| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE USTANOVITVE PODJETJA JAP HONDA D.O.O.
Zoran Marjanovič, 2009, diplomsko delo

Opis: Še pred ustanovitvijo podjetja moramo opredeliti predustanovitvene in ustanovitvene aktivnosti ter oblikovati ustanovitveno in razvojno vizijo podjetja, saj lahko s tem lažje zagotovimo obstoj in razvoj podjetja. Na začetku diplomske naloge smo predstavili podjetniško idejo in način njene uresničitve. Seznanili smo se s potencialno konkurenco podjetja Jap Honda d.o.o. na lokalni ravni in ugotovili prednosti ter slabosti. K temu pripomore tudi dobro planiranje podjetja, predvsem za njegovo prihodnost. V nestabilnem poslovnem okolju smo preučili tudi priložnosti in nevarnosti. Ugotovili smo tudi te vrednote ter tako postavili izhodišča za snovanje in oblikovanje politike podjetja. Oblikovati in izbrati je potrebno primerno poslanstvo, smotre in temeljne cilje. Cilji morajo biti jasno določeni in razumljivi za vsakogar. S pomočjo strateškega managementa se določijo glavni načini za dosego politike podjetja. Na področju kombinacij prodajnega trga in proizvodov/storitev podjetja, oskrbnega trga z resursi in potreb podjetja po resursih, trga delovne sile in potrebnih sodelavcev podjetja, ter trga kapitala in potrebnih vrst kapitala smo za razvoj proučevanega podjetja iskali strateške možnosti. Na podlagi ugotovljenih strateških možnosti smo določili strategije in strukture, potrebne za njihovo realizacijo. Razvojne strukture so povezane s temeljno strategijo in politiko ter vizijo podjetja Jap Honda d.o.o. Za uspešnost, ugled in neodvisnost podjetja bo potrebno neprestano celovito usklajevanje med političnimi, strateškimi in izvedbenimi (z)možnostmi proučevanega podjetja. Planirani razvoj smo s programom razvoja postavili v čas in prostor. Na koncu smo se seznanili še z ustanovitvenimi aktivnostmi ter postopki, ki pri tem nastajajo. Z (zgoraj) opisanim smo prikazali, da so predustanovitvene in ustanovitvene aktivnosti zelo pomembne za obstoj in nadaljnjo rast podjetja. S primerom smo prikazali, kako lahko planiramo razvoj podjetja za uresničitev svoje vizije in podjetniške ideje za boljši jutri. Tovrsten plan nam bo pomagal pri planirani ustanovitvi podjetja Jap Honda d.o.o..
Ključne besede: Ključne besede: • ustanovitev podjetja, • vizija, • politika podjetja, • strateški management, • razvoj podjetja.
Objavljeno: 23.06.2009; Ogledov: 2426; Prenosov: 435
.pdf Celotno besedilo (445,99 KB)

2.
RAZVOJNO VODENJE PODJETJA INOX D.O.O.
TATJANA MEH, 2009, diplomsko delo

Opis: V prvem delu naloge je predstavljena ustanovitvena vizija ter kratka zgodovina podjetja. Osrednji del naloge je predstavitev obstoječe politike podjetja, vizije, strategije ter organizacijske strukture. V zadnjem delu naloge pa so plani razvoja tako na ravni politike podjetja kot na ravni strateškega managementa. Vizija podjetja je stalnica razvoja in obstoja podjetja. V prvi vrsti mora podjetje zapisati vizijo podjetja, prepoznati vrednote podjetja, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, notranje in zunanje okolje podjetja, konkurenco podjetja. Na osnovi vizije se v podjetju razvije politika podjetja, ki je izhodišče za poslanstvo, smoter in temeljne cilje. Osrednjo vlogo v podjetju ima strateški management, ki poskuša opredeljeno politiko tudi uresničiti in sicer s strategijami; splošnimi, temeljnimi in poslovnimi, ter z iskanjem strateških možnosti, strategij, s programom razvoja podjetja. Največji dejavnik pa je vsekakor človeški dejavnik, saj brez dobrega kadra ne vzkali še tako dobra ideja. V predstavljenem podjetju se predvsem človeškega dejavnika dobro zavedajo, saj je njihov slogan: LJUDJE SO TISTI, KI DAJEJO VREDNOST IN MOČ IDEJI.
Ključne besede: Ključne besede: podjetje, vizija, politika podjetja, strategija, strateški management
Objavljeno: 03.12.2009; Ogledov: 1917; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (397,77 KB)

3.
RAZVOJNO VODENJE PODJETJA GOLTE D.O.O.
Andrejka Suzić, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Uresničevanje in razreševanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj obstoječega podjetja Golte d.o.o. predstavili smo njegovo vizijo, politiko podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo smo pojasnili predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja, kot na ravni strateškega managementa. Ugotovili smo trenutni položaj podjetja Golte d.o.o. ter planirali njegov razvoj. Predstavili smo dejavnost podjetja, ter njegovo organizacijsko, lastniško in kadrovsko, ter tehnično-tehnološko strukturo. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja smo predstavili njegovo obstoječo politiko podjetja, njegove vrednote, določili prednosti ter slabosti in proučili okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo predstavili programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, predstavili strategije podjetja in strateške potenciale, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključili smo s programiranjem razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški managemnet, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 2191; Prenosov: 337
.pdf Celotno besedilo (393,18 KB)

4.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MARJETICA D.D. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Rok Stegne, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali podjetje Marjetica, d.d. ki dejansko nastopa na trgu, vendar smo ga zaradi varovanja poslovnih informacij poimenovali z izmišljenim imenom. Marjetica, d.d. je trgovina, ki se ukvarja s prodajo gradbenega materiala tako na drobno kot na debelo. Spada med majhna podjetja. Planirali smo razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Najprej smo se spoznali s podjetjem, z obstoječo politiko podjetja, strategijami in strukturami, da smo kasneje lahko planirali razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na ravni politike podjetja smo proučili vrednote direktorja podjetja. Proučili smo prednosti in slabosti, z okoljem povezane možnosti in nevarnosti za podjetje ter opredelili prihodnjo politiko podjetja. Pri proučevanju okolja smo predvsem na nabavnem trgu za obravnavano podjetje videli veliko priložnost. Planiranje na ravni politike podjetja je osnova za nadaljnje planiranje na ravni strateškega managementa. Podjetju smo opredelili dva programsko-tržna področja, in sicer maloprodaja (MB) in veleprodaja (SV Slo) ter prišli do zaključka, da bi bilo smiselno, da podjetje obdrži obe programsko-tržni področji. Iskali smo tudi strateške možnosti in strategije ter vrednotili razvojno uspešnost obravnavanega podjetja v obdobju od 1.1.2009 do 31.12.2013, pri čemer smo si pomagali s statičnimi in dinamičnimi kazalniki. Na podlagi teh rezultatov smo podjetju predstavili priporočene razvojne strategije. Zaključili smo s planiranjem razvojnih struktur in s programiranjem razvoja, ki je zaključna faza v obravnavanem procesu planiranja.
Ključne besede: Ključne besede: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, programsko-tržna področja, strateški management, strategija, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture, program razvoja.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2933; Prenosov: 702
.pdf Celotno besedilo (904,06 KB)

5.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA PODLAGI PROUČEVANJA POLITIKE PODJETJA
Andreja Puntner, 2009, diplomsko delo

Opis: Interles d.o.o. je proizvodno in storitveno podjetje, ki se ukvarja predvsem z izdelavo oken, vrat, senčil, zimskih vrtov in podobnih izdelkov. Ustanovljeno je bilo leta 1993. V podjetju se zavedajo, da mora razvoj podjetja vedno potekati od ideje k uresničitvi. Planiranje razvoja podjetja vpliva na njegovo poslovanje, kot tudi na sam obstoj podjetja. Planiranje politike podjetja ima pri planiranju razvoja podjetja temeljni in izhodiščni pomen. Proučevano podjetje ima največ prednosti v svojih zaposlenih in vodstvu, saj so vsi zelo kreativni in prilagodljivi. Izkoriščajo možnosti/priložnosti in se izogibajo nevarnostim. Vrednote ključnih udeležencev podjetja so skladne z izbrano odgovorno politiko podjetja. V diplomskem delu smo v začetni fazi izhajali iz obstoječega stanja proučevanega podjetja Interles d.o.o. in nato planirali njegov razvoj s poudarkom na ravni politike podjetja. Zapisali smo politiko podjetja, za kar smo opredelili vsa potrebna izhodišča ter določili poslanstvo, smotre in temeljne cilje podjetja. Vizija podjetja Interles d.o.o. je usmerjena v rast in razvoj.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: vizija, politika podjetja, dejavniki uspešnosti, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, planiranje razvoja podjetja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1693; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

6.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA FERA AVTO, D.O.O. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA
Jasmina Žel, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje Fera avto, d.o.o., s sedežem v Zgornji Kungoti posluje komaj 2 leti. Podjetje je mlado in se s svojimi izdelki na trgu šele uveljavlja. Podjetje spada v avtomobilsko industrijo in se ukvarja z oblikovanjem, razvojem, proizvodnjo in prodajo motornih vozil. Podjetje je še vedno v fazi intenzivnega razvoja in raziskav. Podjetje sta ustanovila dva lastnika, izmed katerih je eden lastnik tudi direktor podjetja, ki tam opravlja večino nalog. Podjetje zaposluje tudi enega izvedbenega delavca. V diplomskem delu smo izhajali iz obstoječega stanja podjetja. Proučili smo ustanoviteljsko vizijo podjetja in njene značilnosti. Analizirali smo panogo podjetja, politiko podjetja in njegove strategije ter strukture. Za potrebe našega nadaljnjega planiranja bodoče politike podjetja smo potrebovali obsežna raziskovalno — prognostična izhodišča. Proučili smo vrednote obeh ključnih udeležencev podjetja in ugotavljali njihovo skladnost. Analizirali smo dejavnostna in funkcijska področja, analizirali vodstvo in vodenje podjetja ter določili prednosti in slabosti podjetja. Pri proučevanju okolja obravnavanega podjetja smo določili možnosti in nevarnosti za podjetje, ki iz proučevanega podjetja izhajajo. Za podjetje smo planirali razvoj na ravni politike podjetja, ki smo ga zaključili s predlogom bodoče politike podjetja. S tem diplomskim delom želimo pomagati lastnikoma podjetja Fera avto, d.o.o. pri uresničevanju zastavljene vizije. Menimo, da bo njihova vizija sedaj lažje uresničljiva ter da bo planirani razvoj pozitivno vplival na prihodnji razvoj podjetja in uspešnost njegovega poslovanja.
Ključne besede: Ključne besede: - podjetje, - razvoj podjetja, - vizija, - politika podjetja, - vrednote, - prednosti in slabosti, - možnosti in nevarnosti.
Objavljeno: 27.01.2010; Ogledov: 1700; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (389,37 KB)

7.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA ŽIHER, d.o.o.
Danijela Vesenjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje celostno grafično podobo v podjetju Žiher d.o.o. Bistvo vsebine je: - predstaviti bistvo referenčnega trikotnika - opredeliti celostno grafično podobo - analizirati nastanek celostne grafične podobe podjetja Žiher - ugotoviti kakšno mnenje ima ciljna skupina o celostni grafični podobi podjetja Žiher Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu diplomske naloge sem napisala uvod. V drugem delu sem predstavila celostno grafično podobo s teoretičnega vidika. V tretjem delu pa sem predstavila podjetje Žiher d.o.o. V današnjem času se mora sodobno podjetje zavedati, da je celostna grafična podoba zelo pomembna v vsakem podjetju. S prodorno celostno grafično podobo je podjetje bolj prepoznavno na trgu in ima prednost pred konkurenco.
Ključne besede: Ključne besede: referenčni trikotnik, identiteta podjetja, imidž podjetja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, simbol in logotip, celostna grafična podoba, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 2369; Prenosov: 1145
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

8.
PROCES PLANIRANJA RAZVOJA PODJETJA FINANČNA HIŠA D.O.O.
Diana Joldić, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obsega planiranje razvoja podjetja v nadaljnjih letih. Skozi pridobljene informacije sem napisala in pojasnila, kaj podjetje želi v nadaljnjem poslovanju spremeniti. Vsako podjetje strmi k dolgoročni uspešnosti zato je potrebno še pred ustanovitvijo in tudi kasneje opredeliti vizijo podjetja, planirati politiko podjetja, izbrati primerne strategije in strukturo podjetja. Razvoj podjetja je potrebno planirati. Proučevano podjetje je podjetje, ki se ukvarja z zavarovalnim zastopanjem v Sloveniji in na lokalnem področju Štajerske. V diplomski nalogi sem opredelila dejavnost podjetja, njegove dejavnike, ki vplivajo na samo poslovanje. Spoznala sem, da je takšnemu podjetju potrebno veliko vloženega znanja v finančne svetovalce, ki so temeljni dejavnik pri uspešnosti, saj so oni tisti, ki prvi dajo vtis podjetja in predstavijo njegovo ponudbo. Glede na proučevano podjetje je razvidno, da bo podjetje zaposlilo nove finančne svetovalce in tako uspešno prestalo razširitev poslovanja. S tem bodo izboljšali konkurenčnost podjetja in se pripravili na morebiten vstop nove konkurence. Samo zaposleni seveda niso dovolj, vse novo zaposlene je potrebno dodatno izobraževati in jih izučiti.
Ključne besede: Ključne besede: • razvoj podjetja • vizija podjetja • politika podjetja • strategija podjetja • konkurenčnost
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1827; Prenosov: 272
.pdf Celotno besedilo (272,71 KB)

9.
USPOSABLJANJE KADROV KOT DEJAVNIK RAZVOJA ORGANIZACIJE
Lara Radonjič, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Raziskovalnoteoretična zasnova pričujoče magistrske naloge je zahtevala poglobitev v izredno široka, dopolnjujoča se in soodvisna področja, ki jih ni mogoče razumeti brez kompleksnih družbenih sprememb v evropskem prostoru. Analiziranje politike v določenem okolju in obdobju dokazuje, kako pomembno je razumevanje vseživljenjskega usposabljanja, kako pomembno je voditi in usmerjati organizacijo z znanjem in modrostjo, z ustvarjalnostjo. Samo povezanost usvojenega znanja z možnostjo uporabe in nadgradnje le-tega z vseživljenjskim usposabljanjem vodi k razumevanju kompleksnosti ne le ekonomije, temveč sodobne družbe in njene politike. Ali povedano drugače: brez enakomerne rasti znanja ni mogoče ustvarjati socialne kohezije in posledično nadzora nad socialno diferenciacijo. Sodobni čas je prinesel pri oblikovanju družbenih ciljev številne spremembe, ki se kažejo tudi v odnosu med znanjem in usposobljenostjo za delo, torej pri uporabnosti znanja, ki kaže svojo kompetentnost le, če ima učenje oziroma znanje svoj uporabni smisel. Le-tako razumljeno vseživljenjsko usposabljanje bo postalo tisti družbeni dejavnik, ki bo v 3. tisočletju zmanjševal posameznikovo odtujenost, socialno neenakost. Središčno os magistrske naloge predstavljata dve področji: vseživljenjsko usposabljanje in organizacija »kot sistem ljudi, sredstev in virov« (Kralj, 2003, 62). Vseživljenjsko usposabljanje smo opredelili v nalogi kot planiran napor, da bi zaposleni dosegli in si pridobili nova vedenja, nova znanja, ki so povezana z določenim delom. Uspešne bodo danes zgolj tiste organizacije, ki bodo upravljale z znanjem, kar pomeni, da bodo znale znanje vrednotiti, ga poiskati, nadgrajevati in seveda uporabiti. Znanje kot glavni ekonomski kapital je posledica umskega razglabljanja in raziskovanja, zasnovanega na izkušnjah, vednosti in znanosti. Z vidika odločanja v organizaciji pa moramo dodati še pojem modrosti, ki pomeni umno rabo znanja z upoštevanjem različnosti organizacijskih struktur, okolij ter usklajenosti z vseživljenjskim usposabljanjem. Vemo, da je človek neusahljiv vir za ustvarjalno dejavnost in prav zato je ključno poslanstvo menedžerjev v spodbujanju sodelavcev k usposabljanju, k permanentnemu samoizobraževanju. In ko govorimo o kadrih v organizaciji, govorimo tudi o odnosu med ljudmi, lahko pa govorimo tudi o odnosu organizacije do ljudi, kar pomeni pravzaprav odnos odločevalcev do izvajalcev. Taka zasnova obravnavanj kadrov je v nalogi opisana kot avtoritaren pristop, njena sodobna različica, zasnova organiziranosti in organizacijskih odnosov pa mora temeljiti na nehierarhični lestvici, ki uveljavlja demokratično oziroma poliarhično odločanje. In prav to je zasnova ustvarjalnega sodelovanja, ki vključuje z vso odgovornostjo tudi vseživljenjsko usposabljanje posameznika. In prav tako razumljeno in uresničeno vseživljenjsko usposabljanje bo postalo tisti pomembni družbeni dejavnik, ki bo v 3. tisočletju zmanjševal posameznikovo neenakost in odtujenost.
Ključne besede: Ključne besede: vizija organizacije, poslanstvo organizacije, struktura, strategija, učenje, izobraževanje, usposabljanje, človeški viri, učeči posameznik, učeča družba, vseživljenjsko učenje, znanje
Objavljeno: 01.10.2010; Ogledov: 3258; Prenosov: 678
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

10.
RAZVOJNO OBVLADOVANJE PODJETJA V SPREMENJENIH TRŽNIH RAZMERAH: PRIMER PODJETJA DU PONT D.O.O.
Gorazd Podlesnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Vodenje in uresničevanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj kot tudi na poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi so predstavljeni razvoj obstoječega podjetja DU PONT d.o.o., njegova vizija, politika podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo so pojasnjene predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja kot na ravni strateškega managementa. Ugotovljen je trenutni položaj podjetja DU PONT d.o.o. ter predlagane spremembe v njegovem razvoju. Predstavljene so dejavnosti podjetja ter njegova organizacijska, lastniška in kadrovska ter tehnično-tehnološka struktura. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja je predstavljena obstoječa politika podjetja, njegove vrednote, prednosti ter slabosti, proučeno je okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa so predstavljeni programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, strategije podjetja in strateški potenciali, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključeno je s programiranjem razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 20.08.2010; Ogledov: 1863; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (254,10 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici