| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ČASOVNO UČINKOVITO STISKANJE PODATKOV NA GPU
Robert Jerovšek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi fizikalnih omejitev se je razvoj centralnih procesnih enot preusmeril iz večanja frekvence delovanja v večanje števila njihovih jeder. Tako je časovna učinkovitost algoritmov vse bolj odvisna od zmožnosti njihovega paralelnega izvajanja. V diplomskem delu predstavimo prilagoditev splošnonamenskega algoritma stiskanja podatkov za paralelno izvajanje. V ta namen najprej razdelimo vhodni niz podatkov v bloke in vsakega izmed njih neodvisno stisnemo. Izvajanje nato prenesemo na grafično procesno enoto s pomočjo programskega jezika OpenCL. Nadaljnje pohitritve dosežemo z uporabo pomnilnika konstant in pomnilnika tekstur. Z rezultati pokažemo, da lahko izvajalni čas v primerjavi s časom potrebnim za stiskanje na centralni procesni enoti tako tudi razpolovimo.
Keywords: GPGPU, brezizgubno stiskanje podatkov, LZJB, OpenCL, paralelno programiranje
Published: 12.07.2011; Views: 1601; Downloads: 103
.pdf Full text (1,94 MB)

2.
ALGORITEM SLEDENJA ŽARKU NA GRAFIČNI PROCESNI ENOTI
Štefan Kohek, 2012, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu opišemo tehnologije, ki omogočajo paralelizacijo algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti. Omejimo se predvsem na tehnologiji OpenGL in OpenCL. Opišemo princip sledenja žarku, osvetlitveni model in tehnike. V nadaljevanju obravnavamo pristope za prikaz kompleksnejših scen. Posebno pozornost namenimo delitvi prostora, ki omogoča učinkovitejšo implementacijo. Praktični del zajema izdelavo demonstracijskega programa, ki omogoča hiter izris scene s pomočjo paralelnega algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti.
Keywords: algoritem sledenja žarku, grafična procesna enota, računalniška grafika, paralelnost, OpenGL, GLSL, OpenCL
Published: 27.11.2012; Views: 1213; Downloads: 169
.pdf Full text (7,46 MB)

3.
PROGRAMIRANJE GPU Z OPENCL
Matej Novak, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Grafični procesorji so v zadnjem desetletju napredovali v zmogljivosti in dostopnosti. Knjižnica OpenCL omogoča pisanje programov za različne strojne platforme, med drugim tudi za grafične procesne enote. V diplomskem delu opisujemo implementacijo urejanja velike količine podatkov s paralelnim algoritmom bitoničnega urejanja in paralelno filtriranje slik z uporabo Sobelovega filtra, ki se izvajata na grafični procesni enoti s pomočjo knjižnice OpenCL.
Keywords: CPU, GPU, OpenCL, paralelno računanje, GPGPU
Published: 11.09.2013; Views: 1311; Downloads: 87
.pdf Full text (2,79 MB)

4.
RAZVOJ ALGORITMA DIFERENCIALNE EVOLUCIJE ZA GRAFIČNE PROCESORJE Z OPENCL
Miha Furlan, 2014, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu predstavljamo implementacijo algoritma diferencialne evolucije in njegove različice jDE, ki se izvajata na grafični procesni enoti. Za razvoj smo uporabili ogrodje OpenCL. Algoritma smo uporabili za optimizacijo izbranih funkcij iz tekmovanja CEC 2013. Z uporabo grafične procesne enote smo dosegli občutno pohitritev v primerjavi z implementacijo na centralni procesni enoti. Algoritem DE smo uporabili tudi za optimizacijo parametrov različnih jezikovnih modelov, ki se uporabljajo za modeliranje naravnega jezika.
Keywords: diferencialna evolucija, grafična procesna enota, OpenCL, jezikovni model
Published: 18.06.2014; Views: 1080; Downloads: 83
.pdf Full text (3,28 MB)

5.
PARALELNO UREJANJE Z OPENCL NA GRAFIČNI PROCESNI ENOTI
Tomaž Šuen, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi predstavimo paralelne implementacije algoritmov urejanja z uporabo OpenCL, ki omogoča programiranje heterogenih računalniških sistemov. Pokažemo, da lahko s paralelnim izvajanjem algoritmov na grafični procesni enoti pohitrimo urejanje v primerjavi s serijsko izvedbo istih algoritmov na CPE, vendar je učinkovitost paralelizacije odvisna od oblike algoritma.
Keywords: OpenCL, bitonično urejanje, korensko urejanje, sodo-liho urejanje, urejanje po rangu, paralelno urejanje
Published: 22.05.2015; Views: 603; Downloads: 65
.pdf Full text (2,82 MB)

6.
HITROSTNA OPTIMIZACIJA RAČUNANJA ZGOŠČENIH VREDNOSTI Z ALGORITMOM SHABAL512
Matjaž Škorjanc, 2016, master's thesis

Abstract: Kriptovalute se pospešeno uveljavljajo kot moderno plačilno sredstvo. Kovance kriptovalut pridobivamo z računskim postopkom, imenovanim rudarjenje, ki je matematični kriptografski princip računanja ustreznih zgoščenih vrednosti s poskušanjem. S hitrejšim in učinkovitejšim rudarjenjem kriptovalut pridobimo več kovancev oz. zaslužimo več. V magistrski nalogi obravnavamo teoretične in praktične pohitritve ter učinkovitosti splošno razširjenih optimizacijskih tehnologij (SSE2, AVX2, CUDA, OpenCL) pri rudarjenju kriptovalut. Podrobneje analiziramo prednosti in slabosti vsake tehnologije in smotrnost njene uporabe. Izmerimo in analiziramo hitrosti, porabo električne energije in dobičkonosnost izbranih tehnologij na hipotetičnem primeru kriptovalute, ki uporablja algoritem Shabal512. Rezultati študije potrdijo, da so pri paralelnem računanju algoritma Shabal512 optimizacijske tehnologije na grafičnih karticah bistveno bolj učinkovite od optimizacijskih tehnologij centralne procesne enote.
Keywords: zgoščena vrednost, hitrostna optimizacija, Shabal, CUDA, OpenCL, AVX2, SSE2, kriptovaluta, Bitcoin
Published: 07.09.2016; Views: 1580; Downloads: 534
.pdf Full text (1,08 MB)

7.
REŠEVANJE UGANK SUDOKU Z GENETSKIM ALGORITMOM NA GRAFIČNEM PROCESORJU
Rok Brumec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo implementirali genetski algoritem za reševanje ugank Sudoku in izboljšali njegovo učinkovitost z izvajanjem na grafični procesni enoti. Za implementacijo genetskega algoritma na grafični procesni enoti smo uporabili ogrodje OpenCL. V diplomski nalogi najprej predstavimo Sudoku in genetske algoritme ter na kratko opišemo osnove paralelnega programiranja na grafični procesni enoti in opišemo ogrodje OpenCL. Na koncu opišemo našo implementacijo postopka reševanja Sudoka z genetskim algoritmom na grafični procesni enoti in predstavimo rezultate. Izvedli smo primerjavo z rezultati avtorjev iz literature.
Keywords: Sudoku, genetski algoritem, OpenCL, paralelno izvajanje, grafična procesna enota
Published: 16.09.2016; Views: 1138; Downloads: 68
.pdf Full text (2,09 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica