| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
DEMOGRAFSKE ZNAČILNOSTI DVOJEZIČNEGA OBMOČJA V OBČINI MORAVSKE TOPLICE
Mihael Nedeljko, 2016, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu z naslovom Demografske značilnosti dvojezičnega območja v občini Moravske Toplice smo predstavili nekatere statistične podatke dvojezičnega območja (naselja: Čikečka vas, Motvarjevci, Pordašinci, Prosenjakovci in Središče) in jih primerjali z občinskim središčem in preostalim delom občine. Ugotavljamo, da je prisotna negativna rast prebivalstva na skoraj celotnem ozemlju občine in ni razlik med dvojezičnim in enojezičnim delom občine. Občinsko središče Moravske Toplice se razvija pod vplivom turizma in tako beleži pozitivno rast prebivalstva, pozitivno rast prebivalstva pa beležita še naselji Lukačevci in Mlajtinci. Razlike opazimo le med predeloma, ki ležita na Goričkem in na Murski ravni. Močna depopulacija, ki je prisotna na celotnem ozemlju občine, je tako izrazitejša predvsem na Goričkem. Indeks staranja kaže, da se prebivalstvo v občini Moravske Toplice hitro stara. V nekaterih naseljih živi tudi do petkrat več prebivalstva, ki je starejše od 65 let, kot otrok do 15 let starosti. Indeks feminitete je večji v goričkem predelu občine in tudi tukaj ni razlik v primerjavi z eno ali dvojezičnim območjem. Nacionalna sestava prebivalcev se je skozi zgodovino na izbranem dvojezičnem območju spreminjala in je bila odvisna od tedanjih političnih razmer. V etnični sestavi dvojezičnih naseljih je prišlo do sprememb v času dualizma, ko se je naselje Pordašinci pomadžarilo, in po letu 1945, ko so Pordašinci izgubili madžarsko večino, hkrati pa se je zaradi upadajoče etnične identitete Madžarov delež le-teh na račun Slovencev zmanjšal.
Keywords: občina Moravske Toplice, dvojezično območje, depopulacija, Goričko, demografija
Published: 03.02.2017; Views: 1188; Downloads: 149
.pdf Full text (3,18 MB)

2.
VPLIV UREJENOSTI OKOLJA V MORAVSKIH TOPLICAH NA ZADOVOLJSTVO GOSTOV
Dragica Piv, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo gostov in kakovost opravljenih storitev sta zelo pomembni pri dolgoročnem uspehu vsakega podjetja ter vsakega kraja. Zadovoljstvo gostov dosežemo, ko zadovoljimo njihove potrebe. Zadovoljstvo gostov in hkrati tudi domačinov je naloga komunalnega podjetja, ki s svojimi storitvami poizkuša zadovoljiti njihove želje in potrebe.
Keywords: zadovoljstvo gostov, okolje, merjenje zadovoljstva, Moravske Toplice
Published: 27.10.2016; Views: 458; Downloads: 64
.pdf Full text (1,54 MB)

3.
ANALIZA PONUDBE STORITEV V TERMAH 3000
Andreja Pohar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Wellness turizem je vsota vseh odnosov in pojavov, ki izhajajo iz potovanja in bivanja s strani ljudi, katerih glavni motiv je ohranjanje ali spodbujanje zdravja in /ali blaginje. Ponavadi to vključuje naslednje: fitnes programe, obiskovanje zdravilišč, zdravljenje, kozmetično nego in veliko različnih alternativnih terapij. Wellness postaja pomembna dejavnost v turistični ponudbi destinacije. Mnenja o tem, kaj vse je wellness, so različna. Nekateri avtorji trdijo, da je bistvo wellnessa duhovnost. Obstajajo debate, ali se wellness turizem ukvarja s pobegom od samega sebe in sveta v okolju ali pa je tu govora o soočenju samega sebe. Zdravje in wellness turizem se nanašata na potovanja turistov z glavnim namenom, da bi si izboljšali svoje zdravje in/ali počutje. Ponavadi to vključuje naslednje: fitness programe, obiske zdravilišč, zdravljenje, kozmetično nego in različne alternativne terapije, ki izhajajo iz različnih kultur. Wellness lahko definiramo na več načinov. Večina avtorjev definira wellness kot neko telesno aktivnost v povezavi z duševno sprostitvijo in zdravo prehrano ali kot način življenja usmerjen proti optimalnemu zdravju in dobremu počutju kjer so telo, um in duh integrirani v posamezniku, da živi bolj polno življenje v človeški in naravni skupnosti. V diplomski nalogi sem raziskovala ponudbo storitev v Termah 3000. Glavne ugotovitve diplomske naloge so: • Ponudba Term 3000 je zelo raznolika. • Gostje term uživajo še druge storitve turističnih ponudnikov v Občini Moravske Toplice. • Gostje, ki bivajo v Termah 3000, premalo izkoriščajo wellness ponudbo. • Animacijska ponudba prav tako ni povsem izkoriščena s strani gostov.
Keywords: Wellness, wellness turizem, Terme 3000, Občina Moravske Toplice
Published: 02.09.2010; Views: 1769; Downloads: 283
.pdf Full text (1,26 MB)

