| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ APLIKACIJ S PLATFORMO WINDOWS PHONE 8 IN PRIMERJAVA Z RAZLIČICO 7
Jurij Bugarin, 2015, diplomsko delo

Opis: Dandanes si ne predstavljamo več vsakdanjika brez pametne mobilne naprave, predvsem telefona. Nekaj časa je bila to samo ena od kategorij telefonov, sedaj pa je prevladujoča oz. sploh ne govorimo več o kategoriji, ampak o napravi, za katero se v splošnem že predvideva in pričakuje, da je pametna. Seveda je zaradi tako številčne uporabe in vedno večje zmogljivosti strojne opreme ter zaradi novih platform zahteva po mobilnih aplikacijah velika. Skozi razvoj novih platform se spremni tudi način razvoja aplikacij. Ta razvoj bomo opisali v diplomski nalogi, podali malo zgodovine in ga osvetlili z vidika razvijalca. Razvili bomo aplikacijo, s katero bomo ugotovili razlike v razvoju na platformi Windows Phone družine različice 8 v primerjavi z različico 7. Za aplikacijo smo si izbrali preprost program za upravljanje s kamero, ki bo imel funkcije, ki jih omogoča trenutno uporabljena platforma, v kateri bomo aplikacijo razvijali. Sproti bomo vse ugotovitve tudi zapisali.
Ključne besede: Windows Phone 8.1, Windows Phone 7, Silverlight, mobilna aplikacija, razvojna platforma, razvoj mobilne aplikacije, pametni telefon, mobilna kamera
Objavljeno v DKUM: 29.05.2015; Ogledov: 1966; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

2.
IZDELAVA APLIKACIJE S SILVERLIGHT
Dejan Zakošek, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo tehnologijo za razvoj interaktivnih spletnih aplikacij, imenovano Silverlight. Silverlight uporablja razširjen aplikacijski označevalni jezik (XAML), ki olajša razvoj uporabniškega vmesnika. Opisujemo splošne lastnosti, arhitekturo ter zgodovino te tehnologije. Za prikaz razvoja in izdelave interaktivnih aplikacij predstavljamo orodja in metode, ki omogočajo razvoj v tej tehnologiji. Učinkovitost razvojnega potenciala prikazujemo z izdelavo demo aplikacije – predvajalnika video vsebin.
Ključne besede: Silverlight, Microsoft, razvojno okolje, spletna aplikacija, vtičnik.
Objavljeno v DKUM: 26.03.2014; Ogledov: 1864; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

3.
UPORABA WPF IN SILVERLIGHT TEHNOLOGIJ ZA RAZVOJ UPORABNIŠKIH VMESNIKOV BOGATIH SPLETNIH APLIKACIJ
Albin Verčko, 2012, diplomsko delo

Opis: WPF Združuje dobre prakse spletnih tehnologij, bogatih internetnih aplikacij ter tradicionalnih Windows tehnologij. Bistvo predstavlja skupek razredov, ki omogočajo gradnjo naprednih uporabniških vmesnikov. Silverlight je okrnjena različica WPF tehnologije, .NET ogrodja, usmerjena v razvoj bogatih spletnih aplikacij. Omogoča neodvisnost od brskalnika, platforme in naprav ter vsesplošno bogato uporabniško izkušnjo. Preučili smo prednosti ter slabosti obeh tehnologij pri gradnji obogatenih uporabniških vmesnikov, ter smotrnost uporabe pri razvijanju bodisi spletnih ali namiznih aplikacij.
Ključne besede: Silverlight, WPF, XAML, MVVM, RIA
Objavljeno v DKUM: 22.06.2012; Ogledov: 2292; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

4.
RAZVOJ ASINHRONEGA APLIKACIJSKEGA STREŽNIKA IN ODJEMALCA ZA VEČIGRALSKE IGRE Z UPORABO .NET PROGRAMSKEGA ORODJA
Tine Tepeh, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo asinhroni aplikacijski strežnik za večigralske igre. Natančneje bomo spoznali aplikacijski strežnik in komunikacijo med sistemi z uporabo vtičnic. Primerjali bomo več načinov serializacije podatkov ter definirali protokol izmenjave podatkov, v katerem bomo uporabili najprimernejšo serializacijo. Za varnost podatkov bomo uporabili AES enkripcijo. V praktičnem delu bomo razvili aplikacijski strežnik za večigralske igre glede na opisane komponente, ter poskusili njegovo delovanje s testnim odjemalcem, ki ga bomo razvili z uporabo tehnologije Microsoft Silverlight.
Ključne besede: Asinhroni aplikacijski strežnik, odjemalec, večigralske igre, .NET programsko ogrodje, C#, protokol, serializacija, enkripcija, Silverlight
Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2123; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

5.
PRIMERJAVA RAZVOJA APLIKACIJ ZA WINDOWS PHONE 7 S SILVERLEIGHT IN Z XNA GAME STUDIO
Andrej Cešek, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preučili in predstavili platformo Windows Phone 7 in tehnologiji za razvoj Windows Phone 7 aplikacij. Ti tehnologiji sta Silverlight in XNA Game Studio. V vsaki izmed njiju smo razvili eno aplikacijo na koncu podali primerjalno tabelo tehnologij.
Ključne besede: Windows Phone 7, Silverlight, XNA, mobilna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 23.09.2011; Ogledov: 2338; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

6.
KINOSPOREDNIK – RAZVOJ APLIKACIJE IN INTEGRACIJA VSEBIN NA WINDOWS PHONE OPERACIJSKEM SISTEMU
Marko Grbić, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Trg pametnih telefonov iz leta v leto narašča. Želeli smo spoznati postopek izdelave aplikacij in integracijo vsebin na pametnih mobilnih telefonih. Za to smo izbrali Windows Phone OS, za katerega smo izdelali aplikacijo KinoSporednik, ki prikazuje spored za kino centra Kolosej in Planet Tuš. Za izdelavo smo uporabili Silverlight ogrodje, LINQ to XML knjižnico in Model View ViewModel vzorec. Aplikacijo smo tudi objavili na uradnem Windows Phone Marketplace-u.
Ključne besede: KinoSporedni, Windows Phone, ogrodje Silverlight, XAML, C#, LINQ to XML, vzorec MVVM
Objavljeno v DKUM: 21.09.2011; Ogledov: 2126; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

7.
BOGATI UPORABNIŠKI VMESNIKI PRI SISTEMIH ZA UPRAVLJANJE Z ZNANJEM
Tadej Volgemut, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo predstavlja uporabniške vmesnike z večjim poudarkom na bogatih uporabniških vmesnikih. Opisuje imperativni in deklarativni pristop gradnje vmesnikov, in podaja napotke za dobre uporabniške vmesnike. Predstavlja pomen miselnih vzorcev, njihov izvor, in kako se jih pravilno lotiti. Opisana je raziskava tehnologij in orodij za izdelovanje RIA (bogata internetna aplikacija) in izvedena njihova primerjava. Raziskava je zaključena z izdelavo aplikacije, ki združuje področje upravljanja znanja in bogatih uporabniških vmesnikov, z izbranimi orodji in tehnologijami. Narejena aplikacija omogoča ustvarjanje miselnih vzorcev na uporabniku prijazen in intuitiven način. Miselni vzorci so lahko deljeni med več uporabnikov.
Ključne besede: miselni vzorci, upravljanje z znanjem, bogati uporabniški vmesniki, Microsoft Silverlight, Microsoft Expression Blend
Objavljeno v DKUM: 31.08.2011; Ogledov: 2370; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

8.
UPORABA SILVERLIGHT 4 ZA PODPORO ELEKTRONSKEMU PREVERJANJU ZNANJA
Matjaž Reberc, 2011, diplomsko delo

Opis: Preučili in opisali smo tehnologijo Microsoft Silverlight 4, ki je ena izmed tehnologij za gradnjo uporabniško bogatih spletnih aplikacij. V praktičnem delu diplomskega dela pa smo v tej tehnologiji razvili spletno aplikacijo, ki omogoča elektronsko preverjanje znanja. Omogoča nam ustvarjanje različnih vrst vprašanj, generiranje in reševanje e-testov ter pregled rezultatov njihovega reševanja.
Ključne besede: uporabniško bogate spletne aplikacije, Silverlight, WCF, elektronsko preverjanje znanja
Objavljeno v DKUM: 10.06.2011; Ogledov: 2338; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

9.
IZGRADNJA PLATFORME ZA VGRADNE NAPRAVE Z WINDOWS EMBEDDED COMPACT 7
Branko Muhič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se bomo spoznali z načinom gradnje izvedljive slike operacijskega sistema Windows Embedded Compact 7. Spoznali bomo zgodovino tega operacijskega sistema, njegovo arhitekturo ter posebnosti. Predstavili bomo novosti v aktualni različici ter pogled v prihodnost tega operacijskega sistema. V praktičnem delu smo izdelali prilagojeno sliko operacijskega sistema ter vključili lastne komponente. Implementirali smo komponento jedra operacijskega sistema ter primer uporabniške aplikacije v tehnologiji Silverlight, ki to komponento uporablja.
Ključne besede: vgradni sistemi, windows CE, sistemi v realnem času, operacijski sistem, Silverlight, Platform Builder
Objavljeno v DKUM: 10.06.2011; Ogledov: 2296; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

10.
IZDELAVA PORTALA ZA ISKANJE ŠPORTNEGA PARTNERJA Z MICROSOFT SILVERLIGHT
Gregor Kovačec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja uporabo tehnologije Microsoft Silverlight za izdelavo portala za iskanje športnega partnerja. V delu so predstavljene tehnologije bogatih spletnih aplikacij in postopek izdelave portala od načrtovanja, implementacije do postavitve portala na internet. Pri implementaciji je poudarek na uporabi spletnih storitev WCF, na implementaciji zemljevidov in implementaciji iskanja, ki uporablja poseben pristop z uporabo iskalnih krogov. Podrobno je opisan tudi sistem za dinamično nalaganje jakostnih lestvic, ki uporablja koncept aplikacijskih domen. V zadnjem delu diplomskega dela je opisana še uporaba portala izven spletnega brskalnika in podroben opis končnega izdelka.
Ključne besede: Silverlight, Bogate spletne aplikacije, RIA, WCF, Bing Maps, Aplikacijske domene, Športne aktivnosti
Objavljeno v DKUM: 31.03.2011; Ogledov: 2181; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (9,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici