| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
DODANA VREDNOST ISO 14001 IN ISO 9001 STANDARDA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2010, final seminar paper

Abstract: V delu diplomskega seminarja sta obravnavana standarda serije ISO 14001 in ISO 9001, kakor tudi dodana vrednost ISO standarda v podjetju Montana d.o.o.. Namen dela je prikazati zgoraj omenjena ISO standarda in dokazati ali zavrniti dodano vrednost standardov v zgoraj omenjenem podjetju. Prvi del je namenjen predstavitvi ISO standardov 14001 in ISO 9001, kakor tudi uporabi le teh. Drugi del diplomskega dela je namenjen predstavitvi podjetja Montana d.o.o. in uporabi zgoraj omenjenih ISO standardov v podjetju. Raziskano bo ali je podjetje dobro uvedlo standarda in ali so z njuno uporabo dosegli dodano vrednost. Podrobno bo predstavljeno delovanje omenjenih ISO standardov v podjetju. Pri koncu diplomskega seminarja bosta omenjena ISO standarda tudi ovrednotena s SWOT analizo, katera bo omogočila celovit pregled implementiranih standardov. V sklepu bodo postavljene teze sprejete ali zavrnjene. Navedeno bo tudi ali sta standarda ISO 14001 in ISO 9001 doprinesla dodano vrednost podjetju Montana d.o.o..
Keywords: ISO - Mednarodna organizacija za standardizacijo, SIST - Slovenski inštitut za standardizacijo, EN ISO 14001 - Sistemi ravnanja z okoljem, EN ISO 9001 - Sistem vodenja kakovosti, PDCA krog - Planiraj, Izvedi, Preveri, Ukrepaj, SWOT - Prednosti, Pomanjkljivosti, Priložnosti, Nevarnosti.
Published: 17.11.2010; Views: 2765; Downloads: 474
.pdf Full text (1,00 MB)

2.
UVAJANJE ISO STANDARDA 9001/2008 V ENOTO GORENJE VAROVANJE
Boris Črep, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Kakovost pomeni izpolnjevanje ali celo preseganje pričakovanj kupcev. Kakovost je danes pomemben dejavnik tržne uspešnosti vsakega podjetja. Biti mora vgrajena v organizacijo podjetja, saj se v nasprotnem primeru sama od sebe ne bo nikoli pojavila. Za ponoven nakup iste storitve od istega ponudnika morajo biti odjemalci s predhodnim nakupom zadovoljni. Zadovoljstvo odjemalcev je odvisno od pričakovanj in zaznav v zvezi s storitvami. Zvestoba odjemalca storitev pa je močno odvisna od njegovega zadovoljstva z njim. Zadovoljen odjemalec je zvest odjemalec. V Gorenju d.d. je vpeljan celovit sistem vodenja kakovosti, ki izpolnjuje zahteve standardov ISO 9001:2008. V skladu z mednarodnimi merili se vpeljan sistem kakovostnega poslovanja stalno vzdržuje, dopolnjuje in razvija v smereh, ki podjetju omogočajo večjo učinkovitost in kakovost poslovanja. Enota Gorenje Varovanje, ki je del sistema skupine Gorenje, sistema za zagotavljanje kakovosti še nima vzpostavljenega, se pa v enoti dobro zavedamo, da je zelo pomembno, da sistem zagotavljanja kakovosti z ISO standardom izvedemo in pridobimo certifikat. Cilji in roki za pridobitev ISO 9001/2008 so v enoti že zastavljeni, s pomočjo zunanjega izvajalca pa naj bi projekt bil tudi uspešno voden. Vodstveni kader v naši enoti se zaveda, da je izboljševanje kakovosti izdelkov in storitev, poleg krajšanja dobavnih rokov in odzivnih časov, naša največja priložnost pri izboljševanju odnosov s kupci in povečanju njihovega zadovoljstva, s tem pa tudi prednost pred našo konkurenco. Vsi zaposleni v enoti Gorenje Varovanje želimo, da bo sistem vodenja kakovosti s končno potrditvijo in pridobitve certifikata prinesel novo rast, boljšo uspešnost in učinkovitost v enoto Gorenje Varovanje.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: Celovito obvladovanje kakovosti, Slovenski inštitut za standardizacijo, evropska organizacija za standardizacijo, Sistem ravnanja z okoljem, Poslovnik kakovosti
Published: 06.05.2011; Views: 2130; Downloads: 195
.pdf Full text (1,04 MB)

3.
REGULATIVA NA PODROČJU OPAŽEVANJA
Doroteja Hren, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava standardizacijo in zakonske predpise v Republiki Sloveniji na področju opažev. Standardizacija na tem področju ni enolično zbrana in pregledno združena v enem samem standardu, ampak jo je treba izluščiti iz večih različnih standardov. Republika Slovenija je, s svojim inštitutom za standardizacijo (SIST), članica evropske organizacije za standardizacijo- CEN (European Committee for Standardization), ki obsega vsega 33 držav članic. Vse članice so zavezane izpolnjevati sprejete stnandarde in jih, po potrebi, prilagoditi geografskim specifikam posamezne države v okviru nacionalnih dodatkov, kot tudi zakonskim predpisom, ki so standardom nadrejeni akti. Področje opaževanja je z leti eskaliralo v razvoju, izpopolnjevanju materialov za opaževanje, tehnik opaževanja in razopaževanja, vplivov različnih sistemov opažev na stroške investitorja in zahtevnosti operiranja z njimi itd. Vse našteto je posledica povpraševanja po kakovosti, hitrosti, stroških in končnem izgledu opaženih konstrukcij, ki so neposredno vezani na vedno večje zahteve pri investitorjih in konkorence na trgu samem. Diplomsko delo skuša na pregleden in strukturiran način analitično prikazati zakonske predpise za opaže in združiti pregled zahtev iz standardov, kolikor je na podlagi izdanih tehničnih predpisov to mogoče.
Keywords: regulativa, standard, opaž, slovenski inštitut za standardizacijo, gradbeni predpisi
Published: 08.05.2013; Views: 847; Downloads: 275
.pdf Full text (2,86 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica