1. Prenova in optimizacija procesa nabavnih zahevkov v podjetju Iskraemeco d. d.Barbara Vujinović, 2024, diplomsko delo Opis: Zaključno delo obravnava optimizacijo procesa obdelave nabavnih zahtevkov v podjetju. Namen diplomskega dela je bil proučiti obstoječi proces, identificirati ozka grla in predlagati izboljšave, ki bi povečale učinkovitost ter skrajšale čas obdelave. Delo se nanaša na področje upravljanja nabavnih procesov znotraj informacijskega sistema podjetja, specifično v okviru PLM orodja ARAS in ERP sistema Infor.
V nalogi smo uporabili analitične metode za pregled trenutnega stanja, identifikacijo težavnih točk in modeliranje predlaganih izboljšav.
Poglavitni rezultati dela kažejo, da je z uvedbo ponujenih izboljšav mogoče zmanjšati trajanje obdelave nabavnih zahtevkov s 63 na 47 ur, kar pomeni skrajšanje procesa za približno 25 %. Optimizacija je vključevala izboljšave v aktivnem času obdelave, odpravo nepotrebnega časa čakanja in izboljšanje usklajevanja v koraku podpisovanja. Zaključki naloge potrjujejo, da so predlagane izboljšave izvedljive in prinašajo pomembne koristi za podjetje. Ključne besede: optimizacija procesov, nabavni zahtevki, PLM ARAS, ERP Infor, učinkovitost Objavljeno v DKUM: 15.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 21
Celotno besedilo (1,22 MB) |
2. Uporaba umetne inteligence v modulu servis ERP rešitve Infor LNAnej Kovačič, 2022, magistrsko delo Opis: Nenehen razvoj elektronike, elektronskih naprav in naprav z vgrajeno elektroniko je precej vplival na razvoj umetne inteligence, saj nas ta vsakodnevno spremlja na zavedenem in nezavednem nivoju. Temu so morali svoje produkte prilagoditi tudi proizvajalci in razvijalci celovitih informacijskih rešitev (ERP rešitev), ter druge programske opreme.
V magistrski nalogi je predstavljen koncept ERP rešitev, ter zgradba in namestitveni modeli ERP rešitev. Na trgu je moč najti precejšnje število ERP rešitev, zato smo s pomočjo primerjalne analize pripravili seznam najboljših ERP rešitev. Konkretneje pa je v nalogi po modulih in funkcionalnostih predstavljena ena od večjih ERP rešitev z imenom Infor LN. Ker se tematika tega dela navezuje hkrati na umetno inteligenco, je ta splošno obravnavana, predstavljena pa so tudi vsa funkcionalna področja umetne inteligence.
Ponudnik predstavljene ERP rešitve je v skladu s potrebami in današnjimi zahtevami oz. pričakovanji uporabnikov razvil svojo platformo za umetno inteligenco z imenom Infor Coleman, ki deluje v okviru operacijskega sistema Infor OS in tako nadgrajuje, optimizira in avtomatizira osnovno ERP rešitev Infor LN. V sled tega smo v nalogi obravnavali Infor OS, kakor tudi Infor Coleman.
Zmožnost uporabe ERP rešitev v navezavi z umetno inteligenco je neskončna, zato smo na koncu obravnavali uporabo le te na predhodno predstavljenem področju vzdrževanja strojev in naprav, ter pripravili nekaj idejnih zasnov oziroma predlogov za optimizacijo standardnih poslovnih procesov in operacij. Ključne besede: ERP rešitev, umetna inteligenca, Infor LN, Infor Coleman, prediktivno vzdrževanje Objavljeno v DKUM: 02.12.2022; Ogledov: 792; Prenosov: 121
Celotno besedilo (3,04 MB) |
3. Planiranje in spremljanje proizvodnega procesa izdelave orodij v orodjarni podjetja talum d.d. : magistrsko deloGregor Cafuta, 2020, magistrsko delo Opis: Planiranje, spremljanje in nadzor proizvodnje so eni izmed ključnih procesov, ki potekajo znotraj vsakega uspešnega podjetja. V magistrskem delu smo se osredotočili na izboljšanje obstoječega stanja v Orodjarni podjetja Talum d.d.
V teoretičnem delu magistrskega dela predstavljamo podjetje, programska okolja, črtne kode in teoretična ozadja planiranja, vodenja ter nadzora proizvodnje. Empirični del magistrskega dela pa sestoji iz predstavitve planiranja v programskem okolju Microsoft Project in vseh narejenih izboljšav, ki smo jih izvedli v podjetju. Ključne besede: Planiranje proizvodnje, spremljanje proizvodnje, nadzor proizvodnje, Microsoft Project, Infor LN, QR koda Objavljeno v DKUM: 11.01.2021; Ogledov: 1159; Prenosov: 89
Celotno besedilo (2,32 MB) |
4. Priložnosti skrajšanja procesov v nabavnem skladišču iz vidika logistikeSamanta Petelinšek, 2017, diplomsko delo/naloga Opis: Podjetje Talum, d. d., je sodobno proizvodno podjetje v Kidričevem v bližini Ptuja. V tem podjetju proizvajajo primarni aluminij in aluminijske proizvode najvišje kakovosti. Svoj razvoj gradijo na povečevanju obsega proizvodnje in zahtevnosti proizvodov. Spoprijemajo se s časovno neučinkovitostjo, ki nastaja v nabavnem skladišču.
V uvodnem delu smo predstavili cilje, predpostavke, omejitve in metode ter podrobno predstavili podjetje Talum, d. d. S teoretičnega vidika smo obravnavali skladišče, program Infor ERP LN in metodologijo analize porabe časa pri izvajanju procesov. Nadaljevali smo z obstoječim stanjem v podjetju – predstavili smo obstoječe stanje v nabavnem skladišču in njegovo postavitev, organizacijo dela, dokumente, delovna sredstva, program Infor ERP LN in procese, ki potekajo v nabavnem skladišču. Kritična analiza je pokazala številne zastoje, ki pa se lahko odpravijo. V nabavnem skladišču se spoprijemajo s časovno neučinkovitostjo. Predlagali smo rešitev, ki se navezuje na program Infor ERP LN. Posodobitev tega programa je skladiščniku zmanjšala število opravil in zmanjšala ali odpravila časovno neučinkovitost. Ključne besede: procesi, prenova, informacijski sistem, nabavno skladišče, Infor ERP LN, logistika Objavljeno v DKUM: 23.07.2018; Ogledov: 864; Prenosov: 149
Celotno besedilo (1,18 MB) |
5. MODEL INFORMACIJSKE PODPORE SISTEMU VODENJA KAKOVOSTIAndreja Jesenko, 2012, magistrsko delo Opis: Mednarodna in globalna podjetja potrebujejo učinkovite informacijske sisteme in sicer za svoje interne in zunanje povezave. Ti sistemi morajo zagotavljati zanesljive informacije in njihovo hitro izmenjavo, kar je ključno v procesu sprejemanja poslovnih odločitev, za hitro reakcijo in kratek odzivni čas.
Z uvajanjem in vzpostavitvijo ERP sistemov (Enterprise Resource Planning – poslovni informacijski sistem) družbe vodijo in obvladujejo procese planiranja in razporejanja virov, nadzor nad stroški ter pregled ekonomskih kazalnikov uspešnosti. Kakovost procesov in njihovo nenehno izboljševanje sta zelo pomembna dejavnika za uspešnost in učinkovitost poslovanja podjetja. Pri tem nam pomagajo različni sistemi vodenja, kot npr. sistem vodenja kakovosti, model poslovne odličnosti, sistem ravnanja z okoljem ipd.
Osnovni poslovni informacijski sistemi običajno ne omogočajo zadostne informacijske podpore sistemu vodenja kakovosti oz. njihove aplikacije niso v celoti usklajene z zahtevami mednarodnih standardov vodenja kakovosti, ravnanja z okoljem oz. z različnimi modeli poslovne odličnosti, zato se podjetja odločajo za nakup posebnih programskih aplikacij za podporo kakovosti ali pa ostaja nivo njihovega obvladovanja kazalnikov kakovosti omejen na delo s preglednicami.
Temeljni cilj pričujoče študije je, da na podlagi uporabljenih teoretičnih in metodoloških izhodišč predlaga razvoj modela informacijske podpore sistemu vodenja kakovosti kot posebnega modula »Modula Kakovost« v okviru poslovnega informacijskega sistema Infor ERP LN in da preveri njegovo splošno uporabnost v praksi.
Obravnava teme v prvem, teoretičnem delu temelji na uveljavljenih izhodiščih razvoja sistemov vodenja kakovosti in modela poslovne odličnosti, poslovnih informacijskih sistemov ter stroških kakovosti. Drugi praktični del obsega zasnovo modela, ki je integriran v Infor ERP LN in predstavlja nadgradnjo njegove osnovne funkcionalnosti poslovnega informacijskega sistema. Predlagani model predstavlja novost v slovenskem prostoru in širše ter se uveljavlja v praksi. Je splošno uporaben in primeren za vsa podjetja, ki uporabljajo Infor ERP LN, ne glede na njihovo velikost ali dejavnost. Infor ERP LN v Sloveniji uporablja veliko število uveljavljenih podjetij. Ključne besede: - Poslovni informacijski sistem Infor ERP LN, - Sistem vodenja kakovosti, - Poslovna odličnost, - Proces, - Kazalniki uspešnosti Objavljeno v DKUM: 23.10.2012; Ogledov: 2648; Prenosov: 410
Celotno besedilo (2,77 MB) |
6. Primerjalna analiza elektronskega bančništva Nove kreditne banke Maribor in Banke Koper : diplomsko deloUroš Hudernik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: elektronsko bančništvo, telebanking, telekomunikacije, plačilni sistemi, varstvo podatkov, Slovenija, storitve, plačilni instrumenti, varnost, plačilni promet, elektronski denar, procesna tehnika, plačilne kartice, avtomatizacija, procesna tehnika, prenos podatkov, prenosni sistemi, transakcije, obračuni, plačila, elektronsko poslovanje, denar, poslovne banke, struktura, banke, bančno poslovanje, bančni sistemi, modernizacija, valuta, trendi, spremembe, prilagajanje, denarni tokovi, procesna infor Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1798; Prenosov: 61
Celotno besedilo (1,40 MB) |
7. Elektronski distribucijski kanali bank s primerjalno analizo v NLB in SKB : diplomsko deloNataša Bračič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: elektronsko bančništvo, telebanking, telekomunikacije, plačilni sistemi, varstvo podatkov, Slovenija, storitve, plačilni instrumenti, varnost, plačilni promet, elektronski denar, procesna tehnika, plačilne kartice, avtomatizacija, procesna tehnika, prenos podatkov, prenosni sistemi, transakcije, obračuni, plačila, elektronsko poslovanje, denar, poslovne banke, struktura, banke, bančno poslovanje, bančni sistemi, modernizacija, valuta, trendi, spremembe, prilagajanje, denarni tokovi, procesna infor Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 4449; Prenosov: 310
Celotno besedilo (882,56 KB) |