| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Konceptualni model merjenja uspešnosti digitalnega marketinga na izbranih digitalnih oglaševalskih kanalih
Eva Roškar, 2019, master's thesis

Abstract: Digitalni oglasi so vse privlačnejša orodja tržnega komuniciranja, ki na različne načine in na različnih lokacijah v digitalnem svetu dosegajo ciljno usmerjenost. Digitalno oglaševanje pa ne vključuje le iskanja ali prikazovanja oglasov, temveč tudi vse vrste tržnih komunikacij, ki se izvajajo z uporabo spleta ter mobilne tehnologije. Z uporabo digitalnega oglaševanja, ki med drugim omogoča hitro in enostavno distribucijo ter uporabo multimedijskih in dinamičnih vsebin ter njihov nadzor, lahko oglaševalci s potrošniki komunicirajo na povsem drugačen način.
Keywords: digitalni marketing, digitalno oglaševanje, oglaševalski kanali, Facebook, Google Display
Published in DKUM: 18.07.2019; Views: 1387; Downloads: 44
.pdf Full text (2,06 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica