| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OPTIMIRANJE DOBAVNE VERIGE V PODJETJU B/S/H HIŠNI APARATI, D.O.O., NAZARJE
Romana Markelj, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila optimiranje dobavne verige v podjetju EUREL Poljčane. Prvi del diplomskega dela predstavlja teoretična izhodišča, ki se nanašajo na uvajanje t.i. vitke proizvodnje, metode za uvajanje vitke proizvodnje ter principe vitkih podjetij. Opisala in opredelila sem pojem upravljanje dobavne verige, vrste dobavnih verig, globalne dobavne verige, optimiranje dobavne verige, model integracije dobavne verige, ovire pri njihovi integraciji, ključne procese v njej ter opredelila bodoče trende in usmeritve na področju optimiranja dobavnih verig. V empiričnem delu sem predstavila podjetje B/S/H Hišni aparati, osnovne podatke o podjetju, kratek zgodovinski oris podjetja, proizvodni program ter politiko in strategijo podjetja. Praktični del diplomskega dela se nanaša na optimiranje dobavne verige v podjetju EUREL Poljčane. Ta del je pravzaprav raziskovalno delo, saj je bil projekt izveden pilotno in je predstavljal osnovo za izvedbo nadaljnjih projektov optimiranja dobavnih verig vseh dobaviteljev v žarišču. Pri projektu so sodelovali tudi zunanji strokovnjaki, ki so nas usmerjali pri izvajanju različnih analiz: mapa/zemljevid vrednostnega toka, analiza vrednostnega toka, design vrednostnega toka. Izdelane analize so nam služile kot osnova za izdelavo akcijskega načrta, plana implementacije ter za dejansko implementacijo bodočega stanja. Zadnji korak optimiranja dobavne verige zajema kontrolno fazo, ki je namenjena prikazu in ovrednotenju rezultatov. Rezultati oz. koristi, ki izhajajo iz implementiranih izboljšav, se partnersko delijo med ključne udeležence dobavne verige.
Ključne besede: Upravljanje dobavne verige, vitka proizvodnja, mapa vrednostnega toka, analiza vrednostnega toka, design vrednostnega toka, Toyotin proizvodni sistem, Just in Time, Jidoka (neodvisen, samoupraven, avtonomen), Kaizen (aktivnosti nenehnega izboljševanja), tok proizvodnje, Pull-System (material je "povlečen" na delovno mesto), Outsourcing (zunanje izvajanje dejavnosti), Lead Time (časovna perioda med prejemom naročila odjemalca in dobavo končnega proizvoda odjemalcu), MRP-Material Requirements Planning (p
Objavljeno: 25.05.2010; Ogledov: 3018; Prenosov: 476
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

2.
OBVLADOVANJE TVEGANJ V DOBAVNI VERIGI V SLOVENSKI ŽIVILSKOPREDELOVALNI INDUSTRIJI
Primož Bauman, magistrsko delo

Opis: Vsaka organizacija se pri svojem delovanju sooča z različnimi tveganji, ne glede na to, ali se tveganj zaveda in jih sistematično obvladuje ali pa jih v celoti ignorira. Tveganje razumemo kot vsak neugoden dogodek ali okoliščino, ki ima vpliv na doseganje ciljev podjetja in lahko vpliva na kakovost ali dostopnost dobrin in storitev ter ovira zmožnost zadovoljevanja potreb kupcev. Sodobno poslovno okolje, ki je zaradi naraščajoče internacionalizacije in globalizacije vedno bolj nepredvidljivo, zahteva prenovo procesov v podjetju in celotni dobavni verigi. Pri tem je ključno obvladovanje hitrih sprememb in negotovosti, zato v tej nalogi dajemo velik poudarek predstavitvi dobavne verige, ključnih izzivov, ki jih negotovo okolje prinaša podjetjem, ter obvladovanju tveganj v dobavni verigi. Razumevanje koncepta tveganj je namreč nujno za uspešno obvladovanje tveganj, ki postaja eno najpomembnejših načel doseganja konkurenčnosti in učinkovitosti celotne dobavne verige. V našem okolju gre za relativno nov pojav in tudi slovenska proizvodna podjetja se v primerjavi s tujimi premalo zavedajo pomembnosti proaktivnega pristopa k obvladovanju tveganj. Glavni namen magistrske naloge je bil opozoriti na problematiko nezadostnega obvladovanja tveganj v slovenski živilskopredelovalni industriji in predstaviti možne korake uspešnega obvladovanja tveganj. Raziskava je pokazala, da je koncept obvladovanja tveganj relativno slabo poznan, čeprav nekatera slovenska podjetja že izvajajo nekatere bolj strukturirane korake obvladovanja tveganj, predvsem prepoznavanje in ocenjevanje tveganj.
Ključne besede: dobavna veriga, upravljanje dobavne verige, učinek biča, tveganje, agencijska teorija, ekonomika transakcijskih stroškov, dejavniki tveganja, ranljivost dobavne verige, proces obvladovanja tveganj, aktivnosti obvladovanja tveganj, živilskopredelovalna industrija
Objavljeno: 04.04.2012; Ogledov: 2034; Prenosov: 431
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

3.
ZNAČILNOSTI UPRAVLJANJA ZALOG V PODJETJU AD VITA D.O.O.
Urban Mlakar, 2016, diplomsko delo

Opis: Logistika kot veda in kot funkcija se je skozi čas vedno bolj uveljavljala v podjetjih. Tako lahko danes trdimo, da se podjetja z dobro organizirano logistično funcijo lažje spopadajo z izzivi globalizacije, s katerimi se vsakodnevno soočajo. Ti izzivi lahko za podjetje predstavljajo težave ali priložnosti. Iz katerega zornega kota bo podjetje gledalo na njih, je v veliki meri odvisno od logistike. Včasih se zdijo nekateri trgi še kako oddaljeni in nedostopni ter tuji. A z dobro organizirano, samostojno logistično funkcijo v podjetju, kateri nudijo pomoč tudi druge funkcije, lahko podjetje te oddaljene in nedostopne trge spremeni v pomemben nabavni ali prodajni vir in mu le ti nudijo konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji na trgu. Prav tako logistika z upravljanjem zalog pomembno vpliva na finančno stanje, izpostavljenost in uspešnost podjetja. Na primeru podjetja AD Vita d.o.o. sem prikazal razvoj, pomembnost in naloge nabavno logistične funkije v podjetju. Predstavil sem način upravljanja zalog v podjetju in z njim povezane finančne učinke na poslovanje podjetja. Z primerom selitve nabavnega trga posteljnine, kuhinjskega in kopalniškega tekstila iz Kitajske v Pakistan pa predstavil odziv podjetja na upad kupne moči in spremembe na njgovih ključnih prodajnih trgih. Rešitev je našlo na nabavnih trgih in s pomočjo logistike uspelo obdržati in razširiti prodajni asortima podjetja, ga s tem zaookrožiti in doprinesti k rasti prodaje in rasti podjetja kot takega. Tako lahko danes trdimo, da je podjetje leta 2009 potegnilo prave poteze, nabavno logistična funkcija pa se je pri tem izkazala kot nezamenljiv člen v podjetju. Zaradi vseh teh spoznanj podjetje nadaljuje z vlaganji v nabavno logistično funkcijo, razvija programsko aplikacijo, ki bi mu omogočila lažje in učinkovitejše delovanje funkcije in povezavo le te z drugimi partnerji v dobavni verigi. Prav tako načrtuje nova vlaganja in razvoj v obliki novih skladiščnih prostorov, s katerimi želi omogočiti lažje delovanje nabavno logistične funkcije v podjetju in njeno boljše servisiranje ostalih funcij v podjetju.
Ključne besede: Logistika, globalizaija, upravljanje zalog in management dobavne verige
Objavljeno: 24.06.2016; Ogledov: 526; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici