| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj aplikacije za soustvarjanje zapiskov z uporabo ogrodja Flutter
Jovana Murdjeva, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali mobilno aplikacijo z uporabo ogrodja Flutter in programskega jezika Dart, ter predstavili njune posebnosti. Izdelali smo aplikacijo za pomoč študentom pri medsebojnem učenju. Aplikacija olajša medsebojno komunikacijo in posamezniku pomaga pri organizaciji časa med študijem. Uporabniki lahko soustvarjajo zapiske na sodelovalni tabli. Analizirali smo uporabnost izbranih tehnologij za razvoj platformno neodvisnih aplikacij.
Ključne besede: Ogrodje Flutter, programski jezik Dart, sodelovalna tabla, soustvarjanje zapiskov, platformno neodvisen razvoj aplikacij
Objavljeno v DKUM: 22.06.2022; Ogledov: 84; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

2.
Ovrednotenje knjižnic za podporo platformam specifične strojne opreme v ogrodju Flutter : diplomsko delo
Miha Petelinc, 2021, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu najprej predstavimo ogrodje Flutter, njegove posebnosti, ki so posledica novih različic, na kratko opišemo programski jezik Dart, nato pa se osredotočimo na analizo knjižnic, ki omogočajo uporabo specifične strojne opreme. Pri analizi knjižnic se osredotočimo na uporabnost knjižnice, berljivost dokumentacije, funkcionalnosti in pomanjkljivosti. V zadnjem delu predstavimo aplikacijo, ki omogoča uporabo izbrane strojne opreme in knjižnic.
Ključne besede: Flutter, ogrodje, strojna oprema, navzkrižne aplikacije, Android
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 189; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

3.
Razvoj računalniških iger v ogrodju Flame : zaključno delo
Andraž Čeh, 2021, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo obravnava načrtovanje in razvoj računalniških iger z ogrodjem Flame. Vsebuje opis ogrodja Flutter in programskega jezika Dart, na katerih temelji razvoj z ogrodjem Flame. Za potrebe tega diplomskega dela smo izdelali dve igri Astronaut rescue in Lawn mower. Razvoj smo analizirali in primerjali implementacijo teh iger z implementacijo z ogrodjem libGDX.
Ključne besede: računalniška igra, ogrodje Flame, Flutter, Dart
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 158; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

4.
Razvoj mobilnih aplikacij z uporabo razvojnega ogrodja flutter : diplomsko delo
Domen Dornik, 2020, diplomsko delo

Opis: V nalogi smo predstavili razvojno ogrodje Flutter s programskim jezikom Dart. Predstavili smo glavne značilnosti in prednosti ogrodja, katerega cilj je pospešiti razvoj mobilnih aplikacij. Poleg ogrodja Flutter smo predstavili tudi druga alternativna ogrodja, ki jih uporabljamo dandanes. V nekaj primerih uporabe smo pretvorili teoretični del v praktičnega in izdelali aplikacijo. Na koncu smo izdelavo uporabniškega vmesnika primerjali z ogrodjem React Native.
Ključne besede: Flutter, Dart, razvojno ogrodje, aplikacije, razvoj aplikacij
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 441; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

5.
Izbira ogrodja za večplatformski razvoj mobilnih aplikacij : diplomsko delo
Tomaž Zajc, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje področje večplatformskega razvijanja v industriji mobilnih naprav. Osredotoča se na načine razvijanja tovrstnih rešitev in kako se ti primerjajo z raziskovalnim področjem. Tako pripišemo cilj tega dela, ki skupaj z raziskovanjem teh pristopov pokriva pregled in primerjavo dveh popularnejših ogrodij – Flutter in React Native – na podlagi konkretne aplikacije. V prvem delu spoznamo in primerjamo načine razvijanja mobilnih aplikacij ter predstavimo nekatera popularnejša ogrodja za izdelavo rešitev na večplatformski način. Z uporabo izbranih dveh ogrodij izdelamo dve enaki konkretni aplikaciji, ki pripomoreta h kasnejši primerjavi, pri kateri se osredotočimo na različne aspekte obeh ogrodij in jih primerjamo z namenom izbire ustreznejšega ogrodja. Delo zaključimo s predstavitvijo svojih rezultatov in izkušenj.
Ključne besede: aplikacija, ogrodje, Flutter, React Native, večplatformsko
Objavljeno v DKUM: 02.11.2020; Ogledov: 386; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici