| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZDELAVA FACEBOOK FAN STRANI ZA PODJETJE SAFE INVEST- MREŽA D.O.O.
Domen Zavec, 2011, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja postajajo vse pomembnejši del nastopa in predstavitve podjetij na internetu. S pojavom družbenih omrežij se je organizacijam in njihovim blagovnim znamkam ponudila priložnost, da uberejo nov kanal komuniciranja z obstoječimi in potencialnimi kupci / strankami. Danes si skorajda več ne predstavljamo, da ne bi imeli interneta in bili del družbenih omrežij. Tako so družbena omrežja postala nekaj vsakdanjega v našem življenju. Prav to so začela izkoriščati podjetja, saj lahko pridejo na zelo enostaven način do komunikacije z svojimi strankami. Danes poznamo zelo različna družbena omrežja, ki se pojavljajo na internetu. Skozi diplomsko nalogo sem opisal in razložil kaj so družbeni mediji in katera družbena omrežja se pojavljajo na njih. Zelo podrobno sem se posvetil družbenemu omrežju Facebook, saj je najbolj razširjen v Sloveniji in prav tako v svetu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnih in praktičnih ciljev. Najprej sem se posvetil teoretičnemu delu diplomskega dela, v katerem opisujem nastanek spleta 2.0. Prav tako sem predstavil družbene medije in družbena omrežja,ki so del nastanka spleta 2.0. Preučil sem katere so glavne prednosti in slabosti družbenih omrežij za podjetja, ki se pojavljajo na njih. V praktičnem delu diplomskega dela sem se posvetil družbenemu omrežju Facebook. Razložil sem kako se naredi Fan stran za podjetje, ki se hoče predstaviti na Facebooku. Prav tako praktični del temelji na analizo marketinškega komuniciranja podjetja Safe Invest Mreže na družbenih omrežjih. Izdelal sem lastno Fan stran in naredil strategijo oglaševanja in komuniciranja za podjetje. Na koncu diplomskega dela sem naredil analizo pet mesečnega delovanja Fan strani in opisal prednosti, ki jih je podjetje pridobilo.
Ključne besede: Ključne besede: splet 2.0, družbeni mediji, zavarovalniški produkti, Fan stran, Safe Invest Mreža.
Objavljeno v DKUM: 09.09.2011; Ogledov: 2716; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici