| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 61
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
Razvoj 3D igre za več igralcev v pogonu Unity
Lovro Breznik, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga v teoretičnem delu obsega zgodovino in razvoj večigralskih iger ter analizira pogonu Unity, njegove prednosti, slabosti in uspešne igre v tem pogonu. V praktičnem delu naloge je izdelan prototip večigralske prvoosebne strelske igre z vodo v pogonu Unity. S pomočjo eksperimentov so preizkušane različne funkcije, prav tako je spremljan njihov vpliv na uporabniško izkušnjo. V nalogi so predstavljeni igralci, igralno polje ter implementacija, ki zajema logiko strežnika, igralca, streljanja in metanja balonov. Izdelava večigralske igre je pokazala, da razvoj takšne igre zahteva več časa in znanja v primerjavi z enostavnejšimi enoigralskimi igrami.
Keywords: Unity, razvoj igre, večigralska igra
Published in DKUM: 19.09.2024; Views: 0; Downloads: 5
.pdf Full text (1,76 MB)

2.
Razvoj računalniške igre zvrsti obramba stolpov
Tilen Hegediš, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bilo razviti 2D računalniško igro zvrsti obramba stolpov. V teoretičnem delu smo najprej opisali zvrsti računalniških iger obramba stolpov, opisali pomembnejše komponente, opisali dva starejša in dva bolj znana primera teh računalniških zvrsti in predstavili Unity računalniški pogon, v katerem smo razvijali igro. V praktičnem delu smo se osredotočili na sam razvoj igre, kjer smo najprej pripravili prazen projekt in vanj uvozili vsa potrebna sredstva. Razvili in opisali smo posamezne komponente igre in na koncu še implementirali uporabniški vmesnik.
Keywords: Razvoj računalniške igre, obramba stolpov, Unity, 2D
Published in DKUM: 08.08.2024; Views: 290; Downloads: 68
.pdf Full text (3,20 MB)

3.
Razvoj 3D igre za učenje pravilne higiene rok : diplomsko delo
Mario Panzov, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo sledi razvoju 3D igre za učenje pravilne higiene rok. Igra skozi interaktivno izkušnjo predstavi pravilne korake umivanja rok z milom in vodo po smernicah Svetovne zdravstvene organizacije. V diplomskem delu obravnavamo postopek ustvarjanja 3D modelov likov za igro v programu Blender ter opišemo logiko in arhitekturo igre, ki smo jo konstruirali v programu Unity. S pomočjo ankete smo zbrali in analizirali podatke o izkušnjah igralcev, ki je zagotovila informacije o tem, kako so igralci sprejeli igro, informacije o izkušnjah igralcev z umivanjem rok v njihovem življenju ter usmeritve za izboljšave igre.
Keywords: Unity, Blender, 3D modeliranje, razvoj iger, higiena rok
Published in DKUM: 03.06.2024; Views: 159; Downloads: 33
.pdf Full text (23,60 MB)

4.
Uporaba evolucijskih algoritmov pri razvoju igre labirint
Tadej Lipar, 2024, master's thesis

Abstract: Iskanje rešitve za kompleksne probleme je zapletena in zahtevna naloga. Večja, kot je kompleksnost, dlje časa je potrebno vlagati, da pridemo do rešitve. Za hitrejše iskanje rešitev lahko uporabimo evolucijske algoritme, ki temeljijo na Darwinovi evolucijski teoriji. V nalogi smo opisali teorijo evolucijskih algoritmov in podrobneje predstavili genetske algoritme. S pomočjo slednjih smo razvili program, ki generira preproste in rešljive labirinte. Pri tem smo uporabili dva različna načina ocenjevanja kandidatnih rešitev in dobljene rezultate podrobno proučili. Eksperimenti so pokazali, da velikost labirinta močno vpliva na časovno zahtevnost generiranja, da je elitizem bolje ocenjen pristop ter da velikost labirinta in število posameznikov na generacijo pozitivno vplivata na oceno.
Keywords: Evolucijski algoritmi, labirint, genetski algoritmi, igralni pogon Unity
Published in DKUM: 22.05.2024; Views: 182; Downloads: 35
.pdf Full text (1,44 MB)

5.
Development of a human anatomy learning application for the HoloLens platform : diplomsko delo
Aleksandr Shishkov, 2024, undergraduate thesis

Abstract: This thesis explores the development of an augmented reality (AR) application for educational purposes, focusing on human anatomy visualization using the Microsoft HoloLens 2 device. Leveraging Blender, Unity, and the Mixed Reality Toolkit (MRTK), the project aims to create immersive educational experiences. Key stages involve model selection, preparation in Blender, and addressing export challenges to Unity. Performance optimizations and scripting solutions ensure efficient functionality, while the user interface is designed for intuitive navigation. Through features like layer visibility toggling and object manipulation, the application offers a comprehensive learning experience. Ongoing testing ensures optimal performance on the HoloLens 2 device, highlighting the potential of AR in education to enhance engagement and learning outcomes.
Keywords: human anatomy, augmented reality, Microsoft HoloLens 2, Unity
Published in DKUM: 22.05.2024; Views: 234; Downloads: 17
.pdf Full text (2,08 MB)

6.
Razvoj računalniške igre: Delve into the Void : diplomsko delo
Dominik Dretar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Delo obsega zasnovo in implementacijo streljaške igre s tlorisne perspektive, predvsem s poudarkom na zasnovi posameznih elementov, od grafike do posameznih mehanik. Namen je demonstrirati izdelavo računalniške igre od prvotne ideje, zasnovne dokumentacije, tehnične implementacije in refleksije na končni produkt. Uspeh in kvaliteta igre sta močno odvisna od dobro premišljene zasnove, prav tako tudi od primerne implementacije. Dobra zasnova tudi upošteva dodeljen čas za implementacijo ter velikost in izkušenost ekipe, ki sodeluje pri projektu. Končni produkt je odsev tega, da lahko s primerno zasnovo tudi sam programer z omejenimi izkušnjami izpelje primerno definiran projekt v kratkem času.
Keywords: razvoj igre, zasnova, Unity, C#
Published in DKUM: 22.12.2023; Views: 1014; Downloads: 195
.pdf Full text (1,26 MB)

7.
Razvoj inteligentnega nasprotnika strelske računalniške igre : diplomsko delo
Blaž Čerpnjak, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je na primeru testne strelske računalniške igre predstavljen razvoj inteligentnega nasprotnika. Delo zajema zgodovino, znane primere in pristope razvoja ter prikazuje eno izmed možnih implementacij inteligentnega agenta s pomočjo uporabe sistemov končnih avtomatov.
Keywords: umetna inteligenca, inteligentni nasprotnik, igra, Unity
Published in DKUM: 18.08.2023; Views: 939; Downloads: 190
.pdf Full text (2,80 MB)

8.
Razvoj 3D mobilne resne igre za učenje temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe : diplomsko delo
Daniel Vinojčić, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja razvoj mobilne resne igre, namenjene učenju temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe, ki temelji na smernicah Evropskega sveta za reanimacijo. Igra ponuja interaktiven in zanimiv način učenja z uporabo igralne mehanike in simulacije, da zagotovi bolj prepričljivo uporabniško izkušnjo. Učinkovitost igre kot učnega orodja je bila ocenjena s testiranjem in povratnimi informacijami uporabnikov. Rezultati so pokazali, da je bila igra učinkovita pri izboljšanju znanja temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe, kar poudarja njen potencial kot inovativnega orodja za zdravstveno izobraževanje.
Keywords: Unity, resna igra, temeljni postopki oživljanja, učenje
Published in DKUM: 06.07.2023; Views: 808; Downloads: 102
.pdf Full text (3,10 MB)

9.
Primerjava Unity in Godot za izdelavo 2D igre : diplomsko delo
Milica Dimitrievska, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Namen tega diplomskega dela je primerjati dva pogona za igre, Unity in Godot, da bi ugotovili, katerega od njiju je bolje uporabiti pri razvoju 2D-igre. Za primerjavo dveh igralnih pogonov se moramo najprej seznaniti z izrazom igralni pogon. Prav tako bomo morali ločeno preučiti Unity in Godot ter določiti svoja pričakovanja. Primerjavo bomo opravili tako, da bomo izdelali preprosto 2D-igro z obema igralnima pogonoma, analizirali proces izdelave igre in primerjali izkušnje pri izdelavi. Glavni lik v igri bo čebelar, ki bo moral zbirati kozarce z medom in se pri tem izogibati čebelam. S tem preprostim konceptom igre bomo lahko uspešno prikazali vse pomembne lastnosti, ki jih mora imeti en igralni pogon, in jih nato primerjali. Cilj je naučiti se, kako izbrati najboljši pogon za igro glede na naša pričakovanja, in ugotoviti, kateri od teh dveh pogonov je najboljši za vas glede na vaša pričakovanja.
Keywords: Unity, Godot, 2D, računalniška igra
Published in DKUM: 27.06.2023; Views: 457; Downloads: 81
.pdf Full text (1,93 MB)

10.
Uporaba evolucijskih algoritmov pri razvoju računalniškega nasprotnika v računalniški igri pikada : magistrsko delo
Nina Tovornik, 2022, master's thesis

Abstract: Računalniške igre so dandanes nepogrešljivi del sodobnega življenja. Neprestano se spreminjajo in nadgrajujejo ter posledično postajajo čedalje kompleksnejše v razvoju. Zaradi slednjega se lahko pri njihovem razvoju poslužujemo evolucijskih algoritmov, ki temeljijo na Darwinovi teoriji o naravni selekciji. V nalogi smo opisali teorijo evolucijskih algoritmov, predstavili njihovo delitev in podrobneje razložili genetske algoritme in tehnike optimizacije. S pomočjo evolucijskih algoritmov smo v nalogi razvili računalniškega nasprotnika računalniške igre pikada. Temu smo dodali težavnostne stopnje in testirali njihovo uspešnost. Rezultate smo podrobneje proučili in jih v nalogi predstavili.
Keywords: evolucijski algoritmi, genetski algoritmi, inteligenca rojev, računalniška igra pikada, igralni pogon Unity
Published in DKUM: 17.10.2022; Views: 489; Downloads: 85
.pdf Full text (2,52 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica