SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 65
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
KONTEJNERSKI PREVOZI TOVORA LUKE KOPER IN SLOVENSKIH ŽELEZNIC
Damjan Koštric, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo se lotili kontejenerskih prevozov tovora. Pod to temo smo se lotili dva največja prevoznika kontejnerjev pri nas. To sta naše edino pristanišče Luka Koper in železniški terminal Ljubljana. Na začetku naloge je opisana zgodovina kontejnerskih prevozov, ter osnovne in najpomembnejše stvari o kontejnerjih in kontejnerizacije. Na temo kontejnerskih prevozov Luke Koper je opisan kontejnerski terminal in vsi poslovni rezultati v letu 2012, ter poslovni cilji v letu 2013. Opisane so tudi cestne, železniške in morske povezave z Luko Koper. V poglavju o železniškem terminalu Ljubljana je opisan pregled poslovnih prihodkov in odhodkov, ter osnovne naloge železniškega terminala. Na kratko sem v praktičnem delu simuliral prevoz kontejnerja iz Murske Sobote v Luko Koper in natovor kontejnerja na kontejnersko ladjo. Na koncu sem predstavil tudi kakšne dokumente potrebujemo za prevoz in po kateri klavzuli se bomo ravnali.
Ključne besede: Luka Koper, Železniški terminal Ljubljana, kontejner, kontejnerizacija, transport.
Objavljeno: 04.11.2014; Ogledov: 952; Prenosov: 300
.pdf Polno besedilo (1,99 MB)

5.
PRENOVA POSLOVNEGA PROCESA V PODJETJU LAN D.O.O., LJUBLJANA
Tanja Viktorija Živec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Prenova poslovnega procesa v podjetju Lan, d. o. o., Ljubljana, iz veleprodaje v maloprodajo smo predstavili možnost in realizacijo prenove poslovnega procesa po drastičnem upadu prometa v veleprodajni dejavnosti. Zajeli smo vse prednosti maloprodajnega programa ter rešitve v okviru maloprodaje z realizacijo spremembe prostora in dejanskega stanja podjetja v zadnjih letih, odkar je nastal problem. Na teoretični osnovi smo predstavili poslovni proces veleprodaje (prodaja na debelo), analizo procesa veleprodaje in zrelo krizo podjetja ter maloprodaje (prodaja na drobno). Ker smo s pregledom obstoječega stanja v veleprodaji ugotovili, da je prišlo v gospodarski krizi – recesiji do padca prodaje, smo v nadaljevanju podali rešitev. Rešitev smo naslonili na spremembo poslovnega prostora, kadrovske spremembe ter analizo prodajnih podatkov in bilanc stanja. Z anketo ter analizo internetnih strani in z reklamnimi akcijami smo podjetje popeljali v prepoznavnost na slovenskem trgu. Na koncu smo v zaključku prenove poslovnega procesa ugotovili, da je ta uspešna za daljše obdobje, če bo pristop h končni stranki dober, če bo podjetje prodajalo kakovostno blago ter kakovostno storitev in če bo skrbelo za dobro reklamo.
Ključne besede: organizacija, proces veleprodaje, proces maloprodaje, prenova poslovnega procesa, poslovni proces, Lan, d. o. o., Ljubljana
Objavljeno: 22.07.2009; Ogledov: 2167; Prenosov: 241
.pdf Polno besedilo (10,33 MB)

6.
SLOVENSKI PROSTOR KOT GA OMENJAJO ANTIČNI PISCI
Jelena Zrna, 2009, diplomsko delo

Opis: Moje diplomsko delo obravnava antične pisce, ki so pisali o današnjem slovenskem prostoru. O dogajanju na naših tleh so pisali tako grški kot tudi rimski pisci, med katerimi so Herodot, Polibij, Strabon in mnogi drugi. Med kraji, ki se omenjajo na naših tleh, je predvsem pet večjih mest: Petoviona, Emona, Celeia, Neviodunum in Nauport ter z njimi povezani pomembni dogodki, Rimljani pa so bili prisotni tudi v manjših krajih. Del diplomske naloge se dotika tudi cestnega omrežja, ki je potekalo čez naše ozemlje in je pravi pomen dobilo šele, ko je bilo označeno na kartah in krajevnih seznamih. Med pomembnimi pisnimi viri, ki omenjajo ceste skozi današnji slovenski prostor so Tabula Peutingeriana, Itinerarium Burdigalense in Itinerarium Antonini. Poleg cest pa so na našem območju bile pomembne tudi nekatere reke: Soča, Ljubljanica (Nauport), Krka (Korkoras). Med najpomembnejše dogodke v antiki pri nas pa zagotovo sodi bitka pri Frigidu leta 394, v kateri je Teodozij premagal Evgenija, in s tem omogočil zmago krščanstva nad poganstvom, zato je temu dogodku namenjen velik del diplomskega dela. Podan pa je tudi pregled preganjanja kristjanov na območju današnje Slovenije. Omenjen je tudi prvi ptujski škof in razlagalec svetega pisma.
Ključne besede: Vicus, mansio, limes, legija, Itinerarium Antonini, Itinerarium Burdigalense, Tabula Peutingeriana, Ptuj (Petoviona), Vrhnika (Nauport), Logatec (Longaticum), Celje (Celeia), Ljubljana (Emona), Drnovo pri Krškem (Neviodunum), Ajdovščina (Castra), Stari trg pri Slovenj Gradcu (Colatio), Claustra Alpium Iuliarum, Hrušica (Ad Pirum), krščanstvo, Viktorin Ptujski.
Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2022; Prenosov: 483
.pdf Polno besedilo (8,15 MB)

7.
8.
MOTIVACIJA NEGOVALNEGA OSEBJA V PSIHIATRIČNI KLINIKI LJUBLJANA
Irena Us, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih v zdravstveni negi v Psihiatrični kliniki Ljubljana v Enoti intenzivne psihoterapije (EIPT). Želeli smo ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na motivacijo in zadovoljstvo pri delu zaposlenih. Raziskovali smo, kakšen odnos imajo zaposleni s sodelavci, horizontalno in vertikalno, v kakšnih delovnih razmerah delajo, kako so zadovoljni z napredovanjem, samostojnostjo na delovnem mestu, osebnim dohodkom in izobraževanjem ter kako so zaposleni motivirani. S pomočjo vprašalnika, ki smo ga skonstruirali in aplicirali med zaposlene v EIPT, smo potrdili vseh pet postavljenih hipotez. Ugotovili smo, da je višina plače najvišji motivacijski dejavnik za zaposlene, da so dobri medsebojni odnosi zaposlenih ključnega pomena za motivacijo pri delu, da je zaposlenim v času recesije pomemben motivacijski dejavnik občutek varnosti in da so zaposleni v povprečju zadovoljni s svojim neposrednim vodjem. Rezultati so pokazali, da diplomirane zdravstvenike/diplomirane medicinske sestre pri delu nematerialni motivatorji motivirajo bolj kot zdravstvene tehnike/srednje medicinske sestre. Na podlagi rezultatov raziskave in teoretičnih konceptov so bile ob koncu diplomske naloge sklenjene ugotovitve o motiviranosti in nagrajevanju zaposlenih. Predlaganih je bilo tudi nekaj predlogov za izboljšanje motiviranosti ter sistema nagrajevanja zaposlenih v Psihiatrični kliniki Ljubljana v EIPT.
Ključne besede: motivacija zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, motivacijske teorije, kvalitete vodje, Psihiatrična klinika Ljubljana Polje
Objavljeno: 14.07.2011; Ogledov: 1500; Prenosov: 94
.pdf Polno besedilo (2,41 MB)

9.
RAZVOJ KADROV V ZDRAVSTVENEM DOMU LJUBLJANA
Andrea Backović Juričan, 2011, diplomsko delo

Opis: Skupaj z vodstvom Zdravstvenega doma Ljubljana (skrajšano ZDL) smo ugotovili potrebo po temeljiti analizi obstoječega sistema razvoja kadrov in njegovi primerjavi s trendi iz literature. Sistem razvoja kadrov je namreč ciljno usmerjen, dolgoročen sistematičen proces, ki prispeva k nenehnemu strokovnemu, delovnemu in osebnostnemu razvoju zaposlenih v zavodu. Zato so v začetem delu diplomske naloge naprej opisani posamezni elementi sistema razvoja kadrov in posamezni inštrumenti za razvoj kadrov iz literature, medtem ko so v nadaljevanju podrobneje opisani elementi sistema razvoja kadrov v ZDL in njihovi obstoječi inštrumenti. Namen diplomske naloge je bil podrobneje proučiti obstoječi sistem razvoja kadrov v javnem zavodu ZDL in predlagati konkretne izboljšave s pomočjo vodij v ZDL. Glavni cilj diplomske naloge je bil z raziskavo podrobneje ugotoviti stanje sistema razvoja kadrov v ZDL s strani vodij, oceniti njihovo mnenje glede uporabnosti predlaganih izboljšav in ugotoviti pripravljenost na njihovo implementacijo v prakso. Ocena obstoječega sistema razvoja kadrov v ZDL je bila najprej pridobljena na podlagi predštudije (rezultatov seminarske naloge) pri predmetu Projekt organizacije razvoja kadrov. V predštudiji so bili primerjani trendi iz sodobne literature z rezultati ankete o kadrovski, izobraževalni in informacijski dejavnosti v ZDL in z rezultati razgovorov s pristojnimi osebami na upravi ZDL. Podani so bili nekateri predlogi izboljšav. Nadalje je bila v okviru diplomske naloge kot predmet glavne študije izvedena anketna raziskava o razvoju kadrov v ZDL za vodje. Rezultati predštudije so močno vplivali na vsebino tega anketnega vprašalnika, ki je vseboval devetnajst vprašanj zaprtega tipa in eno vprašanje odprtega tipa. S pomočjo predštudije in glavne študije (anketne raziskave s strani vodij ZDL) smo dobili dejansko stanje kadrovske funcije in sistema razvoja kadrov v ZDL, ju primerjali s trendi in podali številne konkretne predloge za izboljšave. V raziskavi je sodeloval reprezentativen vzorec enaintridesetih vodij v ZDL, med katerimi jih je bilo enajst predstavnikov top managementa in dvajset predstavnikov srednjega managementa. Top managerji so v povprečju z višjimi ocenami ocenili posamezne vodstvene kompetence in elemente sistema razvoja kadrov v ZDL ter predloge izboljšav. Velika večina obeh managerskih skupin je pripisala predlaganim izboljšavam v anketni raziskavi uporabnost ali izjemno uporabnost ter navedla, da jih namerava popolnoma uvesti v prakso ali vsaj večinoma. Z rezultati anketne raziskave smo potrdili vseh šest raziskovalnih vprašanj. Tako predštudija kot glavna študija sta pokazali, da kadrovska funkcija in sistem razvoja kadrov v ZDL potrebujeta določeno prenovo ali vsaj predhodno dodatno in podrobnejšo raziskavo nekaterih elementov omenjenega sistema. Večino predlogov za izboljšave vodje dobro sprejemajo. Zato je smiselno, da ZDL nameni dovolj ustreznih resursov in izdela natančen strateški načrt za postopno implementacijo izboljšav.
Ključne besede: kadri, sistem razvoja kadrov, Zdravstveni dom Ljubljana
Objavljeno: 05.07.2011; Ogledov: 1644; Prenosov: 276
.pdf Polno besedilo (5,77 MB)

10.
ORGANIZACIJA SOCIALNE OSKRBE IN ZDRAVSTVENE NEGE STAROSTNIKOV NA DOMU V MESTNI OBČINI LJUBLJANA
Marija Plevel, 2011, diplomsko delo

Opis: Avtorica v diplomskem delu obravnava problematiko socialne oskrbe in zdravstvene nege starostnikov na domu v Mestni občini Ljubljana. Avtorica si je v nalogi zadala cilj, da: preveri obseg mreže izvajalcev in njihovo ponudbo storitev socialne oskrbe in zdravstvene nege za bolne starostnike v Mestni občini Ljubljana, ki potrebujejo pomoč na domu; ugotovi zdravstveni status bolnih starostnikov, ki zaradi prezasedenosti domov za starejše ostajajo v domači oskrbi in negi; identificira probleme, ki se pojavljajo pri organizaciji formalne pomoči bolnim starostnikom na domu (v Mestni občini Ljubljana); prepozna prispevek neformalne mreže starostnika ter formalnih služb pomoči pri oskrbi in negi starostnika na domu. V svoji empirični raziskavi kvantitativne narave se avtorica omeji na proučevanje celotne populacije tistih upravičencev do storitve institucionalnega varstva starejših, ki se na dan 30.5.2010 nahajajo na čakalni listi za sprejem na negovalni oddelek Zavoda župnije Trnovo Karitas, Doma Janeza Krstnika, imajo prijavljeno stalno prebivališče v Mestni občini Ljubljana, in pri katerih je iz prijavne dokumentacije razvidno, da potrebujejo t. i. oskrbo III/A oz. oskrbo III/B.
Ključne besede: stari, socialna oskrba na domu, zdravstvena nega na domu, organizacija, Mestna občina Ljubljana
Objavljeno: 27.07.2011; Ogledov: 2012; Prenosov: 361
.pdf Polno besedilo (1016,09 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici