| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 64
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Kritični dejavniki uspeha uvajanja rešitev CRM na primeru Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement
Saša Slekovec, 2021, magistrsko delo

Opis: V današnjem času se podjetja zaradi nenehnih sprememb tehnologije in konkurenčnosti borijo za pridobivanje in zadrževanje strank. Tako se je koncept upravljanja odnosov s strankami oblikoval tudi kot strateška rešitev za podjetja. V prvem delu magistrskega dela se bomo srečali s pojmom upravljanje odnosov s strankami in ga opredelili. Opredelili bomo CRM rešitev in njeno arhitekturo, ki se deli na strateško, strukturno in procesno. Predstavili bomo namestitvene modele CRM rešitev, ki smo jih podrobneje razdelili na CRM rešitev na lokaciji in CRM rešitev v oblaku. V magistrskem delu bomo opredelili prednosti in slabosti CRM rešitev in izpostavili nekaj ponudnikov CRM rešitev ter trende, ki se pojavljajo na področju CRM rešitev. Predstavili bomo izbiro in uvedbo CRM rešitev. Pri uvedbi CRM rešitev bomo predstavili najpogosteje izbrana pristopa uvedbe CRM rešitev, in sicer fazni in agilni pristop. Nato se bomo osredotočili na kritične dejavnike uspeha uvajanja CRM rešitev in sklope le-teh. Sklopi, ki jih bomo opredelili, so človeški, organizacijski in tehnološki. V drugem delu magistrskega dela se bomo osredotočili na metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step, rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement in KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement. Podrobneje bomo predstavili tudi rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Enagagement. Opredelili bomo prednosti, ki nam jih prinaša. Za uvedbo Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement bomo uporabili metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step in agilni pristop. Med KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement bomo uvrstili človeške, organizacijske in tehnološke sklope. Te smo opredelili z vidika podpore uprave, izvršnega direktorja, organizacijske kulture, organizacijske infrastrukture, človeških virov, upravljanje znanja, strategije, procesov, kakovosti informacij, rešitve in storitve, integracije, usmerjenosti na stranko, izkušeni in usposobljeni zaposleni ter tehnološke pripravljenosti. Identificirali bomo tudi kritične dejavnike uspeha po uvedbi Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement.
Ključne besede: kritični dejavniki uspeha (KDU), upravljanje odnosov s strankami (CRM), uvajanje, Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, metodologija, Microsoft Dynamics Sure Step
Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 461; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

2.
Implementacija in uporaba CRM rešitve v podjetju in WP-CRM kot dodatek za WordPress
Nives Korošec, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu znotraj teoretičnega dela utemeljujemo pojme, povezane s CRM rešitvami in CMS sistemi. S kratico CRM opredeljujemo upravljanje odnosov s strankami, ki predstavljajo pomembno konkurenčno prednost za podjetja, katerih želja je dolgoročno in kvalitetno grajenje odnosov s strankami. V poglavju o CRM rešitvah smo le-te podrobneje opredelili, razložili njihovo uporabnost in funkcionalnost, prednosti in slabosti, potek implementacije ter možnosti različnih uvedb. Dotaknili smo se tudi trendov na področju CRM rešitev ter opredelili in razložili delovanje najbolj razširjenih globalnih in lokalnih CRM rešitev na slovenskem območju. Pri opredeljevanju CMS sistemov, t.i. sistemov za upravljanje vsebin, smo se osredotočili predvsem na platformo WordPress, ki je trenutno najbolj razširjen CMS sistem v svetu. Razložili smo potek razvoja WordPress spletne strani ter varnost tega odprtokodnega sistema. Nadalje smo se osredotočili na princip uvajanja in gostovanja ter postopek registracije spletne domene. V zadnjem delu smo podrobneje opredelili urejevalnike WordPress spletnih strani, ki se namestijo znotraj spletišča kot vtičniki. Izpostavili smo tudi dva zelo pomembna vtičnika, ki smo ju kasneje uporabili tudi v praktičnem delu magistrskega dela pri izdelavi WordPress spletne strani. To sta WooCommerce vtičnik, ki je najbolj priljubljeni vtičnik za izgradnjo spletne trgovine in WP-CRM vtičnik, ki omogoča upravljanje odnosov s strankami neposredno iz spletne trgovine. V praktičnem delu magistrskega dela smo najprej prikazali postopek implementacije CRM rešitve v proizvodno podjetje s pomočjo uporabe Microsoft Dynamics Sure Step metodologije. V drugem delu smo prikazali nekatere koristne funkcionalnosti ter uporabo Salesforce CRM rešitve na primeru tega proizvodnega podjetja. Na koncu smo za to proizvodno podjetje, ob pomoči platforme WordPress in vtičnika WooCommerce, izdelali še namišljeno spletno trgovino ter jo oblikovali z vizualnim urejevalnikom DIVI. Znotraj namišljene trgovine smo namestili brezplačni vtičnika WP-CRM, ki sicer glede na potrebe, uporabnikom ponuja tudi plačljive razširitve.
Ključne besede: CRM, Salesforce, Sure Step, WordPress, WooCommerce, WP-CRM.
Objavljeno v DKUM: 02.09.2021; Ogledov: 507; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (3,90 MB)

3.
Primerjava pristopov k vpeljavi celovitih informacijskih rešitev : magistrsko delo
Kevin Visočnik, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se osredotočili na raziskovanje področja različnih pristopov k vpeljevanju celovitih informacijskih rešitev in njihovo medsebojno primerjavo. S pomočjo obstoječe literature smo raziskali najbolj uporabljene metodologije v projektih ERP. Na voljo je veliko različnih metodologij, vendar ugotavljamo, da vse niso uveljavljene ali pa primerne za posamezne rešitve ERP. Najprej smo posamezne pristope raziskali in predstavili njihove značilnosti, nato pa smo se usmerili v proučevanje ključnih faktorjev uspeha in neuspeha projektov ERP. Zatem smo izbrali tri metodologije, ki se najpogosteje uporabljajo in so najbolje raziskane, ter jih med seboj primerjali in analizirali. Sestavili smo tudi kratki vprašalnik ter ga aplicirali na treh osebah, ki imajo veliko izkušenj z izbrano metodologijo, dodatno pa smo se poslužili še krajšega intervjuja s projektnim vodjem. Ugotovili smo, da se, pri projektih ERP, v večji meri uporabljajo starejše in že uveljavljene metodologije, v primerjavi z novejšimi ter prenovljenimi, ki se uporabljajo redkeje. Raziskane lastnosti metodologij kažejo na to, da so si v osnovah, iz katerih izhajajo, precej podobne, razlikujejo pa se v specifikah.
Ključne besede: informacijski sistemi, rešitve ERP, implementacija, metodologije vpeljave, ASAP, Oracle AIM, Microsoft Sure Step
Objavljeno v DKUM: 06.01.2021; Ogledov: 668; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

4.
Snovanje in avtomatizacija tehnološkega procesa čiščenja na kraju samem v mlekarski industriji : magistrsko delo
Tomislav Peček, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo predstavlja projekt krmiljenja čiščenja na kraju samem (clean in place – CIP) v proizvodnem procesu brez razstavljanja procesne opreme in linije, ki jo čistimo. Gre za že izveden proces. Prvi del na splošno predstavi PLK-krmilnik in zahteve naročnika projekta. Na kratko so opisani zgodovina in razlogi za razvoj PLK-tehnologije, nato je pojasnjen princip delovanja senzorja, aktuatorja in krmilne opreme. Prikazana sta P&ID-diagram in električna shema krmilne omarice. Opisana je uporaba PLK-krmilnika serije S7-1500 za upravljanje in vizualizacijo avtomatizirane CIP-postaje s pomočjo programskega orodja TIA Portal, ki ima integriran programski paket, ki poganja STEP 7 Basic in WinCC. S pomočjo orodja STEP 7 Basic je napisana programska koda, s pomočjo orodja WinCC pa sta urejena upravljanje in nadzor CIP prek HMI-krmilnika. Za regulacijo sistema se uporabljajo PID-regulatorji, pri čemer je opisana metoda, s pomočjo katere smo določili parametre regulacije.
Ključne besede: CIP, PLK krmilnik, P&ID, S7-1500, TIA Portal, Step 7, WinCC, HMI, regulacija, PID
Objavljeno v DKUM: 03.07.2020; Ogledov: 660; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (5,81 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Optimizacija oskrbne verige z uporabo ERP rešitve Pantheon na primeru proizvodnega podjetja
Patricija Plahuta, 2019, magistrsko delo

Opis: Pri vodenju poslovanja podjetij prihaja do čedalje višjih zahtev, ki jim morajo podjetja slediti. Brez modernih ERP-rešitev si danes poslovanja skorajda ne moremo več predstavljati, saj so za učinkovitost podjetja nujno potrebna. Pri uvajanju ERP-rešitev se podjetja soočajo z izzivi, kako ta orodja učinkovito uporabiti. Treba je opredeliti optimalne procese, ki so hkrati dovolj preprosti in zagotovijo doseganje poslovnih ciljev. Za doseganje poslovnih ciljev pa je pomembna tudi povezanost členov oskrbne verige. Osnova za učinkovito upravljanje oskrbne verige predstavlja točne in pravočasne informacije na kateremkoli členu verige. Vsako podjetje mora zgraditi informacijsko podporo, ki ustreza načinu poslovanja in okolju, v katerem je. Avtomatizacija procesov predstavlja izziv pri optimiziranju oskrbnih verig, potrebna pa je zaradi odprave morebitnih stroškov, hitre odzivnosti glede izpolnitve naročila in zagotavljanja povezljivosti z drugimi členi oskrbne verige. Sama uvedba ERP-rešitve ni dovolj za uspešno poslovanje, temveč mu daje podlago za lažjo dosego le-tega. V proučevanem podjetju smo se srečali s težavami že v fazi uporabe ERP-rešitve, saj se določeni poslovni procesi niso izvajali optimalno. Pred prenovo poslovnih procesov si moramo izbrati le tiste, ki so zanjo smiselni, saj se moramo prenove poslovnih procesov lotiti sistematično. Brez poudarka in opredelitve kritičnih procesov, ki ovirajo nemoten potek dela, bi bili viri in čas zaman porabljeni. V magistrskem delu smo najprej predstavili in opisali ERP-rešitve na splošno. Spoznali smo njihovo zgodovino, nekaj glavnih značilnosti vseh ERP-rešitev, njihove prednosti in slabosti ter si ogledali različne pristope pri uvajanju ERP-rešitve v podjetje. V nadaljevanju smo pozornost namenili fazi uporabe življenjskega cikla ERP-rešitve in predstavili tudi nekaj primerov, v katerih so jih podjetja slabo uporabljala. Podrobneje smo predstavili ERP-rešitev Pantheon, saj je uvedena tudi v preučevano podjetje. Spoznali smo njene značilnosti, strukturo, možne razširitve in različice, primerne za različne velikosti in dejavnost podjetja. V zadnjem poglavju smo povezali teoretična spoznanja in si na podlagi študije primera ogledali, kako je z upravljanjem oskrbne verige s pomočjo ERP-rešitve Pantheon v praksi. Ugotovili smo, s kakšnimi težavami se lahko podjetja srečajo med delovanjem in poiskali rešitve zanje.
Ključne besede: oskrbne verige, ERP-rešitve, informacijski sistem, ERP-rešitev Pantheon, Sure Step metodologija, poslovni procesi
Objavljeno v DKUM: 24.10.2019; Ogledov: 803; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

6.
Poslovni potenciali informacijske rešitve crm
Maja Vulević, 2019, magistrsko delo

Opis: Živimo v času, ko se poslovno okolje nenehno spreminja kot posledica tehnološkega razvoja in spreminjajočih se zahtev tako kupcev kot poslovnih partnerjev. Po pojavu gospodarske krize so podjetja še bolj prisiljena v iskanje novih načinov zadovoljevanja obstoječih in iskanje novih strank, ki jim zgolj kakovost izdelkov ni več dovolj. Podjetja so se začela zavedati pomena upravljanja odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM) ter njegovega učinka na celotno poslovanje podjetja. Gre za rešitev, orodje oziroma strategijo poslovanja podjetja, ki je podprta z informacijskimi rešitvami in se odredotoča na odnose s strankami ter z njimi povezane poslovne procese. Z namenom prilagajanja na hitro spreminjajoči se trg in zagotavljanje poslovne uspešnosti v prihodnje, je za podjetje ključnega pomena. Prilagaja se, sledi trendom in potrebam, ki jih narekuje poslovno okolje. Če želimo čim bolj spoznati naše kupce in z njimi dolgoročno negovati dobre odnose, je edina rešitev uvedba sistema CRM. S temo želimo izpolniti predvsem dva cilja: zadržati želimo čim več dobičkonosnih strank ter spoznati razvoj že pridobljenih strank preko poznavanja njenih potreb in želja. Pridobivanje strank je težko, še posebej na razvitih trgih, zato je zadovoljen kupec tisti, ki se nenehno vrača in nam sledi. CRM je sodobna marketinška miselnost, nova informacijska rešitev, ki ima ob pravilni in natančni uporabi velike zasluge za povečanje uspešnosti podjetja. CRM ni le informacijska rešitev, je nekaj več, saj lahko njegova prisotnost ključno spremeni poslovne procese v organizaciji in naravo dela zaposlenih. Vse več podjetij se zaveda, da je zadovoljna stranka tista, ki ustvarja dobiček podjetja in lahko pomaga pridobiti nove stranke. CRM rešitev nam tako pomaga ustvarjati bazo strank in nas spodbuja k nadaljnim marketinškim aktivnostim. Uvedba CRM rešitve v podjetje predstavlja velik poslovni izziv, saj so zanjo potrebne velike spremembe v naravi dela organizacije, poslovnih procesih, pridobivanju, analiziranju in hranjenju podatkov ,… Sistem CRM lahko postane poslovna prednost določenega podjetja samo takrat, ko se to izogne vsem potencialnim pastem, slabostim in nevarnostim, ki se lahko pojavijo pri uvedbi rešitve z izbrano metodologijo.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, marketing, informacijske rešitve, SWOT analiza CRM, poslovni potenciali rešitve CRM, primeri dobrih praks uvedbe CRM rešitve, Metodologija Sure Step, Microsoft Dynamics CRM.
Objavljeno v DKUM: 18.03.2019; Ogledov: 1140; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

7.
Vizualizacija procesa preoblikovanja s krmilnikom in mikro zaslonom : diplomsko delo
Bojan Vidovič, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje avtomatizacijo in vizualizacijo elektropnevmatskega sistema z mikro krmilnikom ter mikro zaslonom na dotik. Predstavljeni so tako postopki programiranja in vizualizacije procesa kakor tudi uporabljena strojna oprema Siemens S7-200 ter Micro Panel – SIMATIC TP 177micro. Pričujoče delo opisuje tudi povezave z resničnim sistemom, različne možnosti uporabe programske opreme SIMATIC WinCC Flexible Advanced in težave, s katerimi se lahko pri uporabi srečujemo, poleg tega pa še programski paket STEP 7-Micro/WIN, uporabljen za programiranje krmilnika. Po korakih so predstavljene tudi informacije ter postopki, potrebni za konfiguracijo programov in strojne opreme ter povezavo med njimi.
Ključne besede: PLK, HMI, elektropnevmatski sistem, STEP 7-Micro/WIN, Siemens SIMATIC S7-200, Siemens SIMATIC WinCC flexible Advanced, Micro Panel – SIMATIC TP 177micro.
Objavljeno v DKUM: 26.09.2018; Ogledov: 848; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Formation of meso- and micro-pores in fly-ash zeolites using a three-step activation
Bhagwanjee Jha, D. N. Singh, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Researchers have comprehensively characterized alkali- activated fly-ash (the residue) and ascertained its highly zeolitic nature. In order to evaluate its potential for application as an adsorbent for the decontamination of waste water, the decisive parameters have mostly been the cation-exchange capacity, the mineralogy and the morphology of the residue. However, a study of the pore characteristics (e.g., the size and volume) of such residues is still warranted to anticipate their contaminant transport and the diffusion phenomena as a type of geotechnical engineering material. In this situation, the present study demonstrates the evolution of pores in the fly-ash after alkali activation up to three steps, and simultaneously, its effects` on other characteristics (e.g., the specific gravity, specific surface area and the cation-exchange capacity) of three types of similarly synthesized residues (the first, produced by using a NaOH aqueous solution and the other two residues, the result of alkali activation using a NaOH spent solution, the filtrates). Based on N2 gas absorption isotherms and infrared transmittance spectra, residues obtained from the second and third steps, each involving 24 hours of treatment using filtrates of 1.5-M NaOH, are established to be significantly enriched in the finer meso- and micro-pores, respectively, in comparison with a pure and macro-porous zeolite 4A.
Ključne besede: fly-ash, hydrothermal treatment, three-step activation, pore characteristics
Objavljeno v DKUM: 14.06.2018; Ogledov: 717; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (298,21 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Some sociological, medical and legislative views on video game addiction : (a Slovenian case study)
Jana Goriup, Aleksander Arnuš, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Millions of people worldwide play video games; also in Slovenian post-modern society. Most of them do it for enjoyment, yet a small number of individuals show traits associated with addictive behaviour when interacting with their games. The authors in the article point out that, compared to drug abuse, there exist some more approachable life-related activities that can lead to addiction. They stimulate the excretion of endorphins and lead to the transformation of consciousness. Addiction to video games is an ostensible attempt to satisfy the immanent human need for meaning. The economy of the Slovenian young consumer society inspires it and is based on "learning" of these alienated needs. The modern hyperpragmatic society makes it possible for young people to have a fragmented identity and places them under the pressure of constant choice of (formally open opportunities). The purpose of this paper is to familiarize the reader with possible causes, clinical signs and methods of treatment of this disorder in Slovenian post-modern society, and explain the reasons why currently no medical textbook in the world contains any information regarding video game addiction. We intend, further, to demonstrate that gaming has become a type of "sport" in certain countries and demonstrate how potentially devastating even this type of addiction can be. The authors present the results of a research, which was undertaken on a sample of 350 individuals, to determine the appearance of indicators of behavioural addiction to video games and their connection with some family factors. They determine that through addiction to video games, post-modern societies have developed an addictive identity.
Ključne besede: addiction, video games, risk-reward, parenting, peers, death, leagues, help centers, twelve-step programs
Objavljeno v DKUM: 30.03.2017; Ogledov: 1094; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (525,48 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
STISKALNICA ZA SUHO STISKANJE TALILNIH VLOŽKOV
Slavko Bonić, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo naredili avtomatizacijo stiskalnice za suho stiskanje talilnih vložkov. Stiskalnici smo vgradili inkrementalni dajalnik impulzov, ki je nadomestil stikala na ekscentrski gredi, s katerimi je stiskalnica delovala po principu trdo ožičene logike. Inkrementalni dajalnik impulzov smo povezali s programabilnim logičnim krmilnikom SIEMENS SIMATIC S7-1200, v katerega smo vnesli razviti program za upravljanje stiskalnice. Zaradi lažjega rokovanja s stiskalnico smo na krmilnik povezali še nadzorno ploščo SIEMENS SIMATIC KTP 600, s katero lahko nadzorujemo delovanje stiskalnice. Izvedli smo tudi testiranje, zagon in napravo spravili v delovanje.
Ključne besede: avtomatizacija, stiskalnica, talilni vložek, programabilni logični krmilnik, SIEMENS SIMATIC STEP 7
Objavljeno v DKUM: 20.10.2016; Ogledov: 1234; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (3,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici