| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ZAPOSLOVANJE V LEKARNIŠTVU - PRIMER LEKARNE AJDOVŠČINA
Miha Furlan, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga vsebuje predstavitev zaposlovanja novih delavcev v lekarništvu, med zaposlenimi v tej dejavnosti, pa je celovito opisan farmacevtski poklic in njegov položaj na trgu dela. Pri tem smo orisali organizacijo (Lekarna Ajdovščina), zgodovino lekarništva, položaj javnih zavodov in javnih uslužbencev, sistemizacijo dela, pripravništvo, študij, obravnavali pa smo tudi probleme, težave in nevarnosti, s katerimi se srečujejo pri svojem delu. Za opravljanje poklica lekarniški farmacevt je zahtevana univerzitetna izobrazba iz področja farmacije, poleg strokovnega znanja je pomembno tudi delo s strankami in sposobnost dobre komunikacije. Izvedena je bila anketa, s katero smo merili stopnjo zadovoljstvo med zaposlenimi in pogoji za delo v organizaciji. Na osnovi rezultatov ankete smo preverili tri hipoteze. Rezultati so pokazali, da sta zadovoljstvo z delom in organizacijska kultura med zaposlenimi na visoki ravni, presenetljiv je tudi podatek o zadovoljstvu s plačami, ki običajno ne dosega tako visokih ocen.
Ključne besede: Lekarna, farmacevti, analiza delovnega mesta, javni uslužbenci, zaposlovanje kadrov.
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 1780; Prenosov: 279
.pdf Celotno besedilo (487,71 KB)

3.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV IN PONUDNIKOV FARMACEVTSKIH IZDELKOV Z LANSIRANJEM SPLETNIH LEKARN NA TRŽIŠČE
Ines Mavrič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali temo, ki se nanaša na področje marketinga, bolj natančno na področje raziskave zadovoljstva odjemalcev. V teoretičnem delu smo se predvsem osredotočili na odjemalce in njihovo zadovoljstvo s storitvami in izdelki. Prav tako smo želeli ugotoviti razloge za merjenje zadovoljstva in kakšne metode obstajajo, s katerimi imamo možnost meriti zadovoljstvo odjemalcev. Z raziskavo, ki smo jo izvedli v praktičnem delu, smo želeli ugotoviti, kakšno je zadovoljstvo odjemalcev in ponudnikov farmacevtskih izdelkov z lansiranjem spletnih lekarn na tržišče. Raziskava je bila izvedena s pomočjo kvalitativne metode, in sicer s tehniko intervjuja. V diplomskem delu smo dosegli vse zastavljene cilje in v celoti potrdili vse hipoteze. Ugotovili smo, kakšno mnenje imajo porabniki in ponudniki farmacevtskih izdelkov glede lansiranja spletnih lekarn na tržišče, kakšne strahove imajo glede pojava spletnih lekarn, kaj vpliva na odločitev za nakup v spletni lekarni, kako bi dosegli najvišjo stopnjo zadovoljstva z nakupi in storitvami, ki jih nudijo spletne lekarne in kaj menijo porabniki o tem, da je nakup v spletnih lekarnah anonimen. Med drugim nas je prav tako zanimalo kakšno je mnenje porabnikov in ponudnikov farmacevtskih izdelkov o ponudbi na spletu in kje najpogosteje kupujejo izdelke. Rezultati raziskave so pokazali, da so generalno gledano odjemalci in ponudniki farmacevtskih izdelkov zadovoljni s pojavom spletnih lekarn. Čeprav je raziskava pokazala, da je splošno mnenje o pojavu spletnih lekarn pozitivno, smo opazili, da intervjuvanci niso bili zadovoljni s ponudbo v spletnih lekarnah in, da še vedno pretežen delež intervjuvancev kupuje izdelke v lekarnah in se ne odločajo za spletne nakupe. Na podlagi raziskave smo ugotovili, da sta kakovosten proizvod oziroma storitev in zadovoljstvo odjemalcev še vedno predpogoj za uspešno poslovanje podjetja. V vsakem pogledu pa seveda na konkurenčno zmožnost organizacij pomembno vpliva razvitost tudi preostalih funkcij v samem podjetju. Potrebe, želje in zahteve odjemalcev so vse večje. Iz tega razloga mora vsako podjetje nenehno izboljševati svoje izdelke oziroma storitve ter učinkovito zadovoljevati odjemalce, saj so ti gonilna sila napredka in uspeha vsakega podjetja.
Ključne besede: odjemalci, zadovoljstvo, spletna lekarna
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1369; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

4.
VZPOSTAVITEV SPLETNE PRODAJE ZDRAVIL BREZ RECEPTA
Petra Movh, 2010, diplomsko delo

Opis: Ker želimo vzpostaviti spletno prodajalno za zdravila brez recepta, smo v diplomski nalogi preverili, ali v Sloveniji in po svetu takšne spletne lekarne že obstajajo. Zanimalo nas je, kakšna je njihova ponudba in kaj je potrebno za uspešno spletno prodajalno zdravil brez recepta. Z analizo statističnih podatkov smo ugotovili, kakšno je stanje na svetovnem farmacevtskem trgu prodaje, koliko ljudi uporablja internet, kolikšen delež je takšnih, ki preko spleta nakupujejo, in kakšne so njihove nakupovalne navade. V nalogi so predstavljene tudi prednosti in slabosti spletnega nakupovanja zdravil. Preverili smo zakonske predpise na področju spletnega lekarništva, dotaknili pa smo se tudi ponarejenih zdravil in kvalitete informacij, ki naj bi nam jih zagotavljala internetna ponudba. V empiričnem delu smo s pomočjo ankete ugotovili, kakšno je mnenje ljudi o spletnih prodajalnah zdravil brez recepta, ali podpirajo omenjen način nakupa ali imajo raje osebni stik in posvet s farmacevtom.
Ključne besede: Internet, Zdravila brez recepta, Zdravje, Spletno nakupovanje, Spletna lekarna
Objavljeno: 09.06.2010; Ogledov: 1650; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

5.
Prenova oskrbovalnega procesa oddelkov v Bolnišnici Topolšica : diplomsko delo
Petra Kodrun, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena problematika logistike v slovenskih bolnišnicah, zakaj se le-te v bolnišnicah ne poslužujemo in kaj sploh je logistika. V Bolnišnici Topolšica smo se dotaknili problema oskrbovanja oddelkov z zdravili in materialom iz bolnišnične lekarne. Priročna zaloga zdravil in sanitetnega materiala na oddelkih bolnišnice je namreč zaloga, ki jo zagotavlja bolnišnična lekarna za oskrbo oddelkov bolnišnice. Logistični problem v bolnišnici je v komunikaciji med bolnišnično lekarno in oddelki. Zaradi tega prihaja na oddelkih do prevelikih zalog zdravil, sanitetnega materiala oziroma v ključnih trenutkih potrebna zdravila in materiali niso na razpolago. Na oddelkih se kopičijo zdravila, ki niso pogosto uporabljena, zato jim lahko poteče rok uporabe, kar predstavlja dodatne stroške za bolnišnico.
Ključne besede: informacijski sistem, prenova oskrbnega procesa, lekarna, bolnišnica
Objavljeno: 03.09.2010; Ogledov: 1827; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

6.
UPORABA INTERNETA NA PRIMERU SPLETNIH LEKARN V SLOVENIJI
Mateja Mencinger, 2011, diplomsko delo

Opis: Zagotavljanje internetnih zdravstvenih storitev v Sloveniji predstavlja področje izjemne rasti. Možnost nakupa določenih zdravil in posredovanje informacij ter nasvetov o njihovi varni uporabi nedvomno izboljšuje dostop ljudi do zdravil, krajšanje čakalne vrste, omogoča večjo zasebnost in izbiro lekarniških storitev, hkrati pa niza cene zdravil in storitev, vse pod pogojem, da ustrezna zakonodaja ščiti potrošnike, preprečuje zlorabe ter varuje njihove osebne podatke. Ljudje si želijo in pričakujejo tudi po internetu kakovostno farmacevtsko storitev in svetovanje, četudi se ne nahajajo v pravi lekarni in ne govorijo osebno s svojim farmacevtom. Vsebine na internetu morajo zadovoljevati potrebe raznovrstnih uporabnikov. Spletne strani morajo biti torej prilagojene množični uporabi interneta. Poudarek ni več na sami prisotnosti na internetu ali na tehnološki in oblikovni dovršenosti spletne strani, ampak v ospredje prihaja uporabnost. Glavna funkcija uporabnosti je omogočiti enake možnosti dostopa do različnih informacij različno usposobljenim uporabnikom. Spletna lekarna predstavlja novo možnost za razvoj lekarniške dejavnosti. S prilagajanjem novim tehnologijam, daje možnost porabnikom za pridobivanje novih informacij tako o njihovih boleznih, kot tudi o možnostih zdravljenja in samozdravljenja. Naša analiza temelji na petih spletnih straneh slovenskih e-lekarn (e-lekarna Lekarnar, e-lekarna Ljubljana, e-lekarna Najlekarna, e-lekarna Goriška in e-lekarna Slovenska Bistrica), pri kateri smo ugotovili, da se najbolj razlikujejo v vsebini, interaktivnosti in uporabnosti.
Ključne besede: Spletna lekarna, internet, spletna stran, uporabnost, farmacevt, uporabnik.
Objavljeno: 29.08.2011; Ogledov: 2157; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

7.
ZASNOVA, RAZVOJ IN INTEGRACIJA SPLETNE LEKARNE Z IS RECIPE
Rok Meznarič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisana zasnova koncepta specifične spletne prodajalne z zdravili in drugimi izdelki, ki se prodajajo v lekarnah. Opisana je implementacija spletne prodajalne s pomočjo različnih spletnih tehnologij (HMTL,PHP, JavaScript, CSS). Poleg opisa osnovnih funkcionalnosti spletne prodajalne smo opisal tudi integracijo novo razvite spletne prodajalne z informacijskim sistemom RECIPE
Ključne besede: spletna aplikacija, spletna lekarna, integracija
Objavljeno: 01.10.2013; Ogledov: 1342; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

8.
PRODAJNI PRISTOP FARMACEVTOV V SLOVENIJI
Suzana Skubic Marković, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: Lekarne poleg zdravil tržijo tudi kozmetične izdelke, prehranska dopolnila, raznorazne pripomočke itd. Trženje je umetnost prodajanja. Trženje postaja vedno bolj zapleteno in je iz 4P prišel do 7P (izdelek, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje, ljudje, izvajanje – procesiranje in fizični dokazi). Prodaja je zgolj vrh ledene gore trženja. Del trženja je prodajni pristop. Do stranke je potrebno pristopiti strokovno, ji celovito svetovati, pri tem biti urejen in usposobljen. Osnova za dober prodajni pristop je zanje, ki se ga po končanem izobraževanju dopolnjuje s samoizobraževanjem. To je izrednega pomena na farmacevtskem področju, zaradi stalnih novosti in specifičnega trga. Podrobneje smo si pogledali osebno prodajo, ki je najstarejša in najbolj neposredna oblika trženja. Osebna prodaja ima čedalje pomembnejšo vlogo, saj smo že (pre)močno oblegani z oglasi, ki jih preprosto spregledamo oziroma nas ne prepričajo v nakup. Seveda ima osebna prodaja tudi nekaj negativnosti. V lekarni farmacevte velikokrat preganja čas in nekateri so mišljenja, da se prodaja odvija sama od sebe. Na uspešno prodajo vpliva veliko dejavnikov. Slovenske javne lekarne povprečno ustvarijo 23 % prihodkov od prodaje blaga in storitev na trgu, preostalih 77 % prihodkov z izvajanjem javne službe. Slovenski farmacevtski trg je eden najbolj razvitih trgov v srednji in vzhodni Evropi. Spada med manjše trge in zelo pozitivno vpliva na slovensko gospodarstvo. Slovenski farmacevtski trg gradi uspešno podobo slovenskega gospodarstva v tujini. Opravili smo raziskavo z anketnim vprašalnikom za farmacevte in stranke lekarn. Preverjali smo zadovoljstvo farmacevtov z opravljanjem svojega poklica, prodajni pristop farmacevtov, zainteresiranost za samoizobraževanje farmacevtov ter kakšne razlike se pojavljajo med javnimi in zasebnimi lekarnami. Stranke lekarn so nam zaupale, kakšen pristop je opravil farmacevt ob njihovem zadnjem obisku ter kakšen nakup so stranke opravile. Rezultati so pokazali, da na prodajno uspešnost ne vpliva organizacijska oblika lekarne. Prav tako ne kaže, da bi bili farmacevti v zasebnih lekarnah bolj motivirani ali prodajno usmerjeni v primerjavi s farmacevti zaposlenimi v javnih lekarnah. Pokazalo se je, da obstaja povezava med zadovoljstvom farmacevtov in njihovim prodajnim pristopom. Največji problem predstavlja negativen odnos farmacevtov do prodaje. Da bi njihovo miselnost spremenili, predlagamo obvezno krajše izobraževanje farmacevtov zaposlenih v lekarni na temo prodaje in prodajnega pristopa.
Ključne besede: prodajni pristop, farmacevt, lekarna, stranke
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1154; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici