| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZAPOSLOVANJE DIPLOMANTOV FAKULTETE ZA ORGANIZACIJSKE VEDE
Tjaša Bošnak, 2012, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je zaposlovanje diplomantov Fakultete za organizacijske vede (v nadaljevanju FOV). Vsi vemo, da je zaposlovanje diplomantov v današnjem času velik problem. Čedalje več je iskalcev zaposlitve s terciarno izobrazbo, delodajalci na trgu dela pa ne morejo vsakemu posamezniku zagotoviti ustrezno zaposlitev. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo najprej opredelili zaposlovanje mladih in s tem povezane dejavnike, ki vplivajo na zaposlitev mladih in značilnosti mladih. V nadaljevanju je predstavljen položaj mladih na trgu delovne sile. Omenili smo tudi nekaj načinov iskanja zaposlitve. V diplomskem delu so predstavljeni ukrepi za povečanje zaposljivosti mladih. Poglavje pa smo zaključili z opisom Kariernega centra (v nadaljevanju KC) FOV. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anket, namenjenim diplomantom FOV, ugotavljali kakšne so njihove zaposlitvene možnosti, ali jim je pri iskanju zaposlitve pomagalo dejstvo, da so opravljali obvezno strokovno prakso oz. so imeli druge predhodne izkušnje, s katerimi problemi so se soočali pri iskanju zaposlitve, kako pogosto se diplomanti odločajo za podiplomski študij in kako pomembno se jim zdi pridobljeno znanje na fakulteti pri pridobitvi zaposlitve. S pomočjo anket, ki smo jih posredovali morebitnim delodajalcem, pa smo ugotavljali koliko diplomantov FOV je pri njih zaposlenih, ali obstajajo potrebe po zaposlovanju diplomantov FOV in ali dobivajo veliko njihovih prošenj za delo. Zanimalo nas je tudi, kaj jim je pri zaposlovanju bolj pomembno: znanje pridobljeno pri izobraževanju ali praktične izkušnje. Na koncu raziskave smo prišli do spodbudnih zaključkov, saj so rezultati pokazali, da je položaj diplomantov FOV na trgu delovne sile dober. Presenetilo nas je dejstvo, da je tretjina diplomantov FOV že imela zaposlitev pred zaključkom študija. Predloge za izboljšanje dejanskega stanja smo podali na podlagi rezultatov, ki smo jih dobili s pomočjo raziskave.
Ključne besede: diplomanti, delo, Fakulteta za organizacijske vede, iskanje zaposlitve, karierni center
Objavljeno v DKUM: 19.09.2012; Ogledov: 3024; Prenosov: 371
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

2.
VREDNOTE ŠTUDENTOV FAKULTETE ZA ORGANIZACIJSKE VEDE
Mojca Peršuh, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo poskušali raziskati in ugotoviti vrednote študentov Fakultete za organizacijske vede. Razvili in uporabili smo anketni vprašalnik, ki nam je sluţil kot osnova za raziskavo oziroma analizo anketnih odgovorov. S pomočjo rezultatov odgovorov anketiranih študentov bomo ugotovili, katere so vrednote, ki najbolje označujejo študente Fakultete za organizacijske vede oziroma katere so vrednote, ki študente v največji meri razdvajajo. S pomočjo raziskave smo prišli do zaključkov, na podlagi katerih smo odgovorili na ključna vprašanja, katera smo si zastavili na začetku naše naloge. Ugotovili smo, da na Fakulteti za organizacijske vede študentje bolj cenijo nematerialne vrednote in jim pripisujejo večji pomen kot materialnim. Raziskava je tudi pokazala, da med spoloma ne obstajajo statistično pomembne razlike, kar nam daje informacijo, da se vrednote med moško in ţensko populacijo študentov na Fakulteti za organizacijske vede ne razlikujejo. Prav tako smo v nalogi ţeleli ugotoviti, kako študentje različnih smeri in vrst študija vrednotijo vrednote, saj smo glede na mentaliteto mladih pričakovali, da so razlike prisotne. Raziskava nam je pokazala, da tako študentje druţboslovnih smeri, kakor študentje naravoslovnih smeri, cenijo in dajejo enako teţo istim vrednotam. Smo pa po drugi strani z raziskavo dokazali, kje so prisotne oziroma kje se kaţejo razlike med študenti dodiplomskega in študenti podiplomskega študija ter katere vrednote slednji skupini študentov preferirajo. Nenazadnje pa smo z anketnim vprašalnikom ţeleli pridobiti informacijo, ali so študentje Fakultete za organizacijske vede tekom študija pridobili nove karierne vrednote. Ugotovili smo, da študij na Fakulteti za organizacijske vede omogoča študentom razvoj na področju kariere, saj jim daje vrednote, ki so pomembne za osebnostni razvoj.
Ključne besede: vrednote, organizacijska kultura, študijske/karierne vrednote, Fakulteta za organizacijske vede
Objavljeno v DKUM: 31.01.2012; Ogledov: 2242; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

3.
ŠTUDENT KOT OSREDNJI SUBJEKT V PROCESU IZOBRAŽEVANJA
Rok Capl, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo želeli raziskati in analizirati prednosti in slabosti pri študiju na Fakulteti za organizacijske vede. Kot središče in nosilca vsebine diplomske naloge smo vzeli študenta na Fakulteti za organizacijske vede. Razvili smo anketni vprašalnik, ki nam bo pokazal mnenje anketiranih študentov o vidikih odzivnosti in dostopnosti profesorjev ter asistentov na Fakulteti za organizacijske vede. Ugotovili bomo, kateri dejavnik najbolj vpliva na neprisotnost študentov na predavanjih in vajah in kaj je razlog za odločitev študentov za izbiro inštruktorja. Na podlagi dobljenih rezultatov in analizi smo ugotovili, da so merila in mnenja študentov Fakultete za organizacijske vede o fakulteti in učiteljih dokaj enotna in pozitivno naravnana. Pri analiziranju podatkov smo še ugotavljali, če obstajajo statistično pomembne razlike med izbranimi spremenljivkami.
Ključne besede: študent, Fakulteta za organizacijske vede, izobraževanje, okolje, marketing, izobraževalni proces
Objavljeno v DKUM: 18.11.2010; Ogledov: 2383; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (670,84 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici