| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MODELI ZA OBVLADOVANJE KAKOVOSTI V PODJETJU
Tadej Švarc, 2010, final seminar paper

Abstract: Izbira te teme se mi je zanimiva, predvsem zaradi aktualnosti in pomembnosti kakovosti v današnjem času. V Sloveniji je vedno več podjetij, ki se odloča za celovito obvladovanje kakovosti, saj je kakovost tisto, kar odjemalci želijo. V prvem delu diplomske naloge sem na kratko podal definicije o kakovosti različnih avtorjev. Torej pojasnil sem vprašanje, kaj je kakovost in kaj je obvladovanje kakovosti ter na kakšne načine se obvladuje. Opredelil sem, kako se kakovost izraža in zagotavlja ter katera so sredstva s katerimi jo zagotavljamo. V nadaljevanju sem opredelil koncept celovitega obvladovanja kakovosti. Prikazal sem zakaj je ta koncept pomemben, kakšni so cilji tega koncepta in da je doseganje teh ciljev odvisno od managementa. Opredelil sem tudi PDCA krog, ki je ključno orodje celovitega obvladovanja kakovosti. Sledila so orodja za obvladovanje kakovosti. Naštel in pojasnila sem ključna orodja in jih grafično tudi prikazal. Ključno poglavje pa so modeli za obvladovanje kakovosti. Tukaj sem prikazal nekaj najbolj znanih modelov, ki so svetovno uveljavljeni, dodal sem jim kratek opis in opredelil glavne značilnosti. K temu delu sodi tudi standardizacija in standardi. Prikazal sem dva ISO standarda in pojasnil pomen in vlogo standardizacije. V zadnjem delu diplome pa sem raziskal s pomočjo grafa in tabele, kako uspešno podjetje zagotavlja kakovost in ali je potrebna kakšna izboljšava na področju kakovosti.
Keywords: Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, orodja za obvladovanje kakovosti, standard, PDCA krog, model 6 sigma, stroški kakovosti, Pareto diagram…
Published: 10.11.2011; Views: 2860; Downloads: 667
.pdf Full text (578,48 KB)

2.
IZBOLJŠANJE STORITEV MOBILNIH OMREŽIJ TRETJE GENERACIJE Z METODO ŠEST SIGMA
Tamara Baniček, 2011, final seminar paper

Abstract: S pomočjo pridobljenih informacij iz različnih raziskavah na temo poslovne odličnosti in zvišanja kakovosti poslovanja, smo ugotovili, da je pomembno kontinuirano izboljšanje proizvodov in storitev za uspešnejše tekmovanje na trgu. Koliko bodo podjetja uspešna pri izboljšanju poslovanja je odvisno od uvedenih metod za izboljšanje kakovosti in izvedbe te metode v poslovanju. Najboljšo podlago za uvajanje takih metod imajo finančno bolj stabilna podjetja, z usposobljenim delovnim kadrom in vodstvom katero si prizadeva doseči visoko zastavljene cilje. Pri telekomunikacijskih podjetjih se je metoda Six Sigma pokazala kot zelo uspešna, kar je prikazano tudi na študiji primera uvedbe Six Sigma metode v poslovaje podjetij katera ponujajo storitve mobilnih omrežjih tretje generacije t.i. UMTS storitve. Učinkovita orodja in usposobljen Six Sigma tim, lahko skrajša stroške in izboljša kakovost izdelkov podjetja.
Keywords: kakovost, poslovna odličnost, Six Sigma model, UMTS, modeli izboljšanja kakovosti
Published: 23.11.2011; Views: 1316; Downloads: 86
.pdf Full text (412,87 KB)

3.
PROCESNA ORGANIZACIJA, SODOBNO VODENJE IN MODEL ORGANIZACIJSKE ZRELOSTI
Marjan Adamič, master's thesis

Abstract: Poslovanje danes zahteva vse večjo hitrost, uspešnost in učinkovitost. Podjetje, ki da svoj originalni, unikatni proizvod ali storitev prvo na trg, razvije celostni sistem povezav z dobavitelji in izpolni pričakovanja ter naročilo kupcev, ima veliko možnost preživetja v novi ekonomiji. Procesna orientiranost in organiziranost je način, ki pomaga podjetju, da se osredotoči na vprašanje, katere so tiste aktivnosti in naloge, ki prinašajo vrednost za kupce. Teoretiki in praktiki na področju organizacije in vodenja se praktično od industrijske revolucije neprestano ukvarjajo s podobnimi problemi, to je, kako organizacijo narediti bolj učinkovito, uspešno, prožno, dinamično, inovativno, kako se bolj približati kupcu, poskrbeti za njegovo trajno zaupanje, kako se približati vsem ostalim deležnikom in tudi za njih ustvariti želene učinke. Sodobni razvoj organizacije in vodenja se je izpopolnjeval in razvijal od obdobja, ki je bilo delovno intenzivno, preko obdobja, ki je bilo kapitalsko intenzivno, do današnjega časa, ki je znanstveno tehnološko intenzivno. Naše raziskovanje in analiziranje sodobnih strokovnjakov nakazuje, da razvoj na področju organizacije in vodenja v podjetjih in organizacijah ni končan. Prihaja obdobje, ki bo poleg podpore znanosti in tehnologije od organizacije zahtevalo predvsem kompetentnega, motiviranega posameznika znotraj organizacije. Prihaja obdobje osvoboditve človeka vseh nepotrebnih organizacijskih in drugih spon. Samoiniciativnost, kreativnost, izvirnost, soodločanje, solastništvo, neprestano učenje, razmišljanje, samouresničevanje, iskanje novih poti in sodelovanje v timih, tudi tistih, ki segajo izven organizacije, pripadnost in istovetenje z organizacijo, je tisto, kar bo prineslo uspeh in učinkovitost v organizaciji, kakor tudi njenim članom. Pri sodobnem vodenju organizacij ni več prostora za nepotrebne aktivnosti, kot je na primer nadzor in kontrola nad drugimi sodelavci. Vodenje postaja v bistvu način delovanja, kako vsakega posameznega udeleženca organizacije popeljati na njegov maksimum ob istočasnem izgrajevanju skupnosti. Današnje poslovno okolje je v konkurenčnem in poslovnem smislu zelo zahtevno. Če k temu dodamo še poslovna nihanja kot posledico finančne in gospodarske krize, je to okolje za mnoge organizacije in podjetja praktično nerešljiva uganka. Edina rešitev za organizacije in podjetja je, sprejeti pot neprestanih prilagajanj na spremembe. Vendar moramo opozoriti, da to ni možno storiti »čez noč«, za to je potrebno sistematično in načrtno dolgotrajno prizadevanje najvišjega vodstva in vseh zaposlenih. Današnja kriza je za mnoga podjetja poslovna priložnost, saj bodo še utrdila in izboljšala svoj položaj. In kje se skriva njihov ključ do uspeha? Skozi naše raziskovanje in analiziranje poskušamo pokazati na tista temeljna področja v organizaciji in izgrajujemo model organizacijske zrelosti, ki podjetju lahko prinese želeno konkurenčno prednost, uspešnost in učinkovitost. Ugotavljamo, da s široko podporo zaposlenih izgrajena procesna organiziranost oziroma orientiranost, skupaj s sodobnimi koncepti vodenja, lahko prinese uspeh. Ploska procesna organiziranost, medsebojno zaupanje med vodstvom in zaposlenimi, usmerjanje organizacije na pota učeče se organizacije, z visoko zmožnostjo reševanja lastnih problemov in tistih v okolju, podjetništvo in inovativnost, to so samo nekateri vidiki modela, ki organizaciji pomagajo doseči njene kratkoročne in dolgoročne cilje. Trdimo, da ko je enkrat organizacija ali podjetje doseglo določeno stopnjo skladnosti z našim modelom, lahko govorimo o organizacijski zrelosti, vendar moramo vedeti, da se ta zgodba tukaj ne konča. Nadaljnja naloga najvišjega vodstva je neprestano motiviranje, vzdrževanje in podaljševanje ustvarjalne napetosti na poti sprememb. Zaposleni z uspehi postanejo samozavestnejši, pripadnejši in dosegajo visoko stopnjo samo-potrditve. Organizacijska kultura se spreminja, kar je dobra osnova za višjo razvojno stopnjo organizac
Keywords: Ključne besede: organizacija, podjetje, procesna organizacija, procesno orientirana organizacija, izboljševanje procesa, preoblikovanje procesa, merjenje procesnih dosežkov, horizontalna organizacija, six sigma, vitka organizacija, ISO/TS 16949, sodobno vodenje, procesno vodenje, strategija, učeča se organizacija, organizacijska kultura, podjetništvo, inovativnost, uspešnost in učinkovitost organizacije, model organizacijske zrelosti, profil organizacijske zrelosti podjetja, vidiki organizacijske z
Published: 03.04.2012; Views: 4431; Downloads: 773
.pdf Full text (1,24 MB)

4.
REŠEVANJE PROBLEMOV S POMOČJO METODOLOGIJE IN ORODIJ PRISTOPA ŠEST SIGMA: študija primera podjetja Domel d.o.o.
Denis Ovniček, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno reševanje problema s pomočjo metodologije in orodij šest sigma. V teoretičnem delu je predstavljen DC motor s trajnimi magneti ter izdelava rotorja in sestava motorja. Opisana je metodologija šest sigma ter najpogostejši in najbolj znani model v metodologiji šest sigma - DMAIC model. V praktičnem delu je predstavljen problem nedoseganja življenjske dobe motorjev in po fazah DMAIC metodologije opisan pristop k reševanju tega problema. Prva faza v praktičnem delu diplomskega dela zajema definiranje začetnega stanja pred uvedbo končne rešitve in določa cilje, ki se želijo doseči s projektom DMAIC. V drugi fazi je predstavitev in opis izvedbe meritev, katere so potrebne za uspešno rešitev problema. V tretji fazi so predstavljene vse analize, katere so se izvajale pri iskanju možnih vzrokov za nedoseganje minimalne življenjske dobe in odpovedi motorjev. V zadnjih dve fazah projekta DMAIC je predstavljena uvedba novega stanja v proces in kontrola izboljšanega procesa. V zaključku diplomskega dela je izdelana primerjava procesa pred uvedbo novih rešitev in po uvedbi ter vse skupaj tudi grafično prikazano.
Keywords: DC motor, šest sigma, DMAIC model, življenjska doba motorjev, ščetke
Published: 21.06.2016; Views: 535; Downloads: 77
.pdf Full text (4,24 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica