| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
MANAGEMENTSKI VIDIK PREVZEMA PODJETJA
Melita Marič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi z naslovom Managementski vidik prevzema podjetja sem s pregledom domače in tuje literature raziskovala področje managementikih prevzemov. Za to temo sem se odločila, ker me je zanimal vidik managementa na sam prevzem v podjetju. Tema se mi je zdela aktualna v tem obdobju, kajti mediji velikokrat poročajo o prevzemih podjetja. Namen diplomskega dela je bil predstavitev različnih oblik prevzemov podjetij. V diplomskem delu sem najprej predstavila teoretična izhodišča o prevzemih (strategijo rasti, notranjo in zunanjo rast), zakonsko opredelitev o prevzemih, vrste in oblike prevzemov ter vse do učinkov na delničarje, managerje, zaposlene, upnike in državo. V Sloveniji in svetu poznamo več vrst prevzemov: horizontalni, vertikalni, koncentrični in konglomeratni prevzem. Najbolj pogosto se uporablja horizontalni. Navedla sem motive za prevzem, ki so: finančni motivi, strateški motivi, menedžerske dejavnosti, sinergijski učinki in še drugi. Uspešni prevzemi temeljijo na strateškem pristopu. Prevzemnik mora prispevati k izgradnji konkurenčnih sposobnosti prevzetega podjetja. Pri teoretičnem delu sem opisala še managerske odkupe. Njihovo izvedbo, cilje, motive, financiranje managerskih odkupov in na koncu še vpliv odkupov na podjetje. Kot praktičen primer sem v drugem delu navedla primer prevzema Radenske d.d. s strani Pivovarne Laško d. d.. Na kratko sem predstavila obe podjetji in napisala njuno zgodovino.
Keywords: prevzem, managerski odkup, oblike prevzema, Pivovarna Laško d.d., Radenska d.d., učinki prevzemov.
Published: 10.06.2010; Views: 2103; Downloads: 317
.pdf Full text (447,68 KB)

3.
Vplivi embalaže, okolja in cene Radenske Classic na kupca : diplomsko delo
Urša Višček, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Za analizo vpliva embalaže smo izbrali izdelek Radenska Classic, zato bomo v prvem poglavju diplomske naloge predstavili tako podjetje Radenska d.d. (zgodovina, proizvodi, skrb za okolje in podobno) kot tudi sam proizvod. Diplomska naloga v nadaljevanju opredeljuje embalažo na različne načine, saj so v prvem poglavju opredeljeni osnovni pojmi, povezani s to temo (opredeljene so glavne in druge funkcije embalaže, naloge in njene vrste). V nadaljevanju pa analiziramo, kakšen vpliv ima embalaža na okolje, saj zaradi naraščanja števila embaliranih izdelkov pravzaprav narašča tudi količina odpadne embalaže, ki pa lahko dolgoročno povzroči številne večje podnebne spremembe (te so se že začele pojavljati). V drugem poglavju je predstavljen posnetek stanja in kritična analiza le-tega. Glavni cilj naloge je bil, raziskati, kakšen vpliv ima embalaža, okolje in cena Radenske Classic na nakupno odločitev potrošnika, zato je sestavni del te diplomske naloge tudi analiza izvedene raziskave trga, ki se nahaja v tretjem poglavju, kjer smo (potencialne) potrošnike spraševali o njihovem poznavanju obravnavanega proizvoda in odločanju o njegovem nakupu.
Keywords: Radenska, voda, embalaža, nakup, okolje, HACCP, oblikovanje, cena
Published: 04.05.2011; Views: 2005; Downloads: 233
.pdf Full text (1,52 MB)

4.
RAST PODJETJA S POMOČJO NAKUPA LICENCE NA PRIMERU PODJETJA RADENSKA D.D.
Deja Kosi, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo predstavili rast podjetja s pomočjo nakupa licence na primeru podjetja Radenska d.d. Osnovna dejavnost družbe je proizvodnja in polnjenje mineralnih vod in brezalkoholnih pijač. V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo se seznanili s pojmom podjetniške rasti ter vrstami rastočih podjetij. Rast podjetja nastane med količino proizvedenega blaga in storitev, cenami, zaposleno delovno silo in proizvajalnimi sredstvi. Rast podjetja pomeni količinsko spreminjanje obsega podjetja. Nadalje smo predstavili teoretična izhodišča o oblikah podjetniške rasti ter se posebej posvetili obliki rasti s pomočjo nakupa in prodaje licence. V drugem, empiričnem delu diplomskega seminarja smo predstavili podjetje Radenska d.d. in njeno rast s pomočjo licenčne pogodbe, ki jo je sklenila s podjetjem PepsiCo. Predstavili smo poslovanje podjetja Radenska ter prikazali uspešnost prodaje Pepsi Cole v Sloveniji. Podatki so verodostojni in pridobljeni iz internih virov podjetja Radenska, poslovnih poročil in spletne strani podjetja.
Keywords: rast podjetja, oblike podjetniške rasti, licenca, licenčno poslovanje, licenčna pogodba, Radenska d.d., Pepsi Co.
Published: 11.11.2013; Views: 1175; Downloads: 220
.pdf Full text (1,23 MB)

5.
Upravičenost modernizacije tehnološke opreme polnilne linije
Jaka Lušanc, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je predstavitev proizvodnega procesa na liniji Sidel-2, preračun stroškov energije, materiala, delovne sile ter ostalih delovnih sredstev, uporabljenih v procesu proizvodnje brezalkoholnih pijač s posodobljeno opremo polnilne linije ter v končni fazi analiza nove izvedbe linije v primerjavi s prejšnjo, ki je delovala polnih 12 let. Pri tem je poudarek na kazalcih ekonomske upravičenosti investicije, pri katerih sta izpostavljeni dve statični in tri dinamične metode, opisani pa so tudi drugi učinki in prednosti zamenjave pihalnega stroja.
Keywords: Radenska, Sidel-2, PET plastenka, polnilna linija, vrednotenje investicijskih projektov, ekonomska analiza
Published: 16.10.2014; Views: 919; Downloads: 63
.pdf Full text (1,17 MB)

6.
ŽIVLJENJSKI CIKEL PODJETJA IN KRIZE: PRIMER PODJETJA RADENSKA D. D.
Deja Kosi, 2016, master's thesis

Abstract: Vsako podjetje ima svoj življenjski cikel, življenjsko krivuljo rasti in razvoja. Življenje podjetja se začne z ustanovitvijo in konča s prenehanjem, bodisi stečajem ali likvidacijo. Podjetje v svojem življenju deluje, se razvija in raste ter posluje vse do svojega prenehanja. Močan vpliv na rast in razvoj podjetja pa imajo podjetniške krize, ki lahko ogrožajo nadaljnji obstoj podjetja. Podjetje se med svojim razvojem nenehno srečuje z različnimi oblikami kriz. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer teoretični del in empirični del. V prvem, teoretičnem delu smo povzeli teoretična spoznanja različnih avtorjev o življenjskem ciklu podjetja, njegovi rasti in razvoju. V drugem, empiričnem delu smo predstavili obravnavano podjetje vse od njegovega nastanka do danes. Opredelili smo temeljne podatke o podjetju ter podali ključne spremembe v razvoju in rasti podjetja. Sledilo je raziskovanje življenjskega/razvojnega cikla podjetja. Ugotovili smo, da obravnavano podjetje kaže največ značilnosti faze rasti. V nadaljevanju smo proučevali krizno stanje podjetja na podlagi Pümpin in Prangejevega (1995) opisa obvladovanja podjetniških kriz ter na podlagi Kropfbergerjevega (2003) modela faz podjetniških kriz. Na koncu smo podali predloge ukrepov obravnavanemu podjetju, zapisali sklepna spoznanja ter potrdili ali zavrgli hipoteze.
Keywords: življenjski cikel podjetja, rast in razvoj podjetja, modeli razvoja podjetja, krize, Radenska d. d., razvojna analiza podjetja.
Published: 18.11.2016; Views: 1225; Downloads: 262
.pdf Full text (1,47 MB)

7.
Naravnogeografske značilnosti Občine Radenci kot prednost za promocijo turizma
Marko Pintarič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Občina Radenci sodi med razvite slovenske turistične destinacije naravnih zdravilišč in je hkrati mednarodno poznana po kvalitetnih virih mineralne vode, pod zaščitno znamko Radenska tri srca. Namen diplomskega dela je predstaviti naravnogeografske značilnosti, ki so omogočile nastanek naravnih virov ‒ mineralne in geotermalne vode ‒ ter njihov potencial skozi čas, od odkritja do danes. S pomočjo študija strokovne literature, splošnega poznavanja kraja, internetnih virov in pogovorov z udeleženci smo ustvarili podlago za diplomsko delo. Nova razvojna paradigma razvoja podeželja OECD in skupna kmetijska politika EU sta prinesli nov pogled na podeželski prostor, kjer ni več v ospredju kmetijski sektor ampak večsektorski pristop, s poudarkom na prostoru in ob upoštevanju vseh udeležencev na osnovi lokalnih iniciativ od spodaj navzgor – holistični pristop. Glavni cilj naloge je, s pobudami od spodaj navzgor, poudariti naravnogeografske značilnosti, ki so omogočile nastanek kvalitetnih naravnih virov. Te vire, predvsem pojav številnih izvirov mineralne in termalne vode, bi morala občina izkoristiti kot argument pri skupni promociji turizma. Poudarek bi moral biti na bogati zgodovinski tradiciji in na kvaliteti naravnih virov. S povezavo vseh udeležencev turistične ponudbe v Radencih bi Radenci kot prepoznaven zdraviliško-turističen kraj dobili večjo dodano vrednost v turističnih ponudbah. Le-te bi s svojimi programi pritegnile več turistov; posledično bi se lahko uvajala nova delovna mesta, ki so osnova za nadaljnji razvoj samega kraja.
Keywords: naravni vrelci, mineralna voda, Radenci, nova paradigma razvoja podeželja, turizem, Radenska, Zdravilišče Radenci
Published: 14.11.2017; Views: 554; Downloads: 206
.pdf Full text (3,37 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica