| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA MOBILNE NAPRAVE Z UPORABO IGRALNIH POGONOV
Aleksa Marković, 2014, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu raziskujemo vpliv izbire igralnega pogona na razvoj iger za mobilne naprave. V prvem delu predstavimo sam postopek razvoja igre. Nato sledi pregled različnih igralnih pogonov, da dobimo vpogled kaj nam igralni pogoni sploh omogočajo. V drugem delu pa smo izvedli eksperiment, kjer smo v izbranih pogonih razvili igro ter naredili primerjavo med le temi. Pod podrobnejši pogled smo vzeli trud in čas, ki ga je bilo potrebno vložiti. Primerjali smo vse od namestitve, strojne zahteve, težavnost programiranja, možnosti izvoza projektov, podprte platforme, testiranje in učinkovitost delovanja igre. V zaključku dela še predstavimo naše rezultate in analizo ugotovitev glede izbire igralnega pogona.
Keywords: razvoj iger, igralni pogon, igre na mobilnih napravah, Construct 2, Stencyl, Unity
Published: 10.12.2014; Views: 876; Downloads: 87
.pdf Full text (2,55 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica