| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
ODLOČANJE PO VEČ KRITERIJIH HKRATI O TURISTIČNIH STORITVAH
Andrej Zupanc, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil prikazati odločitvene procese ter uporabnosti metod za odločanje po več kriterijih hkrati. Teoretični del opisuje področje kulturnega turizma in znotraj njega področje izobraževalnega turizma, ki ga predstavljamo. Del možne ponudbe izobraževalnega turizma nato v obliki treh različnih jezikovnih tečajev na praktičnem primeru tudi predstavimo. V drugem delu teoretičnega dela pa podrobneje opisujemo metode za določanje uteži kriterijev in merjenje vrednosti alternativ, ki temeljijo na ordinalni (SMARTER) in intervalski (SWING) skali. Vrednosti alternativ smo merili z neposrednim vnosom in uporabo vrednostnih funkcij.
Ključne besede: odločanje, kriteriji odločanja, alternative, večkriterijsko odločanje, kulturni turizem, izobraževalni turizem, jezikovni tečaji, praksa v tujini, Web - HIPRE
Objavljeno: 21.06.2010; Ogledov: 1908; Prenosov: 329
.pdf Celotno besedilo (719,78 KB)

2.
USTVARJALNO RAZMIŠLJANJE IN ODLOČANJE O NAČINIH OGLAŠEVANJA
Ivana Jurić, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na dva dela: teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem predstavila različne metode ustvarjalnega razmišljanje in odločanja, s pomočjo katerih sem reševala problem o načinu oglaševanja kino sporedov v Kinu Velenje. V nadaljevanju sem opredelila vrste in načine oglaševanja, njegove cilje in namen, opisala sem medije, ki sem jih najprej razdelila na tradicionalne in netradicionalne in nato na podskupine ter le-te bolj natančno predstavila. Oglašujemo lahko na različne načine in v različnih medijih. Da je dobro oglaševati v več medijih, smo lahko videli v primeru kino sporedov, saj posamezniki berejo, gledajo ali poslušajo različne medije, in s tem lahko zajamemo večje število potencialnih obiskovalcev kina. Pomembno je, da posameznik oglas oziroma kino spored zazna in si ga vtisne v spomin. Če nam to uspe, smo naredili velik korak naprej. Pri izdelavi oglasov oziroma kino sporedov je dobro uporabiti domišljijo in poskusiti pridobiti čim več idej, katere bi lahko koristno uporabili in uresničili. S pomočjo oglaševanja kino sporedov poskuša Kino Velenje prepričati vse potencialne obiskovalce, da se odločijo za obisk kina in ogled filma. V praktičnem delu sem predstavila problem, s katerim se trenutno sooča Kino Velenje. Z različnimi metodami ustvarjalnega razmišljanja sem reševala problem izbire načina oglaševanja za objavo kino sporedov. Za večkriterijsko odločanje sem uporabila računalniški program Web-HIPRE, pri katerem sem upoštevala več kriterijev, podkriterijev in alternativ. Ugotovila sem, da je danes spletno oglaševanje zelo visoko rangirano, saj ima skoraj vsako podjetje poleg oglasa v tradicionalnih medijih tudi oglas na internetu. Večina podjetij oglašuje svoje izdelke ali storitve v več medijih. Za reševanje določenega problema je med drugimi dobro uporabiti tudi tehniko W, saj z uporabo le-te dobimo največ idej. Kino Velenje ima najvišje stroške izdelave s plakati. Kljub temu, sem s programom Web-HIPRE ugotovila, da so v njihovem primeru plakati najboljša alternativa, kar kaže na to, da stroški pri nekaterih odločitvah niso vedno najbolj pomembni.
Ključne besede: Oglaševanje, mediji, metode ustvarjalnega razmišljanja in odločanja, ideje, Web-HIPRE
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1926; Prenosov: 268
.pdf Celotno besedilo (658,10 KB)

3.
UPORABA VEČKRITERIJSKIH METOD PRI IZBIRI TISKANIH MEDIJEV
Mihaela Švajger, 2009, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Glavni problem, ki smo ga izpostavili v diplomskem seminarju, se nanaša na izbiro najugodnejšega tiskanega medija za blagovno znamko, ki jo trži podjetje Herz d.d. Namen dela diplomskega seminarja je bil rešiti problem z uporabo večkriterijskih metod in računalniškim programom Web — HIPRE. V prvem delu diplomskega seminarja smo predstavili teoretične vidike oglaševanja, podrobneje tiskane medije in cilje oglaševanja. Na kratko smo predstavili podjetje Herz d.d., njihov namen in cilje oglaševanja ter predviden letni plan oglaševanja. Analizirali smo tiskane medije: Eges, Varčujemo z energijo, Moj dom, Instalater in Vaš Profit na podlagi strokovnosti revije, ciljne skupine ki jo dosegajo, izhajanja in naklada revije, področja kjer izhaja revija, ter cene oglasnega prostora A4 formata v reviji. Teoretično smo podali postopek metode za večkriterijsko odločanje in uporabili tehniko šestih vprašanj za ustvarjalno definiranje problema. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo ocenili in presodili tiskane medije z računalniškim programom Web — HIPRE. Na podlagi merljivih kriterijev, ki smo jih analizirali v večkriteriski analizi tiskanih medijev, smo s pomočjo programa prišli do ugotovitev, kateri tiskani mediji so za podjetje Herz d.d. najprimernejši.
Ključne besede: Večkriterijsko odločanje, Web-HIPRE, AHP, strukturiranje problema, atribut, SMART, SMARTER, SWING, kriterij, analiza občutljivosti, določanje uteži, ciljna skupina, tiskani mediji, tehnika šestih vprašanj, oglaševanje.
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 1962; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (544,98 KB)

4.
VEČKRITERIJSKO ODLOČANJE PRI IZBIRI POČITNIŠKE DESTINACIJE
Urška Jakob, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Izbira počitniške destinacije je ob današnjem tempu življenja, ko čez leto ni časa za nekatere aktivnosti, toliko bolj zahtevna naloga. Na počitnicah si želijo turisti vedno več možnosti za rekreacijo in sprostitev, pa naj gre za poletne ali za zimske počitnice. Cilje, ki smo si jih v uvodu zastavili in zahtevajo deskriptivni pristop, smo v teoretičnem delu dosegli tako, da smo predstavili metode za odločanje po več kriterijih hkrati, reševanje problema po korakih, računalniški program Web-HIPRE, ter osnovne pojme o turizmu, turistično ponudbo v Sloveniji in analizo konkurence. V praktičnem delu smo z analitičnim pristopom uresničili še preostala dva cilja. Na osnovi odgovorov anketirancev smo rezultate statistično obdelali z računalniškim programom Excel, nato pa z računalniškim programom Web-HIPRE zgradili model za izbiro počitniške destinacije. Upoštevali smo več dejavnikov: stroške počitnic, primarne sestavine turistične ponudbe (površje, floro in favno, kulturne in zgodovinske spomenike, ponudbo prireditev, dodatne aktivnosti, adrenalinske športe, podnebje) in sekundarne sestavine turistične ponudbe (dostopnost, kategorijo namestitvenega obrata, bližino plaže oz. smučišča, trgovskega centra, uglednega gostinskega lokala, znanega športnega središča, in na politične razmere v državi). Z izgradnjo modela smo prišli do ugotovitve, da je od primarnih sestavin turistične ponudbe najpomembnejši kriterij dodatne aktivnosti, od sekundarnih sestavin turistične ponudbe pa bližina plaže oz. smučišča. Ugotovili smo tudi, da je ob upoštevanju pomembnosti kriterijev tako poleti kot pozimi najboljša destinacija Slovenija. Glede na potrjene hipoteze lahko trdimo, da so stroški počitnic najpomembnejši kriterij pri izbiri počitniške destinacije, da Slovenci ne cenijo turistične ponudbe Slovenije, da Slovencev (starih med 20 in 40 let) ne zanimajo kulturne in zgodovinske znamenitosti, da Slovenija ni privlačna za ljudi, željne avantur in adrenalina, ter da se vedno več ljudi odloča za počitnice v lastni režiji, torej brez posredovanja turistične agencije. Zanimiva pa je zavrnitev trditve, da se Slovenci poleti najraje odpravijo na dopust na Hrvaško, saj smo to trditev morali zavrniti tako glede na pogostost odgovorov (najboljša Grčija), kot pri upoštevanju pomembnosti kriterijev (najboljša Slovenija). Trditev, da Slovenci najraje smučajo v Avstriji, smo glede na pogostost odgovorov potrdili, pri upoštevanju pomembnosti kriterijev pa je najboljša destinacija postala Slovenija. Rezultati nam povedo, da ljudje, stari med 20 in 40 let, od počitnic pričakujejo, da bodo stroški čim nižji, ponudba dodatnih aktivnosti in prireditev široka, hotel višje kategorije in blizu plaže oz. smučišča, destinacija pa lahko dostopna. Manj pa jih zanima bližina uglednega gostinskega lokala in ponudba adrenalinskih športov. Dobljene rezultate bi lahko katerakoli turistična agencija uporabila za sestavo programov, namenjenih tej populaciji.
Ključne besede: Turistična destinacija, Pogoji za turizem, Primarne sestavine turistične ponudbe, Sekundarne sestavine turistične ponudbe, Next exit oz. Na lepše, Web-HIPRE, Večkriterijsko odločanje, SMART, SWING
Objavljeno: 21.01.2011; Ogledov: 2047; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

5.
PRIMERJAVA METOD ZA ODLOČANJE PO VEČ KRITERIJIH HKRATI PRI IZBIRI DOLGOROČNEGA BANČNEGA KREDITA
Mojca Centrih, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V današnjem času večina ljudi nima dovolj prihrankov, da bi se lahko podala v izgradnjo novega doma, nakup stanovanja brez dodatno pridobljenih sredstev. Po dodatna sredstva se le-ti zatekajo k bankam, katere jim ponujajo veliko različnih vrst kreditov, posamezniki pa nato na podlagi zbranih informacij izberejo sebi najustreznejšo vrsto kredita. Vendar pa je pri tem racionalno, da posamezniki pridobijo informacije o kreditih od več različnih bank, saj bodo tako lahko primerjali stroške, ugodnosti posameznega kredita pri različnih bankah, nato pa se bodo po njihovi preučitvi odločili za sebi najustreznejšega. Za naš obravnavani problem smo se postavili v vlogo povprečnega kreditojemalca, ki se odloča za najem dolgoročnega bančnega kredita (potrošniški, hipotekarni, ekološki stanovanjski in stanovanjski kredit) v višini Y EUR pri Banki X, pri kateri je tudi komitent, za izgradnjo nove stanovanjske hiše. Tako smo na podlagi zbranih podatkov o vseh štirih vrstah kreditov naredili analizo z računalniškima programoma Web-HIPRE in Expert Choice. Dobljene rezultate z obema programoma smo na koncu tudi primerjali med seboj in ugotovili, da smo z obema prišli do enake ugotovitve, da je najboljša rešitev za povprečnega kreditojemalca, ki se odloča za najem dolgoročnega bančnega kredita pri Banki X v višini Y EUR, »potrošniški kredit«.
Ključne besede: Ključne besede: odločanje po več kriterijih hkrati, metode za razvrščanje alternativ z intervalsko skalo in računalniški program Web-HIPRE, metode za razvrščanje alternativ z razmerno skalo in računalniki program Expert Choice, dolgoročni bančni krediti, povprečni kreditojemalec.
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 1998; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

6.
METODE ZA DOLOČANJE UTEŽI KRITERIJEV PRI IZBIRI VZAJEMNEGA SKLADA
Iva Klančnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo podrobneje obravnavali vzajemne sklade, ki so vse bolj priljubljena naložbena možnost za vse vrste vlagateljev. Problem izbire vzajemnega sklada smo reševali po korakih z računalniškima programoma Web-HIPRE in Expert Choice. Osredotočili smo se predvsem na metode za določanje uteži kriterijev, ki temeljijo na različnih skalah, in na individualno odločanje. V prvem primeru smo oblikovali dva modela, na podlagi preferenc odločevalca 1, ki se razlikujeta v izbiri metode za določanje uteži kriterijev in primerjali dobljene rezultate. V drugem primeru pa smo analizirali vpliv ocen dveh odločevalcev,z različnimi preferencami, na končno izbiro vzajemnega sklada.
Ključne besede: večkriterijsko odločanje, alternative, atributi, kriteriji, metode za določanje uteži kriterijev, Web-HIPRE, SMART, SWING, SMARTER, direktna metoda, Expert Choice, AHP, vzajemni skladi
Objavljeno: 09.05.2011; Ogledov: 1885; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (3,77 MB)

7.
RAČUNALNIŠKO PODPRTA VEČKRITERIJSKA IZBIRA IN OCENJEVANJE DOBAVITELJA
Jože Manfreda, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Podjetje plinarna Maribor ima sedež v Mariboru in izvaja storitve s svojo skupino strokovnjakov na področju plinske tehnike. Pri gradnji novih plinovodov in hišnih priključkov nastajajo prekopi asfaltnih površin, zato podjetje izbira in ocenjuje najboljšega dobavitelja med gradbenimi podjetji za asfaltiranje prekopov. Namen dela diplomskega seminarja je pripraviti odločitveno podlago za izbiro najboljšega dobavitelja za asfaltiranje prekopov s pomočjo izgrajenega večkriterijskega odločitvenega modela in računalniško podprtega večkriterijskega odločanja. V teoretičnem delu smo prikazali izhodišča izbire in ocenjevanja dobavitelja in poteka asfaltiranja ter računalniško podprtega večkriterijskega odločanja. Večkriterijsko odločanje je primerno za reševanje našega odločitvenega problema, ker smo imeli veliko število kriterijev in atributov in nam intuitivno odločanje več ne zadošča. Na podlagi pridobljenih podatkov smo v praktičnem delu izvedli raziskavo s programoma Web-HIPRE in Expert Choice. Pri tem smo uporabil metode za večkriterijsko odločanje: SMART, SWING, SMARTER, neposredno določanje uteži, vrednostne funkcije in metodo AHP. Odločanje po več kriterijih hkrati je potekalo na podlagi petih alternativ (dobavitelj A, dobavitelj B, dobavitelj C, dobavitelj D in dobavitelj E), petih kriterijev (stroški, tehnični, kakovostni, finančni kriterij in kriterij ugodnosti) in štirinajstih atributov (cena blaga in storitev, plača zaposlenih, odzivnost na povečanje zmogljivosti, zanesljivost tehnologije, proizvodne zmogljivosti, certifikati družine ISO, odzivnost na reklamacije, čas opravljene storitve, število zaposlenih, čisti prihodek od prodaje, čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja, bančne garancije, plačilni pogoji in dosedanje sodelovanje). Strukturirali smo odločitveno drevo za oba programa. Določili smo uteži za kriterije; najpomembnejši je finančni kriterij, saj so mu strokovnjaki določili največji pomen. Upoštevali smo preference do alternativ ter naredili sintezo končnih vrednosti. Na koncu smo primerjali rezultate računalniških programov ter ugotovili, da je pri obeh na prvem mestu alternativa dobavitelj A. Programa sta primerna za reševanje našega odločitvenega problema.
Ključne besede: // Izbiranje dobaviteljev // Ocenjevanje dobaviteljev // Kriteriji //Atributi // Alternative // Odločanje // Metode // Večkriterijsko odločanje // Odločitveni model // AHP - Analitični hierarhični proces // SMART // SWING // SMARTER // Analiza občutljivosti // Expert Choice // Web-HIPRE //
Objavljeno: 10.11.2011; Ogledov: 1952; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (700,89 KB)

8.
IZBIRA NAJUSTREZNEJŠIH ALTERNATIV ZA OBLIKOVANJE NALOŽBENEGA PORTFELJA Z ODLOČANJEM PO VEČ KRITERIJIH HKRATIH
Patricija Skerbiš, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja individualno raziskavo s pomočjo odločanja po več kriterijih hkrati o izbiri ustreznih alternativ za oblikovanje osebnega naložbenega portfelja. Namen naloge je ugotoviti, katere alternative naj racionalna oseba, katere cilj je povečati donosnost privarčevanih sredstev, vključi v svoj portfelj. Končni rezultat je odvisen od ciljev, ki jih želi odločevalec doseči, od nagnjenosti k tveganju ter razpoložljivega dohodka. V teoretičnem delu naloge, ki je osnova za izvedbo praktičnega dela, smo predstavili metode za odločanje po več kriterijih hkrati in bistvene lastnosti posameznih alternativ, na katere mora biti odločevalec pozoren, v empiričnem delu naloge pa smo s pomočjo računalniškega programa Web-HIPRE, ki omogoča reševanje problemov po več kriterijih hkrati, zastavljeni problem rešili. Ker vsem izbranim alternativam nismo mogli določiti enakih kriterijev in podkriterijev, ampak veljajo za vsako skupino alternativ drugačni kriteriji, smo proces odločanja ponovili za vsako skupino alternativ posebej. Z programom Web-HIPRE smo za vsako skupino alternativ strukturirali odločitveni problem v obliki drevesa odločanja, nato smo opravili merjenje vrednosti alternativ z intervalsko skalo ter določili uteži kriterijem in preference do alternativ, ter izračunali agregirane vrednosti alternativ. Na koncu smo opravili še analizo občutljivosti. Ko smo za vse skupine alternativ opravili analizo, smo izmed vsake skupine alternativ izbrali najboljšo alternativo in prišli do sklepa, da je glede na izrečene sodbe odločevalca o pomembnosti kriterijev, naložbeni portfelj sestavljen iz dolgoročnega vezanega depozita pri Novi ljubljanski banki, obveznice, ki ga je izdalo podjetje KD Group, delnice farmacevtskega podjetja Krka in delniškega vzajemnega sklada Infond Bric.
Ključne besede: Analiza odločanja, večkriterijsko odločanje, kriterij, atribut, alternative, agregirana vrednost, analiza občutljivosti, Web-HIPRE, naložbeni portfelj, dolgoročni vezani depozit, obveznica, delnica, vzajemni sklad
Objavljeno: 07.07.2011; Ogledov: 1733; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

9.
UPORABA METOD USTVARJALNEGA REŠEVANJA PROBLEMOV PRI IZBIRI NAČINOV POSPEŠEVANJA PRODAJE
Urška Vaupotič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na dva dela: teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili različne tehnike in metode ustvarjalnega razmišljanja in odločanja, s katerimi smo v nadaljevanju reševali problem o načinu pospeševanja prodaje gostinskih storitev podjetja Taker d.o.o. V nadaljevanju smo opredelili vrste in načine pospeševanja prodaje, njihove cilje in namen. Načine pospeševanja prodaje smo razdelili na izbrane in ostale možne načine pospeševanja prodaje in jih nato natančno predstavili. Prodajo gostinskih storitev lahko pospešujemo na več možnih načinov. Načine pospeševanja prodaje lahko v večini primerov tudi združujemo oziroma kombiniramo. Zelo pomembno je, da ciljna skupina zazna in se odzove na izbrani način pospeševanja prodaje. Pri izbiri načina pospeševanje prodaje je prav gotovo potrebno uporabiti domišljijo in tako pridobiti čim več idej, ki jih lahko kasneje koristno uporabimo. S pomočjo pospeševanja prodaje gostinskih storitev želi podjetje Taker d.o.o. prepričati vse potencialne stranke, da se odločijo za obisk lokala Don Caffe. Tako si podjetje Taker d.o.o. želi ohranjati obstoječe in privabljati nove stranke lokala, posledično s tem pa povečati priliv denarja v podjetje. V praktičnem delu dela diplomskega seminarja smo predstavili problem, s katerim se trenutno sooča podjetje Taker d.o.o. Problem izbire načina pospeševanja prodaje smo reševali z različnimi metodami ustvarjalnega razmišljanja. Za večkriterijsko odločanje smo uporabili računalniški program Web-HIPRE, kjer smo upoštevali izbrane kriterije, podkriterije in alternative. Za reševanje določenega problema je med drugimi dobro uporabiti tudi tehniko W, saj z uporabo le-te pridobimo največ idej. S programom Web-HIPRE smo ugotovili, da so v tem primeru akcijske cene pijač najboljši način pospeševanja prodaje. S to alternativo ima podjetje tudi najnižje stroške izvedbe, kar je za podjetje ugodno. Ugotovili smo, da se v gostinstvu vse bolj uporabljajo načini pospeševanja prodaje, saj kratkoročno spodbujajo porabnike. Prav tako si podjetje s pospeševanjem prodaje ustvarja vidne takojšnje odzive strank in posledično le-teh finančne rezultate. Vendar pa ne smemo zanemariti dejstva, da gre za precej drag način spodbujanja porabnikov.
Ključne besede: Ključne besede: pospeševanje prodaje, ideje, tehnike in metode ustvarjalnega razmišljanja in odločanja, Web-HIPRE
Objavljeno: 08.12.2011; Ogledov: 3016; Prenosov: 406
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

10.
VEČKRITERIJSKO REŠEVANJE PROBLEMOV PRI UVAJANJU NOVIH IZDELKOV NA TRŽIŠČE V PODJETJU KRKA D.D.
Primož Koražija, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen dela diplomskega seminarja je predstaviti načine uvajanja novih izdelkov v podjetju Krka. Ker predstavljajo načini uvajanja novih izdelkov v različnih podjetjih kompleksen proces, smo se v našem, primeru odločili za farmacevtsko podjetje Krka, katero vedno znova išče rešitve in boljše izdelke od konkurence. S pomočjo večkriterijskega odločanja in programa Web-HIPRE smo prišli do ugotovitve, da so oglasi v strokovnih revijah najbolj primerna alternativa za uvajanje novih izdelkov. Ugotovili smo, da je sodelovanje in komunikacija med proizvajalci zdravil in zdravniki zelo pomembna. V delu smo opisali oziroma pojasnili pomen izdelka in njegove lastnosti, predstavili smo podjetje Krka ter opisali program Web-HIPRE in metode za večkriterijsko odločanje. Globalni cilj, ki je izbira najustreznejšega načina uvajanja veterinarskih izdelkov podjetja Krka na tržišča, smo razčlenili na kriterije in podkriterije. Za alternative smo izbrali oglaševanje s strokovno literaturo, oglaševalne panoje, oglase v strokovnih revijah, oglaševanje preko interneta in ostalih medijev, osebno prodajo ter pospeševanje prodaje, in jih strukturirali v obliko odločitvenega drevesa. Za razvrščanje smo uporabili intervalsko in tudi ordinalno skalo. Sledil je postopek, kjer smo določili uteži kriterijev, izračunali lokalne in agregirane vrednosti alternativ in na koncu naredili analizo občutljivosti.
Ključne besede: izdelek, farmacevtska podjetja, večkriterijsko odločanje, načini uvajanja novih izdelkov, alternative, Web-HIPRE
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1250; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (997,34 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici