| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PLAN IZOBRAŽEVANJA KADROV V PODJETJU DOMEL D.D
Tanja Lavtar, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem v teoretičnem delu opredelila temeljne pojme izobraževanja. Podrobno sem predstavila izobraževalno dejavnost v organizaciji in organizacijske oblike izobraževanja. V raziskovalnem delu pa sem se osredotočila na predstavitev podjetja Domel in predstavila njihov sistem izobraževanja ter analizirala letni plan izobraževanja v podjetju. Namen diplomske naloge je predstaviti pomembnost izobraževanja v podjetju Domel d.d. (v nadaljevanju Domel). Pomena naložbe v znanje se v podjetju Domel dobro zavedajo in posledično veliko sredstev namenijo izobraževanju svojih (potencialnih) zaposlenih. Cilj diplomske naloge je analizirati plane izobraževanja. Posebno pozornost bom namenila gospodarski krizi in posledično zmanjšanju finančnih sredstev namenjenih izobraževanju. Uporabljena metoda je večkrat opravljeni pogovor z vodjo kadrovskega oddelka in njihov letni plan izobraževanja. Na podlagi analiz sem prišla do ugotovitve, da je bil plan izobraževanja kljub recesiji izveden. V podjetju Domel so se na krizo predhodno dobro pripravili, zato so za izobraževanje namenili manj finančnih sredstev. Kljub manjši porabi finančnih sredstev bodoči zaposleni (študentje) tega niso občutili. V nasprotju s študenti pa je bil plan izobraževanja za zaposlene precej bolj okrnjen. Menim, da so izobraževanju v teh časih namenili največ, kolikor so lahko.
Ključne besede: Izobraževanje, Motivacija, Plan izobraževanja, Podjetje Domel d.d.
Objavljeno: 29.10.2012; Ogledov: 3156; Prenosov: 364
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

2.
ANALIZA PRIMERNOSTI VPELJAVE KANBAN SISTEMA V PODJETJE DOMEL, D.O.O.
Matija Vrbinc, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Analizo okolja za primernost vpeljave sistema Kanban v podjetju Domel, d. o. o., smo opravili na pobudo podjetja, kjer smo poskušali zajeti realno sliko trenutnega delovanja in jo primerjati z dostopnimi že uspelimi vpeljavami v podobni industriji. Namen diplomskega dela je bil prepoznati možne ovire, na katere bi lahko podjetje naletelo pri vpeljavi sistema Kanban. Naredili smo pregled strokovne literature in pregled objavljenih dosežkov praktičnih implementacij. Pri tem smo opisali teoretično ozadje orodij, ki jih podjetje trenutno uporablja in katere bo predvidoma uporabljalo po prenovi. Potem smo naredili raziskavo trenutnega stanja v podjetju na področju planiranja in nabave ter razporeditve proizvodnega prostora. Prav tako smo pregledali tudi, kakšna je trenutna oprema podjetja. Nato smo s pomočjo zaposlenih v podjetju raziskali možnosti izboljšav na vseh teh področjih. Po opravljenem delu smo primerjali obstoječe ter želeno stanje podjetja in opravili analizo možnosti vpeljave, kjer smo poiskali priložnosti, nevarnosti, slabosti in prednosti za podjetje. Analizo smo opravili za proizvodni prostor, nabavo in planiranje ter za opremo. Ključne ugotovitve so, da ima podjetje dobro postavljene temelje za dosego njihovih ciljev, vendar le ob pravilni izpeljavi ter ob sodelovanju vseh zaposlenih na dotični procesih.
Ključne besede: Kanban, MRP, Domel d. o. o.
Objavljeno: 16.09.2015; Ogledov: 695; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

3.
Pripadnost in zavzetost zaposlenih v podjetju Domel, d.o.o.
Leon Markelj, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Delodajalci se v obdobju gospodarske rasti in hitrih sprememb v poslovnem okolju srečujejo z povečano fluktuacijo in težavami pri pridobivanju novih kadrov. V tem času je še toliko bolj pomembno, da podjetja kader, ki ga pridobijo, ohranijo v podjetju, usposabljajo in razvijajo. Vodje se tako morajo zavedati pomena zavzetih in pripadnih zaposlenih, ki s svojo vnemo, prisotnostjo in trudom skrbijo za uspešen razvoj in rast podjetja. Tudi podjetje Domel se v zadnjem času srečuje s podobnimi težavami. Menimo, da pri tem ključno vlogo igrajo vodstvo podjetja, nadrejeni in kadrovski oddelek, saj s pravilno selekcijo kadrov lahko pripomore k iskanju zaposlenih, ki izkazujejo skupne vrednote s podjetjem, ter iščejo varno zaposlitev. Pripomore lahko tudi k povečanju usposabljanj in izobraževanj, saj so anketiranci izpostavili pomanjkanje le-teh. Kot smo že omenili je stanje na trgu dela tako, da je ponudba večja od povpraševanja, zato ljudje zaradi večje izbire iščejo delodajalca, pri katerem bodo prejemali dobro plačilo, kjer bodo imeli priložnosti za osebno rast in napredovanje, ter dobre odnose s sodelavci in nadrejenimi. Nadrejeni bi morali poskrbeti, da z zaposlenimi komunicirajo, jih učijo, jim dajejo pohvale za dobro opravljeno delo, ter jim dajejo ustrezne možnosti za razvoj in napredek. Zaradi povečanega obsega dela so nadrejeni tudi zelo obremenjeni, tako da pogosto primanjkuje časa, da bi se posvetili zaposlenim. Na podlagi ankete, smo ugotavljali stopnjo zavzetosti anketirancev v dveh poslovnih enotah. Stopnja zavzetosti nas je zanimala predvsem iz razloga, ali imajo anketiranci za delo ustrezna sredstva, kakšni so odnosi med sodelavci in nadrejenimi, v kolikšni meri nadrejeni spodbujajo zaposlene za dobro opravljanje dela in nenazadnje, ali so anketiranci mnenja, da imajo v podjetju dovolj možnosti za osebno rast in napredovanje. S pomočjo ankete smo merili stopnjo organizacijske pripadnosti v obeh oddelkih. Razlog za merjenje le-te je bil v povezavi s stalnostjo zaposlenih v podjetju, saj ima podjetje v obeh poslovnih enotah težave z odhajanjem zaposlenih in težave pri iskanju novega kadra. Na podlagi analize rezultatov ankete smo ugotovili srednje stopnje vseh treh vrst pripadnosti.
Ključne besede: pripadnost, zavzetost, Domel, d.o.o.
Objavljeno: 24.09.2018; Ogledov: 830; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

4.
Vzpostavitev kazalnikov v podjetju Domel za merjenje sposobnosti oskrbovalnih procesov
Nina Milinković, 2020, diplomsko delo

Opis: Ko se poslovna dinamika konkurenčnega trga pospešuje in je pretok informacij hitrejši, vedno več podjetij išče možnosti za boljše in bolj racionalno odločanje o upravljanju oskrbovalnih verig, za kar so ključni ustrezni podatki. To je povečalo pomen ključnih kazalnikov uspešnosti KPI (Key Performance Indicators) ter njihove sposobnosti merjenja, napovedovanja poslovanja in upravljanja podjetja v realnem (ali skoraj realnem) času. V diplomskem delu skozi teorijo predstavljamo referenčni model oskrbovalne verige SCOR (Supply Chain Operations Reference Model), v katerem je opisanih pet glavnih atributov in njihovi kazalniki za merjenje zmogljivosti oskrbovalnih procesov v verigi. V podjetju Domel smo izvedli analizo njihovih kazalnikov in jih primerjali z referenčnim modelom. Cilj diplomske naloge je vzpostavitev novih in nadgradnja že obstoječih kazalnikov za merjenje sposobnosti oskrbovalnih procesov, ki so primerni za podjetje. V praktičnem delu smo s pomočjo Microsoft Excela izdelali prototip grafičnega prikaza nadzorne plošče z vsemi atributi, kazalniki in podkazalniki. Atributi 'zanesljivost', 'odzivnost', 'prilagodljivost', 'stroški' in 'izkoristek' se lahko prikazujejo posamezno ali skupno ter glede na časovno obdobje.
Ključne besede: kazalniki, SCOR, Domel, oskrbovalna veriga, nadzorna plošča
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 47; Prenosov: 0

5.
Mentorstvo pripravnikov v podjetju Domel d.o.o.
Elizabeta Špela Vrhunc, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno mentorstvo v podjetju Domel, d. o. o., in s tem tudi možnosti izboljšave preko portala Mentorstvo, ki bo izboljšalo sodelovanje pripravnikov, mentorjev in kadrovske službe. V teoretičnem delu smo predstavili mentorstvo na splošno in izvajanje mentorstva pripravnikom v podjetju Domel, d. o. o., ter Kadrovski portal, ki je osnova za postavitev portala Mentorstvo. V empiričnem delu smo z anketama pridobili potrebne podatke za postavitev portala Mentorstvo ter podatke, ki so nam potrdili naše domneve glede izvajanja mentorstva v podjetju Domel, d. o. o., do sedaj. Rezultati ankete so bili pričakovani, uspeli smo predstaviti šibke točke mentorstva ter potrditi, da mentorstvo dobro izvajamo, imamo pa še veliko priložnosti njegovo izboljšavo. Na osnovi zdajšnjega stanja in po opravljenih anketah med pripravniki ter mentorjih je bilo kar nekaj predlogov za izboljšanje obstoječega stanja v podjetju. Cilj mentorskega portala je postavitev enotnega portala za vse pripravnike in mentorje v podjetju Domel, d. o. o., ki bo vsem olajšal delo in bo bolj pregleden ter lažje sledljiv. Portal Mentorstvo je računalniška aplikacija, ki bo dostopna pripravnikom, mentorju ter kadrovski službi.
Ključne besede: mentorstvo, Domel, d. o. o., mentor, pripravnik, portal Mentorstvo
Objavljeno: 10.11.2020; Ogledov: 23; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici