| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Experiencing stress among nurses during resuscitation procedure and legal obligations for healthcare workers in Slovenia
Anton Koželj, Maja Strauss, Matej Strnad, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: Nurses are always part of the team that performs resuscitation procedures. In this paper the authors explore the influence that resuscitation procedures on nurses who perform them. For data collection, the authors used a survey with a convenience sample of nurses who work in emergency settings. For statistical processing of data, the authors used the calculation of frequency, standard deviation, means, and median. Authors used Spearman's rank correlation coefficient and calculated the p-value. The respondents in the survey completed the Post-Code Stress Scale. The results show that the majority of the respondents experienced resuscitation cases as burdensome situations; however, the level of stress was moderate. Nurses still experience some physical and psychological symptoms during resuscitations.
Ključne besede: basic life support, advanced life support, workloads, resuscitation team, feelings, healthcare worker
Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 101; Prenosov: 11
URL Povezava na datoteko

2.
Vpliv team-buildinga na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju janus trade,d.o.o.
Lea Gregorin, 2020, diplomsko delo

Opis: Obravnavali smo vpliv team-buildinga na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Janus Trade, d.o.o. Obiskovanje programov team-building se je izkazalo kot pomemben dejavnik pri zagotavljanju zadovoljstva zaposlenih. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojem zadovoljstvo pri delu, kaj pomeni in kdaj je pravzaprav posameznik zadovoljen pri delu. Potem smo opredelili tim in timsko delo. Prikazali smo, kako je sestavljen tim, razvoj in oblikovanje tima in opredelili timske vloge. Na koncu pa smo opredelili team-building. Predstavili smo vrste team-buildingov, prednosti in slabosti, dotaknili smo se tudi današnje realnosti in ugotavljali, ali so virtualni team-buildingi nova realnost, ter na koncu tudi predstavili potek programov team-building. V empiričnem delu smo z anketnim vprašalnikom ugotavljali, kako pogosto podjetje, ki smo ga izbrali, organizira programe team-building, kakšne oblike izbirajo, kako ti programi vplivajo na medsebojne odnose zaposlenih in razvoj tima ter kakšno je splošno zadovoljstvo zaposlenih v podjetju. Ob koncu smo na osnovi empiričnega dela odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in potrdili oziroma ovrgli postavljene hipoteze. Navedli smo tudi nekaj priporočil, ki bi podjetju še dodatno pomagala pri izboljšanju zadovoljstva zaposlenih in izbiri pravilnih oblik programov team-building. Ugotovili smo, da so zaposleni v podjetju po izvedbi programov team-building v veliki večini bolj motivirani za delo, njihova produktivnost se zviša, bolje se razumejo s svojimi sodelavci in bolj so povezani. Izvajanje programa team-building, v tem primeru zabavnega, vpliva na splošno zadovoljstvo v podjetju, zaposleni pa imajo do izvajanja teh programov zelo pozitiven odnos. Večino izmed teh odgovorov smo tudi pričakovali. Postavili smo hipoteze, da team-building vpliva na zadovoljstvo zaposlenih, da obstaja povezanost med udeležbo na team-buildingu in zadovoljstvom na delovnem mestu, da team-building pozitivno vpliva na medsebojne odnose zaposlenih in da med zaposlenimi v režiji in operativi obstajajo značilne razlike glede mnenja, ali jim team-building omogoča osebnostni in strokovni razvoj. Potrdili smo prvo hipotezo, da team-building vpliva na zadovoljstvo zaposlenih, in tretjo, da team-building pozitivno vpliva na medsebojne odnose zaposlenih. Preostalih dveh hipotez nismo mogli potrditi. Rezultati pa bi bili verjetno drugačni, če bi imelo podjetje več zaposlenih, kar pomeni večji vzorec anketirancev. Menimo, da se podjetje odloča za pravilno obliko team-buildinga, ki je v tem primeru zabavni team-building, saj iz rezultatov vidimo, da pozitivno vpliva na zaposlene in ima dejanski učinek pri zadovoljstvu in medsebojnih odnosih. Na splošno so zaposleni v podjetju zadovoljni, kar je spodbudno. Podjetje bi lahko poleg zabavne oblike delavnic dodalo še izobraževalni program, ki bi vplival na osebnostni in strokovni razvoj zaposlenih, vendar morajo spremljati, ali bo še vedno enak učinek na zaposlene. Ne želimo si seveda, da bi podjetje spremenilo vrsto izbora programa team-building in s tem povzročilo, da zaposleni ne bi bili zadovoljni oziroma izobraževanja ne bi dobro sprejeli.
Ključne besede: team-building, zadovoljstvo zaposlenih, tim, zaposleni
Objavljeno: 14.12.2020; Ogledov: 215; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

3.
Pomen team buildinga v podjetju
Jure Maučec, 2019, diplomsko delo

Opis: Pogosto je slišati, da so zaposleni največje premoženje podjetja, vendar to velja le, če so zadovoljni in motivirani. Z zadovoljnimi zaposlenimi je podjetje bolj konkurenčno in tudi uspešnejše. Najpomembneje je, da ne pozabimo na svoje zaposlene in z njimi stalno komuniciramo ter jim dajemo vedeti, da so izjemno pomembni za rast in razvoj podjetja. Iz tega izhaja, da je za lastnika podjetja izjemno pomembno, da zna skrbeti za rast in razvoj svojih zaposlenih skozi različne oblike. Ena izmed aktivnosti, ki bistveno vpliva na izboljšanje učinkovitosti, pripadnosti, komunikacije in odnosov med zaposlenimi, so različne oblike team buildingov, ki postajajo vedno pomembnejši pri ukvarjanju z zaposlenimi. Ponudba je tudi v Sloveniji vse bolj kakovostna in široka, tako se tudi podjetja pogosteje odločajo za 'outsourcing' team buildingov. Namen naloge je z raziskavo ugotoviti, v kolikšni meri team building vpliva na zaposlene, kako ga sami dojemajo in ali prepoznajo prednosti, ki jih prinaša. Ugotoviti smo tudi želeli, v kolikšni meri se podjetja odločajo za tovrstne programe in v kakšnem številu jih izvajajo. Prav tako je cilj ugotoviti, kako team buildingi vplivajo na zaposlene, njihove odnose, motivacijo, komunikacijo, kako to vpliva na njihovo znanje, kakšen odnos imajo do izvedbe team buildingov. Hkrati nas je zanimalo, ali poznajo cilje in namen team buildingov in ali jih ocenjujejo kot uspešne. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V raziskovalnem delu smo s pomočjo ankete ugotavljali spremembe zaposlenih po opravljenih programih team buildinga.
Ključne besede: motivacija, timsko delo, team building
Objavljeno: 13.01.2020; Ogledov: 526; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (964,51 KB)

4.
Vodenje, organiziranje in širitev malega IT podjetja
Luka Lotrič, 2017, diplomsko delo

Opis: Izbrali smo si temo vodenje, organziranje in širitev malega IT podjetja. Za primer takšnega podjetja smo izbrali podjetje Pinna d. o. o. Temo smo izbrali, ker menimo, da so to zelo pomembne funkcije v sodobnih podjetjih. Predstaviti smo želeli podjetje Pinna d. o. o. Raziskali in primerjali smo manjše in veliko podjetje. Ker je podjetje dejavno v informacijski tehnologiji, smo tudi raziskali možnosti informacijske tehnologije sedaj in v prihodnosti, tako za družbo kakor tudi za podjetja. V poglavju vodenje smo se osredotočili na sam pojem vodenje. Raziskali smo različne stile vodenja. Vsak stil smo na kratko opisali in predstavili ključne lastnosti. Osredotočili smo se tudi na značilnosti vodenja v malem podjetju. Poiskali smo, katere so tiste značilnosti, ki so najbolj pomembne za uspešno prihodnost. Opisali smo organizacijo dela in potek dela. Opredelili smo več motivacijskih teorij. Raziskali smo, kaj so nagrade in kako jih delimo. Poiskali smo možne načine team buildinga in razložili, zakaj je le-ta pomemben in katere so koristi, ki jih ta dejavnost nudi. Pri širitvi podjetja smo predstavili možne načine, kako poiskati nove posle. Poudarili smo pomembnost prepoznavnosti in oglaševanja v današnjem času. Osredotočili smo se tudi na fizično širitev podjetja, ki vključuje investicije v nove poslovne prostore in kdaj je to pomembno. Izvedli smo tudi poglobljeni intervju z direktorjem podjetja. Raziskali smo, kako vodenje in organizacija potekata v omenjenem podjetju. Povprašali smo tudi o možnih širitvah podjetja in načrtih direktorja. Ugotovili smo, da direktor uspešno vodi podjetje in da ima v prihodnosti namen razširiti poslovanje znotraj panoge, v kateri so dejavni zdaj.
Ključne besede: vodenje, organiziranje, širitev podjetja, stili vodenja, motivacija, team building, informacijska tehnologija
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 785; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (566,22 KB)

5.
Development of new product/process development procedure for SMEs
Mateja Karničar Šenk, Peter Metlikovič, Matjaž Maletič, Boštjan Gomišček, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: The result of our research is a developed and implemented set of activities for new process or product development (NPD procedure) for SMEs environment in the plastic processing industry, which enables the production of products and services with a high value added. The developed NPD procedure consists of five consecutive and overlapping steps: attracting orders, designing a project, developing a product, developing a process and zero production series. Each distinct step is further divided into sub-activities supported by adequate methods and managed in an information system. Investigated and included were three different methodologies use for NPD procedure in the automotive industry such as Advanced Product Quality Planning (APQP), Design for Six Sigma (DFSS) and Stage/Gate methodology. The results presented in the paper show that the developed NPD procedure significantly improved NPD in terms of cost management and time-effectiveness.
Ključne besede: quality management, new product development procedure, project management, cross-functional team, project portfolio
Objavljeno: 29.11.2017; Ogledov: 727; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (417,08 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
POSPEŠEVANJE PRODAJE IZDELKA X
Jernej Kos, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu obravnavamo trženjsko komuniciranje, in sicer opredelitev le-tega, vlogo v sodobnem gospodarskem okolju in izzive, s katerimi se sooča v 21. stoletju. Navajamo instrumente oz. orodja trženjskega komuniciranja, s katerimi sporočila o ponudbi podjetja ali drugih novosti dosežejo ciljne skupine. V prvem delu diplomskega projekta pojasnjujemo, zakaj so nekatera orodja (neposredno trženje in pospeševanje prodaje) primernejši od konvencionalno uporabljenih (oglaševanje). V nadaljevanju našega dela se osredotočamo na opredelitev in cilje pospeševanja prodaje. Pospeševanje prodaje vidimo kot odlično orodje za uspešnost preživetja izdelka X na trgu. V raziskovalnem delu s pomočjo intervjuja in anketnega vprašalnika umestimo trženjsko komuniciranje in pospeševanje prodaje v zgodbo o uspehu podjetja Pro-FIT Team, povzamemo ugotovitve in podamo sklep na zastavljene hipoteze.
Ključne besede: trženje, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Pro-FIT Team, intervju
Objavljeno: 22.03.2016; Ogledov: 1071; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

7.
TEAM BUILDING V VELIKEM TRGOVSKEM PODJETJU
Andreja Ajdovec, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo raziskovali, kaj zaposleni v velikem trgovskem podjetju menijo o uvedbi team buildinga, ki so se ga udeležili v letu 2012. Veliko trgovsko podjetje ima v sklopu Kadrovskega sektorja tudi službo Razvoja kadrov, kamor je umeščena služba Izobraževanja, katera skrbi, da se zaposleni v sklopu službe redno udeležujejo različnih vrst izobraževanj. Eno izmed teh izobraževanj je tudi obvezna delavnica team buildinga. O team buildingu je dostopna domača in tuja literatura, ki je predstavljena v nadaljevanju naloge. Magistrska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem, teoretičnem delu naloge, so podane teoretične opredelitve tima in timskega dela, značilnosti tima, timske vloge, razlike med skupino in timom, splošno o team buildingu in na koncu še predstavitev SDI vprašalnika. V drugem delu naloge je predstavljeno veliko trgovsko podjetje ter njegova organizacijska struktura. Podrobneje je predstavljena kadrovska struktura, katere delo je uvedba team building delavnic. V tretjem, empiričnem delu, naloga prikaže rezultate raziskave, ki je temeljila na kvantitativni metodologiji. Za zbiranje podatkov smo uporabili anketni vprašalnik, s katerim smo skušali ugotoviti, kakšno je mnenje zaposlenih o uvedbi team buildinga. V nalogi smo želeli prikazati ugotovitve zaposlenih o uvedbi team building delavnic v velikem trgovskem podjetju. Na osnovi rezultatov raziskave in teoretičnih spoznanj so podane glavne ugotovitve. Ugotavljamo, da velika večina anketirancev ne glede na spol, starost, izobrazbo in področje dela meni, da team building koristi podjetju, da jim omogoča osebnostni in strokovni razvoj, da so s sodelavci povezana in vesela skupina ter da imajo približno isto potrebo po udeležbi na team buildingu.
Ključne besede: - team building - tim - skupina - zaposleni - veliko trgovsko podjetje
Objavljeno: 22.10.2014; Ogledov: 1806; Prenosov: 316
.pdf Celotno besedilo (2,35 MB)

8.
SODOBNI STILI VODENJA
Anja Nerat, 2012, diplomsko delo

Opis: Način vodenja zaposlenih v podjetju je izjemnega pomena, saj bo le z dobro motiviranimi, zadovoljnimi zaposlenimi podjetje uspešno delovalo in bo hkrati inovativno ter dobro stoječe. Torej je najbolj pomemben pristop vodilnih, ki vpliva na to, da se izpolnijo zastavljeni cilji. V samem procesu vodenja je pomembna v prvi vrsti komunikacija, kjer se razvijajo ustvarjalne debate in odločitve, takoj za tem pa je pomembno tudi učenje oziroma posledično znanje. Vodje morajo biti zelo ustvarjalni, da lahko uspešno preprečujejo oziroma rešujejo konflikte. Skozi stoletja so se razvijali modeli vodenja najrazličnejših avtorjev, ki predstavljajo osnove vodenja, na podlagi katerih so razvili tudi sodobne pristope vodenja. Potencialni vodje so tisti, ki znajo razmišljati velikopotezno, si upajo tvegati, so vztrajni in karizmatični, hkrati pa morajo znati tudi nadzirati čustva in ustrezno reagirati v določenem primeru. Pomembno je tudi, ali vodja vodi vzajemno ali timsko, kar pa je odvisno od podjetja in vodjeve osebnosti. Delež žensk na vodilnem položaju iz leta v leto narašča, vendar se do vodilnega položaja prebijejo le posamezne ženske. Še vedno se jih preveč obeša na dejstvo, da ženska naj ne bi bila primerna za tako vpliven položaj v podjetju, saj se preveč poudarja moškost. Poleg tega obstajajo kulturne, zakonske, izobraževalne in podjetniške ovire, ki vplivajo na ženske na vodilnih položajih. Dejstvo je, da idealnega tipa vodje ni, obstajajo pa najuspešnejši stili vodenja, kot so participativni in skupinski. Manj uspešni, ali v nekaterih primerih povsem neuspešni so avtoritativni ter sistemski in nesistemski stili vodenja. Na podlagi zaposlovanja izbranih, desetih podjetij, smo ugotovili, da je najbolj pogost stil vodenja participativni, ki velja za najuspešnejšega, poleg tega pa je v primeru dveh podjetjih šlo za sistemski stil vodenja, ki je malo slabši, ampak še sprejemljiv. V enem primeru podjetij pa je šlo za nesistemski stil vodenja, ki ne bi smel več biti sprejemljiv.
Ključne besede: vodenje, stili vodenja, zaposleni, podjetje, proces vodenja, team, ženske in vodenje, participativni stil vodenja
Objavljeno: 22.11.2012; Ogledov: 5519; Prenosov: 1202
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici