| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 94
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izdelava fotorealistične scene z uporabo skeletnih animacij
Andraž Gobec, 2024, diplomsko delo

Opis: Animiranje realističnih gibov živali in ljudi je ključnega pomena za doseganje fotorealizma v računalniški animaciji. Namen diplomskega dela v teoretičnem delu je predstaviti metode za razvoj realističnih animacij s pomočjo skeletnih struktur. V praktičnem delu diplomskega dela, ki se osredotoča na ustvarjanje fotorealistične scene človeka, ki jezdi konja, bodo predstavljene vse faze animiranja, vključno z modeliranjem, teksturiranjem in osvetlitvijo, ter implementacija različnih tehnik za doseganje visoke stopnje fotorealizma.
Ključne besede: Blender, 3D modeliranje, skeletna animacija, jezdenje konja, fotorealizem
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (4,64 MB)

2.
Izdelava animacij z zajemom gibanja in izrazov obraza
Žiga Pukl, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava izdelavo animacije z zajemanjem gibanja in izrazov obraza ter je razdeljeno na dva dela. Prvi del vključuje teoretični opis animacije, zajemanja gibanja ter ključnih mejnikov na obrazu in strategije za razporeditev označevalcev. V drugem delu je opisana izdelava dveh animacij v programu Blender z zajemanjem gibanja obraza. Pri čemer smo uporabili dve različni razporeditvi označevalcev, eno z več označevalci kot drug. V obeh animacijah smo izrazili šest opredeljenihuniverzalnih čustev. Po primerjavi smo ugotovili, da je animacija z več označevalci v našem primeru imela minimalno, ne takoj očitno vizualno razliko v primerjavi z drugo animacijo.
Ključne besede: zajemanje gibanja obraza, markerji, univerzalna čustva obraza, računalniška animacija
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

3.
Računalniško generiranje animacij rokopisa
Alan Hablak, 2024, magistrsko delo

Opis: To magistrsko delo je namenjeno implementaciji generatorja računalniških animacij rokopisa. Vsebuje opis podobnih obstoječih programov, kratek opis uporabljenih orodij, predvsem pa natančen opis spopadanja z različnimi izzivi med implementacijo. Unikatna lastnost našega generatorja rokopisa je to, da podpira uvoz lastnega rokopisa, ki ga pomožni program pridobi iz uporabnikovih videoposnetkov. Poleg generatorja rokopisa smo v tem delu ustvarili tudi omenjeno pomožno orodje za pridobivanje samega rokopisa iz uporabnikovih videoposnetkov. To smo naredili s pomočjo računanja delte med dvema sosednjima sličicama v videoposnetku, kar pa nam je z dokaj veliko natančnostjo omogočalo pridobivanje le vsebine, ki nas na videoposnetku zanima (animacijo rokopisa).
Ključne besede: Generiranje, animacija, predvajanje, posnetek, rokopis
Objavljeno v DKUM: 08.08.2024; Ogledov: 115; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

4.
Prenos človeške obrazne topologije na izmišljen 3D animiran lik ter prikaz čustev z obrazno mimiko v računalniškem okolju Blender
Veronika Zidar, 2024, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo raziskali anatomijo človeškega obraza, šest glavnih čustev ter njihov prikaz z mimiko obraza. Razložili smo kodirni sistem obrazne aktivnosti (FACS) in njegov kod aplicirali na šest osnovnih čustev ter primere dobrih praks v filmski industriji. Ustvarili smo 3D model izmišljenega lika v računalniškem okolju Blender ter teoretično znanje prenesli na topologijo, pripisovanje okostja ter animacijo modela, s katerimi smo prikazali šest človeških čustev. Svojo uspešnost smo preverili s spletno anketo, katere rezultate smo v svojem delu tudi predstavili in opisali ugotovitve, pridobljene na podlagi opravljene ankete.
Ključne besede: Računalniška animacija, obrazna mimika, topologija obraza
Objavljeno v DKUM: 08.08.2024; Ogledov: 78; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (8,95 MB)

5.
Sodelovalno ustvarjanje "stop-motion" animacije z otroki z učnimi težavami in brez njih : magistrsko delo
Sandrina Hafner, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom Sodelovalno ustvarjanje "stop-motion" animacije z otroki z učnimi težavami in brez njih je sestavljeno iz teoretičnega, praktičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je opredeljena filmska vzgoja, del katere je animirani film, kako se kažejo vplivi filmske vzgoje pri razvoju otrok, saj preko nje otrok razvija kritično mišljenje, krepi kreativnost, inovativnost, domišljijo in fantazijo. Predstavljena je definicija animacije, tehnike animacij in vpliv animacije na ustvarjalnost otrok v vzgoji in izobraževanju. Podrobneje smo predstavili primer iz prakse nadarjenega učenca iz 8. razreda osnovne šole. Opisali smo stop-motion animacijo. Teoretični del zajema tudi opis informacijsko-komunikacijske tehnologije, kako vpliva na otroke in na vzgojno-izobraževalni proces in kateri so dejavniki integracije IKT v vzgojo in izobraževanje. V praktični del smo vključili snovno pripravo, opredelitev sodelovalnih skupin in opis poteka izdelave stop-motion animacije v praksi. V empiričnem delu so predstavljeni podatki, pridobljeni z nestrukturiranim intervjujem in opazovalno listo. V okviru uporabe IKT v vrtcih je bil naš namen uporabiti mobilni telefon in otroke vključiti v izdelavo stop-motion animacije in ugotoviti interakcijo oz. delo otrok znotraj posamezne skupine, učinkovitost tovrstnega pristopa za spodbujanje sodelovalnega učenja in mnenje otrok o zanimivosti ter želje po tovrstnem delu.
Ključne besede: Stop-motion animacija, IKT, sodelovalno učenje, učne težave otrok, tehnologija
Objavljeno v DKUM: 12.03.2024; Ogledov: 366; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

6.
Razvoj in uporaba spletne aplikacije pri pouku v osnovni šoli : magistrsko delo
Matjaž Huter, 2024, magistrsko delo

Opis: V današnjem času je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) v izobraževalnem procesu neizogibna. Poleg tradicionalnega načina poučevanja in učenja poznamo še razne sodobne pristope, ki aktivnost učnega procesa prenesejo na učenca. Pri teh pristopih je IKT aktivno vključen v učni proces in pripravo e-učnih gradiv. V delu smo želeli razviti enostavni model izdelovanja e-učnih gradiv, ki bi ga lahko uporabljal vsak učitelj za svoje specifične vsebine, in preveriti, ali je možno izdelati spletno aplikacijo v obliki e-učnega gradiva brez poznavanja programskih jezikov, sistemov za upravljanje vsebin, grafičnih orodij ter poznavanj spletnih strežnikov. V delu smo najprej preučili teoretična izhodišča glede učenja, uporabe e-gradiv, učnih pristopov in uporabnosti programskih orodij. Nato smo e-učno gradivo tudi izdelali. V našem primeru je to e-učno gradivo v obliki spletne aplikacije, ki smo jo oblikovali z uporabo le dveh za uporabnika prijaznih orodij; to sta Adobe Animate in Hot Potatoes. V delu smo potrdili in dokazali, da je izdelava spletne aplikacije možna. Za narejeno spletno aplikacijo smo nato razvili didaktične modele, da bi se lahko uporabljali v sodobnejših učnih pristopih. Prikazan je predlog uporabe pri obrnjenem učenju, mikroučenju in problemskem pouku.
Ključne besede: e-učno gradivo, spletna aplikacija, animacija, elektrotehnika, didaktika tehnike
Objavljeno v DKUM: 26.02.2024; Ogledov: 387; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (7,42 MB)

7.
Izdelava modela in animacije delovanja zgodnjega strelnega orožja : diplomsko delo
Izidor Blazinšek, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo v uvodu opisali zgodovino razvoja muškete in jo nato v programu Blender 3D modelirali in ustvarili animacijo njenega strela. Uporabili smo številne modifikatorje in raznovrstne tehnike za ustvarjanje mreže modela. Zanj smo nato ustvarili materiale z realističnim videzom. S pomočjo različnih sistemov delcev smo predstavili delovanje muškete ob strelu, in eksplozijo, ki mu sledi. Vse skupaj smo predstavili v videu, ki prikaže ustvarjen model z animacijo.
Ključne besede: mušketa, modeliranje, animacija, Blender, senčenje
Objavljeno v DKUM: 04.12.2023; Ogledov: 657; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (5,47 MB)

8.
Tehnična animacija za montažo izdelkov podjetja Dukin : diplomsko delo
Kristina Žižek, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je ustvariti tehnično animacijo, ki bo v pomoč pri sestavi izdelkov podjetja Dukin d.o.o. Navodila za sestavljanje so se skozi zgodovino pojavljala v različnih oblikah, na kar je močno vplivala tehnologija določenega obdobja. To sovpada z razvojem tehnične animacije, ki je omogočila, da so danes navodila za montažo lahko tudi animirana. V diplomskem delu smo raziskovali razvoj tehnične animacije, animacije na sploh in razvoj navodil za uporabo ter ugotovitve uporabili za izdelavo učinkovite tehnične animacije za produkt StyleOUT 2x1100.
Ključne besede: tehnična animacija, navodila za sestavljanje, animirana navodila
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 324; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

9.
Primerjalna analiza orodij za izdelavo 2D animacije na primerih FlipaClip, Krita in Live2D : diplomsko delo
Jelena Grgić, 2023, diplomsko delo

Opis: Za izdelavo animacije je na trgu že veliko orodij. V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo treh brezplačnih orodij za izdelavo 2D animacije in jih med seboj primerjali. Preučili smo njihovo teoretično ozadje ter ga s pridobljenimi ugotovitvami in izkušnjami nadgradili. Orodja smo z vidika uporabnosti primerjali in rezultate primerjav na koncu povzeli ter predstavili objektivne ugotovitve s ciljem olajšanja izbire najprimernejšega brezplačnega orodja za izdelavo 2D animacije.
Ključne besede: animacija, primerjalna analiza, FlipaClip, Krita, Live2D
Objavljeno v DKUM: 29.05.2023; Ogledov: 648; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

10.
Animacija faz razvoja različnih vrst požara na objektih
Urška Sušelj, 2023, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je animacija naravnih pojavov, kot je ogenj, izjemno priljubljena. Cilj je ustvariti čim bolj realistično animacijo, ki se že skoraj ne razlikuje več od naravnega pojava. To je omogočil razvoj sistema delcev, ki so nepogrešljivi pri animaciji ognja. V diplomski nalogi smo se osredotočili na raziskovanje delovanja ognja, sistema delcev ter znanja iz teorije prenesli v izdelavo animacije ognja in eksplozije na objektu.
Ključne besede: ogenj, sistemi delcev, Blender, animacija ognja, animacija eksplozije
Objavljeno v DKUM: 23.05.2023; Ogledov: 593; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (3,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici