1. Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko deloSimon Vajs, 2021, diplomsko delo Opis: OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger. Ključne besede: libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 281; Prenosov: 12
Celotno besedilo (1,97 MB) |
2. |
3. SENČENJE Z JEZIKOM GLSL V OPENGLGregor Jurgec, 2013, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili programski jezik GLSL, ki se v računalniški grafiki uporablja za dinamično senčenje upodobljenih objektov v animacijah, igrah, vizualizacijah in simulacijah. Opisali smo postopek upodabljanja in stopnje grafičnega cevovoda. Izdelali smo aplikacijo, ki demonstrira nekaj posebnih učinkov pri senčenju objektov s programskim jezikom GLSL za senčilnike. Ključne besede: OpenGL, GLSL, računalniška grafika, grafični cevovod, senčilnik Objavljeno v DKUM: 11.09.2013; Ogledov: 1718; Prenosov: 109
Celotno besedilo (2,21 MB) |
4. ALGORITEM SLEDENJA ŽARKU NA GRAFIČNI PROCESNI ENOTIŠtefan Kohek, 2012, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu opišemo tehnologije, ki omogočajo paralelizacijo algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti. Omejimo se predvsem na tehnologiji OpenGL in OpenCL. Opišemo princip sledenja žarku, osvetlitveni model in tehnike. V nadaljevanju obravnavamo pristope za prikaz kompleksnejših scen. Posebno pozornost namenimo delitvi prostora, ki omogoča učinkovitejšo implementacijo. Praktični del zajema izdelavo demonstracijskega programa, ki omogoča hiter izris scene s pomočjo paralelnega algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti. Ključne besede: algoritem sledenja žarku, grafična procesna enota, računalniška grafika, paralelnost, OpenGL, GLSL, OpenCL Objavljeno v DKUM: 27.11.2012; Ogledov: 1829; Prenosov: 227
Celotno besedilo (7,46 MB) |