4.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE PORABNIKOM V NARAVNEM PARKU - TERME 3000 MORAVSKE TOPLICE, D.O.O.
Katja Drvarič Talian, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je namenjeno predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega izmed temeljnih instrumentov marketinškega komuniciranja v turistični družbi Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice, d.o.o. Pospeševanje prodaje je v današnjem času stalnica tudi v družbi, ki ponuja kvalitetne turistične storitve in produkte. Podrobneje smo se posvetili metodam pospeševanja prodaje, ki so usmerjene na končne porabnike. Te metode omogočajo družbi, da s svojimi porabniki vzpostavi pristnejši komunikacijski stik in tako pridobi ali obdrži zveste porabnike svojih kakovostnih produktov oziroma storitev. Podana so spoznanja, kako omenjena družba v današnjem času, ko gospodarstvo pesti kriza in recesija, išče nove možnosti in ideje, da bi z različnimi metodami pospeševanja prodaje, usmerjenimi na svoje porabnike, zadovoljila njihove potrebe in želje in na ta način vplivala na povečanje prodaje. V vsebini je zajeta tudi analiza, s katero smo spoznali, da je uporaba določenih metod pospeševanja prodaje zelo močno orožje, ki pomaga družbi pri doseganju zadovoljivega dobička. Na osnovi ugotovitev so v perspektivnem delu zajeti tudi predlogi, ki bi lahko bili družbi v pomoč pri izboljšanju marketinškega komuniciranja s poudarkom na uporabi podanih smernic glede metod pospeševanja prodaje, usmerjenih na porabnike.
Keywords: instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike, Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice d.o.o., turistične storitve
Published: 27.08.2010; Views: 2187; Downloads: 176
.pdf Full text (2,63 MB)

5.
RAZVOJ ZDRAVILIŠKEGA TURIZMA V MORAVSKIH TOPLICAH
Jožek Špilak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava analizo razvoja zdraviliškega turizma v naselju Moravske Toplice od njegovih začetkov do danes. V diplomskem delu so bile uporabljene metoda opazovanja, kartiranja, izvedba in analiza anket, metoda analize nosilne zmogljivosti in SWOT analiza. Z anketiranjem smo preverili splošno zadovoljstvo turistov s turistično ponudbo v naselju in aktivnostmi, s katerimi se ukvarjajo. Moravske Toplice spadajo med pomembnejše slovensko zdraviliško naselje, kamor pride veliko število turistov. V nalogi je ugotovljeno, da je zdraviliški turizem v Moravskih Toplicah velik porabnik vode. Rezultati so pokazali, da predstavlja zdraviliški turizem problem glede ustvarjanja odpadkov. Na podlagi anket in raziskav je bilo v nalogi ugotovljeno, da je najboljši možni razvoj turizma v Moravskih Toplicah razvoj »blagega« turizma z visoko kvalitetno ponudbo.
Keywords: turistična geografija, nosilna zmogljivost, indikatorji, trajnosti razvoj, vplivi turizma, turistična infrastruktura, turistična superstruktura, Moravske Toplice.
Published: 06.01.2010; Views: 2758; Downloads: 563
.pdf Full text (19,31 MB)

6.
ZGODOVINA VRTCEV OBČINE MORAVSKE TOPLICE
Blanka Tomašić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so zajeti vzroki, ki so vzbudili potrebo po ustanovitvi zavoda Vrtci Občine Moravske Toplice, ter opis zgodovinskega razvoja zavoda in posameznih enot, ki so vključeni v zavod Vrtci Občine Moravske Toplice. Predstavljeni so tudi zgodovina posameznih enot, kadrovska struktura, načrt razporeditve oddelkov in pedagoškega kadra ter programi, ki se v vrtcu izvajajo. Namen diplomskega dela z naslovom Zgodovina vrtcev Občine Moravske Toplice je prikazati razvoj in zgodovino zavoda, predšolsko vzgojo v obdobju med letoma 1996 in 2009, in sicer začetek varstva predšolskih otrok v Prekmurju, ustanovitev prvih slovenskih otroških vrtcev v Občini Moravske Toplice, kadrovsko strukturo, načrt razporeditve oddelkov in pedagoškega kadra ter programe, ki se izvajajo v zavodu. Diplomsko delo je zasnovano na dveh raziskovalnih metodah: deskriptivni neeksperimentalni metodi empiričnega pedagoškega raziskovanja, ker opisuje razvoj predšolske vzgoje na podlagi predpisov, dela v vrtcu, financiranja, ustanavljanja in vzdrževanja otroških ustanov ter strukturo, izpopolnjevanje in izobraževanje pedagoškega kadra ter metodo analize, ker gre za razvoj zavoda Vrtci Občine Moravske Toplice v posameznih časovnih obdobjih.
Keywords: zavod Vrtci Občine Moravske Toplice, kadrovska struktura, pedagoški kader, razporeditve oddelkov, vzgojno delo, programi, ki se izvajajo v vrtcu
Published: 05.05.2009; Views: 2239; Downloads: 116
.pdf Full text (380,41 KB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica