| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Reprezentacija slikarja Pabla Picassa v igranih filmih
Urška Sabati, 2019, magistrsko delo

Opis: Pričujoča magistrska naloga se ukvarja s filmskimi reprezentacijami in analiziranjem le teh. V filmih se srečujemo z upodobitvami raznih resničnih dogodkov in oseb, četudi je film igrani. S temi upodobitvami želijo filmski ustvarjalci gledalcem in družbi nasploh podati informacije ali svoje mnenje o določeni stvari ter na svoj način reprezentirati nek resnični dogodek ali osebo. Zmeraj je njihov cilj pustiti na gledalcu vtis. Določena resnična oseba je lahko reprezentirana v več filmih na različne načine. Ena izmed takšnih osebnosti je slikar Pablo Picasso, ki je navdihnil kar nekaj filmskih ustvarjalcev za ustvarjanje filmov. Za ugotovitev, kakšne konotativne vrednosti se skrivajo za reprezentacijami, si za analizo le teh pomagamo s semiologijo ter retoriko filma.
Ključne besede: Igrani film, reprezentacija, Pablo Picasso, konotativne vrednosti, retorika filma, semiologija.
Objavljeno v DKUM: 29.08.2019; Ogledov: 1118; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

2.
Avignonske gospodične: Lutke po Picassovi predlogi
Maša Kolšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom »Avignonske gospodične: Lutke po Picassovi predlogi« je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela, pri čemer je praktični del vsebinsko vezan na teoretični del diplomskega dela. V obdobju kubizma je značilno, da so umetniki forme razčlenjevali na temeljna geometrijska telesa, kot so valj, stožec in krogla. Razstavljanje teles je spremljala ploskovitost in predstavljanje teles z različnih zornih kotov. Telesa so na slikah upodabljali tako, da so bile geometrijske oblike jasno vidne. Vidni so bili tudi tisti deli teles, ki jih iz gledanega zornega kota niso videli in vendar so vedeli, da so tam. Razlog, da sem se odločila za to diplomsko nalogo je v tem, da me je vedno zanimalo, kakšni bi bili ti predmeti ali figure, če bi jih iz slike upodobila nazaj v prostor. Upodobila bi jih v stilu kubizma in z vsemi lastnostmi, ki jih kubizem ima. Namen tega diplomskega dela je raziskati kubizem in lutke ter ustvariti lutke po Picassovi sliki. Vse to bom povezala s svojimi likovnimi rešitvami.
Ključne besede: LUTKE, LUTKARSTVO, PLOSKA LUTKA, MARIONETA, KUBIZEM, PICASSO, AVIGNONSKE GOSPODIČNE
Objavljeno v DKUM: 09.03.2009; Ogledov: 5119; Prenosov: 808
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici