| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvitost digitalnih kompetenc v podjetju Iskratel d. o. o.
Urša Mubi, 2023, master's thesis

Abstract: V sodobnem svetu, ki ga zaznamujejo nenehne spremembe zaradi avtomatizacije, informatizacije in digitalizacije, ima informacijsko komunikacijska tehnologija (IKT) ključno vlogo. Za uspešno uporabo IKT so bistvene digitalne kompetence posameznika. Digitalne kompetence namreč predstavljajo nabor spretnosti, znanja in sposobnosti, ki so ključne za učinkovito uporabo digitalne tehnologije. Namen magistrskega dela je bil raziskati, kakšna je stopnja razvitosti in pomembnost digitalnih kompetenc zaposlenih v podjetju Iskratel d. o. o. Kranj, ugotoviti, katere kompetence so zaposleni pridobili s pomočjo programa »Brand Ambassadors« ter kako na sam razvoj digitalnih kompetenc zaposlenih vpliva medgeneracijsko sodelovanje in vpliv kadrovske strategije na uveljavljanje blagovne znamke delodajalca. Pri izdelavi magistrskega dela so bile uporabljene različne metode dela. Za pripravo teoretičnega dela je bila uporabljena metoda študije domače in tuje literature ter virov s področja digitalnih kompetenc. Za pripravo raziskovalnega dela pa je bila uporabljena metoda anketiranja. Ugotovljeno je bilo, da imajo zaposleni v preiskovanem podjetju v povprečju dobro razvite digitalne kompetence na skoraj vseh področjih. Kljub temu pa obstaja možnost za izboljšavo in nadgradnjo kompetenc zaposlenih na vseh področjih digitalnih kompetenc. Zanimivo je, da sta informacijska pismenost ter komunikacija in sodelovanje najbolj razviti kompetenci med zaposlenimi, medtem ko je kompetenca »izdelovanje digitalne vsebine« najmanj razvita digitalna kompetenca zaposlenih v preiskovanem podjetju. Program »Brand Ambassadors« ima razvidno vlogo pri razvoju digitalnih kompetenc zaposlenih, saj spodbuja uporabo družbenih omrežij, medgeneracijsko sodelovanje ter promocijo blagovne znamke delodajalca. Kljub temu pa bi se sam program lahko usmeril v izobraževanje zaposlenih med kreiranjem digitalnih vsebin.
Keywords: kompetence, digitalne kompetence, Iskratel
Published in DKUM: 09.11.2023; Views: 225; Downloads: 33
.pdf Full text (1,28 MB)

2.
Odločitveni model za izbiro sistema orodij za upravljanje s konfiguracijo izdelkov : magistrsko delo
Uroš Prelovšek, 2003, master's thesis

Abstract: Odločitveni model za izbiro sistema orodij za upravljanje s konfiguracijo izdelkov
Keywords: Slovenija, elektroindustrija, industrijsko podjetje, Iskratel, poslovanje podjetja, proizvodi, upravljanje, odločanje, modeli, tehnologija, informacijski sistemi, metode
Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 999; Downloads: 121
URL Link to full text
This document has many files! More...

3.
ANALIZA STORITEV ZA POENOTENJE KOMUNIKACIJ V PODJETJU
Anže Rakuš, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu analiziramo storitve poenotenih komunikacij v konkretnem podjetju. Predstavljene so obstoječe rešitve na trgu ter ponudniki storitev, ki so razvrščeni v naslednje skupine: vodilni, izzivalci, nišni igralci, vizionarji in brezplačni programi. Opisana je struktura informacijskih tehnologij in preizkus prototipa. Preizkus je pokazal, da storitve poenotenih komunikacij preprečujejo izgubo podatkov in prinašajo spremembe v načinu organiziranja ter vodenja sestankov. Poleg tega nudijo hitrejši prenos znanja, pretok informacij, kot tudi skrajšanje odzivnega časa.
Keywords: poenotene komunikacije, zasebna telefonska centrala, Microsoft Office Communication Server 2007, Iskratel SI3000
Published in DKUM: 07.01.2010; Views: 2349; Downloads: 174
.pdf Full text (1,64 MB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica