SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
DIGITALNI MARKETING NA PRIMERU POLLEO SPORTA
Nika Štebih, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga sestoji iz strnjenega opisa in razlage digitalnega marketinga ter njegovih aktivnosti. Podrobneje so definirane digitalne marketinške aktivnosti, ki jih podjetja najpogosteje izvajajo. V diplomski nalogi je, na enem mestu zbranih, kar se da veliko koristnih informacij o digitalnem marketingu. Pod to je vključena definicija samega digitalnega marketinga, s primerjavo digitalnega in tradicionalnega marketinga. Podrobneje so opisane tudi spremembe, ki jih je s seboj prinesel digitalni marketing. Do sedaj so se v digitalnem marketingu razvile številne marketinške aktivnosti, ki se na tem področju izvajajo. V nadaljevanju diplomske naloge so podrobneje definirane in opisane marketinške aktivnosti, ki spadajo pod digitalni marketing. Pod to je štejemo opis in razlago vsebinskega marketinga, marketing družbenih omrežij, SEO marketing, e-mail marketing, nativni marketing, partnerski marketing in spletno oglaševanje. V diplomski nalogi je podrobneje predstavljen digitalni marketing na primeru podjetja Polleo Sport. Vključen je natančen opis izvajanja določene marketinške aktivnosti podjetja, ter ocena iz vidika prednosti in slabosti, prav tako pa so ponujeni predlogi za izboljšave.
Ključne besede: Digitalni marketing, vsebinski marketing, marketing družbenih omrežij, SEO marketing, e-mail marketing, nativni marketing, partnerski marketing, spletno oglaševanje.
Objavljeno: 24.11.2016; Ogledov: 1294; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (970,12 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici