| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj mobilne aplikacije za spremljanje kriptovalut z orodjem Jetpack Compose
Alen Jelenko, 2024, diplomsko delo

Opis: Živimo v svetu, ki se vse hitreje spreminja. Popoln primer tega je konstantno aktiven trg kripto valut. Ob praznikih, ravno takrat, ko ljudje niso pozorni na nihanja svojih denarnih vložkov, se na trgu kripto valut zgodijo največje spremembe. Android aplikacija, ki bi nas pravočasno obvestila o teh spremembah, je bila cilj diplomskega dela. Aplikacija omogoča pogled na izbran seznam kriptovalut in vseh relevantnih informacij o njih, npr. grafi nihanja cene.
Ključne besede: Android, Kotlin, domorodna mobilna aplikacija, Jetpack Compose
Objavljeno v DKUM: 08.08.2024; Ogledov: 204; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

2.
Androidova aplikacija s pripomočki za prikaz dnevnega kripto dobička ali izgub : diplomsko delo
Tilen Pintarič, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo aplikacijo za sledenje dobička kriptovalut. Aplikacija je namenjena mobilnim napravam Android in je zgrajena v programskem jeziku Kotlin. Opisali bomo izbiro tehnologije, načrtovanje, potek razvoja, izdelavo in funkcionalnost mobilne aplikacije. Podrobneje bomo opisali tudi izdelavo in funkcionalnost pripomočkov. Na koncu bomo predstavili končno aplikacijo s pripomočki.
Ključne besede: Android, Jetpack Compose, Kotlin, pripomočki
Objavljeno v DKUM: 04.06.2024; Ogledov: 370; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (3,46 MB)

3.
Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX : diplomsko delo
Jure Đaković, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene platformne igre in razvoj iger v ogrodju libGDX s pomočjo razširitve KTX. V uvodu diplomskega dela je najprej na splošno predstavljen žanr platformnih iger od začetkov do današnjih trendov. Sledi predstavitev ogrodja libGDX in njegovih prednosti. V nadaljevanju je na kratko predstavljen programski jezik Kotlin in nekoliko podrobneje moduli iz razširitve KTX. Na praktičnem primeru igre Planes je prikazano, kako lahko z uporabo programskega jezika Kotlin razvoj 2D platformnih iger poteka na bolj učinkovit način. V zaključku so opisane razlike med razvojem iger v razširitvi KTX in ogrodju libGDX.
Ključne besede: libGDX, KTX, Java, Kotlin, računalniška igra
Objavljeno v DKUM: 04.06.2024; Ogledov: 273; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

4.
Varna prijava z uporabo vmesnika za pametne kartice : diplomsko delo
Nino Galuf, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili izdelano mobilno aplikacijo, ki omogoča varno prijavo v informacijske sisteme s pomočjo zalednega dela. Za prijavo se uporablja namensko napravo YubiKey, na kateri se hrani podpisan certifikat. V praktičnem delu smo podrobneje predstavili grafični vmesnik mobilne aplikacije, prav tako smo opisali postopek konfiguracije digitalnega certifikata in prijavo z njim v informacijski sistem.
Ključne besede: YubiKey, Android, avtentikacija, Jetpack Compose, Kotlin, Phoenix
Objavljeno v DKUM: 04.06.2024; Ogledov: 231; Prenosov: 0

5.
Razvoj mobilne aplikacije za pohodnike : diplomsko delo
Alen Škorjanc, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo ustvarili mobilno aplikacijo za pohodnike. Najprej smo raziskali obstoječe rešitve in jih primerjali. Nato smo opisali tehnologije, ki smo jih uporabili za razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije. Zatem smo opisali aplikacijo in kako smo projekt izvedli; potem smo opisali še razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije ter njunih komponent. Na koncu smo podali ideje, kako bi aplikacijo v prihodnosti še nadgradili.
Ključne besede: mobilna aplikacija, Android, Kotlin, Java, pohodništvo
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 472; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (5,70 MB)

6.
Mobilna aplikacija za pomoč umetnikom pri prodaji njihovih izdelkov in storitev : diplomsko delo
Zdravko Brdarovski, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen tega diplomskega dela je, kako razviti mobilno aplikacijo za pomoč umetnikom pri prodaji njihovih izdelkov in storitev na napravah z operacijskim sistemom Android. Med procesom razvoja je bilo izvedenih šest faz oblikovanja prototipa. Aplikacija je bila zasnovana tako, da umetnikom omogoča objavljanje, urejanje in brisanje objav, njihovim potencialnim strankam pa filtriranje objav umetnikov ter pregledovanje njihovih profilov. Ugotovljeno je bilo, da je uporaba naše mobilne aplikacije s strani umetnikov znatno povečala njihovo mesečno prodajo umetnin in število obiskovalcev njihovih galerij.
Ključne besede: mobilna aplikacija, pomoč umetnikom, android, firebase, kotlin
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 358; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

7.
Razvoj mobilne aplikacije za sledenje športnim aktivnostim v fitnes centrih : diplomsko delo
Timotej Lang, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena mobilna aplikacija za sledenje napredka in športnim aktivnostim v fitnes centrih, ki vsebuje model strojnega učenja, ki uporabniku omogoča planiranje in sledenje napredka. Model zajema podatke tedensko porabljenih kalorij iz opravljenih treningov uporabnika, s katerimi predvidi količino porabljenih kalorij s fitnes aktivnostmi tekom naslednjega tedna. Mobilno aplikacijo podpira operacijski sistem Android, za katerega je implementiran uporabniku prijazen grafični vmesnik.  
Ključne besede: Kotlin, fitnes, strojno učenje, mobilna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 12.07.2023; Ogledov: 933; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

8.
Razvoj grafičnega uporabniškega vmesnika z ogrodjem TornadoFX : diplomsko delo
Blaž Bogar, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili ogrodje za izdelavo grafičnih uporabniških vmesnikov TornadoFX, programski jezik Kotlin in podatkovno bazo MongoDB. Z naštetimi tehnologijami smo ustvarili namizno aplikacijo, ki uporabnikom omogoča vodenje trgovine. Aplikacija omogoča administracijo izdelkov, nabavo in prodajo izdelkov, administracijo uporabnikov z različnimi pravicami, pregled nad izdanimi računi in pregled statističnih podatkov, ki so prikazani z grafi.
Ključne besede: TornadoFX, grafični uporabniški vmesnik, Kotlin, MongoDB, namizna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 16.01.2023; Ogledov: 800; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (2,50 MB)

9.
Razvoj aplikacije za pomoč pri učenju z ogrodjem Compose Multiplatform : diplomsko delo
Tristan Hudales, 2022, diplomsko delo

Opis: V preteklih nekaj letih so okoliščine poslabšale psihično stanje veliko ljudi, precejšnji delež pa jih je bil v procesu izobraževanja. Naš cilj je bil ustvariti družbeno koristno aplikacijo z ogrodjem Compose Multiplatform, ki omogoča poenoten razvoj aplikacij za različne platforme. Aplikacija je namenjena študentom, dijakom, učencem in tudi drugim skupinam oseb, ki bi želele izboljšati svoj pristop k učenju. Prav tako se lahko s pomočjo funkcionalnosti beleženja zapisov in opravil uporablja tudi za druge namene, povezane z učenjem ali izobraževanjem.
Ključne besede: Kotlin, Compose Multiplatform, platformno neodvisne aplikacije, učenje
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 640; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

10.
Primerjava ogrodij za domorodne in hibridne mobilne aplikacije Kotlin za Android in Apache Cordova : diplomsko delo
Marija Milikjevikj, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo primerjali ogrodji Kotlin za Android in Apache Cordova, tako, da smo naredili primerjavo v hitrosti delovanja, uporabi pomnilnika in odzivnosti grafičnega vmesnika med domorodno ter hibridno mobilno aplikacijo na več enostavnih praktičnih primerih. Z implementacijo in primerjavo mobilnih aplikacij z enakim delovanjem v obeh ogrodjih smo dokazali, da aplikacije implementirane v Kotlinu za Android delujejo hitreje, so bolj odzivne in porabijo manj pomnilnika od hibridnih aplikacij, implementiranih v ogrodju Apache Cordova.
Ključne besede: Cordova, Android, Kotlin, domorodna mobilna aplikacija, hibridna mobilna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 28.06.2022; Ogledov: 1038; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici