| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 123
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Predlogi za uporabo pametnega telefona kot merilne naprave pri pouku naravoslovnih predmetov v osnovni šoli : magistrsko delo
Sara Gorenjak, 2022, magistrsko delo

Opis: Čeprav si dandanes le težko predstavljamo življenje brez pametnih mobilnih telefonov (PMT), njihov pomen in vloga pri pouku nista dorečena. Njihovo vključevanje v pouk je mnogokrat nezaželeno in celo prepovedano, čeprav sodobni PMT združujejo v eni napravi funkcije številnih naprav, ki so sicer neproblematični sestavni del poučevanja. Eden od možnih vzrokov za nevključevanje PMT v pouk naravoslovnih predmetov je pomanjkanje ustreznih didaktičnih zgledov. Zato smo pripravili preverjene zglede za laboratorijske vaje, kjer bi bilo mogoče pametni telefon vključiti v laboratorijsko in terensko delo naravoslovnih predmetov v vlogi merilne naprave. Za ta namen smo priredili obstoječe računalniško podprte laboratorijske vaje za izvedbo s PMT ob uporabi v telefonih vgrajenih merilnikov. Za delo smo uporabljali dva modela pametnih telefonov, in sicer LG G8S ThinkQ in Sony Xperia X Compact, ter aplikaciji Phyphox in ColorMeter, s katerimi smo izvedli več različnih vaj, ki bi jih bilo mogoče vključiti v pouk ali bi jih učenci lahko izvedli kot samostojno delo doma. V magistrskem delu smo podrobneje predstavili naslednjih pet vaj: zgradba celice, lastnosti živega, vpliv alkohola na celično membrano, delovanje katalizatorjev in terensko delo. Ugotavljamo, da bi lahko s takšno izvedbo vaj izboljšali pouk naravoslovnih predmetov v osnovni šoli in ga zaradi vseprisotnosti opreme približali učencem. S tem bi lahko spodbujali vseživljenjsko povezovanje naučenega v šoli s sposobnostjo reševanja problemov. S PMT je namreč omogočeno avtomatizirano zajemanje merskih podatkov, rezultati se sproti izpisujejo in izrisujejo na zaslonu, kar omogoča spremljanje hitrih in zelo počasnih sprememb. S stališča učitelja bi lahko na ta način dosegli aktivacijo učencev in hkrati doseganje višjih ciljev v izobraževanju, s stališča učencev pa večjo trajnost in kakovost znanja. Ob ekonomičnosti in racionalizaciji potrebne opreme lahko učitelji še dodatno ojačajo medpredmetne povezave med naravoslovnimi predmeti in sposobnost razreševanja kompleksnih problemov.
Ključne besede: didaktično gradivo, laboratorijsko delo, merilna naprava, naravoslovje, pametni telefon
Objavljeno v DKUM: 27.07.2022; Ogledov: 49; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

2.
Penologija : učni pripomoček za visokošolski program varstvoslovja
Franc Brinc, 2009, drugo učno gradivo

Ključne besede: penologija, kaznovanje, kazenske sankcije, zaporski sistemi, penološko raziskovanje, legitimnost, učno gradivo
Objavljeno v DKUM: 11.05.2022; Ogledov: 81; Prenosov: 1
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Penologija : učni pripomoček za študente visokošolskega programa varstvoslovja
Franc Brinc, 2008, drugo učno gradivo

Ključne besede: penologija, kaznovanje, kazenske sankcije, zaporski sistemi, penološko raziskovanje, legitimnost, učno gradivo
Objavljeno v DKUM: 11.05.2022; Ogledov: 66; Prenosov: 1
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Penologija : izbrane penološke teme
Franc Brinc, 2007, drugo učno gradivo

Ključne besede: penologija, kaznovanje, kazenske sankcije, zaporski sistemi, penološko raziskovanje, legitimnost, učno gradivo
Objavljeno v DKUM: 10.05.2022; Ogledov: 81; Prenosov: 12
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Prva spletna aplikacija : interno gradivo
Sašo Karakatič, 2022, drugo učno gradivo

Opis: Gradivo služi v pomoč pri izvedbi predavanj in praktičnih vaj pri predmeti Praktikum 1, katerega namen je združitev različnih snovi predmetov 1. letnika programa ITK UNI v smiselno celoto. Snovi se po potrebi nadgradijo z novih znanjem, ki je potrebno za kreacijo prve spletne aplikacije. Tehnologije, ki se uporabljajo so: HTML, CSS, JavaScript, Node.js, MySQL in Git. Gradivo je sestavljeno iz sedmih ločenih videoposnetkov, kjer je prikazana praktična uporaba posamezne tehnologije in umestitev te v celoto pri razvoju spletne aplikacije. Cilj predmeta je kreacija zaključenega spletnega informacijskega sistema s pomočjo tehnologij, ki so jih študenti spoznali v 1. letniku.
Ključne besede: spletne aplikacije, razvoj spletnih aplikacij, video učno gradivo
Objavljeno v DKUM: 17.01.2022; Ogledov: 343; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (571,62 KB)

6.
Električni pogoni : navodila za laboratorijske vaje
Marko Jesenik, Mladen Trlep, 2022, drugo učno gradivo

Ključne besede: električni pogoni, elektrotehnika, laboratorijske vaje, navodila, učno gradivo
Objavljeno v DKUM: 13.01.2022; Ogledov: 223; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici