SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 30
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Funkcijska in stroškovna analiza proizvoda/storitve : diplomsko delo
Grega Medved, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: Management vrednosti, planiranje vrednosti, zbiranje podatkov, funkcijska analiza, stroškovna analiza
Objavljeno: 12.11.2008; Ogledov: 2715; Prenosov: 369 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (809,23 KB)

8.
VREDNOSTNA ANALIZA KOT INTEGRALNI DEL RAZVOJA IZDELKA INVISIMAX
Emilija Mateja Lakičević, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili proces razvoja novih izdelkov ter metode in tehnike menedžmenta vrednosti. Vsebine smo praktično uporabili na izdelku Invisimax, ki je podajalnik toaletnega papirja. Razvoj izdelka Invisimax je bil razvit v sodelovanju s podjetjem Paloma in Ključavničarstvom Ajd. V praktičnem delu smo prikazali aplikacijo metod vrednostne analize v procesu razvoja novega izdelka Invisimax, pri čemer smo definirali funkcije izdelka, izvedli vrednostno analizo izdelka in izbrali najboljšo varianto izdelka. Na koncu smo še izvedli ekonomiko izdelka, stroškovno kalkulacijo in določitev lastne in prodajne cene izdelka.
Ključne besede: vrednostna analiza, razvoj izdelka, menedžment vrednosti, ekonomika izdelka
Objavljeno: 11.10.2010; Ogledov: 2017; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

9.
VREDNOSTNA ANALIZA SPLETNE TRGOVINE S PRAKTIČNIM PRIMEROM
Petra Trafela, 2011, diplomsko delo

Opis: Globalni procesi zmanjšujejo časovne in prostorske razdalje in povzročajo vedno večjo soodvisnost sveta. Pri tem je najbolj pomemben medij ravno internet, ki nam omogoča elektronsko poslovanje. V diplomski nalogi smo se osredotočili na pojav in delovanje spletnih trgovin. Dandanes je prodaja, tudi preko spleta, bolj zahtevna kot kadarkoli prej, saj se vedno več željnih tržnega deleža bori za vsakega kupca posebej. Ta si poleg nakupa proizvoda oz. storitve, želi tudi dodano vrednost, ki jo dobimo z razvijanjem novih funkcij proizvoda/storitve. Izhodiščni cilj je bil predstaviti management vrednosti in metodologijo, s katero smo se lotili našega problema, kako povečati vrednost ter znižati stroške spletne trgovine. Opravili smo primerjalno analizo dveh podobnih spletnih trgovin in z zbiranjem podatkov pričeli z vrednostno analizo spletne trgovine, ki zaostaja za konkurenco. Opravili smo funkcijsko in stroškovno analizo ter z metodami inženirstva vrednosti prišli do funkcij, ki bi vpeljane v proces, predstavljale spletni trgovini dodatno vrednost.
Ključne besede: Management vrednosti, vrednostna analiza, funkcijska analiza, inženirstvo vrednosti, spletno nakupovanje.
Objavljeno: 25.10.2011; Ogledov: 1761; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

10.
UPORABA VREDNOSTNE ANALIZE NA PRIMERU RAZVOJA NOVEGA IZDELKA EKO-KOŠ
Borut Matko, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavil in prikazal uporabo metodologije vrednostnega menedžmenta na primeru uporabe razvoja novega izdelka Eko-koš, ki smo ga razvili v okviru projektne naloge. Z uporabo deskriptivnih in analitičnih metod sem ponazoril postopek določanja in dodajanja vrednosti izdelku med fazo razvoja. Pri razvoju izdelka Eko-koš sem bil zadolžen za pripravo vrednostne analize, s katero smo Eko-koš optimizirali konstrukcijsko in stroškovno ter tako pripravili svojstven izdelek, s pomočjo katerega lahko na trgu konkuriramo obstoječim ponudnikom košev.
Ključne besede: vrednostna analiza, vrednostni inženiring, menedžment vrednosti, razvoj izdelka, Eko-koš
Objavljeno: 12.01.2012; Ogledov: 1322; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (4,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici