1. Razvoj mobilne aplikacije za spremljanje kriptovalut z orodjem Jetpack ComposeAlen Jelenko, 2024, diplomsko delo Opis: Živimo v svetu, ki se vse hitreje spreminja. Popoln primer tega je konstantno aktiven trg kripto valut. Ob praznikih, ravno takrat, ko ljudje niso pozorni na nihanja svojih denarnih vložkov, se na trgu kripto valut zgodijo največje spremembe. Android aplikacija, ki bi nas pravočasno obvestila o teh spremembah, je bila cilj diplomskega dela. Aplikacija omogoča pogled na izbran seznam kriptovalut in vseh relevantnih informacij o njih, npr. grafi nihanja cene. Ključne besede: Android, Kotlin, domorodna mobilna aplikacija, Jetpack Compose Objavljeno v DKUM: 08.08.2024; Ogledov: 204; Prenosov: 55
Celotno besedilo (2,26 MB) |
2. |
3. Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX : diplomsko deloJure Đaković, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu so predstavljene platformne igre in razvoj iger v ogrodju libGDX s pomočjo razširitve KTX. V uvodu diplomskega dela je najprej na splošno predstavljen žanr platformnih iger od začetkov do današnjih trendov. Sledi predstavitev ogrodja libGDX in njegovih prednosti. V nadaljevanju je na kratko predstavljen programski jezik Kotlin in nekoliko podrobneje moduli iz razširitve KTX. Na praktičnem primeru igre Planes je prikazano, kako lahko z uporabo programskega jezika Kotlin razvoj 2D platformnih iger poteka na bolj učinkovit način. V zaključku so opisane razlike med razvojem iger v razširitvi KTX in ogrodju libGDX. Ključne besede: libGDX, KTX, Java, Kotlin, računalniška igra Objavljeno v DKUM: 04.06.2024; Ogledov: 273; Prenosov: 45
Celotno besedilo (1,86 MB) |
4. Varna prijava z uporabo vmesnika za pametne kartice : diplomsko deloNino Galuf, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili izdelano mobilno aplikacijo, ki omogoča varno prijavo v informacijske sisteme s pomočjo zalednega dela. Za prijavo se uporablja namensko napravo YubiKey, na kateri se hrani podpisan certifikat. V praktičnem delu smo podrobneje predstavili grafični vmesnik mobilne aplikacije, prav tako smo opisali postopek konfiguracije digitalnega certifikata in prijavo z njim v informacijski sistem. Ključne besede: YubiKey, Android, avtentikacija, Jetpack Compose, Kotlin, Phoenix Objavljeno v DKUM: 04.06.2024; Ogledov: 231; Prenosov: 0 |
5. Razvoj mobilne aplikacije za pohodnike : diplomsko deloAlen Škorjanc, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo ustvarili mobilno aplikacijo za pohodnike. Najprej smo raziskali obstoječe rešitve in jih primerjali. Nato smo opisali tehnologije, ki smo jih uporabili za razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije. Zatem smo opisali aplikacijo in kako smo projekt izvedli; potem smo opisali še razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije ter njunih komponent. Na koncu smo podali ideje, kako bi aplikacijo v prihodnosti še nadgradili. Ključne besede: mobilna aplikacija, Android, Kotlin, Java, pohodništvo Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 472; Prenosov: 73
Celotno besedilo (5,70 MB) |
6. Mobilna aplikacija za pomoč umetnikom pri prodaji njihovih izdelkov in storitev : diplomsko deloZdravko Brdarovski, 2023, diplomsko delo Opis: Namen tega diplomskega dela je, kako razviti mobilno aplikacijo za pomoč umetnikom pri prodaji njihovih izdelkov in storitev na napravah z operacijskim sistemom Android. Med procesom razvoja je bilo izvedenih šest faz oblikovanja prototipa. Aplikacija je bila zasnovana tako, da umetnikom omogoča objavljanje, urejanje in brisanje objav, njihovim potencialnim strankam pa filtriranje objav umetnikov ter pregledovanje njihovih profilov. Ugotovljeno je bilo, da je uporaba naše mobilne aplikacije s strani umetnikov znatno povečala njihovo mesečno prodajo umetnin in število obiskovalcev njihovih galerij. Ključne besede: mobilna aplikacija, pomoč umetnikom, android, firebase, kotlin Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 358; Prenosov: 47
Celotno besedilo (2,42 MB) |
7. Razvoj mobilne aplikacije za sledenje športnim aktivnostim v fitnes centrih : diplomsko deloTimotej Lang, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi je predstavljena mobilna aplikacija za sledenje napredka in športnim aktivnostim v fitnes centrih, ki vsebuje model strojnega učenja, ki uporabniku omogoča planiranje in sledenje napredka. Model zajema podatke tedensko porabljenih kalorij iz opravljenih treningov uporabnika, s katerimi predvidi količino porabljenih kalorij s fitnes aktivnostmi tekom naslednjega tedna. Mobilno aplikacijo podpira operacijski sistem Android, za katerega je implementiran uporabniku prijazen grafični vmesnik.
Ključne besede: Kotlin, fitnes, strojno učenje, mobilna aplikacija Objavljeno v DKUM: 12.07.2023; Ogledov: 933; Prenosov: 171
Celotno besedilo (2,17 MB) |
8. Razvoj grafičnega uporabniškega vmesnika z ogrodjem TornadoFX : diplomsko deloBlaž Bogar, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili ogrodje za izdelavo grafičnih uporabniških vmesnikov TornadoFX, programski jezik Kotlin in podatkovno bazo MongoDB. Z naštetimi tehnologijami smo ustvarili namizno aplikacijo, ki uporabnikom omogoča vodenje trgovine. Aplikacija omogoča administracijo izdelkov, nabavo in prodajo izdelkov, administracijo uporabnikov z različnimi pravicami, pregled nad izdanimi računi in pregled statističnih podatkov, ki so prikazani z grafi. Ključne besede: TornadoFX, grafični uporabniški vmesnik, Kotlin, MongoDB, namizna aplikacija Objavljeno v DKUM: 16.01.2023; Ogledov: 800; Prenosov: 118
Celotno besedilo (2,50 MB) |
9. Razvoj aplikacije za pomoč pri učenju z ogrodjem Compose Multiplatform : diplomsko deloTristan Hudales, 2022, diplomsko delo Opis: V preteklih nekaj letih so okoliščine poslabšale psihično stanje veliko ljudi, precejšnji delež pa jih je bil v procesu izobraževanja. Naš cilj je bil ustvariti družbeno koristno aplikacijo z ogrodjem Compose Multiplatform, ki omogoča poenoten razvoj aplikacij za različne platforme. Aplikacija je namenjena študentom, dijakom, učencem in tudi drugim skupinam oseb, ki bi želele izboljšati svoj pristop k učenju. Prav tako se lahko s pomočjo funkcionalnosti beleženja zapisov in opravil uporablja tudi za druge namene, povezane z učenjem ali izobraževanjem. Ključne besede: Kotlin, Compose Multiplatform, platformno neodvisne aplikacije, učenje Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 640; Prenosov: 117
Celotno besedilo (1,98 MB) |
10. Primerjava ogrodij za domorodne in hibridne mobilne aplikacije Kotlin za Android in Apache Cordova : diplomsko deloMarija Milikjevikj, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo primerjali ogrodji Kotlin za Android in Apache Cordova, tako, da
smo naredili primerjavo v hitrosti delovanja, uporabi pomnilnika in odzivnosti grafičnega
vmesnika med domorodno ter hibridno mobilno aplikacijo na več enostavnih praktičnih
primerih. Z implementacijo in primerjavo mobilnih aplikacij z enakim delovanjem v obeh
ogrodjih smo dokazali, da aplikacije implementirane v Kotlinu za Android delujejo hitreje,
so bolj odzivne in porabijo manj pomnilnika od hibridnih aplikacij, implementiranih v
ogrodju Apache Cordova. Ključne besede: Cordova, Android, Kotlin, domorodna mobilna aplikacija, hibridna mobilna
aplikacija Objavljeno v DKUM: 28.06.2022; Ogledov: 1038; Prenosov: 111
Celotno besedilo (1,84 MB) |