| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 59
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj 3D igre za učenje pravilne higiene rok
Mario Panzov, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo sledi razvoju 3D igre za učenje pravilne higiene rok. Igra skozi interaktivno izkušnjo predstavi pravilne korake umivanja rok z milom in vodo po smernicah Svetovne zdravstvene organizacije. V diplomskem delu obravnavamo postopek ustvarjanja 3D modelov likov za igro v programu Blender ter opišemo logiko in arhitekturo igre, ki smo jo konstruirali v programu Unity. S pomočjo ankete smo zbrali in analizirali podatke o izkušnjah igralcev, ki je zagotovila informacije o tem, kako so igralci sprejeli igro, informacije o izkušnjah igralcev z umivanjem rok v njihovem življenju ter usmeritve za izboljšave igre.
Ključne besede: Unity, Blender, 3D modeliranje, razvoj iger, higiena rok
Objavljeno v DKUM: 03.06.2024; Ogledov: 65; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (23,60 MB)

2.
Uporaba evolucijskih algoritmov pri razvoju igre labirint
Tadej Lipar, 2024, magistrsko delo

Opis: Iskanje rešitve za kompleksne probleme je zapletena in zahtevna naloga. Večja, kot je kompleksnost, dlje časa je potrebno vlagati, da pridemo do rešitve. Za hitrejše iskanje rešitev lahko uporabimo evolucijske algoritme, ki temeljijo na Darwinovi evolucijski teoriji. V nalogi smo opisali teorijo evolucijskih algoritmov in podrobneje predstavili genetske algoritme. S pomočjo slednjih smo razvili program, ki generira preproste in rešljive labirinte. Pri tem smo uporabili dva različna načina ocenjevanja kandidatnih rešitev in dobljene rezultate podrobno proučili. Eksperimenti so pokazali, da velikost labirinta močno vpliva na časovno zahtevnost generiranja, da je elitizem bolje ocenjen pristop ter da velikost labirinta in število posameznikov na generacijo pozitivno vplivata na oceno.
Ključne besede: Evolucijski algoritmi, labirint, genetski algoritmi, igralni pogon Unity
Objavljeno v DKUM: 22.05.2024; Ogledov: 95; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

3.
Development of a human anatomy learning application for the HoloLens platform
Aleksandr Shishkov, 2024, diplomsko delo

Opis: This thesis explores the development of an augmented reality (AR) application for educational purposes, focusing on human anatomy visualization using the Microsoft HoloLens 2 device. Leveraging Blender, Unity, and the Mixed Reality Toolkit (MRTK), the project aims to create immersive educational experiences. Key stages involve model selection, preparation in Blender, and addressing export challenges to Unity. Performance optimizations and scripting solutions ensure efficient functionality, while the user interface is designed for intuitive navigation. Through features like layer visibility toggling and object manipulation, the application offers a comprehensive learning experience. Ongoing testing ensures optimal performance on the HoloLens 2 device, highlighting the potential of AR in education to enhance engagement and learning outcomes.
Ključne besede: human anatomy, augmented reality, Microsoft HoloLens 2, Unity
Objavljeno v DKUM: 22.05.2024; Ogledov: 145; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

4.
Razvoj računalniške igre: Delve into the Void : diplomsko delo
Dominik Dretar, 2023, diplomsko delo

Opis: Delo obsega zasnovo in implementacijo streljaške igre s tlorisne perspektive, predvsem s poudarkom na zasnovi posameznih elementov, od grafike do posameznih mehanik. Namen je demonstrirati izdelavo računalniške igre od prvotne ideje, zasnovne dokumentacije, tehnične implementacije in refleksije na končni produkt. Uspeh in kvaliteta igre sta močno odvisna od dobro premišljene zasnove, prav tako tudi od primerne implementacije. Dobra zasnova tudi upošteva dodeljen čas za implementacijo ter velikost in izkušenost ekipe, ki sodeluje pri projektu. Končni produkt je odsev tega, da lahko s primerno zasnovo tudi sam programer z omejenimi izkušnjami izpelje primerno definiran projekt v kratkem času.
Ključne besede: razvoj igre, zasnova, Unity, C#
Objavljeno v DKUM: 22.12.2023; Ogledov: 931; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

5.
Razvoj inteligentnega nasprotnika strelske računalniške igre : diplomsko delo
Blaž Čerpnjak, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je na primeru testne strelske računalniške igre predstavljen razvoj inteligentnega nasprotnika. Delo zajema zgodovino, znane primere in pristope razvoja ter prikazuje eno izmed možnih implementacij inteligentnega agenta s pomočjo uporabe sistemov končnih avtomatov.
Ključne besede: umetna inteligenca, inteligentni nasprotnik, igra, Unity
Objavljeno v DKUM: 18.08.2023; Ogledov: 848; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

6.
Razvoj 3D mobilne resne igre za učenje temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe : diplomsko delo
Daniel Vinojčić, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja razvoj mobilne resne igre, namenjene učenju temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe, ki temelji na smernicah Evropskega sveta za reanimacijo. Igra ponuja interaktiven in zanimiv način učenja z uporabo igralne mehanike in simulacije, da zagotovi bolj prepričljivo uporabniško izkušnjo. Učinkovitost igre kot učnega orodja je bila ocenjena s testiranjem in povratnimi informacijami uporabnikov. Rezultati so pokazali, da je bila igra učinkovita pri izboljšanju znanja temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe, kar poudarja njen potencial kot inovativnega orodja za zdravstveno izobraževanje.
Ključne besede: Unity, resna igra, temeljni postopki oživljanja, učenje
Objavljeno v DKUM: 06.07.2023; Ogledov: 711; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (3,10 MB)

7.
Primerjava Unity in Godot za izdelavo 2D igre : diplomsko delo
Milica Dimitrievska, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen tega diplomskega dela je primerjati dva pogona za igre, Unity in Godot, da bi ugotovili, katerega od njiju je bolje uporabiti pri razvoju 2D-igre. Za primerjavo dveh igralnih pogonov se moramo najprej seznaniti z izrazom igralni pogon. Prav tako bomo morali ločeno preučiti Unity in Godot ter določiti svoja pričakovanja. Primerjavo bomo opravili tako, da bomo izdelali preprosto 2D-igro z obema igralnima pogonoma, analizirali proces izdelave igre in primerjali izkušnje pri izdelavi. Glavni lik v igri bo čebelar, ki bo moral zbirati kozarce z medom in se pri tem izogibati čebelam. S tem preprostim konceptom igre bomo lahko uspešno prikazali vse pomembne lastnosti, ki jih mora imeti en igralni pogon, in jih nato primerjali. Cilj je naučiti se, kako izbrati najboljši pogon za igro glede na naša pričakovanja, in ugotoviti, kateri od teh dveh pogonov je najboljši za vas glede na vaša pričakovanja.
Ključne besede: Unity, Godot, 2D, računalniška igra
Objavljeno v DKUM: 27.06.2023; Ogledov: 375; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

8.
Uporaba evolucijskih algoritmov pri razvoju računalniškega nasprotnika v računalniški igri pikada : magistrsko delo
Nina Tovornik, 2022, magistrsko delo

Opis: Računalniške igre so dandanes nepogrešljivi del sodobnega življenja. Neprestano se spreminjajo in nadgrajujejo ter posledično postajajo čedalje kompleksnejše v razvoju. Zaradi slednjega se lahko pri njihovem razvoju poslužujemo evolucijskih algoritmov, ki temeljijo na Darwinovi teoriji o naravni selekciji. V nalogi smo opisali teorijo evolucijskih algoritmov, predstavili njihovo delitev in podrobneje razložili genetske algoritme in tehnike optimizacije. S pomočjo evolucijskih algoritmov smo v nalogi razvili računalniškega nasprotnika računalniške igre pikada. Temu smo dodali težavnostne stopnje in testirali njihovo uspešnost. Rezultate smo podrobneje proučili in jih v nalogi predstavili.
Ključne besede: evolucijski algoritmi, genetski algoritmi, inteligenca rojev, računalniška igra pikada, igralni pogon Unity
Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 405; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

9.
Primerjava med ogrodjem libGDX in igralnim pogonom Unity na primeru razvoja računalniške igre Vitez : diplomsko delo
David Pintar, 2022, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je primerjava tehnologij za razvoj dvodimenzionalne računalniške igre Vitez v ogrodju libGDX in igralnem pogonu Unity. Predstavljene so njihove prednosti in slabosti, ki smo jih zaznali pri izdelavi prototipnega nivoja igre. Na koncu sledi tudi implementacija celotne dvodimenzionalne igre v igralnem pogonu Unity.
Ključne besede: 2D, Unity, libGDX, računalniška igra
Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 420; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

10.
Razvoj roguelike računalniške igre Islands of Mudra : diplomsko delo
Miha Antolinc, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema opis začetne različice računalniške roguelike igre Islands of Mudra in postopek njenega razvoja. Namen igre je raziskovanje proceduralno generiranega labirinta otokov, polnih ovir in nasprotnikov, ki jih mora igralec premagati za napredovanje. To lahko stori z uporabo tako imenovanih »muder« in nagrad, ki jih pridobi skozi raziskovanje otokov. Delo vsebuje bolj podroben opis vsakega dela igre, čemur sledi prikaz implementacije vseh delov. To zajema tako proceduralno generiranje stopenj in vsebine otokov kot podrobnosti vseh nasprotnikov in možnih napadov igralca.
Ključne besede: Unity, roguelike, igra, programiranje
Objavljeno v DKUM: 03.03.2022; Ogledov: 1323; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

Iskanje izvedeno v 3.97 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici