| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ APLIKACIJE NA PLATFORMI FORCE.COM
Uroš Kugl, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo posega na področje računalništva v oblaku. Opisani so osnovni koncepti delovanja, različne arhitekture in modeli računalništva v oblaku. Podrobneje so predstavljene strateške usmeritve podjetja Salesforce.com, ki je eno izmed vodilnih ponudnikov oblačnih storitev, ter njihov sistem za upravljanje odnosov s strankami. Glavni produkt obravnavanega podjetja je platforma, imenovana Force.com, na osnovi katere smo razvili lastno oblačno aplikacijo in jo tudi objavili na spletnem tržišču AppExChange. Skozi proces razvoja oblačne aplikacije smo podrobno spoznali in opisali številne funkcionalnosti, arhitekture, uporabljena orodja ter prednosti platforme Force.com.
Ključne besede: Salesforce.com, Računalništvo v oblaku, Sistem za upravljanje odnosov s strankami, Force.com
Objavljeno: 14.02.2013; Ogledov: 906; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

2.
MOBILNE APLIKACIJE IN SALESFORCE MOBILE SDK
Danijel Vrečič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili spletno storitev Salesforce in knjižnico za razvoj mobilnih aplikacij Salesforce Mobile SDK. Ogledali smo si osnovne koncepte mobilnih aplikacij in razvili prototipno aplikacijo na platformi Android. Poudarek je bil predvsem na integraciji Salesforce funkcionalnosti v aplikacijo. Predstavljene so osnovne metode za branje in pošiljanje podatkov preko REST API metod. Dodatno smo izboljšali aplikacijo z uporabo lokacijskih storitev, ki prikazujejo registrirane uporabnike aplikacije na zemljevidu.
Ključne besede: android, salesforce, mobilne
Objavljeno: 25.09.2013; Ogledov: 862; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

3.
UPORABA OBLAČNIH CRM STORITEV ZA MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA
Teo Vrabl, 2015, diplomsko delo

Opis: V sodobnem svetu se srečujemo z uporabo oblačnih storitev vsepovsod. Zaradi velikega poudarka današnjega časa na mobilnosti in fleksibilnosti, je oblačništvo čedalje bolj pomembno pri poslovanju organizacij. Ponudniki poslovnih programskih rešitev, zagotavljajo podjetjem dostopanje in uporabljanje poslovnih programov kjerkoli in kadarkoli. V trenutnih gospodarskih razmerah se pojavlja velika tekmovalnost podjetij pri boju za stranke in CRM sistemi so pri tem postali nepogrešljivi za pridobivanja prednosti podjetja. Sistemi podpirajo prodajne procese ter vsebujejo tudi marketinške funkcije za ohranjanje ter pridobivanje strank. Lokalno nameščene programe CRM pa počasi zamenjuje ponudba v oblakih. Tudi mala in srednja podjetja se borijo za rast in razvoj, zato se odločajo investicije v izboljševanje poslovnih procesov. Vsa podjetja iščejo boljše načine poslovanja z nižjimi stroški in večjo učinkovitostjo. Usmerjati pa se morajo predvsem k rešitvam, ki jim nudijo nižje tveganje pri poslovanju ter možnostih povečanja obsega poslov. V središču so torej mikro, mala in srednje velika podjetja v povezovanjem z oblačnimi sistemi za upravljanje odnosov s strankami. V diplomski nalogi je podrobneje predstavljen eden izmed največjih ponudnikov oblačnih CRM sistemov, Salesforce. Preveril sem ali njihov program zagotavlja potrebe mikro podjetja na podlagi primerjave zahtev podjetja z ponudbo Salesforca. Imel sem možnosti analize programa s pomočjo 30 dnevne brezplačne uporabe oblačnih storitev. Izkazalo se je, da oblačne rešitve Salesforca ne zadovoljujejo potreb mikro podjetja iz več razlogov. Paket storitev je teoretično zelo dober, praktično pa v manjših podjetjih ne bi izboljševal poslovnega procesa. Ima napredne funkcije ter orodja, zato je na pogled vrhunsko orodje, ampak se težava pojavlja v neuporabnosti za manjša podjetja.
Ključne besede: MSP; CRM; Oblačništvo; Salesforce
Objavljeno: 14.09.2015; Ogledov: 1249; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

4.
Poslovni potenciali CRM rešitev v oblaku na primeru Microsoft Dynamics CRM in Salesforce
Tina Blagojević, 2015, magistrsko delo

Opis: Umetnost prodaje se je v zadnjem desetletju drastično spremenila. Da bi uspeli v poslovnem svetu, potrebujemo veliko več kot le talent. Čas preprostih odnosov med kupci in prodajalci je že zdavnaj minil, saj živimo v času, ko si želijo kupci vse več kontrole o tem, kako je izdelek oblikovan, oglaševan in kako se prodaja. Pri tem se svoje moči še kako dobro zavedajo. Današnji CRM je usmerjen v pomoč podjetjem pri usmerjanju pozornosti na kupce z zagotavljanjem vpogleda v kupce ob hkratnem razumevanju le-teh. CRM je postal nujen del sodobnega poslovanja, ki predstavlja v kombinaciji s pristnimi odnosi s strankami prednost pred konkurenti na trgu. Praksa večjih podjetij je že dolgo investiranje v CRM rešitve, ki zbirajo podatke o kupcih in jih spreminjajo v poslovne potenciale, saj imajo za to razpoložljive vire. Nekoliko več pomislekov v tradicionalne CRM rešitve imajo manjša podjetja, ki pogosto raziskujejo prednosti tovrstne investicije. Pri tem se vse več srednje velikih in majhnih podjetij zaveda pomena CRM. Pomembno vlogo zaradi dostopnosti tako velikim, srednjim in majhnim podjetjem predstavljajo CRM rešitve v oblaku. Te omogočajo vzpostavitev CRM rešitev po dostopnih cenah, ki omogočajo doseganje boljših poslovnih rezultatov. CRM v oblaku tako predstavlja rešitev na trgu, ki je dostopna za podjetja vseh velikosti.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, CRM v oblaku, Microsoft Dynamics CRM, Salesforce.
Objavljeno: 11.11.2015; Ogledov: 645; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (3,38 MB)

5.
Primerjalna analiza CRM rešitev v oblaku
Valerija Zemljič, 2015, magistrsko delo

Opis: Nekoč se podjetja niso pretirano obremenjevala z željami in potrebami strank. To jim ni bilo potrebno, saj so zaradi šibke konkurence svoje izdelke in storitve z lahkoto prodala. Danes je situacija povsem drugačna. Podjetja se borijo za obstoj na trgu in na vsakem koraku iščejo možnosti za doseganje konkurenčne prednosti. V vedno večji meri se podjetja danes zavedajo, da jim največjo konkurenčno prednost predstavljajo stranke. Le-te so zmeraj bolj zahtevne, z razvojem interneta pa so postale tudi zelo dobro informirane o celotni ponudbi na trgu. Tudi prehajanje strank med ponudniki je danes precej enostavnejše, kot je bilo nekoč. Vse to je podjetja pripeljalo do spoznanja, da morajo v želji po uspehu več pozornosti posvetiti svojim strankam. Učinkovito orodje za doseganje tega cilja je koncept upravljanja odnosov s strankami, ki ga označujemo s kratico CRM. CRM pomaga podjetjem graditi kakovostne in dolgoročne odnose s strankami ter jim tudi pomaga pri pridobivanju novih strank. Večina podjetij koncept CRM podpre z informacijskim sistemom, ki ga imenujemo CRM rešitev. S CRM rešitvijo je upravljanje odnosov s strankami precej bolj pregledno, enostavnejše in časovno učinkovitejše. Trend računalništva v oblaku postaja v poslovnem svetu vse bolj priljubljen. Za podjetja je v današnjih časih pomembno, da imajo informacije na razpolago vedno in povsod, ko jih potrebujejo. Zato se v vse večji meri odločajo za uporabo storitev računalništva v oblaku. Trendu računalništva v oblaku sledijo tudi CRM rešitve, saj vse več ponudnikov CRM rešitev le-te ponuja tudi v oblaku. S CRM rešitvijo v oblaku lahko podjetje do podatkov o strankah dostopa kjerkoli in kadarkoli, kar mu lahko prinese številne prednosti. V magistrskem delu tako obravnavamo področje CRM rešitev v oblaku. V prvem sklopu smo opredelili pojem CRM, njegove značilnosti, prednosti in slabosti. Opisali smo tudi postopek uvedbe CRM rešitve v podjetje in navedli kritične dejavnike uspeha uvedbe. V drugem sklopu smo se posvetili računalništvu v oblaku. Opredelili smo sam pojem, predstavili različne modele računalništva v oblaku, prednosti in slabosti ter obravnavali tudi področje varnosti. V nadaljevanju smo analizirali izbrane CRM rešitve v oblaku in na koncu naredili še primerjalno analizo le-teh.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, CRM, stranke, računalništvo v oblaku, CRM rešitve v oblaku, Microsoft Dynamics CRM, Intrix, Salesforce, Zoho
Objavljeno: 12.11.2015; Ogledov: 751; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

6.
PRIMERJAVA UVEDB KLASIČNIH IN OBLAČNIH CRM REŠITEV
Milena Krajnc, 2016, magistrsko delo

Opis: Podjetja se v tem času, ko so finančna sredstva pomembna in je potrebno z njimi upravljati racionalno, vedno bolj odločajo za zunanje izvajanje storitev, tudi za rešitve za upravljanje managementa odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management), ki so finančno ugodnejše in hkrati nudijo vse potrebne funkcionalnosti. Zunanje izvajanje ima svoje prednosti, predvsem v tem, da specializirani dobavitelji določene aktivnosti opravijo hitreje, ceneje in bolje kot organizacija sama. Samo zunanje izvajanje pa brez informacijske podpore ne bi bilo mogoče. Zato se je kaj hitro oblikovalo tudi zunanje izvajanje informacijske tehnologije (v nadaljevanju IT), ki je veliko podjetjem pokrilo njihovo vrzel na oddelku informatike. Eden vodilnih trendov na področju IT in zunanjega izvajanja storitev pa je zagotovo računalništvo v oblaku, ki med drugim podjetjem omogoča dostop do programskih rešitev in hranjenja podatkov preko spletnega brskalnika kadarkoli in kjerkoli. Z vedno večjim poudarkom na pomembnosti stranke za podjetje so se izoblikovale CRM-rešitve, ki podjetju omogočajo celovit pogled nad stranko in analizo njenih aktivnosti. Podjetja želijo imeti celovit pregled nad stranko, pri tem pa gledajo na to, da je rešitev finančno ugodna, dostopna, hitro uvedena in z veliko funkcionalnostmi. S tem razlogom so ponudniki začeli oblikovati CRM-rešitve v oblaku, ki nudijo vse potrebne funkcije za analizo strank, so preko spletnega brskalnika vedno na voljo, sama uvedba pa je hitra in brez dodatne strojne opreme na sami lokaciji podjetja. Ko se podjetje odloča za uvedbo CRM-rešitve, pa je kljub temu da oblačne CRM-rešitve ponujajo veliko prednosti, potrebno dobro razmisliti, za katero možnost se odločiti. Pri klasični uvedbi, to pomeni, da je programska oprema nameščena na lokaciji podjetja, je čas uvedbe daljši, sama rešitev pa ponuja več funkcionalnosti in oblikovanja. Medtem pa oblačna rešitev, ko so programska oprema in podatki shranjeni nekje na oddaljenem strežniku, nudi možnost takojšnje uporabe z nižjimi stroški zagona. Na trgu je veliko tako svetovnih korporacij kot malih domačih ponudnikov CRM-rešitev, zato imajo podjetja težko nalogo že pri sami izbiri ponudnika nove rešitve, ki naj bi se čim bolje prilagajala obstoječim poslovnim procesom v podjetju. Primera klasične CRM-rešitve sta Microsoft Dynamics CRM in SAP CRM, ki sta rešitvi dveh svetovnih ponudnikov ter omogočata uvedbo na lokaciji podjetja. Salesforce CRM je oblačna rešitev, ki je hkrati tudi vodilna na trgu CRM-rešitev, medtem ko je CRM.Point oblačna rešitev domačega ponudnika. Uvedba teh rešitev poteka na dva različna načina, ki pa sta si z določenih vidikov tudi podobna.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, CRM rešitev, uvajanje, metodologija uvedbe, Microsoft Dynamics CRM, SAP CRM, Salesforce CRM, CRM.Point
Objavljeno: 23.08.2016; Ogledov: 496; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

7.
UPORABA VELIKE KOLIČINE PODATKOV ZA POTREBE INFORMACIJSKIH REŠITEV UPRAVLJANJA ODNOSOV S STRANKAMI
Jernej Omulec, 2016, magistrsko delo

Opis: Številna podjetja se že poslužujejo upravljanja odnosov s strankami in CRM-rešitev. CRM lahko definiramo kot upravljavsko filozofijo, kjer se cilji podjetja najlažje dosežejo skozi identificiranje in zadovoljevanje potrošniških želj (tako izjavljenih kot tudi neizjavljenih) in potreb. CRM pomaga pri profiliranju potencialnih strank, razumevanju njihovih potreb in grajenju odnosov, tako da se jim ponudi najprimernejši izdelek. Na drugi strani pa imamo Big Data, ki sicer po podjetjih še ni tako razširjena zadeva kot CRM, vendar vedno bolj pridobiva na popularnosti. Big Data so nizi podatkov, katerih obseg presega sposobnosti zajema, hranjenja, upravljanja in analiziranja s pomočjo klasičnih programskih rešitev. Uvedba CRM-rešitve in integracija Big Data sami po sebi pa ne bosta prinesli dobička. Za izboljšanja delovanja podjetja, poslovnega izida in prihodkov potrebujemo ljudi, ki bodo dana orodja in podatke znali analizirati in izkoristiti v svoj prid. Ne smemo pozabiti ene precej pomembne stvari. Lahko uvedemo najboljšo in najdražjo rešitev in nam ta ne bo prav nič koristila, če je sami ne bomo znali maksimalno izkoristiti. CRM-rešitve in Big Data sta samo pripomočka, ki nam precej olajšata razumevanje strank, vendar sama po sebi ne bosta storila ničesar.
Ključne besede: Big Data, velike količine podatkov, CRM, upravljanje odnosov s strankami, Salesforce, Datameer.
Objavljeno: 24.10.2016; Ogledov: 399; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

8.
UVEDBA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V MEDORGANIZACIJSKEM TRGOVANJU
Mateja Miklavčič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Upravljanje odnosov s strankami ali CRM (angl. CustomerRelationshipManagement) je v dobi informatizacije podjetij eno izmed pomembnejših področij poslovanja v marketingu, prodaji, notranjem in zunanjem sodelovanju. V ospredje postavlja stranke in razvijanje dolgoročnih odnosov z njimi. Dobro vzpostavljen koncept upravljanja odnosov s strankami je pomemben tako za pridobivanje novih strank kot tudi za zadržanje obstoječih. Trgovanje na medorganizacijskih trgih ponavadi poteka dlje in v večjem obsegu, zato je za podjetja na medorganizacijskih trgih graditev odnosov s kupci ključnega pomena. V diplomski nalogi je predstavljeno podjetje Pritent d.o.o., ki deluje pretežno na medorganizacijskih trgih. Podjetje teži k stalnemu razvoju in rasti, zato število dokumentov in podatkov narašča, ki se nahajajo v fasciklih, excelovih preglednicah in različnih mapah na računalniku. Neurejeni podatki za podjetje pomenijo veliko porabo časa, za zaposlene pa dodaten stres. Posledično prihaja do zamud pri izdaji blaga, ki lahko vodijo celo do izgube strank. Cilj diplomske naloge je, da v podjetju omogočimo urejeno komunikacijo in dokumentni sistem. S tem namenom smo podrobneje preučili temeljni problem, zaradi katerega se je podjetje odločilo za prenovo poslovanja. Naredili smo analizo sedanjega stanja in preučili potek obstoječega prodajno-nabavnega procesa. Pri analizi smo se osredotočili tudi na proces pridobivanja strank, ki poteka po različnih komunikacijskih kanalih. Ugotovili smo, da podjetje posveča premalo pozornosti komunikaciji v družbenih medijih in na spletnih straneh. V času informatizacije imajo prav slednji ključno vlogo za povečanje prepoznavnosti podjetja in blagovnih znamk. Urejeno in pregledno komunikacijo med zaposlenimi, njihovimi dokumenti in opravili nudi dobro postavljen koncept upravljanja odnosov s strankami. Odločili smo se za programsko rešitev v oblaku Salesforce, saj je enostaven za namestitev, poleg tega nam omogoča celostni pogled na stranko v vsakem trenutku.
Ključne besede: CRM (upravljanje odnosov s strankami), medorganizacijsko poslovanje, družbeni CRM, Salesforce
Objavljeno: 09.11.2016; Ogledov: 461; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

9.
Uvedba rešitve CRM na primeru startup podjetja Idejum d.o.o.
Gregor Mohorko, 2017, magistrsko delo

Opis: Živimo v dobi konstantnih inovacij, hitrih sprememb in načina življenja. K tej situaciji sta v največji meri prispevala tehnološki napredek in informacijska tehnologija. Razvoj interneta je prišel do takšne ravni, da je prisoten na vseh področjih. Njegova razširjenost je doprinesla korenite spremembe tudi v podjetništvu. Ne samo da omogoča olajšano poslovanje in mobilnost, temveč je njegov razvoj odprl nova tržišča in s tem posledično nove metode ustanavljanja in razvoja podjetij. Govorimo o start-up podjetjih, za katere sta značilna prodor na trg z inovativnim produktom in hitra rast. Internet je tudi posegel v način razmišljanja kupcev in tako pretresel tradicionalne pristope podjetniške naravnanosti. Danes so kupci zahtevnejši kot kadarkoli prej, zato so podjetja prisiljena uporabljati metode raziskovanja in zbiranja informacij o odjemalcih. Tako se je razvil management odnosov s strankami, strategija poslovanja usmerjena k stranki, ki je podprta s CRM rešitvijo ali aplikacijo. Dandanes je uporaba rešitev CRM že zelo razširjena, saj podjetju nudi konkurenčnost na trgu, učinkovitejše poslovanje in nadzor nad strankami. Poslovne potenciale uporabe rešitve CRM smo prikazali na primeru start-up podjetja Idejum d.o.o. Mlado podjetje se je zaradi rasti začelo soočati s številnimi težavami, povezanimi z upravljanjem podatkov o strankah in vodenju nepremičnin ter z nudenjem kakovostnih storitev. Večino težav je odpravila uvedba oblačne storitve Intrix CRM. Rešitev zaposlenim omogoča učinkovitejše poslovanje s funkcijami, kot so pregled nad podatkovno bazo, vodenje opravil in projektov ter hiter in mobilen dostop do informacij. Prav tako je učinkovitejši in kvalitetnejši pristop do strank, ki so deležne hitrejših in kakovostnejših storitev. Po mesecu dni uporabe se je investicija v uvedbo rešitve izkazala za pravo, saj je podjetju prinesla številne prednosti v organiziranosti, poslovni učinkovitosti in mobilnosti.
Ključne besede: Start-up podjetništvo, uvajanje rešitve CRM, oblačne rešitve CRM, Intrix CRM, Salesforce, Microsoft Dynamics CRM
Objavljeno: 10.03.2017; Ogledov: 572; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,50 MB)

10.
Uvedba rešitve CRM v malo podjetje na primeru Andrej Puconja s.p.
Sara Cokan, 2018, magistrsko delo

Opis: Zanimivo je, ko razmišljamo o tem, kako se trg vsak dan veča s pojavljanjem novih podjetij, ki se ukvarjajo s toliko različnimi dejavnostmi, katere niti na prste ne moremo prešteti, a imajo prav vsa podjetja tisti eden, glavni cilj, ki je kot nekakšno gonilo do uspešnega dela, to je zadovoljiti svoje stranke. Vendar je tisto kar šteje, zmožnost, da znamo te dobljene stranke tudi obdržati, ter poleg vsega še prodati čim več storitev oziroma izdelkov. Vse te cilje pa nam lahko pomaga doseči programsko orodje CRM (upravljanje odnosov s strankami), ki je v pomoč podjetjem pri vodenju celotnega poslovanja. Poznavanje strankinih potreb in želj, podjetjem predstavlja prednost, saj lahko le s pomočjo čim več pridobljenih informacij, ugotovijo, kaj stranka od njih želi in ji kasneje tudi ustrežejo. Da ne bi prišlo do pomanjkanja ali nevednosti o podatkih o vsaki izmed strank, nam uvedba nove rešitve v podjetje omogoča beleženje in celovit pregled nad vsemi strankami in dogajanjem v podjetju in predstavlja večjo konkurenčno prednost na trgu pred drugimi podjetji. Kadar so stranke zadovoljne, je večja verjetnost, da se bodo odločile za nakup, ter širile dobro ime o našem podjetju, ter se kasneje tudi vrnile. CRM je postala že nekakšna stalnica v poslovnem svetu, o tem koraku pa razmišlja tudi naše obravnavano podjetje Andrej Puconja s.p., katero do zdaj še ni uporabljalo kakšnih rešitev CRM. Gre za malo podjetje, katero se pred velikim korakom k uvedbi nove rešitve CRM v podjetje želi prej prepričati, kakšne prednosti in kakšne slabosti po uvedeni rešitvi v podjetje bi pridobili, kakšne funkcionalnosti ponujajo posamezne rešitve, ter kakšni stroški bi pri tem nastali. Ko se bo podjetje odločilo za eno rešitev, ki jo bo izbralo izmed treh obravnavanih od treh različnih ponudnikov, ter pričeli z uvedbo rešitve CRM v podjetje, bomo lahko rezultate spremljali, ter ocenili, ali so zaposleni z uvedbo programske rešitve zadovoljni in ali je bila novo uvedena rešitev CRM koristna naložba v podjetje.
Ključne besede: CRM rešitev v oblaku, upravljanje odnosov s strankami, Intrix CRM, Salesforce CRM, Microsoft Dynamics CRM, malo podjetje.
Objavljeno: 15.06.2018; Ogledov: 275; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici