1. Z igro do znanja - uporaba zgodbic pri poučevanju angleščine v vrtcuJanja Vasiljevič, 2016, diplomsko delo Opis: V današnjem multikulturnem oz. večjezičnem svetu pridobiva zgodnje učenje vsaj enega tujega jezika v predšolskem obdobju vedno več zagovornikov, ne le s strani strokovnjakov, temveč tudi staršev. Poučevanje tujega jezika v tako zgodnjem obdobju otrokovega razvoja seveda zahteva poseben pristop. Večina strokovnjakov danes priporoča predvsem dve metodi: t. i. naravni pristop in metodo celostnega telesnega odziva. Namen naloge je podrobneje predstaviti te pristope, s praktično izvedbo ugotoviti njihovo stopnjo učinkovitosti in poudariti pomen zgodnjega usvajanja tujega jezika, in sicer skozi pripovedovanje zgodbic v ciljnem jeziku, v tem primeru v angleščini. Posvetiti sem se želela predvsem otrokom, njihovemu doživljanju, dojemanju in odzivanju na neznane vsebine ter morebitnim težavam pri usvajanju novega znanja. Ključne besede: zgodnje učenje, angleščina, zgodbice, igra, naravni pristop, celostni telesni odziv, lutke. Objavljeno v DKUM: 12.09.2016; Ogledov: 1770; Prenosov: 229 Celotno besedilo (3,88 MB) |
2. UPORABA LUTK V VRTCIH V POSAVJUVesna Kržičnik Mirt, 2010, diplomsko delo Opis: Skozi diplomsko delo je mogoče razbrati, kako pomembne so lutke za otrokov celostni razvoj na vseh področjih in kako radi jih imajo. V teoretičnem delu diplomske naloge je opisana zelo pomembna igra z lutko, vloga lutke v otrokovem razvoju in lutka kot sredstvo pri delu z otroki. Opisano je tudi, zakaj in kako lutke uporabljamo v vzgojne in terapevtske namene. Predstavljeni so različni tipi lutk: prstne lutke, lutke na palici, ročne lutke, senčne lutke, ploske lutke, lutke na nitki, maske in mimične lutke, maske, na kratko pa je opisana tudi izdelava lutk iz odpadnega materiala.
V empiričnem delu diplomske naloge sem želela s pomočjo anketnih vprašalnikov ugotoviti ali v vrtcih v Posavju uporabljajo lutke. V praktičnem delu diplomske naloge sem v vrtcu spremljala izdelovanje prstnih lutk in pri njem aktivno sodelovala. Po končani delavnici smo postavili sceno za dramatizacijo zgodbice »Bobek in Barčica«, dodala pa sem tudi fotozapis izvedbe. Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: otrok, lutka, vrtec, izdelava prstnih lutk, dramatizacija zgodbice »Bobek in Barčica«. Objavljeno v DKUM: 23.07.2010; Ogledov: 3686; Prenosov: 594 Celotno besedilo (1,93 MB) |
3. LUTKE V VRTCIH NA LEVEM IN DESNEM BREGU MUREKatja Mavrin, 2009, diplomsko delo Opis: Skozi diplomsko delo je mogoče razbrati, kako pomembne so lutke za otrokov razvoj na vseh področjih in kako radi jih imajo. V teoretičnem delu diplomske naloge je opisana pomembna vloga igre z lutko, vloga lutke v otrokovem razvoju in lutka kot sredstvo pri delu z otroki. Predstavljeni so različni tipi lutk (prstne lutke, lutke na palici, ročne lutke, senčne lutke, ploske lutke, lutke na nitki in mimične lutke).
V empiričnem delu diplomske naloge sem s pomočjo anketnih vprašalnikov želela ugotoviti ali obstajajo kakršnekoli razlike v uporabi lutk med levim (Prekmurjem) in desnim (Prlekijo) bregom reke Mure. V praktičnem delu diplomske naloge so predstavljene dejavnosti z lutkami in sicer izdelovanje ploskih lutk na palici ter postavitev scene za dramatizacijo "Piščanček Pik", dodan pa je tudi foto zapis izvedbe. Ključne besede: otrok, lutka, vrtec, izdelava ploske lutke, dramatizacija zgodbice "Piščanček Pik" Objavljeno v DKUM: 23.07.2009; Ogledov: 4424; Prenosov: 878 Celotno besedilo (1,21 MB) |