| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 40
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova poslovanja in razvoj novega poslovnega modela na osnovi okoljskih izboljšav v okrbovalni verigi : magistrsko delo
Evelina Jovanovič, 2023, magistrsko delo

Opis: V 21. stoletju je potrebno spremembam slediti hitreje kot nekoč. Način življenja ter podnebne spremembe so nas prisilile, da sprejemamo nove okoljske dejavnike, ki so na vsakodnevni ravni okolju prijaznejši. V veliki meri so se morala oz. se bodo morala novemu trajnostnemu razvoju prilagoditi vsa podjetja, tako makro kot mikro. Razlogov je več. Najpomembnejša je seveda skrb za okolje, drugi pa tudi dodana vrednost poslovanja ter nove konkurenčne prednosti in nove poslovne priložnosti. Vodilo vsakega podjetja bi moralo biti, kaj lahko storimo oz. kakšen vložek je potreben za boljši in učinkovitejši trajnostni razvoj v podjetju v celotni oskrbni verigi ter si zadati trajnostne cilje v družbenem in okoljskem vidiku. V našem magistrskem delu se bomo zato osredotočili na mikropodjetje Papirnica Ma-ar, kjer bomo poizkušali s poslovnim modelom Canvas, spletno anketo ter sistemom ozelenitve celotno poslovanje preusmeriti na trajnejše in s tem podjetju zagotoviti večjo konkurenčnost ter večjo dodano vrednost na njenem področju poslovanja.
Ključne besede: trajnostno poslovanje, okoljski vidiki, zeleni certifikati, ogljični odtis, trajnostni razvoj, taksonomija, vplivi na okolje, poslovni model Canvas
Objavljeno v DKUM: 13.02.2024; Ogledov: 135; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

2.
Analiza varnosti sistema authq
Maša Završnik, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se poglobili v analizo varnosti sistema AuthQ, ki je vstopil na trg kot odgovor na naraščajočo potrebo po rešitvah na področju digitalne varnosti. V današnjem hitro napredujočem digitalnem okolju, ko tehnološki mejniki padajo skoraj vsak dan, se postavlja nujno vprašanje, kako zagotoviti, da novi inovativni produkti, kot je AuthQ, ne samo izpolnjujejo, ampak presegajo najvišje standarde varnosti in zaupanja. Spletne grožnje nenehno nastajajo, zato je nujno, da se vsi vidiki sistema temeljito preverijo in ovrednotijo, še preden se produkt ponudi v uporabo. Naša prva naloga je bila prepoznati ključne standarde, ki jih AuthQ mora doseči, da bi se lahko učinkovito certificiral in svojim uporabnikom zagotovil visoko stopnjo zaupanja. Hkrati smo analizirali raznovrstne pristope za testiranje varnosti sistema, saj le testiranje omogoča odkritje morebitnih ranljivosti in njihovo pravočasno odpravo. Takšen pristop zagotavlja, da AuthQ ni le obetaven na papirju, ampak ima trdno podlago za svoj razvoj. Nadaljnja faza je obsegala varnostno analizo sistema, ki je zajemala prepoznavanje morebitnih groženj, oceno tveganja in analizo po metodologiji DREAD. To nam je omogočilo jasen vpogled v morebitne šibke točke sistema in kritična področja, ki zahtevajo posebno pozornost. Celosten pristop k analizi varnosti nam omogoča, da zaznamo morebitne težave in se ustrezno pripravimo na njihovo reševanje. S končnimi sklepi in podprto s SWOT-analizo smo se lotili vprašanja prihodnjega razvoja AuthQ. Ugotovili smo, da je ta produkt perspektiven in vreden nadaljnjega razvoja v okolju, kjer je varnost ključna. Obenem smo se zavedali, da se pojavljajo izzivi, ki zahtevajo preudarnost in strategijo. Prilagajanje zakonodaji, sodelovanje s strokovnjaki za testiranje in vzdrževanje certifikacij so ključni elementi, ki bodo omogočili AuthQ, da ostane odgovor na zahtevne izzive digitalne dobe tudi v prihodnosti.
Ključne besede: standardi kakovosti, eIDAS, varnost na spletu, SSL-certifikati
Objavljeno v DKUM: 01.12.2023; Ogledov: 244; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

3.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV S KAKOVOSTJO IZDELKOV IN STORITEV PODJETJA BIOTOPIC D.O.O.
Resula Halilović, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Biotopic, d. o. o., meni, da je za uspeh odločilno prisluhniti kupcu, ki je postal bolj ozaveščen in si želi kakovostnih izdelkov in storitev. Namen diplomskega dela je ugotoviti zadovoljstvo kupcev in jim v prihodnosti ponuditi tisto, kar od nas pričakujejo. Zavedamo se, da je za kakovost potrebno veliko truda, let in vztrajnosti. V diplomskem delu smo obravnavali splošna teoretična izhodišča, opisali smo modele za ocenjevanje in izboljšanje kakovosti storitev. Podjetje Biotopic, d. o. o., ponuja izdelke z ekološkimi certifikati kakovosti, zato smo predstavili tudi certifikate za ekološka živila in kozmetiko. V skladu z namenom diplomskega dela smo izvedli anketno raziskavo med kupci v prodajalni Biotopic. Kupci so ocenjevali kakovost izdelkov in storitev v prodajalni ter zadovoljstvo s ponujenim. Odgovarjali so tudi na vprašanja o poznavanju in namenu ekoloških certifikatov. Na osnovi raziskave smo ugotovili, da so kupci s kakovostjo, storitvami in ponudbo zadovoljni, ampak glede na povprečno oceno zadovoljstva je kakovost še vedno mogoče izboljšati. V zaključku diplomskega dela smo navedli nekaj predlogov za izboljšavo kakovosti ponudbe in storitev v prodajalni Biotopic. Kljub temu, da imajo kupci danes na izbiro veliko kakovostnih izdelkov in različnih prodajaln, si želimo, da bi jih vedno več izbralo prav našo. Strinjamo se z navedbo Marolta in Gomiščka (2005), ki pravita, da je kakovost eno od glavnih meril, po katerih ljudje ocenjujejo organizacijo (Marolt in Gomišček, 2005).
Ključne besede: kakovost izdelka, kakovost storitev, zadovoljstvo kupca, ekološki certifikati kakovosti
Objavljeno v DKUM: 12.10.2016; Ogledov: 1281; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

4.
IZDELKI PRAVIČNE TRGOVINE
Simeona Marić, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je predstaviti zgodovino in razvoj pravične trgovine ter koncept pravične trgovine, ki predstavlja alternativni sistem trgovanja, ki skuša skrajšati pot pravičnih izdelkov od proizvajalcev v neprivilegiranih državah do potrošnikov. Pravična trgovina temelji na spremembi obstoječih trgovinskih vzorcev, ki prevladujejo v mednarodni trgovini pri menjavi, in skuša omogočiti proizvajalcem čim lažji dostop do mednarodnega trga ter vzpostaviti ceno dobrin na takšni ravni, da bo krila stroške proizvodnje proizvajalcev pravične trgovine. Pravična trgovina želi proizvajalcem omogočiti dostojni način življenja in po možnosti presežek, ki ga bodo lahko vložili v nadaljnji razvoj, izobraževanje, izboljšanje življenjskih pogojev, zdravstvo, infrastrukturo itd. Prikrajšanim proizvajalcem v državah v razvoju želi dati priložnost, da se premaknejo iz skrajne revščine. Ker velik del mednarodne menjave izvira iz proizvodnih procesov, so v diplomski nalogi podrobneje predstavljena načela pravične trgovine, ki jih mora pravična trgovina upoštevati pri vsakodnevnem delu, saj ta načela preprečujejo kršenje človekovih pravic, izkoriščanje, zlorabo na delovnem mestu, delo otrok, diskriminacijo žensk … Osnovni cilj v diplomski nalogi je podrobneje predstaviti izdelke pravične trgovine, ki so predmet prodaje, način pridobivanja certifikatov, kriterije za izdelke pravične trgovine in grajenje ter uveljavljenje znamke pravične trgovine, ki potrošnikom ponuja visoko stopnjo zagotovila pri nakupu izdelkov pravične trgovine. Podrobneje sem predstavila dve svetovno priznani znamki pravične trgovine: Cafédirect in čokolado Divine. Na koncu diplomske naloge sem opisala še začetek gibanja pravične trgovine v Sloveniji in glavne slovenske organizacije pravične trgovine. Ugotovili smo, da so izdelki pravične trgovine širom po svetu vse bolj prepoznavni in da prodaja pravične trgovine iz leta v leto raste.
Ključne besede: pravična trgovina, načela in standardi, izdelki pravične trgovine, certifikati, blagovne znamke pravične trgovine
Objavljeno v DKUM: 01.09.2016; Ogledov: 1698; Prenosov: 304
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

5.
RAZISKAVA SLOVENSKEGA TRGA NARAVNE KOZMETIKE
Natalija Bračko, 2013, diplomsko delo

Opis: Slovenski trg naravne kozmetike je majhen, na njem pa je prisotnih več kot 50 tujih blagovnih znamk certificiranih naravnih kozmetičnih izdelkov. Svojega proizvajalca, ki bi proizvajal naravne kozmetične izdelke, ki bi bili potrjeni z ustreznim certifikatom, zaenkrat še nimamo. Tuje blagovne znamke najdejo pot v Slovenijo preko slovenskih podjetij, ki te blagovne znamke tudi zastopajo in prodajajo na različnih prodajnih mestih po celotni Sloveniji. Certificirani naravni kozmetičnih izdelki so na voljo tudi preko spleta. Podatke o uporabi naravnih kozmetičnih izdelkov smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati so pokazali, da imajo med anketiranimi največjo prepoznavnost nemške blagovne znamke, kot so Alverde, Weleda in Dr. Hauschka.
Ključne besede: Ključne besede: raziskava trga, naravna kozmetika, blagovne znamke, certifikati.
Objavljeno v DKUM: 14.10.2013; Ogledov: 5150; Prenosov: 1149
.pdf Celotno besedilo (649,60 KB)

6.
CERTIFIKATI KAKOVOSTI V BOLNIŠNICAH
Nataša Štandeker, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu Certifikati kakovosti v bolnišnicah so predstavljeni osnovni pojmi in definicije kakovosti in kakovosti v zdravstvu.Opredeljene so zakonske zahteve za zagotavljanje kakovosti v bolnišnicah s strani države, med katere sodi tudi pristop v proces pridobitve mednarodne akreditacije.
Ključne besede: - kakovost - certifikati kakovosti - akreditacija bolnišnice - anketa - standardi kakovosti
Objavljeno v DKUM: 30.01.2013; Ogledov: 2303; Prenosov: 493
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

7.
DRUŽBENA ODGOVORNOST PODJETIJ
Mojca Sagadin, 2012, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem seminarju z naslovom: Družbena odgovornost podjetij, sem podrobneje predstavila koncept družbene odgovornosti. V začetku dela sem poskušala razložiti pojem družbene odgovornosti, njen razvoj skozi zgodovino ter vlogo za podjetja, ki jo uporabljajo. V nadaljevanju sem družbeno odgovornost podjetij razčlenila na notranjo in zunanjo dimenzijo, ter jih podrobneje predstavila. Nato sem predstavila kodekse ravnanja ter standarde, ki jih uporabljamo za presojo družbene odgovornosti. V zadnjem delu sem se osredotočila na družbeno odgovornost v Evropi, kot v Sloveniji. V okvirju družbene odgovornosti v Sloveniji sem predstavila slovenski Inštitut za razvoj družbene odgovornosti, slovensko nagrado za družbeno odgovornost- Horus, ter družbeno odgovornost prikazala na primeru slovenskih podjetij Lotrič laboratorij za meroslovje d.o.o., Mariborski vodovod d.d. ter BTC d.d. Ta podjetja sem izbrala, ker so dobitniki slovenske nagrade Horus leta 2011 in so dober primer prakse družbene odgovornosti. Skozi celoten diplomski seminar sem skušala predstaviti kako pomembno je uvajati koncept družbene odgovornosti v podjetje.
Ključne besede: družbena odgovornost, standardi, certifikati, Slovenija, Horus, IRDO, Lotrič d.o.o., Mariborski vodovod d.d., BTC d.d.
Objavljeno v DKUM: 17.12.2012; Ogledov: 3723; Prenosov: 721
.pdf Celotno besedilo (794,64 KB)

8.
POVPRAŠEVANJE IN NAKUPNO VEDENJE KUPCEV EKOLOŠKO PREHRAMBENIH IZDELKOV
Maša Zupan, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi proučujemo vedenje potrošnikov oziroma kupcev ekoloških prehrambenih in drugih izdelkov. Zanima nas, kako pogosto potrošniki kupujejo določene skupine ekoloških izdelkov in kateri so glavni dejavniki za nakup. Ali je nakupovanje ekoloških izdelkov zgolj modna muha ali kaj več? Obstaja veliko ponudnikov ekoloških živil in ostalih izdelkov – od ekoloških kmetij in tržnic do obsežne ponudbe spletnih trgovin. Zanima nas, kje potrošniki največ kupujejo in pa kateremu od ponudnikov najbolj zaupajo, da je izdelek res ekološki. V teoretičnem delu predstavljamo nekaj osnov povpraševanja in nakupnega vedenja potrošnikov ter stanje ponudbe in povpraševanja po ekoloških izdelkih v Sloveniji. V nadaljevanju predstavljamo značilnosti ekoloških izdelkov – katere izdelke poznamo, ter katero zakonodajo in certifikate morajo poznati potrošniki. Opravili smo raziskavo, s katero proučujemo vedenje kupcev ekoloških živil in skušamo ugotoviti predvsem, kje kupci najbolj pogosto kupujejo ekološke izdelke, kako dobro poznajo certifikate in oznake in ali obstajajo razlike pri pogostosti nakupovanja glede na spol.
Ključne besede: Ekološki izdelki, nakupno vedenje, povpraševanje, certifikati in oznake, ekološke kmetije
Objavljeno v DKUM: 17.08.2012; Ogledov: 2314; Prenosov: 524
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 4.45 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici