| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 71
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava sistemov upravljanja vsebin za nogometne klube
Tadej Cverlin, 2021, diplomsko delo

Opis: Vsak nogometni klub si želi lepo oblikovano in odzivno spletno stran. Velikim klubom ni težava najti nekoga, ki bo izdelal takšno stran. Težava se pa pojavi pri majhnih klubih, ki si tega ne morejo privoščiti. Tukaj nastopijo sistemi za upravljanje vsebin, s katerimi lahko sami zgradimo spletno stran. V diplomskem delu nas zanima, s katerim sistemom za upravljanje vsebin je najbolje izgraditi nogometno spletno stran. Izdelali smo štiri spletne strani z uporabo naslednjih orodij: Wix, Joomla, Drupal in WordPress. Te štiri sisteme opišemo in nato izpostavimo, kaj od njihovih funkcionalnosti smo uporabili pri izdelavi spletnih strani. Sisteme tudi primerjamo na podlagi uporabniške izkušnje in možnosti oblikovanja. Naredili smo tudi primerjavo posamičnih strani, kjer izpostavimo prednosti in slabosti pri vsakem sistemu. Sistemi ponujajo razširitve za nogomet; tudi te smo med seboj primerjali. Naše spletne strani smo primerjali tudi s stranmi nogometnih klubov. Čeprav lahko z vsakim sistemom zgradimo stran za nogometne klube, najbolj izstopa WordPress, saj je lahek za uporabo, ponuja preprosto spreminjanje strani in v našem primeru ponuja najboljše zastonj razširitve.
Ključne besede: sistem za upravljanje vsebin, Wix, Joomla, Drupal, WordPress.
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 29; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

2.
Implementacija in uporaba CRM rešitve v podjetju in WP-CRM kot dodatek za WordPress
Nives Korošec, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu znotraj teoretičnega dela utemeljujemo pojme, povezane s CRM rešitvami in CMS sistemi. S kratico CRM opredeljujemo upravljanje odnosov s strankami, ki predstavljajo pomembno konkurenčno prednost za podjetja, katerih želja je dolgoročno in kvalitetno grajenje odnosov s strankami. V poglavju o CRM rešitvah smo le-te podrobneje opredelili, razložili njihovo uporabnost in funkcionalnost, prednosti in slabosti, potek implementacije ter možnosti različnih uvedb. Dotaknili smo se tudi trendov na področju CRM rešitev ter opredelili in razložili delovanje najbolj razširjenih globalnih in lokalnih CRM rešitev na slovenskem območju. Pri opredeljevanju CMS sistemov, t.i. sistemov za upravljanje vsebin, smo se osredotočili predvsem na platformo WordPress, ki je trenutno najbolj razširjen CMS sistem v svetu. Razložili smo potek razvoja WordPress spletne strani ter varnost tega odprtokodnega sistema. Nadalje smo se osredotočili na princip uvajanja in gostovanja ter postopek registracije spletne domene. V zadnjem delu smo podrobneje opredelili urejevalnike WordPress spletnih strani, ki se namestijo znotraj spletišča kot vtičniki. Izpostavili smo tudi dva zelo pomembna vtičnika, ki smo ju kasneje uporabili tudi v praktičnem delu magistrskega dela pri izdelavi WordPress spletne strani. To sta WooCommerce vtičnik, ki je najbolj priljubljeni vtičnik za izgradnjo spletne trgovine in WP-CRM vtičnik, ki omogoča upravljanje odnosov s strankami neposredno iz spletne trgovine. V praktičnem delu magistrskega dela smo najprej prikazali postopek implementacije CRM rešitve v proizvodno podjetje s pomočjo uporabe Microsoft Dynamics Sure Step metodologije. V drugem delu smo prikazali nekatere koristne funkcionalnosti ter uporabo Salesforce CRM rešitve na primeru tega proizvodnega podjetja. Na koncu smo za to proizvodno podjetje, ob pomoči platforme WordPress in vtičnika WooCommerce, izdelali še namišljeno spletno trgovino ter jo oblikovali z vizualnim urejevalnikom DIVI. Znotraj namišljene trgovine smo namestili brezplačni vtičnika WP-CRM, ki sicer glede na potrebe, uporabnikom ponuja tudi plačljive razširitve.
Ključne besede: CRM, Salesforce, Sure Step, WordPress, WooCommerce, WP-CRM.
Objavljeno: 02.09.2021; Ogledov: 82; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (3,90 MB)

3.
Koncept izdelave sodobnega spletnega mesta
Kristina Klemenčič, 2021, magistrsko delo

Opis: Internet dandanes kroji življenje vseh nas, saj večina izmenjav informacij poteka preko njega. Svetovni splet postaja glavni vir prenosa informacij. Podjetje oziroma organizacija tako rekoč ne obstaja, če ni prisotna na spletu. Predstavitev podjetja in informacij na družbenih kanalih je torej postala nujna, v kolikor želimo uspeti in postati prepoznavni na trgu. Tako tudi večina turistov brska za informacijami o potencialnem dopustu preko spleta. Tu lahko enostavno, z nekaj računalniškimi kliki primerjajo različne destinacije, ponudnike namestitev, ceno storitev in brskajo po forumih s priporočili. Svoj dopust lahko rezervirajo zelo enostavno preko agencijskega portala ali že znanega rezervacijskega sistema. Tako je naše podjetje Made3 d.o.o., katero trenutno oddaja turistične enote preko znanega portala Booking.com, prepoznalo potrebo po lastnem spletnem mestu. Naročnik ima željo po večji prepoznavnosti in težnjo po rezervacijah na lastnem spletnem mestu. Želi si enostavno spletno mesto sodobnega videza z osnovnimi informacijami o namestitvah, cenikom ter kontaktnim obrazcem. Skozi izdelavo sodobnega spletnega mesta smo se spoznali z evolucijo spleta, opredelili vrste spletnih mest in raziskali aktualne trende na tem področju. Analizirali smo spletna mesta naše konkurence. Z brezplačnim orodjem Wordpress smo za našega naročnika izdelali sodobno spletno mesto. Sledili smo konceptu izdelave po sledečem vrstnem redu: zasnova, analiza, oblikovanje in razvoj, optimiziranje, testiranje, domena in vzdrževanje. Opazovali smo rangiranje v brskalniku in mesto dodatno optimizirali z vtičnikom All in One SEO Pack. Uvedba je bila uspešna in lahko smo sprejeli hipotezo, da je izdelava sodobnega spletnega mesta mogoča brez naprednega znanja programiranja.
Ključne besede: spletno mesto, optimizacija, wordpress, spletna stran, izdelava spletnega mesta, splet.
Objavljeno: 01.09.2021; Ogledov: 111; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (4,25 MB)

4.
Izdelava in optimizacija spletne strani za gradbeno storitveno podjetje
Tjaša Miklič, 2021, diplomsko delo

Opis: Nakupovalne in druge navade ljudi so se v zadnjih nekaj letih zelo spremenile. Vse več informacij o storitvi ali izdelku, ki nas zanima, v večini primerov poiščemo kar na spletu. Pri iskanju določene storitve ali izdelka najpogosteje izberemo zadetke iskanj, ki so uvrščena najvišje v iskalniku. Optimizirana spletna stran privabi na spletno stran več potencialnih strank. Optimizacija strani je tudi velika prednost za podjetje, saj se z njo lahko predstavi širši javnosti in ponudi svoje storitve. V diplomskem delu je izdelana in optimizirana spletna stran za gradbeno storitveno podjetje. Za postavitev in oblikovanje spletne strani so uporabljena različna orodja in sistem za upravljanje vsebin Wordpress. Google je trenutno najbolj priljubljen in obiskan iskalnik. Z Googlovim orodjem za merjenje analitike spletne strani lahko ugotovimo, kako učinkovita je optimizacija spletne strani in kje so potrebne izboljšave. Brskalniki se redno ažurirajo in spreminjajo algoritme, zato bodo optimizacija in izboljšave na spletni strani potrebne tudi v prihodnosti.
Ključne besede: spletna stran, optimizacija spletne strani, oblikovanje spletne strani, Wordpress
Objavljeno: 13.08.2021; Ogledov: 153; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

5.
Prenova in optimizacija spletnega mesta omrežja CEEPUS
Gregor Bele, 2021, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu je predstavljena prenova in optimizacija spletnega mesta omrežja CEEPUS. Prenovljeno spletno mesto prikaže delovanje CEEPUS omrežja in članke o ženskih pisateljicah v zgodovini. Optimizacija in estetsko izboljšanje izgleda, mreži ponuja višje število bralcev in s tem poviša njihovo prepoznavnost. Prenova mestu doda večjo uporabnost za uporabnike mobilnih naprav in z estetskimi popravki poviša interaktivnost in zanimanje obiskovalcev. Spletno mesto CEEPUS je bilo izdelano s pomočjo sistema za upravljanje z vsebinami Wordpress. Optimizacijski del nalog smo opravili s pomočjo spletnega priročnika Moz in Google Webmaster guidelines. Za optimalno delovanje smo uporabili Wordpress vtičnike, kateri so mestu dodali varnostne, optimizacije in estetske popravke. Načrti za nadaljno delo temeljijo na poročanju naročniku o številu novih obiskovalcev in možnih dodatnih optimizacijskih popravkih.
Ključne besede: optimizacija, WordPress, spletno mesto, blog, oglaševanje
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 111; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (4,57 MB)

6.
Izdelava spletnega biografskega leksikona spodnjesavinjcani.si
Bojan Uranjek, 2021, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu je predstavljena izdelava spletnega biografskega leksikona Spodnje Savinjske doline – spodnjesavinjcani.si. S spletnim biografskim leksikonom smo na enem mestu predstavili osebnosti, ki so s svojim delom pomembno zaznamovale okolje in življenje Spodnje Savinjske doline. Spletni leksikon omogoča lažji dostop do domoznanskih vsebin in je pripomoček pri pedagoškem delu domoznanskega oddelka Medobčinske splošne knjižnice Žalec. Zaradi spletne dostopnosti pripomore tudi k ohranjanju in varnosti izvirnega gradiva, ki ga hranimo v osrednji enoti v Žalcu. Spletni biografski leksikon smo izdelali s pomočjo odprtokodnega CMS-sistema Wordpress. Za funkcionalno delovanje smo uporabili brezplačne vtičnike in prostodostopno predlogo strani. Predlogo strani smo prevedli v slovenski jezik ter namestili vse potrebne vtičnike za optimizacijo in varnost spletnega leksikona.
Ključne besede: spletni leksikon, Wordpress, CMS, splet, Spodnjesavinjčani
Objavljeno: 05.05.2021; Ogledov: 92; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

7.
Spletna stran za glasbeno skupino Fortissimo
Matej Dejak, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili, kako smo izdelali spletno stran za glasbeno skupino Fortissimo. Izdelal sem jo s CMS-orodjem za izdelavo spletnih strani WordPress. Dodati smo morali tudi vtičnike, kot sta WooCommerce, Yoast SEO, in izbrati temo, da spletna stran izpolnjuje zahteve naročnika. Za določene elemente smo uporabili svojo kodo HTML in CSS, da smo lahko dodali točno določen element. Ker veliko potencialnih kupcev dostopa do spletnih strani tudi preko pametnega telefona, smo razvili tudi mobilno verzijo spletne strani. Da smo lahko uporabljali podatkovno zbirko naročnikovih izdelkov in preizkušali, ali se spletna stran ustrezno spreminja, smo morali namestiti tudi WAMP strežnik. Spletno stran smo naredil z lokalno nameščenim WordPress razvojnim okoljem na domačem računalniku. Ko bi naročnik priskrbel javno dostopen strežnik, pa načrtujemo prenos spletnih strani nanj.
Ključne besede: spletna stran, glasbena skupina, php, WordPress, spletna trgovina
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 191; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

8.
Ključni dejavniki dropshipping spletne trgovine
Vojko Voga, 2020, magistrsko delo

Opis: Pred splošno uporabo spleta smo poznali le klasične prodajne poti. Njegov prihod je precej spremenil način prodaje, spremenil je tudi potrebe in želje kupcev. Slednji zahtevajo vse več spletnega nakupovanja, saj zaradi pomanjkanja časa ne utegnejo obiskati fizičnih trgovin. Posledično so se razvili različni spletni prodajni modeli, ki kupcem omogočajo čim hitrejši in cenejši nakup ter dostavo. Kot dobro poznane in uveljavljene prodajne modele bi lahko našteli veleprodajo in skladiščenje, proizvodnjo lastnih blagovnih znamk, prodajo produktov pod lastno blagovno znamko in naročnino oz. naročniške storitve. Zaradi rasti e-trga in razvoja novih spletnih orodij se je posledično oblikoval nov prodajni model, ki je značilen za spletno trgovanje. To je prodajni model dropshipping, ki je v svetovnem merilu že tako rekoč stalnica, na slovenskem spletnem tržišču pa se vedno bolj uveljavlja. Gre za način prodaje, ko lastnik spletne trgovine prodaja izdelke brez lastnih zalog. Naročeno blago s strani kupca prodajalec posreduje neposredno (dropshipping) dobavitelju, plača nabavno ceno ter poštnino, dobavitelj pa v njegovem imenu pošlje naročeno blago kupcu. Ker gre za dokaj nov prodajni model na slovenskem tržišču in na tem področju primanjkuje tudi osnovne literature v slovenskem jeziku, smo se odločili, da ga v magistrskem delu podrobneje opišemo. Glavni cilj magistrskega dela je, da prikažemo vzpostavitev prodajnega modela dropshipping v spletni trgovini od samega začetka do zadnjega koraka. Predpostavljamo, da je postopek vzpostavitve dropshipping spletne trgovine hiter, enostaven in povezan z nizkimi zagonskimi stroški. Med drugim smo mnenja, da lahko poslovanje postane avtomatizirano, saj izbrane in opisane platforme (WooCommerce+WordPress, Shopify in Magento) omogočajo enostavne razširitve na druge spletne storitve. Kljub kvalitetni postavitvi dropshipping spletne trgovine in avtomatizaciji vseh procesov menimo, da brez primerno izbrane tržne niše, raziskave trga in dobrega marketinga naše dropshipping spletne trgovine le-ta ne bo uspešna.
Ključne besede: spletna trgovina, spletno nakupovanje, dropshipping, WordPress, prodajni modeli, avtomatizacija poslovanja
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 256; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

9.
Razvoj spletne rešitve za upravljanje pametne hiše
Jan Klavdij Lešnik Turk, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je opisan razvoj spletne rešitve za upravljanje pametne hiše. Naročnik nam je zaupal del razvoja spletne strani, medtem ko smo sami naredili aplikacijo za pametne telefone. Spletno rešitev smo naredili v štirih fazah: postavitev spletne strani, razvoj prototipa, razvoj končne rešitve, oblikovanje spletne strani. Za ogrodje spletne strani smo uporabili Wordpress. Pri razvoju prototipa smo uporabili PHP, Javascript in SQL. V razvoju končne rešitve smo nadgradili uporabniški vmesnik in rešitev povezali z oddaljenim strežnikom. Na koncu smo namestili še temo za spletno stran. Spletna rešitev je torej moderna, odzivna in prijazna uporabniku.
Ključne besede: php, html, css, Spletna stran, Wordpress, Javascript
Objavljeno: 23.12.2020; Ogledov: 230; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

10.
Izdelava spletne strani za podjetje cim d.o.o.
Matej Ribič, 2020, diplomsko delo

Opis: Obravnavana diplomska naloga izpostavlja problematiko neurejene in neposodobljene spletne strani, ki ne sledi modernim standardom ter vpliv spletne strani na prepoznavnost in poslovanje podjetja. Kot uvod v tematiko je na začetku na kratko predstavljena zgodovina, nenehen razvoj in pomen spletnih strani, ki ima neposreden vpliv na spletne trgovine. V nadaljevanju sledi analiza trenutne spletne strani ter izpostavitev in obrazložitev njenih napak. Na podlagi ugotovljenih pomanjkljivosti sledi izdelava nove in izboljšane spletne strani po modernih standardih. Spletna stran je kreirana s programsko opremo WordPress, ki je trenutno daleč najbolj uporabljana platforma za kreiranje spletnih strani. Med drugim je opisana tudi priprava programske opreme, ki je potrebna za pravilno delovanje programa WordPress. Za spletni strežnik je uporabljen program Apache HTTP Server, za podatkovno bazo pa MySQL. Vsi koraki od namestitve programske opreme do izdelave in oblikovanja spletne strani so opisani in obrazloženi s priloženimi slikami.
Ključne besede: izdelava spletne strani, WordPress, spletna trgovina, internet
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 299; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici