| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava Unity in Godot za izdelavo 2D igre : diplomsko delo
Milica Dimitrievska, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen tega diplomskega dela je primerjati dva pogona za igre, Unity in Godot, da bi ugotovili, katerega od njiju je bolje uporabiti pri razvoju 2D-igre. Za primerjavo dveh igralnih pogonov se moramo najprej seznaniti z izrazom igralni pogon. Prav tako bomo morali ločeno preučiti Unity in Godot ter določiti svoja pričakovanja. Primerjavo bomo opravili tako, da bomo izdelali preprosto 2D-igro z obema igralnima pogonoma, analizirali proces izdelave igre in primerjali izkušnje pri izdelavi. Glavni lik v igri bo čebelar, ki bo moral zbirati kozarce z medom in se pri tem izogibati čebelam. S tem preprostim konceptom igre bomo lahko uspešno prikazali vse pomembne lastnosti, ki jih mora imeti en igralni pogon, in jih nato primerjali. Cilj je naučiti se, kako izbrati najboljši pogon za igro glede na naša pričakovanja, in ugotoviti, kateri od teh dveh pogonov je najboljši za vas glede na vaša pričakovanja.
Ključne besede: Unity, Godot, 2D, računalniška igra
Objavljeno v DKUM: 27.06.2023; Ogledov: 168; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

2.
Primerjava med igralnim pogonom godot in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre : diplomsko delo
David Režonja, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo primerjali razvijanje računalniške igre v pogonu Godot in ogrodju libGDX. Spoznali smo obe razvojni okolji in delo v njih. Primerjali smo tudi programska jezika Java in GDScript. Opisali smo razvoj dveh iger v pogonu Godot in ju primerjali z že obstoječo igro v ogrodju libGDX. Omenjeni igri se imenujeta AstronautGame in Mower.
Ključne besede: razvoj računalniške igre, Godot, GDScript, libGDX
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 294; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

3.
Dobre prakse pri implementaciji računalniške igre v igralnem pogonu Godot : diplomsko delo
Jaka Mesarec, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Dobre prakse pri implementaciji računalniške igre v igralnem pogonu Godot je predstavljen igralni pogon Godot, v katerem je bila izdelana naša računalniška igra. Najprej so na kratko opisani osnovni koncepti igralnega pogona in programa za grafično oblikovanje. Nato so predstavljeni postopki ustvarjanja naših grafičnih elementov v slogu umetnosti pikslov. Sledi preučitev načrtovalskih vzorcev objektno usmerjenega programiranja in pomembnih konceptov igralnega pogona Godot. V zadnjem delu je predstavljena izdelana računalniška igra, ki temelji na prej opisanih konceptih.
Ključne besede: Godot, računalniška igra, objektno usmerjeno programiranje, umetnost pikslov
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 250; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

4.
Izdelava iger z ogrodjem Godot : zaključno delo
Tadej Čurman, 2019, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu se ukvarjamo z izdelavo iger z ogrodjem Godot. Delo pričnemo s predstavitvijo ogrodja za izdelavo iger Godot. V predstavitvi raziskanega ogrodja smo opisali funkcionalnosti in uporabo ogrodja. Nato sledi opis izdelave naše igre. Na koncu dela sledi še predstavljena igra, izdelana z ogrodjem Godot, skupaj z opisanimi elementi, uporabljenimi v igri in pustolovščino, ki jo mora igralec opraviti.
Ključne besede: ogrodja, izdelava iger, Godot, pustolovske igre, oblikovanje iger
Objavljeno v DKUM: 22.11.2019; Ogledov: 806; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

5.
Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre : diplomsko delo
Nina Tovornik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti.
Ključne besede: Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine
Objavljeno v DKUM: 13.11.2019; Ogledov: 957; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici