| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Smernice za kulturo radijskega govora (na primeru Radia Slovenija)
Natalija Sinkovič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu preučujem jezik, govor in vloge govornih osebnosti na Radiu Slovenija. Radijska govorna osebnost je zapleten in večplastni člen med poslušalci in vsebino. Zahteva ogromno znanja, ki se ga ne da celovito naučiti v nobeni sorodni institucionalizirani ustanovi. Samo »lep glas« in obvladovanje pravorečja sta premalo, radijska govorna osebnost mora imeti še primerno barvo glasu, obvladati mora naglas slovenskega knjižnega jezika, vse segmente stavčne fonetike (intonacijo, register, ritem in hitrost govora, glasnost, členitev besedila), znati pravilno dihati, negovati svoj glas. Ko to temeljito obvlada, lahko svoj govorni nastop nadgradi z živostjo, energičnostjo, s prepričljivostjo. Radijski govorec mora biti ne le glasovno, ampak tudi strokovno usposobljen, široko razgledan ter čustveno, psihično uravnovešena osebnost — in predvsem v službi poslušalca. V raziskovalnem delu predstavljam način izobraževanja radijcev v Centru za kulturo govora. Posebna pozornost je namenjena tudi pisanju za radio; to se v marsičem razlikuje od pisanja za medije, ki jih ljudje prebirajo ali gledajo. Pisanje za uho zahteva temeljito poznavanje slovenskega knjižnega jezika, z veliko mero občutka za govorjeni jezik, z bogatim besednim zakladom, s smislom za ritem v stavku; stil pisanja pa mora biti prilagojen dejstvu, da je radijsko sporočilo enkratno in neponovljivo in ga poslušalci le slišijo.
Keywords: Ključne besede: radio, radijska govorna osebnost, napovedovalec, voditelj, »pisanje za uho«, Center za kulturo govora.
Published: 21.05.2010; Views: 3270; Downloads: 821 
(1 vote)
.pdf Full text (867,87 KB)

2.
POZNAVANJE ZNAMKE RADIA CENTER
Sandra Sinic, 2010, final seminar paper

Abstract: Glavni namen diplomskega seminarja je bil ugotoviti, kakšno je poznavanje Radia Center pred in po prireditvi Marketinška dirka. Najprej smo se seznanili s pojmom znamka in zavedanjem o znamki, nato smo izvedli raziskavo in rezultate ustrezno prikazali. Znamke imajo pomembno funkcijo, tako za odjemalce kot tudi za podjetja. Odjemalcem omogoča identifikacijo z znamko in garancijo, da je kupil izdelek, ki ima neko vrednost in kakovost. Podjetjem pa znamke pomagajo do večje dodane vrednosti. Močno in prodorno znamko pa lahko podjetje doseže le z visoko stopnjo zavedanja znamke. Z raziskavo smo ugotovili, da ima Radio Center visoko stopnjo zavedanja med študenti Ekonomsko-poslovne fakultete in da je ta radio priljubljen tudi med študenti, saj ga študentje uvrščajo med tri najpogosteje poslušane radijske postaje.
Keywords: Ključne besede: znamka, zavedanje o znamki, priklic, prepoznavanje, Radio Center;
Published: 22.12.2010; Views: 1246; Downloads: 98
.pdf Full text (345,03 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica