku, Microsoft Azure, Apache Cordova
Objavljeno v DKUM: 13.09.2016; Ogledov: 1783; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (4,83 MB)

6.
Napredni načini analize gesel in analiza lastnosti gesel slovenskih uporabnikov
Primož Paulin, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi opišemo tipe gesel, njihov pomen in namene uporabe. Predstavimo načine shranjevanja gesel ter najpogostejše metode napadov na gesla. V nadaljevanju obravnavamo tehnike razbijanja gesel in za to potrebna orodja ter principe. Z izvedbo praktičnega razbijanja gesel s pomočjo mavričnih tabel predstavimo prednosti razbijanja gesel z grafično procesno enoto v primerjavi z osrednjo procesno enoto. S pomočjo vzorcev gesel slovenskih uporabnikov, zbranih v anketi, analiziramo navade določanja gesel slovenskih uporabnikov ter jih primerjamo s svetovnim povprečjem.
Ključne besede: gesla, napadi na gesla, mavrične tabele, analiza ankete
Objavljeno v DKUM: 20.05.2016; Ogledov: 2051; Prenosov: 238  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

7.
PROMETNO-VARNOSTNA ANALIZA PASIVNIH VARNOSTNIH SISTEMOV OSEBNIH VOZIL
Peter Božnik, 2015, magistrsko delo

Opis: V današnjem času si osebnega vozila, brez mnogih sistemov za varovanje potnikov, skoraj ne moremo predstavljati. Tako poleg aktivnih obstajajo tudi pasivni varnostni sistemi. Pasivni sistemi pričnejo služiti svojemu namenu šele v trenutku trka, za razliko od aktivnih, ki trk vozila preprečujejo. Da pa se zagotovi maksimalna varnost potnikov, se morajo ti sistemi med sabo dopolnjevati. Tako je npr. zračna blazina učinkovito varnostno sredstvo šele tedaj, ko je potnik pripet z varnostnim pasom. Magistrsko delo vsebuje prometno varnostni vidik pasivnih varnostnih sistemov osebnih vozil. Podrobneje so predstavljeni posamezni elementi pasivnih sistemov: varnostna kletka, deformacijske cone karoserije, varnostni pasovi, varnostni vzglavniki, zračne blazine in otroški varnostni sedeži. Izvedena je bila tudi anketa o poznavanju, navadah in izkušnjah potnikov osebnih vozil s sistemi pasivne varnosti ter njena analiza.
Ključne besede: osebno vozilo, pasivna varnost, varnostni pas, zračna blazina, varnostni vzglavnik, otroški varnostni sedež, analiza ankete
Objavljeno v DKUM: 14.07.2015; Ogledov: 2707; Prenosov: 472
.pdf Celotno besedilo (5,95 MB)

8.
9.
Analiza kupcev svežega mesa na širšem območju občine Lenart : diplomsko delo
Melanija Šinkovec, 2013, diplomsko delo

Ključne besede: kupci, meso, občina Lenart, ankete
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1355; Prenosov: 64
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Iskanje izvedeno v 9.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici